אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, יועץ תקשורת, NLP דימוי עצמי, nlp גישת, לשכנע עובדים, איך לגרום לבחורה, אסטרטגיות משא ומתן, סודות התת מודע, אומנות השכנוע, nlp בחינם, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, התנגדות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע בוויכוח, כושר שכנוע ושינוי עמדות, איך לשכנע לקוחות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, nlp לימוד חינם, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, מטפל nlp, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טיפול בהתנגדות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך ליצור הזדהות, להתראיין בתקשורת, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע גבר להביא ילד, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP ערכים, הדרכת מכירות, איך לגרום למישהו, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדות במכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות
מה ההבדל בין לשאול לקוח "מה חסר לך" ל"במה אפשר לשדרג אותך"?

אליעד מסביר שיש הבדל גדול ומשמעותי בין שתי השאלות הללו בתהליך המכירה וביכולת לשכנע לקוחות לקנות מוצר או שירות.

כאשר שואלים מישהו "מה חסר לך במה שיש לך?", אנחנו למעשה גורמים לו לחשוב שקיימת בעיה או חיסרון במצבו הנוכחי. ברגע שהלקוח מרגיש שקיים אצלו חיסרון, באופן טבעי הוא יחפש פתרון לבעיה הזו. כך, כשהמוצר או השירות שלנו נתפס כפיתרון, הסיכוי שהלקוח ירצה לרכוש אותו גבוה בהרבה. הוא ירצה לפתור את החוסר שהוא מזהה.

לעומת זאת, כששואלים אדם "במה אפשר לשדרג אותך?", הלקוח לא מרגיש שקיים חיסרון, אלא שהמצב שלו טוב מלכתחילה ואנחנו פשוט מציעים לו משהו "טוב יותר". במקרה כזה, השדרוג נתפס כאופציונלי או כתוספת, ולכן תחושת הדחיפות של הלקוח לרכוש יורדת משמעותית.

לדוגמה, אם רוצים למכור רכב ללקוח, ושואלים אותו "מה חסר לך ברכב הנוכחי?", הלקוח יחשוב מיד על בעיות קיימות כמו "המזגן חלש מדי" או "האוטו צורך יותר מדי דלק", ואז כשהמוכר יציג לו פתרון, הלקוח ירגיש צורך ממשי לרכוש.

אבל אם נשאל אותו "במה אפשר לשדרג את הרכב שלך?", הוא כנראה יחשוב על דברים כמו "מערכת סאונד איכותית" או "צבע יפה יותר". אלו דברים נחמדים, אך אינם נתפסים כצורך הכרחי. לכן, הסיכוי שירכוש יהיה נמוך יותר.

איזו שאלה תביא ליותר מידע מהלקוח?

למרות זאת, אליעד מחדד נקודה חשובה נוספת. אם נשאל את הלקוח בצורה ישירה "מה חסר לך?", יש סיכון שהוא יענה ש"לא חסר לו כלום". אנשים באופן כללי לא אוהבים להודות שיש להם חוסר או בעיה, כי זה פוגע באגו או בתחושת הערך העצמי שלהם.

מצד שני, אם נשאל "במה אפשר לשדרג אותך?", הלקוח לרוב יהיה פתוח הרבה יותר לשיחה, כי אנשים אוהבים את התחושה שהם מתקדמים, משתפרים או מתחדשים. כך, השאלה הזו מאפשרת לנו לקבל מידע רב יותר מהלקוח על הרצונות וההעדפות שלו.

לדוגמה, אם נשאל אדם "מה חסר לך בבריאות שלך?", סביר להניח שהוא יענה "לא חסר לי כלום, אני בסדר". אבל אם נשאל "במה אפשר לשדרג את הבריאות שלך?", הוא פתאום יגיד "הייתי שמח להיות יותר בכושר", "הייתי רוצה לאכול בריא יותר", או "לישון יותר טוב בלילה". כך מתקבל מידע רב, שמאפשר לנו להבין את הצרכים שלו.

איך משלבים את שתי הגישות בצורה נכונה במכירות ובשכנוע?

אליעד מציע אסטרטגיה משולבת. מצד אחד, חשוב מאוד שהלקוח ירגיש שיש לו חוסר או צורך אמיתי, כי אז המוצר שלנו הופך להיות חיוני, ולא רק תוספת נחמדה. מצד שני, כדי לא לגרום ללקוח להסתגר או להתגונן, עדיף להתחיל דווקא בשאלה הרכה יותר: "במה אפשר לשדרג אותך?".

כך עושים זאת נכון בשלושה שלבים:
  1. בהתחלה, לשאול את הלקוח: "במה אפשר לשדרג אותך?"

    מטרת השאלה הזו היא לגרום ללקוח להיפתח ולשתף אותנו במה הוא רוצה או צריך, בלי להרגיש לא נוח או מתגונן.
  2. כשהלקוח מתחיל לספר במה הוא רוצה להשתדרג, עלינו להקשיב היטב ולאסוף מידע על הצרכים האמיתיים שלו.
  3. לבסוף, בשיחה עצמה, אנחנו מתרגמים את הרצונות שלו לחסרונות אמיתיים. כלומר, גורמים ללקוח להרגיש שזה לא רק שדרוג נחמד, אלא שהמצב הקיים שלו באמת לא מספיק טוב, והמוצר שלנו הוא זה שיפתור לו את החוסר.
לדוגמה, הלקוח אומר שהוא היה רוצה שדרוג במערכת המולטימדיה ברכב שלו. בהמשך השיחה, המוכר מציג זאת כחיסרון אמיתי: "האמת היא, שהמערכת שיש לך כרגע לא מספיק נוחה ומגבילה אותך בנסיעות ארוכות. היא אפילו גורמת לך להרגיש לא נוח כשאתה נוהג הרבה שעות. המערכת החדשה שלנו תפתור לך בדיוק את הבעיה הזו ותהפוך את הנסיעה שלך לנוחה ובטוחה בהרבה". עכשיו הלקוח לא מרגיש רק שהוא מקבל שדרוג נחמד, אלא שהוא באמת צריך את המערכת הזו.

מה חשוב לזכור בשכנוע ובמכירות?

המפתח לשכנוע אפקטיבי במכירות הוא להשתמש במילים הנכונות, לשאול את השאלות בצורה נכונה, וחשוב מכל - לגרום ללקוח להרגיש שאנחנו פותרים לו בעיה אמיתית. ככל שהלקוח ירגיש שהמוצר שלנו הוא לא רק תוספת נחמדה, אלא פתרון הכרחי למשהו שחסר לו, כך הסיכוי שהוא יבצע רכישה יגדל משמעותית.

כלומר, המטרה הסופית היא לעבור בתהליך המכירה מהשאלה הכללית של "במה אפשר לשדרג אותך?" אל התפיסה של הלקוח שלמעשה "חסר לו משהו" ושהמוצר שלנו הוא הפתרון המושלם לאותו חיסרון.

לסיכום, כיצד להגדיל את סיכויי המכירה שלך?
  • התחל בשאלה "במה אפשר לשדרג אותך?" כדי לפתוח את הלקוח.
  • אסוף מידע על הצרכים והרצונות שלו.
  • הובל את הלקוח לתפיסה שיש לו חיסרון אמיתי ושהמוצר שלך הוא הפתרון לכך.
השימוש המדויק בשאלות ובמילים משפיע ישירות על הצלחת המכירה ועל היכולת שלך לשכנע לקוחות. הבנה עמוקה של האסטרטגיה הזו יכולה לשדרג משמעותית את כישורי המכירה שלך.
ההבדל בין "מה חסר לך" ל"במה אפשר לשדרג אותך"?

כאשר אנחנו רוצים לשכנע מישהו לקנות מוצר או לקבל החלטה מסוימת, יש שתי דרכים עיקריות להציג את השאלה:

1. לשאול אותו "מה חסר לך במה שיש לך?"

2. לשאול אותו "במה אפשר לשדרג אותך?"

לכאורה, שתי השאלות עוסקות באותו נושא, אך בפועל יש הבדל משמעותי ביניהן, שמשפיע על הדרך שבה האדם יתפוס את הצורך שלו ואת המוצר המוצע.

מה גורם לאדם לרצות לקנות?

כאשר אדם מרגיש שחסר לו משהו, הוא חווה צורך, חוסר, ואפילו בעיה מסוימת. אם נציע לו פתרון לבעיה הזו, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יקנה את המוצר, כי אנחנו למעשה מספקים לו משהו חיוני.

לעומת זאת, כאשר הוא חושב שהמוצר הקיים כבר טוב ואנחנו רק מציעים לו שדרוג, אין לו תחושת דחיפות לקנות. שדרוג נתפס כמשהו נוסף ולא כהכרחי, ולכן סיכויי המכירה קטנים יותר.

מתי אנשים מוכנים לתת תשובות?

מצד שני, אנשים לרוב לא אוהבים להודות שחסר להם משהו. אם נשאל מישהו "מה חסר לך בבית שלך?" או "מה חסר לך ברכב שלך?", פעמים רבות הוא יענה "לא חסר לי כלום" - כי אף אחד לא אוהב לחשוב שיש לו מחסור.

לעומת זאת, אם נשאל "במה אפשר לשדרג אותך?", רוב הסיכויים שהוא יתחיל למנות אפשרויות רבות - כי אנשים אוהבים שדרוגים ותוספות.

איך משלבים את שתי הגישות?

השיטה היעילה ביותר היא לשלב בין הגישות:

1. להתחיל בשאלה רכה יותר, כמו "במה אפשר לשדרג אותך?" - כי כך נגרום לאדם לשתף מידע ולספר על הצרכים והרצונות שלו.

2. להוביל את השיחה למקום שבו הוא ירגיש שזה בעצם חסר לו, ולא רק שדרוג - כי כאשר הוא חושב שהוא באמת צריך את זה, הוא יהיה מוכן יותר לבצע רכישה.

לסיכום

כדי לשכנע אדם לקנות, עדיף שהוא יחשוב שחסר לו משהו, ולא רק שאנחנו משדרגים אותו. עם זאת, כדי להוציא ממנו מידע, כדאי להתחיל דווקא מהשאלה הרכה "במה אפשר לשדרג אותך?" ואז להוביל אותו להבנה שזה בעצם משהו שהוא חייב.

לחשוב על המילים שאנו משתמשים בהן זה מפתח להצלחה במכירות, בשכנוע ובהשגת מטרות. למידע נוסף ניתן להיכנס לאתרים העוסקים בטכניקות שכנוע, שימוש נכון במילים והשפעה פסיכולוגית. שיהיה בהצלחה!
כתיבת הסכם, יעוץ לעורכי דין, איך לכתוב הסכם בצורה נכונה? כתיבת חוזה, איך כותבים הסכם קבלן? מי כותב הסכם? איך לנסח הסכם טוב? איך לנסח חוזה? איך לכתוב חוזה מסחרי? הסכם גירושין, חוזה עבודה, הסכם עובד מעביד, שיטות לכתוב הסכם מסחרי, איך לנתח הסכם עסקי? טעויות בכתיבת הסכם התקשרות, הסכם למתן שירותים, איך לכתוב הסכם עם לקוח? איך לכתוב הסכם עם ספק? איך לכתוב הסכם עם שותף? עורך דין חוזים, איך כותבים הסכם שיתוף פעולה מסחרי? יעוץ ליטיגציה, יעוץ משפטי, חלק 3
...פירוש אחר למה שכתוב בהסכם? האם מה שכתוב בהסכם, מחייב את הפירוש שאני רוצה לפרש את ההסכם, אולי ניתן להבין שונה את מה שכתוב בהסכם? עובדה ופירוש, עובדה שכתוב X, אבל האם הפירוש של מה שכתוב, הוא מחויב או אפשרי? הקצנה - שיטה לבדיקת מקרי קצה שיטה לבדיקת ניסוח נכון באמצעות שימוש בשיטת הקצנה, ניתן לעלות על מקרי קצה שאולי לא חשבת עליהם בהסכם ובהסכמות המסחריות. וכך גם ניתן לעלות על ניסוחים לא נכונים של ההסכם. מידע נוסף ניתן לראות כאן להקצין וכאן הקצנה וכאן ניתוח...
איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? מהי הטעות הגדולה ביותר של מי שרוצה שיאהבו אותו? למה לא אוהבים אותי? מה לעשות אם אני רוצה שיאהבו אותי? למה היא לא אוהבת אותי? למה הוא לא אוהב אותי? איך לגרום למישהו לאהוב אותי? רצון לתת, רצון לקבל
איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? מהי הטעות הגדולה ביותר של מי שרוצה שיאהבו אותו? למה לא אוהבים אותי? מה לעשות אם אני רוצה שיאהבו אותי? למה היא לא אוהבת אותי? למה הוא לא אוהב אותי? איך לגרום למישהו לאהוב אותי? רצון לתת, רצון לקבל
...רוצה שיאהבו אותו, הוא למעשה הופך את עצמו לתלוי באחרים לקבלת אישור או רגש חיובי. אנשים, באופן טבעי, לא אוהבים להרגיש לחץ או חוב כלפי אחרים. כשהם מרגישים שמישהו מצפה מהם לתת לו אהבה, זה מביא אותם להימנע מהקשר או לפחות להימנע ממעורבות עמוקה. הרצון לקבל אהבה מהסביבה יוצר תחושת חוסר נוחות במערכת היחסים, וכתוצאה מכך הקשר נעשה פחות טבעי או אמיתי. למה חיפוש כבוד ואהבה דומה לרדיפה אחרי כבוד? הקשר בין חיפוש אהבה לבין חיפוש כבוד טמון בעובדה ששני הדברים נראים...
איך לגרום למישהו לשכוח משהו שקרה? איך לשכוח משהו שקרה? האם אפשרי לגרום למישהו לשכוח משהו שקרה? איך המוח זוכר? איזה דברים המוח זוכר? מתי המוח שוכח? מתי המוח זוכר? התמודדות עם טראומה, למחוק זיכרון, מחיקת זיכרון
איך לגרום למישהו לשכוח משהו שקרה? איך לשכוח משהו שקרה? האם אפשרי לגרום למישהו לשכוח משהו שקרה? איך המוח זוכר? איזה דברים המוח זוכר? מתי המוח שוכח? מתי המוח זוכר? התמודדות עם טראומה, למחוק זיכרון, מחיקת זיכרון
...ילד צוחק עליך. בעוד שאתה לא זוכר את כל מה שלבש או מה קרה לפני האירוע, אתה תזכור את המילים או את ההשפעה של ההתנהגות הזאת. מדובר בפרטים שיש להם השפעה רגשית או קוגניטיבית עליך, ולכן הם נשארים בזיכרון. האם אפשר לשכוח את מה שקרה? כחלק מהדיון על הזיכרון, אליעד מציין שיכולת השכחה אינה קשורה רק לשאלה האם המידע היה קיים, אלא גם לשאלה כמה המידע רלוונטי ומה ההשפעה שלו על האדם. לדעתו, לא ניתן למחוק לחלוטין זיכרון של דבר שקרה, אך אפשר לשנות את הדרך שבה אנו מפרשים...
NLP, בלעדיות רגשית, איך לגרום למישהו לאהוב רק אותך? איך לגרום למישהו לרצות רק אותך? איך למנוע בגידה? לרצות אותך באופן בלעדי, מיומנויות חברתיות, מערכות יחסים, זוגיות, אהבה בלעדית
NLP, בלעדיות רגשית, איך לגרום למישהו לאהוב רק אותך? איך לגרום למישהו לרצות רק אותך? איך למנוע בגידה? לרצות אותך באופן בלעדי, מיומנויות חברתיות, מערכות יחסים, זוגיות, אהבה בלעדית
...להיות גם איתם. היא לא תהיה איתם. ש: כי לשאר יש יתרונות שלך אין. אליעד: אם יש מקום בעבודה שנותנים לך מאתיים שקל לשעה ויש מקום עבודה שנותנים לך מאה שקל לשעה איפה אתה עובד? ש: במאתיים. אליעד: במאתיים, עכשיו האם זה נכון שתוך כדי זה שאתה עובד במאתיים אתה אומר חבל שאני לא יכול לעבוד גם שמה, אולי אני יכול לעבוד שם בעוד שעה, אחר כך כשאני מסיים פה אני אלך לשמה, נכון? ש: כן. אליעד: איפה יש יותר יתרונות? פה, אז למה אתה עדיין רוצה להיות שם? ש: אז האימות שלך...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
...את הרגש השלילי, ומאפשרים לו להשתחרר מאותה התחושה. כיצד להקשיב לשפה ולדייק את המסרים? אליעד מבהיר שהיכולת להבין לעומק את המשמעות של כל מילה חיונית ביותר להשפעה ושכנוע. על מנת להצליח בכך, דרוש פוקוס מקסימלי. הוא מציע להקשיב למילים בשיחות יומיומיות ולשים לב איזו מילה נאמרה, מדוע היא נאמרה, ומה השפעתה על השומע. לדוגמה, כאשר אדם אומר אני יכול להצליח, הוא משאיר את ההצלחה כאפשרות בלבד. אך אם נאמר אני מצליח, ההצלחה הופכת למחויבת, ודבר זה משפיע ישירות על...
ניתוח קמפיין פוליטי, ניתוח קמפיין בחירות, יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? בוזי הרצוג, המחנה הציוני, ייעוץ אסטרטגי פוליטי, ניהול קמפיין בחירות, איך לשכנע אנשים? איך להעביר מסרים?
ניתוח קמפיין פוליטי, ניתוח קמפיין בחירות, יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? בוזי הרצוג, המחנה הציוני, ייעוץ אסטרטגי פוליטי, ניהול קמפיין בחירות, איך לשכנע אנשים? איך להעביר מסרים?
...נכון יותר לצורך שכנוע אפקטיבי. מדוע הפנייה של הרצוג אל נתניהו הייתה בעייתית? אליעד מסביר שהפנייה של הרצוג אל נתניהו כביבי הייתה צעד נכון, שכן היא מפחיתה מכבודו של נתניהו. אולם השימוש בכינוי בוזי לעצמו אינו טוב, כי הוא משדר מסר של חוסר רצינות ולא מתאים למי שרוצה להיתפס כמנהיג. למה היה חשוב לומר למה אתה מפחד במקום למה אתה לא רוצה? בפנייה לנתניהו, הרצוג אמר למה אתה לא רוצה לבוא איתי לעימות? במקום למה אתה מפחד לבוא איתי לעימות?. אליעד מציין שטעות זו...
איך לקרוא מחשבות? איך לקרוא אנשים? איך להבין שפת גוף? איך לדעת מה חסר למישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לזהות מה מישהו רוצה? איך לגרום למישהו להתאהב בך? קריאת מחשבות, למה מישהו עושה משהו? תקשורת בין אישית
איך לקרוא מחשבות? איך לקרוא אנשים? איך להבין שפת גוף? איך לדעת מה חסר למישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לזהות מה מישהו רוצה? איך לגרום למישהו להתאהב בך? קריאת מחשבות, למה מישהו עושה משהו? תקשורת בין אישית
...התבוננות על פעולות הבחירה שלו. למשל, אם אדם עובד בצהרון, אפשר לשאול האם זו בחירה שלו? אם התשובה חיובית, ניתן לשאול מדוע הוא בחר בזה. אולי הוא אוהב ילדים, אולי חסר לו כסף, או אולי הוא בחר בעבודה זו כי אין לו אפשרות אחרת. אפשר גם ללמוד על האדם מהאופן שבו הוא בוחר לסדר את שיערו או להתלבש, משום שאלה בחירות רצוניות שמשקפות את רצונותיו הפנימיים. איך יודעים מה האדם רוצה על ידי ניתוח שפת גוף והתנהגות? ניתוח שפת גוף והתנהגות מתבצע באמצעות הנדסה לאחור (רוורס...
פרזנטציה ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות
...המוצר, אבל לא אכפת לך ממנו כלקוח. בתהליך תקין, אתה אמור לשדר ללקוח שאכפת לך ממנו כלקוח, יותר ממה שאכפת לך למכור לו. ולכן, אל תמכור את עצמך ואת המוצר שלך, לפני שאתה יודע מה הלקוח שלך רוצה צריך לפני שהלקוח שלך מבין שאתה מבין אותו לפני שביררת מידע על הלקוח שלך לפני שאתה מכיר את הלקוח שלך לפני שהלקוח שלך מרגיש שאכפת לך ממנו. ואיך? באמצעות זה שתשאל את הלקוח מידע עליו כלקוח, לפני שתתחיל למכור לו משהו. בנוסף, כשיהיה לך מידע על הלקוח לפני שתתחיל למכור, אז...
טכניקות שכנוע, טיפים לראיון עבודה, טיפים לדייט, איך לדעת מה לענות בראיון עבודה? איזה תשובה לענות בראיון עבודה? להתכונן לראיון עבודה, תקשורת בין אישית, לדעת מה לשאול, מה לענות לשאלות?
טכניקות שכנוע, טיפים לראיון עבודה, טיפים לדייט, איך לדעת מה לענות בראיון עבודה? איזה תשובה לענות בראיון עבודה? להתכונן לראיון עבודה, תקשורת בין אישית, לדעת מה לשאול, מה לענות לשאלות?
...תסבירי לי את השאלה, היא גם מסבירה וגם נותנת לך את התשובה. והדוגמה הזאת שאמרת עם הזוגיות נגיד כשהיא שואלת אותך איפה אתה רוצה להיות. מה אמרת ששם צריך להגיד? אליעד: לא אתה תשאל. ש: בן כמה אתה? שאלה טובה. מה זה גיל איך אתה מגדיר גיל? אליעד: בן כמה אני באיזה מובן, לדוגמה. ש: הוא יחשוב שאתה מתחכם איתו. עוד פעם, אם אתה בראיון עבודה בן כמה אתה?, זה הגיל שלך. מה תשקר? תביא לי תעודת זהות, זה הגיל אין פה אחד בפה אחד בלב, בהנחה שזה דו שיח פתוח. ש: אני אומר לדוגמה...
הוכחה באמצעות סתירה לוגית, לוגיקה, שכנוע בצורה לוגית, איך מוכיחים הוכחה? אם נוכיח ש A נכון ונוכיח ש B נכון ונוכיח ש A+ B לא יכולים להיות נכונים בו זמנית, האם זה מחייב את האדם לחשוב ש A או B לא נכונים? איך אפשר לשכנע מישהו שמשהו שהוא מאמין בו אינו נכון, באמצעות הצגת סתירה לוגית? איך להוכיח הוכחה לוגית? איך לשכנע מישהו שטועה? מה קורה כשמאמינים בשני דברים שסותרים? האם אדם חייב לוותר על אמונה כשיש סתירה? מה דרוש כדי להוכיח שטענה שגויה?
...אבל אליעד מדגיש: גם אם נוכיח שיש סתירה, זה לא בהכרח יגרום לאותו אדם להשתכנע שטענתו שגויה. ייתכן שהאדם יוותר על האמונה בטענה השנייה (A) או יערער בעצם הסתירה. כלומר, אדם יכול לומר: נכון שאני מאמין גם ב - A וגם ב - B, ונכון שהם נראים סותרים, אבל אולי אין כאן באמת סתירה. מהי משמעות הספק בתהליך השכנוע? אליעד מסביר שכאשר מציגים לאדם סתירה, הוא אולי לא מוותר על אחת הטענות - אבל כן עלול להיכנס לספק. לדוגמה, אם לפני כן הוא האמין ב - 100% באמיתות של טענה מסוימת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, מומחה במכירות, מומחה בשיווק ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1836 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 09:34:02 - wesi28