אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום למישהו להתמכר, לגרום למישהו להתאהב, לגרום לו ליהנות, לגרום למישהו להרגיש טוב, זוגיות, לגרום למישהו לאהוב אותך, גמילה מהתמכרות, יצירת אווירה, לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מישהו להתמכר, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את עצמך, להתמודד עם התנגדות מכירה, ייעוץ פוליטי, איך למכור יותר, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לנהל משא ומתן, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, סדנת מכירות, מה זה לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע עובדת, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, סוגסטיה, סודות המשא ומתן, אומנות המכירה, לשכנע את האקס לחזור, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, הצלחה במכירות, NLP לימוד באינטרנט, סודות ההשפעה הסמויה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע ילדים, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, NLP אומנות הפיתוי, להתמודד עם התנגדות לקוח, חוקים בהשפעה ושכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע חברים לצאת, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP דימוי עצמי, פסיכולוגיה הפוכה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, nlp לימודי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לגרום למישהו להתמכר, לגרום למישהו להתאהב, לגרום לו ליהנות, לגרום למישהו להרגיש טוב, זוגיות, לגרום למישהו לאהוב אותך, גמילה מהתמכרות, יצירת אווירה, לגרום לה ליהנות, לגרום לבחורה ליהנות
איך לגרום למישהו ליהנות או לסבול מפעילות מסוימת?

כאשר רוצים לגרום למישהו ליהנות מפעילות כלשהי או לחלופין לגרום לו לא ליהנות ממנה, חשוב להבין את המהות שעומדת מאחורי ההנאה או חוסר ההנאה שלו, ולא להתרכז בפעולות ספציפיות או בפתרונות ברמת צורה בלבד. לדוגמה, כאשר מישהו הולך להתאמן עם חבר, יתכן שהוא רוצה שהחבר ייהנה כדי שירצה לבוא שוב בעתיד, או שהוא רוצה שהחבר לא ייהנה כדי להימנע מהשתתפות חוזרת. הסיבה שלרצות לגרום למישהו ליהנות או לא ליהנות יכולה להיות מגוונת - למשל, בילוי עם ילד בפארק, הליכה משותפת או אפילו לצאת לקולנוע עם בת זוג.

הדרך הנכונה היא להבין מה האדם השני מנסה להשיג או לחוות דרך הפעילות. יש לברר ולשאול, מה הדבר הבסיסי שגורם לאותו אדם ליהנות או לסבול בפעילות, מה מניע אותו ומהן הציפיות שלו. רק אחרי שמזהים את המהות של ההנאה שלו ניתן יהיה לדעת כיצד להעצים או להחליש אותה.

למה לא כדאי להשתמש בפתרונות ספציפיים בלבד?

אליעד מדגיש שהפתרונות הספציפיים, כגון "לשים מוזיקה בדרך" או "להתלונן על האוכל במסעדה" אינם תמיד נכונים או מתאימים לכולם, כי כל אדם חווה אחרת כל סיטואציה. למשל, אדם אחד עשוי ליהנות דווקא מכך שאומרים לו שהאוכל גרוע, בעוד שאחר יסבול מכך מאוד. לכן, חשוב תמיד לשאול את עצמך את השאלה המהותית - "מה יגרום לאדם השני ליהנות?" ולא "מה אני הייתי רוצה?"

איך מגלים מה יגרום לאדם ליהנות?

השלב הראשון הוא הבנה של הסיבה המהותית של האדם ליהנות ממשהו. לדוגמה, אם יוצאים לסרט, יש לנסות להבין מדוע האדם רוצה לצאת לסרט מלכתחילה - אולי כדי להתנתק מעבודה מלחיצה, אולי כדי להרגיש שהוא כמו כולם, אולי לחוות דרמה כלשהי או לברוח ממשהו אחר. ברגע שמזהים את הסיבה האמיתית להנאה, אפשר לבנות את החוויה כך שהיא תענה בדיוק על הצורך הזה. למשל, אם הסיבה היא להתנתק מעבודה, יש ליצור אווירה שתאפשר לו את הניתוק הזה, לא לדבר על עבודה או לא להזכיר נושאים שעלולים להזכיר לו את הלחץ שהוא בורח ממנו.

מה לעשות כאשר רוצים לגרום לאדם לא ליהנות?

במצב הפוך, כאשר רוצים שהאדם לא ייהנה מפעילות, חשוב לזהות את אותה המהות, ואז לפעול בצורה הפוכה. לדוגמה, אם יודעים שמישהו הולך לסרט כי הוא רוצה לברוח מתחושת קיפוח בעבודה, אפשר לשוחח דווקא על נושאים שמדגישים את התחושה הזו, כגון לדבר על המחירים הגבוהים או על חוסר תשלום הוגן, ואז האדם ירגיש שהחוויה של הסרט לא מספקת את הצורך שלו.

איך להתמודד עם חוסר וודאות לגבי מה גורם להנאה?

אליעד מסביר שיש אפשרות לטעות בזיהוי הצורך האמיתי של האדם השני. לפעמים אין אפשרות לשאול אותו ישירות או שהוא עצמו לא מודע לחלוטין לסיבה להנאה שלו. במקרה כזה, צריך לבצע הערכה על בסיס אינטואיציה וללמוד מהתנסות בפועל. ככלל, אנשים נוטים לדלג על שלב ההבנה של הסיבה הפנימית, וזה השלב החשוב ביותר. תמיד יש לבדוק מדוע אדם רוצה דבר מסוים לפני שמנסים לגרום לו להנאה או לחוסר הנאה.

מה אפשר ללמוד מדוגמת האוכל והאימון?

אם מישהו אומר שנהנה מאימון דינמי במיוחד, אי אפשר לקחת את האמירה הזאת כפשוטה וליצור לו תמיד אימונים דינמיים. חייבים לשאול מדוע דווקא אימון דינמי גרם לו הנאה. אולי זו הייתה סיטואציה חד - פעמית כי באותו יום היה חסר לו משהו, למשל, פעילות לאחר שבוע של חוסר פעילות מוחלט. אותו עיקרון תקף גם בארוחה - האם האדם רוצה לאכול כי הוא רעב, או אולי בגלל...
עכשיו הנושא הוא כזה נניח יש מצבים שרוצים לגרום למישהו ליהנות ממשהו, אוקי ויש מצבים שרוצים לגרום למישהו לא ליהנות ממשהו עד כאן זה הגיוני?

ש: יש מצבים כאלה.

אליעד: אוקי, עכשיו בהנחה שהמשהו הזה קורה בכל מקרה לדוגמה נגיד אתה הולך עם מישהו להתאמן למה כי אתה הולך להתאמן איתו לא משנה עכשיו למה, בהנחה שהלכת להתאמן איתו עכשיו יכול להיות מצב שאתה רוצה שהוא ייהנה באימון ויכול מצב שאתה רוצה שהוא לא ייהנה באימון. למה יכול להיות שיהיה מצב שאתה תרצה שהוא ייהנה באימון?

ש: שיבוא איתך לאימון עוד פעם.

אליעד: אוקי כי אתה רוצה שהוא יבוא עוד פעם ואתה רוצה שהוא ייהנה ואז יבוא עוד פעם. יכול להיות מצב שאתה רוצה שהוא לא ייהנה באימון למה?

ש: כדי שהוא לא יבוא.

אליעד: יפה אתה רוצה שהוא לא יבוא עוד פעם. אז תשאל אז אם אתה רוצה שהוא לא יבוא אז למה אתה הולך איתו לאימון מלכתחילה מה התשובה? אז אמרתי בהתחלה כי אתה הולך איתו, אמרתי לא משנה עכשיו למה זה בדיוק מראש כבר חסכתי אמרתי לא משנה בהנחה שאתה צריך ללכת איתו ואף על פי כן אתה רוצה שהוא לא ייהנה מזה, למה שתרצה שהוא לא ייהנה מזה? מיליון סיבות.

אוקי את הולכת עם הילד שלך לפארק את רוצה שהוא ייהנה מזה או את רוצה שהוא לא ייהנה מזה כל דבר, את אומרת למישהו בוא ביחד נעשה הליכה את רוצה שהוא ייהנה מזה או את רוצה שהוא לא ייהנה מזה. עכשיו השאלה היא איך גורמים למישהו ליהנות ממשהו ואיך גורמים לו לא ליהנות ממשהו זאת השאלה.

ש: אבל למה כל ההקדמה הזאתי לא הבנתי.

אליעד: איזה הקדמה שאלתי שאלה כדי שתבין שיש מלא דוגמאות מלא הקשרים, עכשיו זה יכול להיות מצב או שאתה עושה פעילות משותפת עם מישהו או לדוגמה מישהו נגיד לדוגמה הולך לים ואתה רוצה לשתול לו איזו מחשבה שהוא ייהנה מזה או אתה רוצה לשתול לו מחשבה שהוא לא ייהנה מזה מה שהוא עושה, איך מגדילים את ההנאה של בן אדם ממשהו או איך מקטינים את ההנאה שלו מהמשהו הזה.

ש: מגדילים את היתרונות אם אני רוצה שהוא ייהנה מזה.

אליעד: איזה יתרונות מה היתרונות, כן את הולכת עם מישהו לים איך את מגדילה את היתרונות שהוא ייהנה מזה, מגדילה את היתרונות איזה יתרונות הוא בים.

ש: בסדר את היתרונות בזה שהוא בים.

אליעד: איזה יתרונות יש בזה שהוא בים הוא כבר בים. עכשיו אני אחדד את השאלה ככה שימו לב אם הייתי שואל על משהו ספציפי היו תשובות יותר ספציפיות וזה בדיוק מה שאני לא רוצה שיהיה כי אני לא רוצה תשובות ספציפיות, מה זאת אומרת שימו לב אם לדוגמה נגיד הייתי אומר שני חברים הלכו בדרך ועכשיו אתה הולך עם מישהו בדרך ואתה רוצה שיהיה לו יותר כייף בדרך מה עליך לעשות אז הייתי מקבל תשובות של תשים מוסיקה תעצרו בדרך לנוח, תבדוק איך הוא רוצה לנסוע תיסע יותר לאט הייתי מקבל תשובות ברמה של צורות.

כאילו היינו לקוחים את הסיטואציה וכל אחד היה נותן את הרעיון שלו, אתה הולך עם מישהו למסעדה ואתה רוצה שהוא לא ייהנה במסעדה מה אתה צריך לעשות? טוב אל תזמין קינוח תשדר לו שאתה לחוץ שאתה רוצה ללכת, תתלונן על האוכל כל מיני כאלה. אוקי אבל אני לא רוצה תשובות מהסוג הזה שהן ברמת צורה.

ש: תשובה מהותית.

אליעד: בדיוק אני רוצה את התשובה המהותית, והן גם לא בהכרח נכונות דרך אגב.

ש: מה?

אליעד: התשובות של מה לעשות כדי לגרום למישהו ליהנות או לא ליהנות הן גם לא בהכרח נכונות אולי יש מישהו שנהנה כשאומרים לו שהאוכל לא טעים, אולי יש מישהו שנהנה כשאומרים לו "בוא צריך ללכת מפה" אולי הוא נהנה אולי זה נותן לו תחושה יותר כיפית.

ש: השאלה היא איזה תשובה אתה הולך לתת.

אליעד: אז רגע שנייה חכה אז קודם כל לכן מראש לא שאלתי את זה על משהו ספציפי כי אני לא רוצה תשובות ספציפיות רוצה יותר נוסחה כללית ודבר שני כי התשובות הספציפיות הן גם לא תמיד נכונות אין משהו שהוא תמיד נכון, לדוגמה את קוראת סיפור לילד שלך לפני השינה ואת רוצה שהוא ייהנה מהסיפור הזה יותר אז מה את צריכה לעשות? אז את אומרת אני אספר לו את זה בשקט, מחויב שאם נספר לו את זה בשקט הוא ייהנה יותר? לא מחויב, אז אני צריך תשובה מה הדרך לדעת איך לגרום למישהו ליהנות יותר או ליהנות פחות ממשהו.

ש: נגיד אנשים נוסעים לחו"ל בחג ואתה רוצה שהם יסבלו שם.

אליעד: לא בא נלך קודם כל על המקרה הפשוט יותר, תקשיב עכשיו יש פה שתי וריאציות וריאציה אחת שאתה עושה את אותה פעילות עם אותו בן אדם כאילו הפעילות היא שניכם ביחד שזה יותר קל התשובה נגיד ווריאציה נוספת זה מישהו שאתה יודע נגיד שהוא נוסע לטיול ואתה רוצה שהוא לא ייהנה בטיול, אבל אתה לא נוסע איתו לטיול אתה רק יכול לתת לו איזה מחשבה על הטיול נגיד, יפה אז מה הנוסחה?

ש: אני אומר אני אישית מברר מה הוא רוצה וממלא לו את זה כמה שיותר.

אליעד: מה?

ש: אני בודק מה הוא רוצה ועושה איתו פעילות מסוימת כל פעילות.

אליעד: אנחנו נשאל שאלה אחרת איך מוצאים תשובה לשאלה הזאת, לא מה התשובה איך מוצאים תשובה לשאלה, שאלתי שאלה גם בהנחה שאתה יודע את התשובה אתה תסביר לי איך הגעת לתשובה ולא אכפת לי אם היא נכונה או לא קודם כל איך יודעים אם היא נכונה.

ש: קודם כל אדם רוצה שיהיה לו טוב יותר מרע.

אליעד: מה אני שאלתי מההתחלה, אני שאלתי איך מוצאים תשובה לא שאלתי מה התשובה.

ש: לא אני בודק מה המהות.

אליעד: אתה נותן לי תשובה אתה אומר בן אדם רוצה שיהיה לו יותר טוב מרע זאת כבר תשובה, אני רוצה לדעת איך מוצאים את התשובה מה השאלה שצריך לשאול שדרכה מגיעים לתשובה.

ש: שואלים מה השאלה.

אליעד: נכון מה אני שאלתי?

ש: איך עושים לבן אדם יותר טוב מרע.

אליעד: מה זה לא נכון.

ש: איך שני אנשים שעושים פעילות משותפת.

אליעד: אתה הולך עם הבן שלך עכשיו לרשום אותו ללימודים ואתה יש לך אפשרות לגרום לו ליהנות מזה, אתה יכול להגיד "איך אני גורם לו ליהנות יותר מזה שאני רושם אותו ללימודים?" ואתה יכול להגיד "איך אני גורם לו ליהנות פחות מזה שאני רושם אותו ללימודים?" שאלה לגיטימית. מה צריך לשאול כדי להגיע לתשובה?

ש: מה גורם לבן אדם להרגיש טוב יותר.

אליעד: במה תלוי אם הוא ייהנה או לא ייהנה מהדבר זה קודם כל שואלים, במה תלוי אם הוא ייהנה או לא ייהנה מהדבר במה התלות, מה הדבר שיכריע אם הוא ייהנה או לא ייהנה מהדבר שאתה הולך לעשות איתו, או אני אנסח את זה יותר מדויק מה אתה חושב בעיניך שהוא חושב שבעיניו שיגרום לו יותר ליהנות או פחות ליהנות, יפה עכשיו ופה התשובה תהיה גרועה.

ש: ואני אוסיף מה מחייב.

אליעד: כן רגע ופה התשובה תהיה גרועה ויש פה אנשים שיתנו עוד פעם תשובה גרועה, מה יגידו "כן מחויב לי שאם אני אלך איתו במונית הוא ייהנה יותר מאשר אם אני אלך איתו באוטובוס", לא זאת התשובה כבר של מה לעשות אבל מה המהות של זה ומחויב שאם תלך איתו? יש מישהו שיגיד "כן מחויב שאם אני אלך איתו במונית הוא ייהנה יותר" אבל נניח שזה נכון, אבל למה זה ככה אז במה תלויה ההנאה של הבן אדם, אז מה שצריך לעשות זה לדוגמה לשאול למה אם תיסע איתו במונית זה יותר טוב מאשר נגיד אם תיסע איתו באוטובוס.

למה? "כי..." ודרך ה - "כי" הזה דרכו מוצאים את המהות כי ההנאה של הבן אדם תלויה בגדול בתועלת שהוא רוצה להשיג באמצעות הדבר. שני אנשים יוצאים לדרך ושניהם נגיד הולכים לטייל אחד ההנאה שהוא מפיק מהטיול היא שהוא מרגיש שהוא לא מתנוון בבית אחד ההנאה שהוא מפיק מהטיול זה שהוא מרגיש שהוא חופשי, אחד זה זה שהוא מרגיש שהוא לא עובד אחד זה זה שהוא מרגיש שהוא אוהב מקומות חדשים, אחד זה זה שהוא מרגיש שמשהו.

קודם כל צריך לזהות את המחויבים את הרכיבים הבסיסיים שבונים לו את ההנאה ואחרי שזיהית את הרכיבים הבסיסיים שבונים לו את ההנאה עכשיו אם הבנת מה הסיבה שזה עושה לו טוב או רע דרך זה אפשר להגדיל לו את הטוב או את הרע. לדוגמה אם נגיד לדוגמה הוא נהנה לטייל כי הוא נהנה מתחושה של חופש אז במהלך הטיול איתו תעשה דברים שישדרו לו שהוא בחופש הן ברמת הדיבור והן ברמת המעשה, אם אתה רוצה שהוא לא ייהנה אל תיתן לו תחושה של חופש כל דבר שהוא עושה "רגע זה יכול לתת לו תחושה שהוא בחופש? לא בא נדבר על עבודה, בוא ניתן תחושה של צמצום לא ניתן לו תחושה של חופש כי אנחנו לא רוצים שהוא ייהנה בטיול".

אבל לפני כן אבל הרעיון הוא שצריך למצוא את הצורה שבה הוא תופס את הדברים, לדוגמה את קוראת לילד שלך סיפור לפני השינה איך גורמים לו ליהנות? תשובה שואלים מה אמור לגרום לו ליהנות, לא מה הפעולות אלא מה המהות למה שהוא ייהנה איך הוא חווה את הסיפור לפני השינה, מה הוא חווה מה הוא חושב ואז דרך זה מלבישים איזה, אם לדוגמה נגיד הוא חווה סיפור לפני השינה כדרך להירגע אז אולי נשים מוסיקה מרגיעה אם נגיד הוא חווה סיפור לפני השינה כדרך לשכוח את מה שעבר עליו כל היום אז אולי צריך לעשות דברים שיגרמו לשכוח את מה שקרה כל היום תלוי איך הוא חווה את הדברים.

ש: אבל זאת לא השאלה עם איזה מטען הוא בא ואז איך אתה מספק לו או לא מספק לו את זה אלא איך אתה משפיע עליו לכיוון שאתה רוצה להשפיע עליו.

אליעד: אז קודם כל אתה צריך לדעת מה המטען, אחרי שאתה יודע מה המטען אחר כך אתה שואל את עצמך מה הדברים שאני חושב שאם אני אעשה אותם הם יגדילו את המטען החיובי אצלו או את השלילי אצלו.

ש: אפשר לעשות את זה גם בלי לדעת מה המטען.

אליעד: לא אי אפשר.

ש: מכל נקודת מוצא שהוא בא ננסה ללכת לכיוון הזה או לכיוון ההוא.

אליעד: לא הבנתי מה אמרת.

ש: גם בלי לדעת בלי לתחקר עם איזה מטען הוא בא אפשר להגדיל לו את היתרון או את החיסרון.

אליעד: איך, אתה הולך עם חברה שלך לראות סרט בקולנוע ואתה רוצה שהיא תהנה יותר מהסרט מה אתה צריך לעשות?

ש: להגדיל את החיסרון או את היתרון.

אליעד: של מי?

ש: של הסרט.

אליעד: שלה.

ש: שלה.

אליעד: אז אתה צריך לדעת מה חסר לה מה היא מחפשת בכלל.

ש: לא אני לא חייב אני יכול ליצור לה את החיסרון הזה.

אליעד: כן.

ש: בלי לדעת מה היא מחפשת.

אליעד: מה לדוגמה תן דוגמה, נגיד אתה הולך לראות איתה סרט ואז אתה יכול לספר לה לדוגמה כדי להגדיל את החיסרון בוא נספר לה כמה אנשים בעולם חיכו לראות את הסרט הזה, נכון זה יגדיל את החיסרון?

ש: לא בכיוון הזה.

אליעד: אז מאיזה כיוון?

ש: מהכיוון של אני אקח את ההפך של הדבר.

אליעד: כן מה ההפך של הדבר שלא רואים את הסרט, אין בעיה איך הגדלת מה עשית?

ש: לא ואני אגיד כמה הוא גרוע איזה באסה זה שלא רואים את סרט, איזה באסה זה לשבת בבית.

אליעד: לא אז התשובות שלך גרועות, למה הן גרועות? נגיד שאתה אומר לה איזה באסה לשבת בבית אבל אולי היא רוצה לראות סרט מתוך תחושה שזה גם טוב לשבת בבית וזה גם טוב לצאת ואז ברגע שאמרת לה איזה באסה לשבת בבית גרמת לה פחות ליהנות מהסרט כי היא בכלל לא רצתה להרגיש שהיא חייבת לצאת לסרט כי איזה באסה לשבת בבית. אתה בעצם מספר את ההתניות שלך אתה אומר "בוא נבדוק מה גורם לי ליהנות יותר מהסרט וכל מה שהוא לא לראות סרט בא נגיד שהוא רע ואז היא תהנה יותר מהסרט" זה לא מחויב לא נכון, לא נכון יכול להיות שהיא תגיד לך "לי לא באסה להיות בבית מה הבעיה".

ש: מה היא תגיד?

אליעד: אתה תגיד לה איזה באסה להיות בבית היא תגיד לך "לא נכון לא באסה להיות בבית, הכי כייף להיות בבית אני אפילו עצובה שאני פה אני בכלל מעדיפה לחזור הביתה". אתה רצית שהיא תהנה יותר בסרט אז אמרת "מה ההפך של לצאת לסרט? להיות בבית אז בא נגיד לה שלהיות בבית זה מאוד גרוע ואז היא תהנה יותר מהסרט" ואיך שהתחלת להגיד לה כמה זה גרוע להיות בבית היא פתאום אומרת לך "מה פתאום יש לי בכלל משימה שאני צריכה לעשות למחר בא נחזור הביתה".

ש: אז צריך להיות יותר מתוחכם להגיד יש אנשים שמאוד רע להם להיות בבית להתחיל לדבר על דברים לא קשורים שהם כאילו ההפך של הדבר.

אליעד: יפה וכדי שהיא בסוף תהנה יותר היא צריכה לחשוב שלהיות בבית זה יותר רע נכון אז אתה אומר בוא נשכנע אותה שלהיות בבית זה רע.

ש: נכון.

אליעד: נכון וזה גרוע כי ברגע שהיא תחשוב על זה אז היא תגיד "לא אני רוצה להיות בבית", אבל אתה מה המהות של מה שאתה אומר? אתה אומר בא נראה את מה שהיא עושה כל מה ששונה מזה נסביר לה למה הוא לא טוב, נמצא סיבות ללמה זה לא טוב. עכשיו זה לא הכיוון כאילו בתור תשובה גנרית נניח שזה נכון אבל זה לא מדויק למה כי זה לפי מה שהיא חושבת ואם זה לא הכיוון ואם בכלל מה שיגרום לה ליהנות יותר מהסרט זה משהו אחר בכלל, אתה גם הולך לחזור איתה הביתה עוד שעה אתה יודע אחרי הסרט הם חוזרים הביתה מה אתה מספר לה כמה זה גרוע להיות בבית.

ש: אני אגיד לה איזה סרט גרוע היה.

אליעד: אתה מבין ואז היא לא תרצה גם לחזור איתך הביתה. רגע אז תקשיב אבל אמרתי לאיזה כיוון, תקשיב מה הכיוון אז אמרתי מה הכיוון אתה הולך איתה לסרט לדוגמה ואז אתה שואל את עצמך מה אתה חושב שהסיבה שבגללה היא הולכת לסרט, מה התועלות.

ש: רגע אבל אמרת לו שזה לא מה שהוא חושב הוא צריך לדלות ממנה אינפורמציה.

אליעד: זה מה שאמרתי, איך לדעת מה היא חושבת? שאלה אחרת איך לתחקר שאלה אחרת אבל בגדול תשאל את עצמך מה אתה חושב שהיא חושבת שבגלל זה היא נהנית ללכת לסרט "כי זה גורם לה הפוגה מהעבודה כי זה גורם לה להיות כמו כולם שכולם רואים את הסרט, כי זה גורם לה להיכנס לחוויה של הדרמה של הסרט כי זה גורם לה לצאת מהחוויה של הדרמה שהיא נמצאת בה, כי...".

מה המחויב שלה מה היא רוצה ודרך זה אתה בונה לה את זה אתה אומר "וואלה אם היא נהנית מהסרט כי זה עושה לה סוג של ניקוי" עבורה היא חווה את זה כניקוי ראש מהעבודה אז בא נלך אפשר להכניס אלמנטים שהם סוג של ניקוי ראש. אז זה גם יכול להיות בצורת דיבור "מה איזה כייף לנקות את הראש עכשיו מהעבודה" או לשים לב שלא מדברים לב על העבודה או להכניס עוד דברים שיכולים לגרום לה לשכוח את העבודה. לדוגמה תשאל את עצמך "למה כשהיא רואה את הסרט היא שוכחת את העבודה?" ולעשות עוד דברים כאלה ואז היא תהנה עוד יותר.

ש: ואם אתה רוצה להוסיף את ההפך כדי שהיא תסבול יותר.

אליעד: אז תדבר, ואתה יודע שהסיבה שהיא יוצאת לסרט זה כדי לברוח מהעבודה ואז אתה יכול לדבר איתה על העבודה אתה יכול להגיד "טוב עכשיו אנחנו צריכים", אז מה אתה עושה? הפוך אתה אומר לעצמך "למה היא רוצה לשכוח את העבודה?" ואז נגיד התשובה תהיה היא רוצה לשכוח את העבודה כי נגיד לא מתגמלים אותה מספיק "יפה בא נדבר על זה שגם פה לא מתגמלים אותנו מספיק", אז מה זה עזר לה שהיא הלכה לסרט "לא שווה המחירים דופקים אותנו, לא מתגמלים אותנו מספיק בסרט זה יקר, תראי לא קיבלתי משכורת" אתה מבין.

ש: ואז זה יהיה אני שהרסתי לה את הסרט בסוף.

אליעד: היא לא יודעת את זה בכלל, לא קודם כל זה נכון יכול להיות שהיא תגיד שהרסת לה את הסרט זאת האמת אם ברור שאתה רוצה לעשות למישהו רע יכול להיות שהוא יאשים אותך בזה, זה נכון אבל אני אומר בגדול החוויה של הסרט נהרסה כי המהות של הסרט הייתה לנסות לצאת מחוויה של "דופקים אותי" ואז אתה בסרט אומר לה "הנה דופקים אותנו פה ודופקים אותנו פה" ואז בעצם היא נכנסה לחוויה שלילית שהיא רצתה לצאת ממנה.

אבל אם לדוגמה נגיד היא רצתה לצאת לסרט בכלל לא כדי לשכוח את העבודה ולא אכפת לה שדופקים אותה שם זה לא מפריע לה, היא רצתה לצאת לסרט מסיבה אחרת ולכן אני אומר קודם כל צריך לזהות מה המחויב שלה.

ש: אז אוקי אז איך אתה יודע אז אתה מתחקר אותה.

אליעד: אז קודם כל אתה בכלל מבין שאתה רוצה לדעת מה המחויב שלה כי רוב האנשים מדלגים על השלב הזה הם חושבים שזה איך שהם חושבים, אם אתה נגיד מכין למישהי אוכל לדוגמה ואתה אוהב את האוכל עם יותר מלח אתה תשים מלח אבל מי אמר שהיא אוהבת את זה עם מלח אולי היא רוצה בלי מלח.

ש: שואלים.

אליעד: ולא תמיד אתה יכול לשאול ויש אפשרות שתשאל ויש אפשרות שלא תשאל, אבל רוב האנשים לא חושבים על זה אז אולי במלח הם חושבים אבל בשאר הדברים הם לא חושבים. דוגמה נגיד אתה מכין למישהי ארוחה נגיד ונגיד שאתה רוצה שהיא תהנה מה אתה צריך לעשות? אז התשובה תהיה להכין לה ארוחה טעימה נניח, אבל זאת תשובה גנרית מדי והיא גם לא בהכרח נכונה.

ש: אבל לך תדע מה היא טעימה למי.

אליעד: לא ונגיד שאתה אומר לה "מה את הכי אוהבת לאכול?" ואתה מכין לה אבל אז אתה אומר "טוב אבל עכשיו שאלה איפה נאכל את זה בבית או מחוץ לבית, איפה נשב בסלון או במטבח או בחדר שינה, עם איזה צלחות נאכל את זה איזה תאורה תהיה ברקע, מה יהיה ברקע", שאלות איך תדע מה התשובה? צריך להבין מה מלכתחילה היא מנסה לחוות דרך הארוחה או מה אתה רוצה שהיא תחווה דרך הארוחה.

ש: איך תבין את זה אם לא תתחקר אותה?

אליעד: לא יודע אז תתחקר אותה, איך לתחקר אותה נושא אחר בסדר אבל.

ש: אם יש לך את האינפורמציה מה המחויב אז סבבה.

אליעד: קודם כל אתה בכלל מנסה להבין, רוב האנשים מדלגים על השלב הזה בכלל קודם כל תנסה להבין "מה התועלות שאני רוצה שהיא תחווה דרך הארוחה?" או "למה היא בכלל נהנית בארוחה?" או "מה יגרום לה בכלל ליהנות בארוחה?", לא ברמת צורות אלא לדוגמה מה שיגרום לה ליהנות בארוחה נגיד זאת תחושה של x, אוקי איך הדברים האלה משפיעים על התחושה של ה - x.

ש: כן תיתן לה את ה - x.

אליעד: אז תיתן לה אתה דוגמה.

ש: הנה דוגמה ארוחה.

אליעד: כן אבל עכשיו אתה שואל את עצמך למה שהיא תהנה בארוחה בוא ניתן תשובות, אפשרות אחת יכול להיות שהיא רעבה אם היא בגלל שהיא רעבה אז אולי, אם המחויב שהיא אומרת לך "אני רוצה שתכין אוכל" זה בגלל נגיד שהיא רעבה אז אולי מה יכול לקזז תחושה של רעב כמות של שפע של אוכל ונגיד אור בחדר כי אם יש אור בחדר, דוגמה נגיד שהיא באה מאוד רעבה ואתה נגיד לדוגמה תעשה ארוחה בלי הרבה אור.

ש: תאורן כביכול.

אליעד: נכון אבל בגלל שאין הרבה אור היא פחות שבעה למה כי כשרואים אוכל זה גם נותן תחושה של שובע, אני לא אומר שזה תמיד ככה וזה אבל אני נותן לך כיוון, אם לדוגמה נגיד תביא צלחות קטנות כי זה נראה יותר יוקרתי אבל היא באה בתחושה שהיא רעבה היא רוצה קערה היא לא רוצה צלחות. עכשיו אם לדוגמה נגיד היא רוצה לאכול נגיד כי היא רוצה להרגיש נגיד שאתה אוהב אותה נניח שהיא מיוחדת לא יודע מה.

ש: מושקע להשקיע.

אליעד: יפה אז מה עבורה נתפס כלהשקיע וזה בכלל לא בטוח שזה עבורך להשקיע אבל עבורה זה נתפס כלהשקיע.

ש: לי יש משהו שזה מעלה לי שאני רציתי לשאול על זה אני למשל יוצא עם חברים להופעות שירים זה וזה ואני לי חשוב להגיד תמיד מה אני מרגיש על העניין את האמת.

אליעד: למי חשוב לך?

ש: לי לעצמי.

אליעד: חשוב לך להגיד לעצמך?

ש: לא אני אומר להם אבל אני כאילו אומר את זה למשל ובדרך כלל חסרונות "ההופעה הגיטרה לא הייתה טובה זה היה טוב".

אליעד: למה חשוב לך להגיד מה החסרונות?

ש: זאת שאלה בפני עצמה אבל אני שם לב שהם כאילו מתבאסים מזה.

אליעד: ברור אתה הורס להם את החוויה אולי בגלל זה אתה אומר להם מה החסרונות כדי שינדו אותך.

ש: בשביל לדפוק אותם.

אליעד: לא בשביל שינדו אותך.

ש: מה הם רוצים אבל מה הם רוצים שאני אגיד להם שזה יפה וזה לא היה יפה?

אליעד: הם רוצים הנחת היסוד אומרת שהם רוצים שיהיה להם יותר טוב, מה יגרום להם שיהיה להם יותר טוב.

ש: יש כאלה שייהנו יותר מההיבט הזה.

אליעד: נכון.

ש: מי נהנה מזה? לא אני אומר מההיבט של בא נראה איך נשפר פעם הבאה.

אליעד: כי עבורך, אתה שאלת מה הם אז תבדוק מה הם יש מישהו שיגיד "אני רוצה שתמיד נגיד את האמת ואם דפקו אותנו נדבר על זה" ויש אחד שיגיד "אני רוצה שתמיד נגיד שלא דפקו אותנו" כל אחד מה שהוא.

ש: לא חשבתי על זה.

אליעד: כל אחד מה שהוא.

ש: חשבתי על זה אבל ראיתי שהם כאילו זה לא טוב להם אז חשבתי איך לשנות את זה, כן חשבתי גם אם אני אגיד להם הכל כייף והכל זה זה נראה לי גם מוגזם.

אליעד: דבר.

ש: היום לדוגמה אימנתי איזה מישהי והיא אמרה לדוגמה איזה אימון כייפי היה היום, ניסיתי להבין אמרתי רגע מה היה מיוחד היום.

אליעד: לא ובהנחה שאתה נגיד רוצה שיהיה לה עוד פעם.

ש: כן עכשיו זאת הצרה.

אליעד: אתה צריך לשאול את עצמך או לשאול אותה "מה היה לך הכי כייף?", קודם כל אתה יכול לשאול אותה "למה זה היה לך כייף?" וגם לא בטוח שהיא תיתן לך את התשובה יכול להיות שאתה תשאל אותה "למה היה לך כייף?" והיא לא תיתן לך את התשובה או שתיתן לך תשובה לא נכונה או בגלל שהיא לא מבינה את עצמה או בגלל שהיא מבינה את עצמה ולא רוצה להגיד לך מה התשובה.

ש: כל מיני שאלות.

אליעד: כן אבל בהנחה שאתה נגיד אומר לה "מה היה לך הכי כייף?" או "ממה נהנית יותר?" מה פה מה שם ודרך זה אתה מנסה לאתר את הסיבות שבגללן נראה לך שהיה לה יותר כייף ואז דרך זה אתה מנסה להבין את המהות אחרי שמצאת, לדוגמה נגיד היא אומרת לך "היה לי יותר כייף כי היום הזעתי יותר" נניח.

ש: היום היה אימון יותר.

אליעד: איזה אימון אינטנסיבי נגיד.

ש: דינאמי.

אליעד: דינאמי מה זה אומר דינאמי?

ש: תזוזה יותר זז.

אליעד: יפה עכשיו לכאורה אז הפירוש הפשוט אומר "אוקי אז פעם הבאה נעשה לה אימון יותר דינאמי" אבל זה לא נכון צריך לשאול "למה היא נהנתה מזה שזה אימון יותר דינאמי?" זה גם היא לא בטוח יודעת את התשובה. אז עוד פעם בפשוט היא אמרה לך אימון דינאמי תעשה אימון דינאמי אבל מי אמר אולי היא רצתה היום היה לה יותר כייף אימון דינאמי כי היא כל השבוע לא עשתה כלום והיא לא עובדת ושבוע הבא אם אתה תעשה לה אימון דינאמי היא כבר חזרה לעבודה והיא תתבאס.

ש: נכון זה נכון.

אליעד: לשאול למה היא נהנתה מאימון הדינאמי, מה הסיבה לא יודע צריך לתחקר לבדוק לשאול.

ש: רגע אתה עוד פעם מתחיל למהר, אתה כל פעם כשאתה מגיע לנקודה את משחק עם האיקסים והוואים והזדים.

אליעד: אבל צריך תביא מקרה תביא אירוע היא אומרת לך היה לי כייף.

ש: לדוגמה אני זאת היא.

אליעד: לא אבל אתה מדבר איתה, היא אומרת לך "היה לי כייף, מה היה לך הכי כייף? היה אימון דינאמי, וואלה את אוהבת את זה שזה דינאמי? כן, מה הכי כייף לך בזה שזה דינאמי למה את אוהבת את זה שזה דינאמי?" שואלים מדברים אם אתה יכול לשאול תשאל ואז לפי זה תבין מה לעשות מדברים.

ש: כן אבל אמרת שיכול להיות תשובות...
הבטחות של פוליטיקאים, דברים שרואים משם לא רואים מכאן, שכנוע של פוליטיקאים, המשחק הפוליטי, יאיר לפיד, שר האוצר, מעמד הביניים, שקרים של פוליטיקאים, איך פוליטיקאים משכנעים?
הבטחות של פוליטיקאים, דברים שרואים משם לא רואים מכאן, שכנוע של פוליטיקאים, המשחק הפוליטי, יאיר לפיד, שר האוצר, מעמד הביניים, שקרים של פוליטיקאים, איך פוליטיקאים משכנעים?
...מלחמות או מצבים כלכליים. הציבור, לעיתים, לא מבין את הסיבות מאחורי ההחלטות האלה ומתקשה להבין את מה שהפוליטיקאי רואה, אך יחד עם זאת מצפה שימלא את כל ההבטחות. זוהי דילמה קשה עבור הציבור, שכן הוא לא תמיד מודע לכל מה שמתרחש מאחורי הקלעים. מה השיעור שניתן ללמוד? בסופו של דבר, יש להכיר בכך שפוליטיקאים פועלים במציאות מורכבת, עם אילוצים רבים שמגבילים את יכולתם לקיים את כל ההבטחות. הביטוי דברים שרואים משם לא רואים מכאן מלמד אותנו שהשיפוט של הפוליטיקאים לא...
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
...יכול אכן להמיר את הזמן שהתפנה להכנסה נוספת, לדוגמה פגישה נוספת עם לקוח. בנוסף, אפשר להרחיב זאת למשימות נוספות כמו שיחות טלפון או כתיבת הצעות מחיר, אם יש אנשי מכירות או מוקדי שירות שיכולים לבצע זאת באותה רמה. מדוע לפעמים דווקא כדאי לבעל העסק לבצע משימות בעצמו? למרות הרעיון הפשוט של חיסכון בזמן, בחיים האמיתיים המצב מורכב יותר. ישנם מקרים שבהם בעל העסק לא מנצל את השעה הפנויה כדי להרוויח יותר. ייתכן שבעל העסק אינו מעוניין או אינו יכול להיפגש עם יותר...
2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים
...את חומרי השיווק, לקהל היעד שאליו הוא רוצה לעשות את הקמפיין השיווקי. או במילים אחרות, מנהל השיווק הרבה פעמים חושב על הצורך ליצור קמפיין שיווקי. ומשם הוא גוזר את חומרי השיווק שהוא רוצה ליצור עבור הקמפיין השיווקי. וזה נשמע טוב ויפה וכולי. אבל צריכים לדעת, שמצד האמת העסק צריך ליצור חומרי שיווק, לפי תוכנית ליצירת חומרי שיווק, גם בלי קשר לצורך של להפיץ חומרי שיווק. והעסק צריך לצבור לעצמו חומרי שיווק מסוגים שונים. ואז ברגע שיש המון חומרי שיווק, אז הרבה...
למה אני מרצה אחרים? איך לא לרצות אחרים? איך לנתח תהליך רגשי? למה אני חושב ככה? איך לשנות הרגלים? איך לשנות חשיבה? איך להתמודד עם OCD? הדרכת מטפלים, סיבה רגשית, סיבה שכלית, איך לשכנע מישהו?
למה אני מרצה אחרים? איך לא לרצות אחרים? איך לנתח תהליך רגשי? למה אני חושב ככה? איך לשנות הרגלים? איך לשנות חשיבה? איך להתמודד עם OCD? הדרכת מטפלים, סיבה רגשית, סיבה שכלית, איך לשכנע מישהו?
...להתמודד עם OCD? הדרכת מטפלים, סיבה רגשית, סיבה שכלית, איך לשכנע מישהו? למה אנשים מרצים אחרים ואיך להפסיק לרצות? אנשים רבים סובלים מתופעה נפוצה שבה הם מרגישים צורך לרצות אחרים. הם מנסים לרצות את ההורים שלהם, את האבא, האמא, אפילו כאשר ההורים כבר לא בחיים. אדם עלול למצוא את עצמו מנסה לפעול לפי מה שהאם שלו הייתה מצפה ממנו, גם כשהיא כבר לא קיימת. הוא שומע את הקול שלה בראש ואומר לעצמו מה היא הייתה אומרת לו לעשות, ואז הוא מתנהג בהתאם. אליעד כהן מסביר שלמעשה...
פסיכולוגיה הפוכה / אימון אישי - מהי פסיכולוגיה הפוכה? ואיך להשתמש בה כשיטה טיפולית? איך לשכנע אנשים? שיטות מניפולציה? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה?
...מסתתרת איזה נקודת אמת כלשהי, שבגללה אפשר לטעות במחשבה הזאת. ואם יש שם נקודת אמת, אז מדוע זאת טעות? משום שהטעות נוצרת, לא בגלל נקודת האמת שבה, אלא בגלל שנקודת האמת שבה, לא נלקחת בפרופורציה הנכונה וביחס מתאים לשאר הנתונים הנוספים. ובכל מקרה, בכל צורת מחשבה שגויה, קיימת נקודת אמת כלשהי, שאיבדה את האיזון שלה. וכאשר רוצים לעזור לאדם, לראות את הדרך הנכונה, אז בשלב הראשון יש לנסות להבין את צורת המחשבה שלו, ואת הסיבה שבגללה הוא חושב, שאכן המחשבה שלו אמיתית...
יחסי ציבור, להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת, לשון הרע באינטרנט, שיימינג באינטרנט, השמצות ברשת, לקוחות ממליצים, לקוחות מתלוננים, הוצאת שם רע באינטרנט, משמיצים אותי, דירוג בגוגל, דירוג בפייסבוק, ביקורות גוגל, ביקורות פייסבוק
יחסי ציבור, להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת, לשון הרע באינטרנט, שיימינג באינטרנט, השמצות ברשת, לקוחות ממליצים, לקוחות מתלוננים, הוצאת שם רע באינטרנט, משמיצים אותי, דירוג בגוגל, דירוג בפייסבוק, ביקורות גוגל, ביקורות פייסבוק
...מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותגלו איך להפוך כל ביקורת להזדמנות לצמיחה. ביקורת שלילית בגוגל, איך למכור ללקוחות? ביקורת שלילית בפייסבוק, איך להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת? דירוג שלילי בגוגל, המלצות של לקוחות, תלונות של לקוחות, ביקורת שלילית באינטרנט, ביקורות של לקוחות, הכפשות של לקוחות, להתנסות במוצר בחינם, לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו, איך להתמודד עם השמצות? איך חושבת אישה מוכה? למה אישה מוכה לא עוזבת? למה אישה מוכה לא מתלוננת? התמודדות...
טעויות בחיזור, רצון לגיטימי בזוגיות, רצון לא לגיטימי בזוגיות, לרצות שבהן זוג ישתנה למעני, לרצות שהבת זוג תשנה למעני, רוצה שהיא תרצה רק אותי, רוצה שהוא ירצה רק אותי, איך לא לגרום למישהו לאהוב אותך? חוסר הדדיות בזוגיות
טעויות בחיזור, רצון לגיטימי בזוגיות, רצון לא לגיטימי בזוגיות, לרצות שבהן זוג ישתנה למעני, לרצות שהבת זוג תשנה למעני, רוצה שהיא תרצה רק אותי, רוצה שהוא ירצה רק אותי, איך לא לגרום למישהו לאהוב אותך? חוסר הדדיות בזוגיות
...לא יודע מה אתה מבקש לקבל זה לגיטימי לבקש השאלה היא מה הדרך שאתה מנסה להשיג את זה זאת השאלה. ש: מה אתה מבקש לקבל או מבקש כאילו לא במובן. אליעד: מה שאתה רוצה לקבל לגיטימי לא יודע מה אתה מצפה לקבל ממנה לגיטימי לא יודע מה את רוצה ממנו לגיטימי הכל לגיטימי, לגיטימי שתרצי זכותך לרצות מה עכשיו איך את מתכננת להשיג את זה באמצעות לשגע אותו באמצעות להציק לו באמצעות לעשות עליו מניפולציה איך להשיג את זה. ש: כשאתה אומר לגיטימי למה אתה מתכוון? אליעד: זאת אומרת אני...
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
...אלא ישנם כאלו שמעדיפים תוכן מעמיק יותר. לשם כך, כדאי לגוון את אורך התוכן בהתאם לצרכים של הלקוח ולוודא שהלקוח מקבל את המידע הנדרש בצורה שתשמור על עניינו לאורך זמן. אליעד הציע שצריך להבין את הכוונות של הלקוח לפני יצירת התוכן, ולשמור על תמהיל נכון של תוכן קצר לעומת תוכן מעמיק. ההחלטה על אם לתכנן תוכן קצר או ארוך תלויה בגולש. עבור חלקם מספיק תוכן קצר כדי להעביר את המסר, בעוד אחרים מעדיפים תוכן מעמיק יותר. איך תופסים את תשומת הלב של הלקוח בתוך 5 שניות...
איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע?
איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע?
...שלך וכשאתה תוציא output של כל ההנחות יסוד האפשריות מאפס עד המשפט הסופי יש לך פה ספר שאתה יכול לכתוב על הבן אדם ואם הוא אומר לך שני משפטים ככה יש פה שני ספרים ואז אתה מצליב ביניהם ואתה מקבל מידע יותר מדויק. ש: כן אבל אני לא מבין איך זה, אני מבין מה שאתה אומר. אליעד: מה אתה מבין מה שאני אומר מה המהות של השאלה שלך המהות של השאלה שלך הייתה איך מקצת מידע ניתן לדעת הרבה מידע זאת מהות השאלה תשובה. ש: לא אבל זה לא סתם לדעת הרבה אתה מביא לי פה איזה. אליעד:...
טיפול בהפרעות נפשיות, יעוץ לפסיכיאטרים, יעוץ לפסיכולוגים, לשכנע מישהו לא להתאבד, לא לפגוע באחרים, למה לעשות משהו? דיכאון קליני, הפרעת התנהגות, לשכנע מישהו לא לפגוע בעצמו, אימון למטפלים
טיפול בהפרעות נפשיות, יעוץ לפסיכיאטרים, יעוץ לפסיכולוגים, לשכנע מישהו לא להתאבד, לא לפגוע באחרים, למה לעשות משהו? דיכאון קליני, הפרעת התנהגות, לשכנע מישהו לא לפגוע בעצמו, אימון למטפלים
...אזי גם לפגיעה באחרים אין משמעות מוסרית מוחלטת. כדי להתמודד עם השאלה הזאת בצורה מעשית, אליעד מציע להסביר למטופל שהימנעות מפגיעה באחרים היא מעין ברירת מחדל ביולוגית ואבולוציונית, כפי שחיות בטבע אינן פוגעות זו בזו ללא סיבה הישרדותית ברורה. כלומר, ההימנעות מפגיעה באחרים היא לא בהכרח מוסרית באופן מוחלט, אלא חלק מטבעו המובנה של האדם, ולכן היא נכונה עבורו. מה לעשות כשמטופל שואל למה לא להתאבד? אליעד מתייחס גם לשאלת ההתאבדות, כאשר מטופל שואל למה לא להתאבד...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לגרום למישהו להתמכר, לגרום למישהו להתאהב, לגרום לו ליהנות, לגרום למישהו להרגיש טוב, זוגיות, לגרום למישהו לאהוב אותך, גמילה מהתמכרות, יצירת אווירה, לגרום לה ליהנות, לגרום לבחורה ליהנות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהו להתמכר, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לשכנע מישהו להתמכר, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, תת מודע, השפעה בנושאי לשכנע מישהו להתמכר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1602 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 13:45:44 - wesi28