אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהי ✔איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מישהי, דיבייטינג, איך להצליח למכור, להעביר מסר תת הכרתי, לשכנע סבא, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, שאלות קשות בראיון, אימון nlp, nlp מזה, שיטת nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, ניתוח טיעונים, NLP פחדים, NLP, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע את בן הזוג, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להצליח במכירות, התמודדות עם התנגדויות במכירות, לשכנע בחורה לצאת איתי, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, ראפור, מניפולציות, לשכנע בת זוג, טיפול זוגי nlp, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, יועץ תקשורת, איך לשכנע הורים, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, מאמן אישי, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, כישורי שכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
איך לקבל שירות טוב יותר?

אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות, השלב הראשון הוא להבין שצריך להתייחס אליהם קודם כל כאל בני אדם, ולא רק כספקי שירות. פעמים רבות אנשים ניגשים לשירות עם ציפיות גבוהות כי הם משלמים כסף או כי הם מאמינים בעקרון "הלקוח תמיד צודק". אולם, חשוב לזכור כי נותן השירות הוא לא רק עובד או מישהו שמספק לכם שירות, אלא הוא אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות.

מהי הדרך שתשפיע על השירות שתקבל?

כאשר אדם מקבל שירות, יש לו את הנטייה לחשוב שברגע שהוא משלם על מוצר או שירות, הוא בעצם "קונה" את הספק ויכול לצפות לקבל ממנו את השירות המושלם. יש אנשים המאמינים ש"אם אני משלם, אני מקבל את כל מה שמגיע לי". עם זאת, לא תמיד זה כך. כאשר אתם מתייחסים לאדם שמספק לכם שירות בכבוד, בצורה אדיבה ובאכפתיות, אתם יוצרים סיכוי הרבה יותר גבוה שהוא ירצה להיענות לבקשותיכם ולספק לכם את השירות בצורה הטובה ביותר.

מה קורה כאשר לא מתייחסים בכבוד?

אם אתם מגיעים למצב שבו אתם פונים לשירות מתוך תחושת שליטה ואפילו עוינות כלפי נותן השירות, אתם מונעים מעצמכם את ההזדמנות לקבל את השירות הטוב ביותר. כשנותן השירות מרגיש שאתם רואים בו רק "שטר כסף", הוא יתייחס אליכם בהתאם - מתוך רצון להיפטר מכם במהרה ולספק לכם את המינימום הדרוש בלבד.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - גישה אדיבה תגרום ליחס טוב יותר מצד נותן השירות.
  • להתייחס לנותן השירות כאל בן אדם - לזכור שהוא לא רק ספק שירות, אלא גם אדם עם רגשות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית - ניהול שיחה בצורה רגועה יכול לשפר את השירות.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לשדרג את הגישה של נותן השירות.
  • להבין שלפעמים טעויות קורות - זכרו, טעויות אינן תמיד מכוונות, ויש מקום להבנה.
אם תיישמו את עקרונות אלה, תראו שפעולת ההתייחסות האדיבה והכבוד תסייע לשיפור משמעותי בשירות שאתם מקבלים. אנשים יראו בכם לא רק את הלקוח, אלא גם כמי ששווה להתאמץ עבורם, וכתוצאה מכך, השירות שאתם תקבלו יהיה הרבה יותר טוב ויותר אישי.
איך לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות?

הרבה פעמים אנחנו פונים לקבלת שירות או רוכשים מוצר ורוצים שיתייחסו אלינו בכבוד וייתנו לנו את השירות והמוצר הטובים ביותר. אך איך נוכל להגדיל את הסיכוי שזה יקרה? התשובה היא פשוטה - אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר, חשוב לזכור שהאדם שמספק לכם את השירות הוא קודם כל בן אדם, לפני שהוא נותן לכם שירות.

למה זה חשוב?

ישנם אנשים שחושבים שאם הם משלמים למישהו כסף או שוקלים לעשות עסקה איתו, אז הוא מחויב להם לחלוטין. יש גם את התפיסה שהלקוח תמיד צודק ושתמיד צריך להתייחס אליו בכבוד. אך בפועל, מי שנותן לכם שירות הוא בן אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות. הוא אולי עובד בחנות, מספק שירות טכני או נותן לכם ייעוץ, אבל קודם כל הוא אדם בדיוק כמוכם.

איך זה משפיע על השירות שתקבלו?

אם תתייחסו אליו בכבוד, תראו בו אדם ולא רק ספק שירות, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירצה להתייחס אליכם בכבוד ולספק לכם שירות טוב יותר. כאשר נותן השירות מרגיש שאתם מעריכים אותו ולא מתייחסים אליו כאל מישהו שחייב לכם משהו, הוא ייטה יותר לעזור ולתת את המיטב.

לעומת זאת, מה קורה אם מתייחסים אליו אחרת?

אם הלקוח מגיע בגישה של "אני משלם ולכן מגיע לי הכול", נותן השירות יראה בו רק שטר כסף ולא יהיה לו אינטרס לעזור מעבר למה שהוא חייב. הוא ירצה לסיים את האינטראקציה כמה שיותר מהר ולתת רק את המינימום הנדרש. לעומת זאת, כאשר הלקוח מתייחס אליו בכבוד ובאנושיות, נותן השירות ירגיש מחויבות פנימית לספק שירות טוב יותר.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - יחס מכבד גורר יחס מכבד בחזרה.
  • להבין שגם נותן השירות הוא אדם עם רגשות ולא רק ספק שירות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לעשות שינוי גדול בגישה של נותן השירות.
  • לזכור שלפעמים טעויות קורות, ולא תמיד הן מכוונות.
אם תיישמו את הדברים האלה, תגלו שהשירות שאתם מקבלים ישתפר משמעותית, ונותני השירות יהיו מוכנים לעזור לכם מעבר למצופה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהי, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע מישהי, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
חוסר ביטחון עצמי למכור את עצמי תורת המכירות חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים מחיר של מוצר לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה איך לתמרץ אנשי מכירות? למכור גם מוצרים לכל כיס יצירת כימיה עם הלקוח למכור שירות לשכנע פקידים ניהול מלאי מוצרים ערך אובייקטיבי של מוצר לשכנע את המראיין אתה לא הלקוח של עצמך אני איש מכירות מוצר לא מתאים ללקוח איך להתחיל לעשות שיווק? לגרום ללקוח עצוב לשדר מקצועיות ללקוח איזה מוצרים לא למכור? איך ללמוד מכירות? כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע? לשווק מוצר לשכנע מישהו לענות לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו מוצרים סוג ב... שכנוע יתר עלות הוצאת הצעת מחיר ללקוח סוגסטיה עצמית יצירת הזדהות לא אוהב למכור ללקוחות מניפולציות של מנהיגי כתות להגדיל מכירות של מוצר מוצר לא איכותי לגרום למישהו להתחתן לגרום למישהו לא לקנא איך נכון להרגיש עם קושי למכור? לקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית לגרום ללקוח לסמוך רק עליך יכולות שכנוע מוצר יקר מידי איך למכור כל מוצר? מה לענות ללקוח? לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון מה צריך כדי לדעת למכור? חומרי שיווק כתובים מוצר טעים לעשות יותר כסף ממכירות שכנוע טכניקות ויכוח לתאם פגישה עם לקוח בטלפון לקוחות פוטנציאלים חדשים לגרום למישהו לשנוא להוזיל את המוצר תלונות של לקוחות בפייסבוק לגרום ללקוח להסכים איתך לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר הגדלת מכירות של אנשי מכירות תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני עבודה לאיש מכירות לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה לשכנע בחורות שאני רוצה מוצרים זולים להשקיע בשיווק או במכירות הכנת חומרים שיווקיים אופי של אנשי מכירות מחלה של אנשי מכירות איך לשתול מחשבה? לשכנע מישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן תורת המשחקים לייצר מוצר אמון עם שותפים השפעה מטרות למסע לקוח האם תמיד צריך לעשות שיווק? לשכנע מישהו לקבל טיפול הגדלת מוצרים איש מכירות או יועץ מקצועי טעויות של איש מכירות ליצור כאב ללקוח מתי ליצור ללקוח כאב חדש? להוביל לקוח טכניקות של nlp לגרום ללקוח לאהוב שיטת השכנוע של ביבי נתניהו התאמת המחיר ללקוח באפשרותך למכור להוריד מהמדפים מוצר לשכנע את הבוס להעלות לך את המשכורת שתילת מחשבות בדייטים הנחה ללקוחות מסע הלקוח הכשרת אנשי מכירות למה למכור כמה מוצרים? למכור כשאתה בלחץ להתאים מוצר ללקוח מניפולציה רעה nlp סוגסטיה שיווק חכם שיטות מכירה ושכנוע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, מאמן עיסקי, לשתול מחשבות בתחום לשכנע מישהי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 14:49:42 - wesi28