אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה לשכנע? ✔יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה לשכנע?, להתמודד עם התנגדויות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע את הבוס, לשכנע אמא, לימודי רטוריקה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, איך למכור, איך למכור יותר טוב, סוגסטיה עצמית, התמודדות עם התנגדויות מכירות, הדרכת מכירות, לשכנע בחורה לשכב איתך, סודות ה nlp, לשכנע את אמא, טיפול בהתנגדות מכירות, איך למכור יותר, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע משקיע, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP תת מודע, NLP טיפול, מה זה nlp, לשכנע מישהו לקנות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע חבר להפסיק לעשן, NLP התניה, איך לשכנע בנות, להתראיין בתקשורת, פסיכוקיברנטיקה, טיפול בהתנגדות לקוח, NLP איך זה עובד, NLP שפע, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיטות לשכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
וכאן אבאר, למה כ"כ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח?

והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ידי זה קל לו יותר לקבל את מה שהוא חושב שהוא עצמו אומר לעצמו, דרך המוכר.

ואסביר: כי לכל אדם יש את ה"אני" שלו, דהיינו, הדבר שאליו האדם מתכוון כאשר הוא אומר את המילה "אני". ובכל מקום שאליו האדם מסתכל, הוא בעצם רואה דברים שהם רחוקים ושונים מה"אני" שלו. כגון לדוגמה אדם שרואה אנשים אחרים סביבו, שהאדם חווה את אותם האנשים, שהם נפרדים מה"אני" שלו.

ובכל מקום שהאדם רואה דבר שהוא לא ה"אני" שלו, זה יוצר סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין אותו הדבר שאותו הוא רואה. דהיינו, שהאדם מרגיש חוסר שייכות וריחוק, מאותו הדבר שהוא בעצם לא ה"אני" שלו, ושהוא נפרד מה"אני" שלו.

וכאשר האדם מסתכל לדוגמה במראה, אז בעצם האדם רואה את עצמו / את ההשתקפות של עצמו במראה. והאדם חווה סוג של הזדהות רגשית מאוד עמוקה, בינו לבין הדמות שהוא חושב שהיא ה"אני" שלו.

ובין חוויית ה"אני" לבין חוויית ה"לא אני", יש באמצע טווח רגשי מאוד גדול. שבו האדם מתייחס לדברים מסוימים, כאילו הם ה"אני" שלו למרות שהם לא ממש ה"אני" שלו. כגון לדוגמה אדם שרואה את המשפחה שלו, שהוא מתייחס אליה כאילו זה ה"אני" שלו. למרות שבאמת, המשפחה שלך זה לא אתה ממש. וכאשר הילד נקלע לאיזו צרה, האדם מרגיש במקום מסוים, כאילו זה הוא עצמו נקלע לצרה הזאת. דהיינו, האדם רואה את ה"אני" שלו, בדברים שהם לא ה"אני" שלו.

ואחרי שהבנו את זה, עכשיו יש להבין, כיצד האדם מתייחס לדברים שהם ה"אני" שלו. ובד"כ האדם מתייחס לדברים שהם ה"אני" שלו, בצורה של יותר אמון ויותר אהבה. ז"א בד"כ האדם אוהב יותר את עצמו ומאמין יותר לעצמו, מאשר הוא אוהב את מה שהוא לא ה"אני" שלו, ויותר ממה שהוא מאמין למה שהוא לא ה"אני" שלו.

וכאשר האדם ניגש לברר פרטים על איזה מוצר וכיו"ב, אז מטבע הדברים כאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי האדם חווה שהמוכר, הוא לא ה"אני" שלו. ובפרט כאשר בד"כ המוכר הוא באמת אדם שהוא זר כלפי הלקוח, כי הוא לא קרוב משפחה של הלקוח וכיו"ב.

והנה, האדם בד"כ אוהב את עצמו, מאמין לעצמו, ומשתדל לשמור על עצמו, מכך שהסביבה שלו לא תפגע בו. וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח יוצא מנקודת הנחה, שמאוד יכול להיות שיש ניגוד אינטרסים, בינו לבין המוכר. כי הוא והמוכר אלו שני בני אדם שונים, ולכל אחד יש את האינטרס האישי שלו, שהוא לא תמיד תואם אחד את השני.

והאמת היא, שאם באמת המוכר היה אוהב כ"כ את הלקוח, אז הוא היה צריך למכור לו את המוצר, בלי להרוויח עליו שום דבר. כמו לדוגמה ילד שרוכש מוצר בחנות של אבא שלו, שבד"כ, או שהאבא נותן לילד את המוצר במתנה. או שהאבא נותן לילד את המוצר בלי להרוויח עליו שום דבר. וזה משום שהאבא דואג לילד שלו, כאילו שהוא דואג לעצמו.

וכאשר לקוח רגיל נכנס לחנות רגילה, הרי שתמיד יש סוג של ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הלקוח. כי המוכר רוצה להרוויח מהלקוח כמה שיותר. והלקוח מבחינתו היה שמח, שהמוכר ירוויח ממנו כמה שפחות, כדי לחסוך כסף וכיו"ב. ולמוכר יש את האינטרסים שלו, וללקוח יש את האינטרסים שלו.

וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, אז הלקוח מטבע הדברים חווה סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי הוא מבין את האמת, שלמוכר יש אינטרסים, שהם לא בהכרח האינטרסים שלו של הלקוח. ואז מטבע הדברים, הלקוח מנסה להגן על ה"אני" שלו ועל האינטרסים שלו, ואז הוא מטיל ספק במוכר. ואז כל דבר שהמוכר אומר לו, הוא בודק האם זה טוב או רע וכולי. והכל משום שהאדם חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר.

וכדי לפתור את הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) / יצירת כימיה בין אישית). והרעיון והמטרה היא, ליצור סוג של מראה של הלקוח. דהיינו, שהלקוח יראה בך המוכר, את ה"אני" שלו עצמו הלקוח. דהיינו, לגרום ללקוח, שכאשר הוא מסתכל עליך, שהוא ירגיש את מה שהוא היה מרגיש אם הוא היה מסתכל במראה על עצמו. דהיינו, שהלקוח ירגיש, שאתה עצמך המוכר, זה בעצם ה"אני" שלו עצמו.

ומי שהוא מומחה לשכנוע ומומחה מכירות, הוא יודע להביא את הלקוח למצב רגשי כזה, שבו הלקוח כאשר הוא שומע אותך המוכר מדבר אליו, הוא בעצם מרגיש, שזה כאילו הוא עצמו מדבר אל עצמו, דרך הגוף שלך הלקוח. כמו לדוגמה שמקליטים בן אדם, ומשמיעים לו את עצמו. שהוא מרגיש שזה הוא עצמו מדבר. כמו לדוגמה מתחום הפיתומות, שבו האדם מדבר דרך בובה. ובעצם זה הוא עצמו מדבר, למרות שזה נראה שהבובה מדברת.

והרעיון הוא, פשוט ביותר, והוא לגרום ללקוח להרגיש שה"אני" שלו בכבודו ובעצמו, מדבר מתוך גרונך שלך זה שרוצה לשכנע אותו / לשנות את דעתו. וכאשר דבר כזה קורה, אז ממילא הרבה יותר קל לאדם להקשיב לעצמו בבחירה חופשית...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה לשכנע?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה זה לשכנע?, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר איך השיווק עוזר למכירות? איך להתחיל לעבוד במכירות? טכניקות שכנוע מתקדמות התנגדות מכירות בטלפון תכונות של איש מכירות איך לעשות מניפולציה על מישהו? חשיבה שלילית במכירות איך לאהוב למכור? למה לגרום ללקוח? להבין לקוחות טיימינג של שכנוע מומחה שיווק אנשי מכירות מרמים לקוחות להחליף את איש המכירות לזהות מניפולציות ניהול מכירות בטלפון לומר ללקוח את כל האמת איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? למכור למישהו לקוח שהשאיר פרטים באתר למכור ללקוח ולא לעצמך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? לקוחות קשים להתפשר במשא ומתן איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך? להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות מניפולציה איכותית לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה איך למכור מוצר ביותר כסף? לשכנע אקסית לחזור אליך לגרום ללקוחות להתחבר אליך החזר ההשקעה של השיווק איך להיות מומחה למכירות? שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים מוצרים מתחרים איך למכור ללקוח יותר טוב? לספר ללקוח על המוצר לגרום למישהו להגיע למפגש לקוח רוצה לקנות האם כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות? להצליח במשא ומתן איך לעשות איתור צרכי הלקוח? לעמוד בפני מניפולציות איזה שיטת שכנוע עדיפה? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? לימודי nlp סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה לנצח במשא ומתן מחלקת מכירות אמצעי שכנוע לשוניים כמה הנחה לתת ללקוח? אושר למכור למכור את שיחת המכירה לכתוב מסר משכנע צוות מכירות טלפוני למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? לוגיקה של ניהול משא ומתן מניפולציות של גורואים איך לגרום למישהו להבין? איך להתחיל תהליך שיווקי? השכנוע של ביבי לגרום ללקוח לומר לגרום למישהו לרצות לתת לך קשיים של אנשי מכירות איך להצליח בתור איש מכירות? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... לקוח משלם תורת המכירות שיווק מוצרי יוקרה פחד ממכירות לא ליצור תחושת זרות מהלקוח הנחה ללקוחות ללמוד לעשות מניפולציות לשכנע בחורה לרצות לשכב איך להציב יעדי מכירות? להשפיע על רצונות לשתול מחשבה לעצמך לעבור ראיון לאיש מכירות למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? חסרונות המוצר לגרום למישהו לרצות לעזור לך לגרום למישהו לבחור בך לשכנע נשים שאני רוצה פיתוח מוצרים מניפולציות בשיווק זיהוי התנגדות הלקוח למכור מוצר פיתוח מוצר מה זה ראפור? לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר אמון אישי חוסר התאמה בין המוצר לבין צרכי הלקוח טיפים למכירות למכור גם מוצרים פגומים הצגת היתרונות ללקוח איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך להציג ללקוח מחיר מוצר? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, אימון מכירות, מומחה מכירות בתחום מה זה לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7695 שניות - עכשיו 11_10_2025 השעה 15:12:13 - wesi28