אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהי ✔ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מישהי, להתמודד עם התנגדויות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך לנתח טקסטים, nlp עבודה, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, NLP למטפלים, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, שפת גוף, איך לשכנע מישהו, לשכנע משקיע, איך לשכנע גבר להביא ילד, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, NLP עוגן, לשכנע, לשכנע לקוח, NLP תרגילים, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, איך לשכנע בנות, פרסומות, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, איך לנצח בוויכוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע את, ללמוד למכור, ייעוץ מנהלים, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע גבר, איך לשכנע, NLP להורים, טכניקות משא ומתן, מדריך אישי, איך למכור נכון, ניתוח טקסט טיעוני, ניתוב לשוני פיזיולוגי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות
מה ההבדל בין לשאול לקוח "מה חסר לך" ל"במה אפשר לשדרג אותך"?

אליעד מסביר שיש הבדל גדול ומשמעותי בין שתי השאלות הללו בתהליך המכירה וביכולת לשכנע לקוחות לקנות מוצר או שירות.

כאשר שואלים מישהו "מה חסר לך במה שיש לך?", אנחנו למעשה גורמים לו לחשוב שקיימת בעיה או חיסרון במצבו הנוכחי. ברגע שהלקוח מרגיש שקיים אצלו חיסרון, באופן טבעי הוא יחפש פתרון לבעיה הזו. כך, כשהמוצר או השירות שלנו נתפס כפיתרון, הסיכוי שהלקוח ירצה לרכוש אותו גבוה בהרבה. הוא ירצה לפתור את החוסר שהוא מזהה.

לעומת זאת, כששואלים אדם "במה אפשר לשדרג אותך?", הלקוח לא מרגיש שקיים חיסרון, אלא שהמצב שלו טוב מלכתחילה ואנחנו פשוט מציעים לו משהו "טוב יותר". במקרה כזה, השדרוג נתפס כאופציונלי או כתוספת, ולכן תחושת הדחיפות של הלקוח לרכוש יורדת משמעותית.

לדוגמה, אם רוצים למכור רכב ללקוח, ושואלים אותו "מה חסר לך ברכב הנוכחי?", הלקוח יחשוב מיד על בעיות קיימות כמו "המזגן חלש מדי" או "האוטו צורך יותר מדי דלק", ואז כשהמוכר יציג לו פתרון, הלקוח ירגיש צורך ממשי לרכוש.

אבל אם נשאל אותו "במה אפשר לשדרג את הרכב שלך?", הוא כנראה יחשוב על דברים כמו "מערכת סאונד איכותית" או "צבע יפה יותר". אלו דברים נחמדים, אך אינם נתפסים כצורך הכרחי. לכן, הסיכוי שירכוש יהיה נמוך יותר.

איזו שאלה תביא ליותר מידע מהלקוח?

למרות זאת, אליעד מחדד נקודה חשובה נוספת. אם נשאל את הלקוח בצורה ישירה "מה חסר לך?", יש סיכון שהוא יענה ש"לא חסר לו כלום". אנשים באופן כללי לא אוהבים להודות שיש להם חוסר או בעיה, כי זה פוגע באגו או בתחושת הערך העצמי שלהם.

מצד שני, אם נשאל "במה אפשר לשדרג אותך?", הלקוח לרוב יהיה פתוח הרבה יותר לשיחה, כי אנשים אוהבים את התחושה שהם מתקדמים, משתפרים או מתחדשים. כך, השאלה הזו מאפשרת לנו לקבל מידע רב יותר מהלקוח על הרצונות וההעדפות שלו.

לדוגמה, אם נשאל אדם "מה חסר לך בבריאות שלך?", סביר להניח שהוא יענה "לא חסר לי כלום, אני בסדר". אבל אם נשאל "במה אפשר לשדרג את הבריאות שלך?", הוא פתאום יגיד "הייתי שמח להיות יותר בכושר", "הייתי רוצה לאכול בריא יותר", או "לישון יותר טוב בלילה". כך מתקבל מידע רב, שמאפשר לנו להבין את הצרכים שלו.

איך משלבים את שתי הגישות בצורה נכונה במכירות ובשכנוע?

אליעד מציע אסטרטגיה משולבת. מצד אחד, חשוב מאוד שהלקוח ירגיש שיש לו חוסר או צורך אמיתי, כי אז המוצר שלנו הופך להיות חיוני, ולא רק תוספת נחמדה. מצד שני, כדי לא לגרום ללקוח להסתגר או להתגונן, עדיף להתחיל דווקא בשאלה הרכה יותר: "במה אפשר לשדרג אותך?".

כך עושים זאת נכון בשלושה שלבים:
  1. בהתחלה, לשאול את הלקוח: "במה אפשר לשדרג אותך?"

    מטרת השאלה הזו היא לגרום ללקוח להיפתח ולשתף אותנו במה הוא רוצה או צריך, בלי להרגיש לא נוח או מתגונן.
  2. כשהלקוח מתחיל לספר במה הוא רוצה להשתדרג, עלינו להקשיב היטב ולאסוף מידע על הצרכים האמיתיים שלו.
  3. לבסוף, בשיחה עצמה, אנחנו מתרגמים את הרצונות שלו לחסרונות אמיתיים. כלומר, גורמים ללקוח להרגיש שזה לא רק שדרוג נחמד, אלא שהמצב הקיים שלו באמת לא מספיק טוב, והמוצר שלנו הוא זה שיפתור לו את החוסר.
לדוגמה, הלקוח אומר שהוא היה רוצה שדרוג במערכת המולטימדיה ברכב שלו. בהמשך השיחה, המוכר מציג זאת כחיסרון אמיתי: "האמת היא, שהמערכת שיש לך כרגע לא מספיק נוחה ומגבילה אותך בנסיעות ארוכות. היא אפילו גורמת לך להרגיש לא נוח כשאתה נוהג הרבה שעות. המערכת החדשה שלנו תפתור לך בדיוק את הבעיה הזו ותהפוך את הנסיעה שלך לנוחה ובטוחה בהרבה". עכשיו הלקוח לא מרגיש רק שהוא מקבל שדרוג נחמד, אלא שהוא באמת צריך את המערכת הזו.

מה חשוב לזכור בשכנוע ובמכירות?

המפתח לשכנוע אפקטיבי במכירות הוא להשתמש במילים הנכונות, לשאול את השאלות בצורה נכונה, וחשוב מכל - לגרום ללקוח להרגיש שאנחנו פותרים לו בעיה אמיתית. ככל שהלקוח ירגיש שהמוצר שלנו הוא לא רק תוספת נחמדה, אלא פתרון הכרחי למשהו שחסר לו, כך הסיכוי שהוא יבצע רכישה יגדל משמעותית.

כלומר, המטרה הסופית היא לעבור בתהליך המכירה מהשאלה הכללית של "במה אפשר לשדרג אותך?" אל התפיסה של הלקוח שלמעשה "חסר לו משהו" ושהמוצר שלנו הוא הפתרון המושלם לאותו חיסרון.

לסיכום, כיצד להגדיל את סיכויי המכירה שלך?
  • התחל בשאלה "במה אפשר לשדרג אותך?" כדי לפתוח את הלקוח.
  • אסוף מידע על הצרכים והרצונות שלו.
  • הובל את הלקוח לתפיסה שיש לו חיסרון אמיתי ושהמוצר שלך הוא הפתרון לכך.
השימוש המדויק בשאלות ובמילים משפיע ישירות על הצלחת המכירה ועל היכולת שלך לשכנע לקוחות. הבנה עמוקה של האסטרטגיה הזו יכולה לשדרג משמעותית את כישורי המכירה שלך.
ההבדל בין "מה חסר לך" ל"במה אפשר לשדרג אותך"?

כאשר אנחנו רוצים לשכנע מישהו לקנות מוצר או לקבל החלטה מסוימת, יש שתי דרכים עיקריות להציג את השאלה:

1. לשאול אותו "מה חסר לך במה שיש לך?"

2. לשאול אותו "במה אפשר לשדרג אותך?"

לכאורה, שתי השאלות עוסקות באותו נושא, אך בפועל יש הבדל משמעותי ביניהן, שמשפיע על הדרך שבה האדם יתפוס את הצורך שלו ואת המוצר המוצע.

מה גורם לאדם לרצות לקנות?

כאשר אדם מרגיש שחסר לו משהו, הוא חווה צורך, חוסר, ואפילו בעיה מסוימת. אם נציע לו פתרון לבעיה הזו, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יקנה את המוצר, כי אנחנו למעשה מספקים לו משהו חיוני.

לעומת זאת, כאשר הוא חושב שהמוצר הקיים כבר טוב ואנחנו רק מציעים לו שדרוג, אין לו תחושת דחיפות לקנות. שדרוג נתפס כמשהו נוסף ולא כהכרחי, ולכן סיכויי המכירה קטנים יותר.

מתי אנשים מוכנים לתת תשובות?

מצד שני, אנשים לרוב לא אוהבים להודות שחסר להם משהו. אם נשאל מישהו "מה חסר לך בבית שלך?" או "מה חסר לך ברכב שלך?", פעמים רבות הוא יענה "לא חסר לי כלום" - כי אף אחד לא אוהב לחשוב שיש לו מחסור.

לעומת זאת, אם נשאל "במה אפשר לשדרג אותך?", רוב הסיכויים שהוא יתחיל למנות אפשרויות רבות - כי אנשים אוהבים שדרוגים ותוספות.

איך משלבים את שתי הגישות?

השיטה היעילה ביותר היא לשלב בין הגישות:

1. להתחיל בשאלה רכה יותר, כמו "במה אפשר לשדרג אותך?" - כי כך נגרום לאדם לשתף מידע ולספר על הצרכים והרצונות שלו.

2. להוביל את השיחה למקום שבו הוא ירגיש שזה בעצם חסר לו, ולא רק שדרוג - כי כאשר הוא חושב שהוא באמת צריך את זה, הוא יהיה מוכן יותר לבצע רכישה.

לסיכום

כדי לשכנע אדם לקנות, עדיף שהוא יחשוב שחסר לו משהו, ולא רק שאנחנו משדרגים אותו. עם זאת, כדי להוציא ממנו מידע, כדאי להתחיל דווקא מהשאלה הרכה "במה אפשר לשדרג אותך?" ואז להוביל אותו להבנה שזה בעצם משהו שהוא חייב.

לחשוב על המילים שאנו משתמשים בהן זה מפתח להצלחה במכירות, בשכנוע ובהשגת מטרות. למידע נוסף ניתן להיכנס לאתרים העוסקים בטכניקות שכנוע, שימוש נכון במילים והשפעה פסיכולוגית. שיהיה בהצלחה!
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהי, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לשכנע מישהי, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך מנטור מכירות משכנע? לתת ללקוח אפשרויות בחירה הלקוח שאתה יכול להביא לו הכי הרבה ערך לטפל בהתנגדות של הלקוח איך לא לפחד שהלקוח יברח לך? מניפולציה טובה לגרום למישהו להסיר אחריות האם ללמוד nlp? טעויות של מכירות איך למכור מוצרים? עקרונות שכנוע לשתול מחשבה ללקוח בעקבות תהליכי השיווק הנחה על מוצר להיות החבר הכי טוב של הלקוח לדבר עם לקוח בשפה של הלקוח למה הלקוח שונא אותך? לגרום ללקוח להחליט לקנות לענות מראש להתנגדויות של הלקוח לכתוב נאום משכנע לשכנע אנשים לא חכמים לשכנע מישהו להימשך המוצר הכי יקר בקטגוריה להצליח בעבודה במכירות הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף לשכנע מישהו לשכוח מישהו שכנוע רטורי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים למה הלקוח עוזב את המתחרים? לעשות ללקוח טוב איך ראפור עובד? לשכנע מישהו להודות שניצחת פחד ללמוד לשכנע לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו למצוא לקוחות חדשים חומרי שיווק רובוטיים הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה איך למכור שירות? לשכנע מטופלים להתמיד בטיפול האם לגייס איש מכירות? האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? מניפולציות של ביבי נתניהו שיטת מכירות מנצחת להעביר ללקוח חומר מקצועי השכנוע של ביבי אין לי לקוחות לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות הסכמה עם לקוח תכנים שיווקיים מקצועיים אמון בזוגיות סיבת ההנחה ללקוח איך לענות ללקוח? לגרום למישהו להיות בעדך אנשי מכירות אנושיים מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? אופי של אנשי מכירות תועלת של לקוח לסגור עסקה עם הלקוח במקום החזר כספי ללקוח אנשי שיווק טובים לשכנע אנשים לחשוב שאתה בר סמכא איך לתכנן את השיווק? להישחק במכירות לשכנע מישהו להאמין ברעיון איך לשכנע מישהו לא להתאבד? חרדת ביצוע של אנשי מכירות למכור בטלפון מה זה שיווק? טעויות במכירות נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה בעיה של לקוח בלי פתרון שיווק למכירות פגישה עם לקוחות פוטנציאלים איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חיסרון של הלקוח איך לחשוב כמו הלקוח? איש מכירות מעולה לגלות מה התקציב של הלקוח האם להעלות את המחיר ללקוחות? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? קידום מכירות מניפולציות של מנטורים לשיווק להתעלם מהשאלה של הלקוח ביטול ברגע האחרון של לקוח איך לדבר עם לקוח בשפה שלו? התנגדויות בתהליך מכירות לגרום למישהו לחשוב שהשתנית לשכנע את הבוס להעלות לך את המשכורת למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? חומרי שיווק מקצועיים שפת הלקוח לשכנע את האדם למכור בצורה אישית אמונה בתת מודע לקבל התנגדות של לקוח איך להגדיל מכירות? ליצור תחושת קרבה עם הלקוח לגרום למישהו לאהוב את המראה החיצוני שלך לגרום למישהו להיות מחויב מה הכוונה למכור את עצמך ללקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, רטוריקה, מאמן עיסקי בתחום לשכנע מישהי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 14:49:37 - wesi28