אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע אשה להתחתן, איך לגרום לאישה, השפעה על התת מודע, טריקים לשכנוע בטקסט, NLP דיכאון, גישת NLP, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, לשכנע בטיעון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע חברה, התמודדות עם התנגדויות לקוח, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, לשכנע לקנות, טכניקות מכירות, שכנוע, איך לשכנע אשה להיות איתך, התניה קלאסית, לשכנע את הילד, להתראיין לטלוויזיה, לימודי דמיון מודרך, nlp מדריכים, אסטרטגיות משא ומתן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, שאלה איך לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, השפעה סמויה, פרסומות, nlp מזה, איך לשכנע אנשים לבחור בך, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירה, תכנות התת מודע, לשכנע אנשים לתרום, להשפיע, ייעוץ תקשורתי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
וכאן אבאר, למה כ"כ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח?

והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ידי זה קל לו יותר לקבל את מה שהוא חושב שהוא עצמו אומר לעצמו, דרך המוכר.

ואסביר: כי לכל אדם יש את ה"אני" שלו, דהיינו, הדבר שאליו האדם מתכוון כאשר הוא אומר את המילה "אני". ובכל מקום שאליו האדם מסתכל, הוא בעצם רואה דברים שהם רחוקים ושונים מה"אני" שלו. כגון לדוגמה אדם שרואה אנשים אחרים סביבו, שהאדם חווה את אותם האנשים, שהם נפרדים מה"אני" שלו.

ובכל מקום שהאדם רואה דבר שהוא לא ה"אני" שלו, זה יוצר סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין אותו הדבר שאותו הוא רואה. דהיינו, שהאדם מרגיש חוסר שייכות וריחוק, מאותו הדבר שהוא בעצם לא ה"אני" שלו, ושהוא נפרד מה"אני" שלו.

וכאשר האדם מסתכל לדוגמה במראה, אז בעצם האדם רואה את עצמו / את ההשתקפות של עצמו במראה. והאדם חווה סוג של הזדהות רגשית מאוד עמוקה, בינו לבין הדמות שהוא חושב שהיא ה"אני" שלו.

ובין חווית ה"אני" לבין חווית ה"לא אני", יש באמצע טווח רגשי מאוד גדול. שבו האדם מתייחס לדברים מסוימים, כאילו הם ה"אני" שלו למרות שהם לא ממש ה"אני" שלו. כגון לדוגמה אדם שרואה את המשפחה שלו, שהוא מתייחס אליה כאילו זה ה"אני" שלו. למרות שבאמת, המשפחה שלך זה לא אתה ממש. וכאשר הילד נקלע לאיזו צרה, האדם מרגיש במקום מסוים, כאילו זה הוא עצמו נקלע לצרה הזאת. דהיינו, האדם רואה את ה"אני" שלו, בדברים שהם לא ה"אני" שלו.

ואחרי שהבנו את זה, עכשיו יש להבין, כיצד האדם מתייחס לדברים שהם ה"אני" שלו. ובד"כ האדם מתייחס לדברים שהם ה"אני" שלו, בצורה של יותר אמון ויותר אהבה. ז"א בד"כ האדם אוהב יותר את עצמו ומאמין יותר לעצמו, מאשר הוא אוהב את מה שהוא לא ה"אני" שלו, ויותר ממה שהוא מאמין למה שהוא לא ה"אני" שלו.

וכאשר האדם ניגש לברר פרטים על איזה מוצר וכיו"ב, אז מטבע הדברים כאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי האדם חווה שהמוכר, הוא לא ה"אני" שלו. ובפרט כאשר בד"כ המוכר הוא באמת אדם שהוא זר כלפי הלקוח, כי הוא לא קרוב משפחה של הלקוח וכיו"ב.

והנה, האדם בד"כ אוהב את עצמו, מאמין לעצמו, ומשתדל לשמור על עצמו, מכך שהסביבה שלו לא תפגע בו. וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח יוצא מנקודת הנחה, שמאוד יכול להיות שיש ניגוד אינטרסים, בינו לבין המוכר. כי הוא והמוכר אלו שני בני אדם שונים, ולכל אחד יש את האינטרס האישי שלו, שהוא לא תמיד תואם אחד את השני.

והאמת היא, שאם באמת המוכר היה אוהב כ"כ את הלקוח, אז הוא היה צריך למכור לו את המוצר, בלי להרוויח עליו שום דבר. כמו לדוגמה ילד שרוכש מוצר בחנות של אבא שלו, שבד"כ, או שהאבא נותן לילד את המוצר במתנה. או שהאבא נותן לילד את המוצר בלי להרוויח עליו שום דבר. וזה משום שהאבא דואג לילד שלו, כאילו שהוא דואג לעצמו.

וכאשר לקוח רגיל נכנס לחנות רגילה, הרי שתמיד יש סוג של ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הלקוח. כי המוכר רוצה להרוויח מהלקוח כמה שיותר. והלקוח מבחינתו היה שמח, שהמוכר ירוויח ממנו כמה שפחות, כדי לחסוך כסף וכיו"ב. ולמוכר יש את האינטרסים שלו, וללקוח יש את האינטרסים שלו.

וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, אז הלקוח מטבע הדברים חווה סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי הוא מבין את האמת, שלמוכר יש אינטרסים, שהם לא בהכרח האינטרסים שלו של הלקוח. ואז מטבע הדברים, הלקוח מנסה להגן על ה"אני" שלו ועל האינטרסים שלו, ואז הוא מטיל ספק במוכר. ואז כל דבר שהמוכר אומר לו, הוא בודק האם זה טוב או רע וכולי. והכל משום שהאדם חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר.

וכדי לפתור את הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) / יצירת כימיה בין אישית). והרעיון והמטרה היא, ליצור סוג של מראה של הלקוח. דהיינו, שהלקוח יראה בך המוכר, את ה"אני" שלו עצמו הלקוח. דהיינו, לגרום ללקוח, שכאשר הוא מסתכל עליך, שהוא ירגיש את מה שהוא היה מרגיש אם הוא היה מסתכל במראה על עצמו. דהיינו, שהלקוח ירגיש, שאתה עצמך המוכר, זה בעצם ה"אני" שלו עצמו.

ומי שהוא מומחה לשכנוע ומומחה מכירות, הוא יודע להביא את הלקוח למצב רגשי כזה, שבו הלקוח כאשר הוא שומע אותך המוכר מדבר אליו, הוא בעצם מרגיש, שזה כאילו הוא עצמו מדבר אל עצמו, דרך הגוף שלך הלקוח. כמו לדוגמה שמקליטים בן אדם, ומשמיעים לו את עצמו. שהוא מרגיש שזה הוא עצמו מדבר. כמו לדוגמה מתחום הפיתומות, שבו האדם מדבר דרך בובה. ובעצם זה הוא עצמו מדבר, למרות שזה נראה שהבובה מדברת.

והרעיון הוא, פשוט ביותר, והוא לגרום ללקוח להרגיש שה"אני" שלו בכבודו ובעצמו, מדבר מתוך גרונך שלך זה שרוצה לשכנע אותו / לשנות את דעתו. וכאשר דבר כזה קורה, אז ממילא הרבה יותר קל לאדם להקשיב לעצמו בבחירה חופשית...
מחויבות בזוגיות, בגידות בזוגיות, לגרום למישהו להתחייב לך, לגרום למישהו להיות מחויב כלפיך, לגרום למישהו לא לבגוד בך, למנוע בגידה, הסרת אחריות אישית בזוגיות, עצלנות בזוגיות, מחויבות זוגית, פחד ממחויבות, רכושנות בזוגיות, יחסים
מחויבות בזוגיות, בגידות בזוגיות, לגרום למישהו להתחייב לך, לגרום למישהו להיות מחויב כלפיך, לגרום למישהו לא לבגוד בך, למנוע בגידה, הסרת אחריות אישית בזוגיות, עצלנות בזוגיות, מחויבות זוגית, פחד ממחויבות, רכושנות בזוגיות, יחסים
...הספציפי הזה שהזוגיות נותנת לי להרגיש טוב לבד ואם אתה לא יכול להרגיש טוב לבד ואם אתה לא יכול להרגיש לבד אבוד לך למה כי אתה תהיה בזוגיות כדי למלא רצון ואז הבן אדם השני הופך להיות רכוש הבחור הופך להיות רכוש הבחורה הופכת להיות רכוש כי אם הבן אדם יש לו חיסרון והוא לא יודע איך למלא את החיסרון הזה לבד אז הוא בעצם הבן זוג או הבת זוג שלו הופך להיות מוצר הוא צריך למלא את החיסרון שלי הוא צריך למלא לי את הרצון שלי ואז מתייחסים לשני כמו רכוש ואז כשאתה מתייחס...
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?
...הצד השני? אליעד כהן מציע גישה נכונה יותר: במקום להאשים ולהנמיך את הצד השני, כדאי לפנות אליו בצורה שתיצור התניה חיובית ברורה. לדוגמה, לומר לו: אני יודע שאתה אדם טוב, אכפתי ואנושי, ואני זקוק לעזרתך. בצורה זו, הפקיד מרגיש שאם הוא יעזור לך, הוא באמת אדם טוב ואכפתי. לעומת זאת, אם הוא יסרב לעזור, הוא עלול להרגיש רע עם עצמו ולהרגיש שהוא אינו בן אדם טוב. כך נוצרת התניה חיובית ברורה שגורמת לו לרצות לעזור. איך לתכנן את הפנייה שלך כך שתיצור רצון לעזור לך? עליך...
טיפים לניהול שיחה, אני לא זמין עכשיו, אהיה זמין יותר מאוחר, איך לדבר נכון? איך ליצור כימיה? איך לעשות למישהו טוב? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, NLP
טיפים לניהול שיחה, אני לא זמין עכשיו, אהיה זמין יותר מאוחר, איך לדבר נכון? איך ליצור כימיה? איך לעשות למישהו טוב? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, NLP
...אני לא רואה טלוויזיה זה בסדר? את כל הזמן רואה טלוויזיה את כל הזמן זה, אני לא רואה טלוויזיה, זה כן לגיטימי? כי את שוללת את מה שהוא אמר שלא בסדר בך. ש: לא. אליעד: למה לא עצם המילה לא זה פסול? ש: כן. אליעד: מה פסול? ש: נגיד שהוא לא יביא את המילה הזאת. אליעד: למה? לא שנייה. ש: כי זה נותן לצד השני תחושה שאתה מתגונן. אליעד: לא רגע לא דיברתי עכשיו על זה שנייה, לפעמים בן אדם רוצה שיקרה משהו ולפעמים בן אדם רוצה שלא יקרה משהו עד כאן זה נכון? עכשיו נכון שזה...
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
...סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית? והפעם אסביר, איך לבחור מנהל שיווק יועץ שיווקי משרד שיווק מנהל מכירות איש מכירות וכולי. ובעיקרון יש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, גם בהקשר הכללי של גיוס עובדים וגם בהקשר הכללי של איך לבחור יועץ וגם...
איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? איך לענות על שאלה מכשילה? איך לזהות מניפולציות?
...גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. זא, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה הספציפית שהוא שאל. אבל לפעמים אין לך בעיה לענות לו, על מה שהוא באמת רצה לשאול ועל הסיבה שבגללה הוא שאל את מה שהוא שאל. וכאשר מישהו שואל אותך שאלה שאתה לא רוצה לענות עליה, לא תמיד חייבים להעביר נושא ולהתחמק. אלא אפשרי גם שאתה תשאל את עצמך ותנסה להבין עם עצמך, למה הבן אדם השני שאל אותך את מה שהוא...
יציבות עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו עסק מוצלח? מהי הצלחה עסקית? מהי יציבות עסקית? מהו עסק יציב? מהו עסק רווחי? הקמת עסק
יציבות עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו עסק מוצלח? מהי הצלחה עסקית? מהי יציבות עסקית? מהו עסק יציב? מהו עסק רווחי? הקמת עסק
...יציבות היא לא תנאי הכרחי להצלחה. אנשים נוטים לחשוב שעסק צריך להיות יציב משום שהם רוצים תחושת ביטחון, אבל בפועל, כל עוד התוצאה הסופית היא חיובית ורווחית, לא באמת חשוב אם התזרים הכספי הוא קבוע או לא. אם בעל העסק מקבל את מה שהוא צריך או רוצה מהעסק שלו בסיכום כל התקופות יחד, העסק נחשב למצליח, ואין כל צורך שהתזרים או ההכנסות יהיו קבועים כל חודש. כלומר, המדד החשוב ביותר הוא התוצאה הסופית והממוצעת של כל ההכנסות והרווחים, ולא היציבות או התדירות שבהם הם מתקבלים...
ניתוח NLP, ללמוד לשכנע, ללמוד למכור, שיטות לשכנע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי מניפולציות בטקסט, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לכתוב טקסט משכנע? לנסח טקסט משכנע, להעביר מסר תת הכרתי
ניתוח NLP, ללמוד לשכנע, ללמוד למכור, שיטות לשכנע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי מניפולציות בטקסט, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לכתוב טקסט משכנע? לנסח טקסט משכנע, להעביר מסר תת הכרתי
...במילה יותר בהקשר של אפקטיביות או קלות עשוי לשדר תחושה של חוסר ביטחון, בכך שלא מדובר בשכנוע הטוב ביותר, אלא שכנוע שדורש עוד שיפור. הוא מבצע ניתוח מעמיק של איך כל מילה יכולה לשנות את המסר הסמוי שמעביר הטקסט. כיצד להשתמש בטכניקות שכנוע בצורה חכמה? בסיום ההרצאה, אליעד ממליץ להשתמש בטכניקות שכנוע לא רק במילים פשוטות, אלא גם בהבנת מבנה הטקסט, צורת השאלות והשפעתן על תודעת הקורא. הוא מציין את החשיבות של לא להסתפק בשכנוע פשוט, אלא למצוא את הדרך הייחודית והאפקטיבית...
הוכחה בדרך השאלה, טעויות לוגיות, לוגיקה, רטוריקה, לענות בשאלה, שאלה זה לא תשובה, איך יהודי עונה בשאלה? איך לברר את האמת? עובדה ופירוש, איך להיצמד לאמת? איך לא לטעות? הוכחה בדרך השלילה
הוכחה בדרך השאלה, טעויות לוגיות, לוגיקה, רטוריקה, לענות בשאלה, שאלה זה לא תשובה, איך יהודי עונה בשאלה? איך לברר את האמת? עובדה ופירוש, איך להיצמד לאמת? איך לא לטעות? הוכחה בדרך השלילה
...יוצר תחושה של סדר וביטחון, אך בעצם זו אשליה. הוא מדגיש נקודה חשובה נוספת: אם אדם לא יודע להסביר משהו, אין בכך הוכחה שההסבר שהמציא חייב להיות נכון. למשל, אדם שלא יודע איך נברא העולם יכול מיד להחליט שאלוהים ברא את העולם, אך זו איננה הוכחה אמיתית, אלא רק ניסיון למלא פער בידע מתוך קושי לשאת מצב של חוסר וודאות. מה ההבדל בין עובדה לפירוש ואיך להיצמד לאמת? אליעד כהן מפרט בצורה מעמיקה את ההבדל בין עובדה לפירוש. עובדה היא משהו שקרה או משהו שניתן לצפות בו...
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
...שמנסה למכור תבין הלקוח לא אכפת לו מהמוצר שלך המוצר שלך לא מעניין אותו מה שמעניין אותו זה שמישהו משהו ימלא לו את החסרונות שלו. כאשר אתה המוכר, כשהמוכר מנסה למכור מוצר ללקוח הדבר החשוב ביותר שהוא צריך לעשות זה לשאול את עצמו מה המהות של העסקה מול הלקוח. מה זאת אומרת? יש לנו מהות וצורה מושג שנקרא מהות ומושג שנקרא צורה, המהות היא שהלקוח נגיד רוצה להיות שבע הצורה שבה הלקוח מבטא את זה שהוא רוצה להיות שבע היא באמצעות זה שהוא בא וקונה אוכל, אוקי מהות וצורה...
NLP, מה זה NLP? האם כדאי ללמוד NLP? NLP כמותג שיווקי, מהי שיטת NLP? האם להיות מטפל ב NLP? האם NLP עובד? האם NLP מומלץ? בעד ונגד NLP, במה שונה שיטת NLP משיטות אחרות? ביקורת על NLP, אימון ב NLP
NLP, מה זה NLP? האם כדאי ללמוד NLP? NLP כמותג שיווקי, מהי שיטת NLP? האם להיות מטפל ב NLP? האם NLP עובד? האם NLP מומלץ? בעד ונגד NLP, במה שונה שיטת NLP משיטות אחרות? ביקורת על NLP, אימון ב NLP
...לחנות ספרים, לקחת מספר ספרי טיפול שונים, לבחור טכניקות אקראיות מתוכם, וליצור מהן שיטה חדשה. כל אחד יכול לקרוא לה בשם מקורי כמו קוקוריקו או קיירש - אס, ועם מיתוג נכון, היא יכולה להימכר כשיטה חדשה ומתקדמת. כך בדיוק קרה עם ה - NLP, שלמעשה איננו חידוש אלא שילוב מחדש של דברים קיימים תחת שם חדשני ומפתה. האם כדאי ללמוד NLP או שמדובר בהבטחה שיווקית בלבד? ההחלטה ללמוד NLP תלויה בציפיות ובמטרות האישיות של הלומד. אנשים מסוימים עשויים למצוא ערך בשיטות אלה, משום...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, שינוי עמדות, אוטוסוגסטיה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.2031 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 15:52:53 - wesi28