אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה לשכנע? ✔שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה לשכנע?, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, NLP עובד, הדרכה אישית, מאמן אישי, להעביר מסר תת הכרתי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, nlp דוגמא, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, ייעוץ אישי למנהלים, איך למכור נכון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפול בהתנגדות מכירות, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, NLP התניה, לשכנע אישה, הרצאות nlp, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, דמיון מודרך, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, כושר שכנוע ושינוי עמדות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירות, לשכנע בחורה לשכב איתך, להשפיע, אסטרטגיות משא ומתן, טיפים לאנשי מכירות, ללמוד nlp באינטרנט, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, ללמוד דיבייטינג, איך לגרום לבחור, איך לשכנע את בעלי, NLP הסבר,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
איך אפשר לשכנע אדם לא להיפגע מדברים שנאמרו לו?

הדרך שבה אנשים מפרשים סיטואציות קובעת איך הם ירגישו בעקבותיהן. אליעד כהן מסביר שכאשר מישהו נפגע, זה לא בגלל העובדות עצמן, אלא בגלל הפרשנות שלו למה שקרה. אליעד נותן דוגמה של אדם שהוזמן לאירוע ברגע האחרון. העובדה היא שלא הזמינו אותו לפני שבוע, אך הפרשנות היא שהדבר נעשה מתוך זלזול או חוסר כבוד. כדי לגרום לאדם לא להיפגע, צריך לשכנע אותו שהסיבה האמיתית להזמנה המאוחרת היא שונה ממה שהוא מפרש.

לדוגמה, אם מישהו כועס שהוזמן רק ברגע האחרון לחתונה, ניתן להסביר לו: "חשבנו שאתה יודע על האירוע, אבל כשהבנו שלא הודיעו לך בזמן, מיד התקשרנו". אפשרות נוספת היא לומר לו ששלחו לו הזמנה מראש אך היא לא הגיעה אליו מסיבות טכניות, או שניסו ליצור איתו קשר ללא הצלחה. חשוב לציין שההסברים הללו צריכים להיות אמינים ולא להיראות כתירוצים קלושים.

מה ההבדל בין עובדות לפרשנויות בשכנוע?

אליעד כהן מדגיש שבכל תהליך של שכנוע או מניפולציה, חיוני להבחין בין עובדות לפרשנויות:
  • עובדה היא נתון מוחלט שאין עליו ויכוח, כגון "הזמנתי אותך רק אתמול".
  • פרשנות היא ההסבר שנותנים לעובדה, למשל, "הזמינו אותי מאוחר כי לא מכבדים אותי".
לכן, כאשר רוצים לשכנע מישהו להפסיק להיפגע, חשוב להראות לו שהפרשנות השלילית שהוא נותן לעובדה לא נכונה, ולהציע פרשנות אחרת וחיובית יותר. לדוגמה, אם האדם מפרש הזמנה מאוחרת כזלזול, אפשר להציע לו פרשנות חלופית, כמו שהזמנתו נתפסה כמובנת מאליה ולכן אף אחד לא חשב שצריך להזמינו באופן מיוחד. כך, האדם יכול לראות שהמציאות האובייקטיבית שונה ממה שחשב, וכעסו יכול להיעלם.

כיצד להעביר אחריות לאדם אחר בלי לפגוע?

אליעד כהן נותן דוגמה איך להעביר את האחריות להזמנה המאוחרת לאדם אחר בצורה עדינה, מבלי לפגוע באדם שהוזמן באיחור. ניתן לומר למוזמן: "חשבתי שהזמינו אותך מזמן, הופתעתי לגלות שרק עכשיו יצרו איתך קשר". בדרך זו, הדובר מציג את עצמו בצד של האדם שנפגע, כאילו גם הוא מופתע ולא מרוצה מהמצב, וכך מעביר בעדינות את האחריות לצד שלישי או לאירועים שהתרחשו.

הדבר נעשה גם באמצעות יצירת הזדהות, כמו לומר: "גם אני מרגיש לא נוח עם זה שהודיעו לך ברגע האחרון, אני מבין אותך". כך האדם שמרגיש פגוע לא יחשוב שמזלזלים בו, אלא שישנן סיבות אובייקטיביות שגרמו לסיטואציה.

איך להסביר שאי - הזמנה אינה פגיעה אישית?

אליעד כהן מסביר שכדי לשכנע מישהו לא להיפגע, אפשר לומר לו באופן גלוי שלמעשה כלל לא היה צריך להזמין אותו מלכתחילה, אבל לא מתוך כוונה לפגוע. אפשר לומר, למשל, "האמת היא שלא רצינו להטריח אותך. חשבנו שאתה לא צריך להגיע כי האירוע הזה אינו רלוונטי עבורך, ולא רצינו שתצטרך לבוא רק מתוך חובה". בדרך הזו, האדם לא ירגיש שהוא הושפל, אלא להפך - ירגיש שחסכו ממנו טרחה, ולכן אין סיבה להיפגע.

בנוסף, אפשר גם להסביר שלא מדובר בזלזול, אלא להיפך, מתוך רצון להתחשב באותו אדם. כאשר אדם מרגיש שהכוונה מאחורי המעשים טובה ולא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה לשכנע?, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מה זה לשכנע?, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לזהות מניפולציה טעויות של מנהלי שיווק ומכירות להציק ללקוחות מוצר שלא כדאי למכור אותו שכנוע של מנהיגי כתות איך לגרום למישהו להרגיש... באז שיווקי איך למכור את מוצר גרוע? ליצור חומרי שיווק לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... שיטות לשיווק עצמי לשכנע ילד לעשות שיעורי בית למה הבוס שלך הוא הלקוח שלך? להביא לקוחות חדשים לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם מתי לא להתעקש עם הלקוח? ביצועים של משפך שיווקי שכנוע יחסי שכנוע סובייקטיבי ביקוש למוצר הצורך של הלקוח הפוטנציאלי להתמודד עם התנגדויות של לקוחות התמודדות עם לקוח עקשן חוסר הבנה של לקוח את המחיר יכול לשכנע בכל דבר חשיבות האיכות עבור הלקוח מסר לתת מודע לגרום למישהו לא להתלונן עליך לשכנע שופט שחיקה בעבודת מכירות לשכנע לקוח עצוב למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? עקרונות שכנוע חומרי שיווק טובים רצון לתת ללקוח להתאים את התשובה ללקוח מה הלקוח חושב על התמחור? ניגוד אינטרסים בין המכירות לבין השיווק לגרום למישהו לרצות להתאמן לקוח מאוכזב לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... תגמול לאנשי מכירות לשכנע לקוח לרצות לקנות ממך שיווק ישיר או שיווק עקיף מניפולציה על התת מודע להתמודד עם התנגדות לקוח להיות כנה עם לקוח איך להגדיל מכירות? לשכנע חולה נפש משפך שיווקי ממומן מניפולציות שכנוע ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות מניפולציות של גורואים לתמחר מוצר חדש לגרום למישהו להקשיב יכולות השכנוע וההשפעה איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? מה לענות ללקוח שאומר? אנשי שיווק לגרום למישהו לסלוח לך על בגידה התנגדויות מכירות בטלפון מוצר לא רווחי איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה לגרום ללקוח להרגיש בנוח חומרי שיווק נכונים לנהל משא ומתן על המחיר למנוע שתילת מחשבות הסרטון השיווקי הראשון שלך לגרום למישהו בתור חבר למכור מוצר יקר ללקוח המחיר יקר ללקוח האם להכין סתם חומרי שיווק? כמה לקוחות יש לך? למה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? איש מכירות מצליח בקשות של לקוח למכור מוצר מאוד יקר למכור לעובדים שיטות תמחור מוצר פרזנטציה ללקוח לגרום למישהו לא לחזור על טעויות להשקיע בלקוחות לגרום ללקוח להחליט לקנות מוצרים לכל כיס למה חשוב ללמוד למכור? לגרום למישהו להיות בטוח שתילת מחשבה שלילית לגרום למישהו להרגיש בנוח לשאול שאלות לשכנע מישהו לומר לגרום למישהו לרצות דווקא אותך לבחור משרד שיווק להתעקש עם לקוח קונפליקט עם לקוח לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו איך לתת אמון מחדש? איך לסרב ללקוח? לא רוצה למכור עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, דמיון מודרך, שינוי עמדות בנושא מה זה לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9375 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 10:16:51 - wesi28