אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה היתרונות של המוצר שלך? ✔יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה היתרונות של המוצר שלך?, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע ילדים, איך לשכנע את, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, איך לשכנע לקוח לקנות, איך לשכנע אנשים בטלפון, להתמודד עם התנגדויות מכירה, להעביר מסר תת הכרתי, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, NLP טיפולים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, nlp להצלחה במכירות, איך לנצח בוויכוח, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, איך לשכנע אנשים להגיד כן, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע אנשים בכל דבר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, NLP שיטות, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, מסרים לתת מודע, דיבייטינג, nlp לחינוך ילדים, מאמן אישי, תעמולה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, סודות הסוגסטיה, דרכים לשכנע, לשכנע גבר להיות איתך, לשכנע אמא, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח
איך לדעת מה היתרונות שלי?

הרבה אנשים שואלים את עצמם: "מה היתרונות שלי?" במיוחד כאשר מדובר בעסקים. פעמים רבות אדם נשאל על היתרונות שלו, על המוצר או השירות שלו, והוא לא מצליח לענות על השאלה הזו. הסיבה לכך היא לא תמיד כי אין לו יתרונות, אלא להיפך - לעיתים קרובות הוא כל כך טוב במה שהוא עושה, שהיתרונות שלו הופכים להיות מובנים מאליהם בעיניו, עד כדי כך שהוא אפילו לא מזהה אותם.

לדוגמה, אדם שעובד בצורה מצוינת כבר שנים רבות בתחום מסוים, עשוי לראות את הדרך שבה הוא עובד בתור סטנדרט רגיל לחלוטין. הוא לא מסוגל להבין שהאופן שבו הוא מבצע את העבודה הוא מיוחד, כי מבחינתו זו פשוט הדרך הרגילה שבה דברים צריכים להתנהל.

כיצד לגלות את היתרונות שלך בצורה פרקטית?

כדי לגלות את היתרונות שלך, יש שיטה פשוטה וברורה: אתה צריך לדמיין מישהו אחר שעושה את אותו הדבר שאתה עושה, ולשאול את עצמך האם יכול להיות שיש אנשים שעושים את זה פחות טוב ממך. אם התשובה היא "כן", המשמעות היא שיש לך יתרונות ברורים על פניהם. הדבר שבו הם פחות טובים ממך - זה בדיוק היתרון שלך.

דוגמה מעולם העסקים: מתקין מנהרות

נניח שאתה מתקין מנהרות, ושואלים אותך מה היתרונות שלך. אתה עלול לחשוב שאין לך יתרונות מיוחדים, כי אתה עושה את העבודה שלך לפי סטנדרט שנראה לך מובן מאליו. במקרה כזה, הדרך הטובה ביותר לגלות את היתרונות שלך היא לדמיין מתקין מנהרות אחר, ואז לבדוק: "האם כל האנשים שמתקינים מנהרות מתקינים אותן בדיוק כמוני, או שאולי יש כאלו שעושים עבודה פחות טובה?" אם תגלה שיש כאלה שעובדים פחות טוב ממך, תוכל לשאול את עצמך במה בדיוק הם פחות טובים: אולי הם פחות מדויקים, פחות יסודיים, פחות יעילים או פחות מנוסים? כל אחד מהדברים האלה יכול להיות היתרון הייחודי שלך.

דוגמה נוספת: מורה למתמטיקה

נניח שאתה מורה למתמטיקה. כששואלים אותך על היתרונות שלך, אתה לא יודע מה לענות. במקרה כזה, כדאי לך לדמיין מורה אחר למתמטיקה, ולחשוב: "האם ייתכן שיש מורה למתמטיקה שהוא פחות טוב ממני?" התשובה לרוב תהיה חיובית. ואז תוכל לשאול את עצמך: במה הוא פחות טוב ממך? האם הוא פחות ברור, פחות סבלני, פחות יצירתי או אולי פחות מסביר בצורה פשוטה? כל אחד מהדברים האלה שאתה מזהה, הוא היתרון האמיתי שלך, גם אם בעיניך זה נראה סטנדרטי.

דוגמה פשוטה מעולם המכירות: מוכר עגבניות

אפילו אם אתה מוכר מוצר פשוט כמו עגבניות, עדיין קיימים יתרונות שניתן לזהות. נשאלת השאלה: "מה היתרונות של העגבניות שלך?" אם אתה מתקשה לענות על כך, דמיין עגבניות אחרות שאינן שלך, ושאל את עצמך: האם יכול להיות שעגבניות אחרות יהיו פחות טובות מהעגבניות שאתה מוכר? אולי הן פחות טריות, פחות אדומות, פחות טעימות או פחות איכותיות. מה שתמצא שהן פחות טובות בו - זה בדיוק היתרון שלך.

מדוע קשה לזהות את היתרונות שלנו בעצמנו?

לעיתים קרובות, היתרונות שלנו שקופים לנו בגלל שאנחנו רגילים אליהם. אנחנו רגילים לבצע את העבודה בצורה טובה, ולכן אנחנו חושבים שכולם עובדים ככה. האדם שנמצא למעלה לא תמיד יודע שהוא נמצא גבוה, עד שהוא מסתכל למטה ומבין שיש אנשים אחרים שנמצאים במקום נמוך יותר. רק כאשר אנחנו עושים את ההשוואה הזו, אנחנו מסוגלים להבין מה הם היתרונות שלנו.

למה הכרחי להכיר את היתרונות שלך?

הכרת היתרונות חשובה במיוחד בעסקים ובתחרות עסקית. אם אתה לא יודע להציג את היתרונות שלך, יהיה לך קשה מאוד לשכנע את הלקוח לבחור דווקא בך או במוצר שלך על פני המתחרים. כאשר אתה מודע ליתרונות שלך, אתה יכול להבליט אותם בפני הלקוחות ולהסביר להם מדוע כדאי להם לבחור בך ולא באחרים.

האם יתרונות חייבים להיות ייחודיים לחלוטין?

חשוב להבין שלא תמיד היתרונות צריכים להיות ייחודיים לגמרי. לפעמים היתרון שלך הוא שאתה פשוט עושה משהו טוב יותר מאחרים, גם אם באופן כללי כולם עושים משהו דומה. לדוגמה, אם כולם מוכרים עגבניות אבל אתה מוכר עגבניות טריות יותר - זה כבר יתרון משמעותי מספיק, גם אם באופן כללי לא המצאת משהו חדש לגמרי.

איך להציג את היתרונות ללקוח בצורה ברורה?

כאשר אתה מציג את היתרונות ללקוח, עליך לשים דגש על ההבדלים שמצאת בהשוואה למתחרים שלך. עליך להסביר בצורה ברורה ומדויקת מה בדיוק אתה עושה טוב יותר, ואיך זה משפיע לטובה על הלקוח. הצגת יתרונות מדויקת יוצרת בידול ברור ומגדילה משמעותית את הסיכוי שהלקוח יבחר דווקא במוצר או בשירות שלך.

לסיכום: מהי הדרך הטובה ביותר לגלות ולהציג יתרונות?

הדרך הטובה ביותר לגלות ולהציג את היתרונות שלך, היא להשוות את עצמך לאחרים ולזהות במה הם פחות טובים ממך. כאשר תבין במה אתה טוב יותר, תוכל להציג זאת ללקוחות בצורה משכנעת וברורה, ולנצח בתחרות העסקית.
איך לדעת מה היתרונות שלך?

שלום חברים, הרבה פעמים אנשים שואלים את עצמם: מה היתרונות שלי? זה קורה, למשל, כשמדובר בעסק, ושואלים בעל עסק מה היתרונות שלו - והוא לא יודע מה לענות.

יש מקרים שבהם בן אדם לא יודע מה היתרונות שלו, לא בגלל שאין לו כאלה, אלא משום שהיתרונות שלו נראים לו כל כך ברורים מאליהם, שהוא אפילו לא שם לב אליהם. כלומר, אם אדם מצטיין בתחום מסוים, זה עלול להיראות לו טבעי לגמרי, ולכן הוא לא ייחשוב על זה כיתרון.

אז איך אפשר למצוא את היתרונות שלך? הנה התשובה.

נניח שאתה מתקין מנהרות ושואלים אותך: "מה היתרונות שלך?" ואתה עונה: "אני לא יודע." מה שאתה צריך לעשות זה לדמיין אדם אחר שמתקין מנהרות, ולשאול את עצמך: האם כל האנשים בעולם שמתקינים מנהרות עושים זאת בדיוק כמוני? או שאולי יש כאלה שמתקינים אותן פחות טוב ממני? אם אתה יכול לדמיין אנשים שמתקינים מנהרות בצורה פחות טובה ממך, אז במה שהם פחות טובים - זה היתרונות שלך.

עוד דוגמה: נניח שאתה מורה למתמטיקה. מה היתרונות שלך? תדמיין מורה אחר למתמטיקה. האם יכול להיות שהוא מלמד פחות טוב ממך? במה בדיוק הוא פחות טוב ממך? האם הוא פחות ברור? פחות סבלני? פחות יצירתי? מה שאתה מזהה שם - אלה היתרונות שלך.

גם אם אתה מוכר עגבניות - מה היתרונות של העגבניות שאתה מוכר? תדמיין עגבניות אחרות. האם יכולות להיות עגבניות אחרות פחות טובות מהעגבניות שלך? אם כן - זה היתרון שלך.

לפעמים, אנשים עובדים לפי סטנדרט מסוים, ומרוב שזה נראה להם מובן מאליו שככה עובדים, הם בכלל לא מבינים שזה היתרון שלהם. הם פשוט רגילים לחשוב: "מה, זה ברור שצריך לעבוד ככה!" - אבל זה לא תמיד ברור מאליו.

לפעמים צריך להסתכל למטה כדי להבין שאתה נמצא למעלה.

תחשבו על זה.

למידע נוסף, אפשר להיכנס לאתר EIP.co.il ולחפש: "איך לדעת מה היתרונות שלי?", "איך למכור ללקוחות?", "הגדלת מכירות?" או כל נושא אחר שעולה בדעתכם.

בהצלחה!
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
... לא את היתרונות על פני אחרים. איך למתג את עצמך? יצירת יתרונות שקריים למוצר מה הבידול העסקי שלך? לעבוד בנישה עסקית מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר שאין לו יתרונות? לעיתים ... ובידול איך למכור מוצר גרוע איך למתג את עצמך? יצירת יתרונות שקריים למוצר, מה הבידול העסקי שלך? לעבוד בנישה עסקית, מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? מה היתרונות של השירות שלך? איך לדעת מה היתרונות שלי? האם יש לי יתרונות? מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות? היכולות שלך, היתרונות שלך, היכולות של המוצר, היתרונות של המוצר, היכולות שלך ביחס לאחרים, היתרונות שלך ביחס לאחרים, מוצרים מתחרים, ספקים מתחרים, תחרות עסקית, יעוץ עסקי, איך להצליח בראיון עבודה? מה היתרונות של המוצר שלך? למה שנקבל דווקא אותך? יתרונות מול יכולות, יכולות או יתרונות, איך להתראיין? איך לעשות פרזנטציה? איך להתכונן ...
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
... עד כמה המוצר שלך טוב. במצב כזה, אין צורך לדבר על המתחרים, כי הלקוח כבר יודע על הבעיות שלהם. במקום זאת, הדבר הנכון לעשות הוא להציג ללקוח את היתרונות של המוצר שלך, להסביר לו על הערך המוסף שלו ולתת לו להבין מה הוא ירוויח מכך שיקנה דווקא את המוצר שלך. כך הלקוח יראה בבירור כיצד המוצר שלך עונה על הצורך שלו. מתי צריך להדגיש דווקא את חסרונות המתחרים? לעומת זאת, קיימים מצבים אחרים, שבהם הלקוח מכיר היטב את היתרונות של המוצר שלך, אבל בטעות הוא חושב שגם למתחרים יש את אותם יתרונות, או אפילו שהמתחרים טובים יותר ממך. במצב כזה, אין טעם להדגיש שוב את היתרונות שלך כי ... הלקוח, למה שהלקוח כבר יודע ולמה שהלקוח מאמין על המוצרים השונים. רק כאשר המוכר מבין בדיוק את תפיסת העולם של הלקוח, הוא יוכל לדעת האם להדגיש את היתרונות של המוצר שלו או את החסרונות של המתחרים. איך למנוע טעויות מול לקוח? הטעות הנפוצה שאליעד מזהיר מפניה היא להתעקש להציג את היתרונות של המוצר שלך כשהלקוח כבר מכיר אותם, או לדבר על חסרונות המתחרים כשהלקוח כבר יודע אותם. המטרה היא תמיד לתת ללקוח מידע חדש שיגרום לו להחליט לטובתך. ... המוצר לא כל כך מתאים או לא כל כך טוב לו, הוא לא כל כך רוצה לקנות שם אבל הוא פשוט לא מספיק יודע כמה המוצר שלך טוב, למה המוצר שלך יותר טוב משלהם מה היתרונות של המוצר שלך, איזה ערך מוסף המוצר שלך מביא מה שזה לא יהיה. במקרים כאלה מה שאתה צריך לעשות כדי לסגור את העסקה, צריך להגיד ללקוח תקשיב יש דברים שאתה לא יודע על המוצר, המוצר הזה יש בו ככה וככה, את היתרונות של המוצר שלך, מאוד פשוט למה? כי את החסרונות של המוצר של המתחרים הוא כבר יודע. לעומת זאת יש מצבים שבהם הבן אדם יודע את היתרונות של המוצר שלך אבל בטעות הוא חושב שגם למתחרים יש את היתרונות האלה, בטעות הוא גם חושב שהמוצר של המתחרים יותר טוב משלך, בטעות הוא גם לא יודע מה קורה ... לא יודע כמה המוצר שלך טוב אלא בגלל שהוא חושב שהמוצר של המתחרים יותר טוב ממה שהוא באמת. במקרה כזה לדוגמה זה לא יעזור שאתה המוכר תספר ללקוח על היתרונות של המוצר שלך כי הוא כבר יודע אותם, מה שאתה צריך לעשות זה לספר לו על החסרונות של המוצר של המתחרים שלך כי בסופו של דבר יתרון וחיסרון זה רק ביחס למשהו ... זה נקרא יתרונות ביחס לרצון שלו המוצר שלך מתאים, ביחס לרצון שלו המוצר של המתחרים לא מתאים שזה נקרא חסרונות. ולכן יש מצבים שצריך לספר ללקוח על היתרונות של המוצר שלך, איך המוצר שלך מתאים לו איך המוצר שלך יכול למלא לו את הרצון, מה יש במוצר שלך שאין אצל המתחרים כל מיני דברים כאלה ואחרים. ויש מצבים שמה ...
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
... של הצורך של הלקוח - ייתכן שהלקוח מציין מחיר נמוך יותר לא כי הוא באמת קיבל הצעה כזו, אלא כדי לבדוק את תגובתך, לראות אם אתה מתגמש במחיר או לשמוע מה היתרונות של המוצר שלך. 3. אי שמירה על ערך המוצר שלך - במקום לנסות להבין את הסיבה האמיתית שבגללה ...
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
... לי אותו בצורה ישירה? לקוחות כאלו יעדיפו שהמוכר יפנה אליהם בצורה עניינית, ברורה, ויציג להם בדיוק את היתרונות של המוצר ללא מניפולציות מיותרות. הם עשויים להרגיש שהמוכר מנסה לקנות אותם באמצעות חברות מדומה במקום להציג מוצר איכותי בצורה ישירה וכנה. מתי בכל זאת ... שהוא מעוניין בגישה ישירה וברורה. להיות גלויים לגבי ניגוד האינטרסים - להסביר באופן ברור וישיר ללקוח את היתרונות של המוצר, בלי לנסות להסתיר את הרצון למכור. הדגש על איכות וערך המוצר - למכור על בסיס יתרונות ברורים של המוצר, ולא באמצעות מניפולציות רגשיות או חברות מזויפת. ... החולין, כנראה שהוא מעדיף גישה עניינית. - להיות כנים בנוגע לניגוד האינטרסים - להסביר ללקוח בצורה גלויה מה היתרונות של המוצר עבורו בלי לנסות להסתיר את הרצון למכור. - להתמקד בערך של המוצר - במקום לנסות לשכנע דרך יצירת חברות, פשוט להדגיש את היתרונות של המוצר. לסיכום, מה צריך לבדוק כלקוח? כאשר לקוח בא לרכוש מוצר, עליו לשים לב האם הוא באמת רוצה את המוצר בגלל איכותו, או שהוא נוטה לרכוש אותו רק בגלל שהמוכר ...
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
... לא ברורה) ומטפלים בהן אחת לאחת: - הורדת המחיר או מתן הנחה. - הוספת אחריות. - הסבר מפורט על איכות המוצר והשימוש בו. באופן זה, משקולת הלא רוצה קטנה יותר, משום שהסיבה העיקרית להתנגדות קטנה או נעלמת. כיצד לחזק את היתרונות של המוצר בעיני הלקוח? השיטה השנייה לטיפול בהתנגדויות של לקוח היא לחזק את הצד ... לא ירצה לקנות את המוצר ואיך אנחנו מנטרלים את ה - למה הוא לא רוצה ואיך אנחנו מחזקים את ה - למה הוא כן רוצה וכמובן שעדיף לעשות את שני הדברים, עדיף גם לנטרל את למה הוא לא רוצה וגם עדיף לחזק את למה הוא כן רוצה מה היתרונות של המוצר שהם כל כך גדולים שלא אכפת לו שיש חסרונות. נגיד שיש במוצר פגם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה היתרונות של המוצר שלך?, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה היתרונות של המוצר שלך?, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, שינוי עמדות, שיווק בנושא מה היתרונות של המוצר שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3320 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 16:47:51 - wesi28