אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה לשכנע? ✔ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה לשכנע?, איך לשכנע בוויכוח, nlp קורס, nlp ביטחון עצמי, לשכנע לקוחות בטלפון, NLP תת מודע, התנגדות מכירות, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, אומנות התקשורת, התנגדויות במכירה, לשכנע את עצמי ללמוד, לשכנע פירוש, אימון מכירות, איך למכור נכון, NLP מדריך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע את אבא, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, סודות ה nlp, השפעה על התת מודע, nlp השפעה על אחרים, קורס מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, סודות הרטוריקה, טכניקת nlp, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, אסטרטגיות שכנוע, איך לשכנע אנשים לתרום, לשכנע משקיע, טיפול ב nlp, אנשי מכירות, כיצד לשכנע אנשים, nlp וחרדות, ללמוד רטוריקה, לשכנע גבר,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
43:15ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי
מהן הטעויות המרכזיות בתשדירי הבחירות של 2015?

בניתוח תשדירי הבחירות של שנת 2015, אליעד כהן מסביר על טעויות נפוצות שנעשו בקמפיינים של מפלגות שונות. ההרצאה עוסקת בתחום השכנוע, המכירות והקמפיינים הפוליטיים, ואליעד מדגיש כיצד שגיאות במסרים ובניסוח יכולות לגרום לתוצאות לא רצויות.

מה הייתה הטעות המרכזית בקמפיין של הליכוד?

אחת הטעויות הבולטות של הליכוד הייתה הסיסמה "או אנחנו או הם". אליעד כהן מסביר כי מבחינת שכנוע ומכירות, הדבר הכי בסיסי הוא להפוך את הבחירה שלך למחויבת עבור הקהל ולא לאופציה אפשרית. כאשר אומרים "או אנחנו או הם", נותנים בעצם לגיטימציה למחנה היריב, למרות שהמטרה היא הפוכה. הניסוח היה צריך להיות חד - משמעי כמו "רק אנחנו, ורק לא הם", או "רק הליכוד". כאשר נותנים אופציה אחרת, בעצם נותנים תוקף ולגיטימציה לאותה אופציה. בנוסף, גם החיבור בין הליכוד ל"ביבי" יצר בלבול - היה עדיף להתמקד ב"אנחנו" ובזהות הקולקטיבית של הבוחרים ולא בפרסונליזציה.

מדוע הקמפיין של יאיר לפיד על השר בלי תיק נכשל בשכנוע?

בקמפיין של יאיר לפיד הטעות העיקרית הייתה להתמקד בכך שלשר בלי תיק אין עבודה. אליעד כהן מסביר כי הבעיה האמיתית היא לא שאין לשר עבודה, אלא שהוא לא מביא תועלת. לפיד היה צריך להדגיש שהשר חסר התועלת ממומן על חשבון האזרח, כך שהתחושה תהיה של ניצול וגזל, ולא להתמקד ב"עבודה" עצמה. בנוסף, לפיד התמקד בחיסכון של 42 מיליון שקל בלבד, סכום קטן מדי, שלא עושה רושם משמעותי על הבוחרים בהשוואה להוצאות גדולות הרבה יותר.

מה היה לא נכון בקמפיין של המחנה הציוני "מה ביבי עשה בתשע שנים"?

אליעד כהן מציין כי קמפיין המחנה הציוני שהציג את ביבי כמי שלא עשה דבר טוב בתשע שנים היה קמפיין שגוי. הטענה המוחלטת הזו נתפסת כאבסורד, כי ברור שאין מצב שביבי לא עשה שום דבר טוב במשך תשע שנים. במקום לטעון טענות קיצוניות שקל להפריך, היה עדיף להראות שביבי גרם יותר נזקים מתועלת, ולהמחיש נזקים ספציפיים שנעשו.

למה קמפיין החרוזים של המחנה הציוני נכשל?

הקמפיין שבו הופיעה אישה שדיברה בחרוזים נכשל מכיוון שחרוזים מקטינים את תחושת הרצינות של המסר. שימוש בחרוזים נותן תחושה של בדיחה או קלות דעת. בנוסף, גם הבחירה במילים מתוחכמות מדי ולא ברורות לקהל הרחב, פגעה בהשפעה של המסר. התמונה הוויזואלית גם לא תמכה במסר, ולא היו תמונות שימחישו את הבעיות שעליהן דיברה הדוברת.

מדוע היה בעייתי להשתמש בביטוי "להישאר בחושך או להדליק את האור" בקמפיין המחנה הציוני?

בקמפיין זה נעשה שימוש ויזואלי שגוי, כאשר לאחר השימוש בצבע לבן כסמל של אור, המסך עבר לכחול, מה שיצר אפקט של החשכה מחדש, בניגוד לכוונת המסר. בנוסף, המילים "המחנה הציוני" היו באדום, צבע שלא נתפס כאור או כתקווה.

מה הטעות במשחק המילים "ביבי ביבי פגעת תשע שנים"?

הקמפיין השתמש במשחק מילים של "בי בי" כדי להראות שביבי פגע בכל שכבות האוכלוסייה, אך הטעות הייתה שהמסר העיקרי הועבר בטקסט קטן מדי ובקושי מורגש. היה עדיף להראות בבירור גדול את קבוצות האנשים שבהם ביבי פגע, ולא רק את האנשים שמדברים, מה שהסיח את הדעת מהמסר.

למה השימוש בביטוי "תשע שנים של כלום" אינו אפקטיבי?

הביטוי "תשע שנים של כלום" הוא ביטוי חלש מדי, כי הבוחר יעדיף מצב של כלום על פני מצב גרוע יותר. היה נכון יותר להציג את תשע השנים כנזק, הרס או כישלון ולא סתם כ"כלום".

למה קמפיין ליברמן "מחבלים לא משחררים" היה שגוי?

ההתמקדות של ליברמן בנושא שחרור המחבלים הייתה לא רלוונטית למרבית המצביעים, מאחר שהבעיה הגדולה ביותר של הציבור אינה בהכרח סוגיית המחבלים המשוחררים. היה נכון יותר להדגיש בעיות רחבות יותר כמו ביטחון אישי, כלכלה, ושלום אמיתי, ולהראות את הקשר ביניהם.

מה הבעיה במשחק המילים "אני רק אח" בקמפיין של בנט?

משחק המילים "אני רק אח" הקטין את בנט, מאחר שאח רפואי נתפס כפחות סמכותי מרופא. למרות כוונת ההומור, זה פגע בתפיסה הרצינית של בנט כמנהיג בעל סמכות ויכולת להציל את המצב.

מה הייתה הבעיה בקמפיין "האנשים השקופים" של ש"ס?

בקמפיין זה יש סתירה בין המסר לבין המציאות, מכיוון שראשי ש"ס עצמם מחנכים אנשים ללמוד תורה ולא מקצוע, דבר שמנציח את העוני והנזקקות. לכן הטענה שהם יטפלו בבעיה שאותה הם עצמם יוצרים היא בעייתית ולא משכנעת.

למה קמפיין הקנאביס "לכו חפשו בגוגל" היה חסר תועלת?

בקמפיין עלה ירוק, ההמלצה "לכו חפשו בגוגל" לא אפקטיבית, כי לא סביר שהצופים יעשו זאת בעקבות הצפייה. עדיף היה לתת מידע ברור על היתרונות של קנאביס במקום לשלוח אנשים לחפש מידע בעצמם.

בסיכומו של דבר, הטעויות המרכזיות בקמפיינים של בחירות 2015 היו בחוסר היכולת של מפלגות שונות לחדד מסרים, להציג נושאים באופן חד וברור, ולהימנע מבלבול או משחקי מילים מיותרים. הניתוח של אליעד כהן מצביע על כך שהבנת עקרונות השכנוע והמכירות חיוניים מאוד להצלחת הקמפיינים הפוליטיים.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה לשכנע?, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה זה לשכנע?, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לענות ללקוח ששואל שאלה? מוצר מוכן לרכוש מוצרי יוקרה לשכנע בחורה להתאהב בך לכתוב הצעת מחיר ללקוח איך למכור כשאתה בחרדה? איך לשכנע אנשים שיש לך? איך לקנות מוצר? ליצור הזדהות רגשית חזקה איך לעשות מניפולציה? למה לעשות שיווק? מחיר מוצר דיוק במכירות איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? מניפולציות בטקסט למכור בטלפון להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק איך לגרום למישהו לא לכעוס? לפני איתור צרכי הלקוח לגרום למישהו לחזור ליצור לקוח חוזר להשתמש בראפור ליצירת כימיה להצליח למכור לרכוש את המוצר חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? אין מכירות קושי רגשי למכור נקודות התורפה של הלקוח איך להציג מחיר ללקוח? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך למכור למישהו רעיון? המחיר בעיני הלקוח להכיר את הלקוח הפוטנציאלי להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע למכור מוצר בלי מצב רוח לשכנע אקסים להתגעגע למכור מוצר בלי יתרונות איך לבקש בקשה משכנעת? שיווק לטווח מיידי החדרת מוצר לשוק לנהל משא ומתן על שכר האם למכור כמה מוצרים? לשכנע ילד לאהוב הסרטון השיווקי הראשון שלך מניפולציות של מחזירים בתשובה לשכנע מישהו לרצות אותך לרכוש כושר שכנוע לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי מנטור למכירות איך למכור עם אנרגיה למכירות? חומר שיווקי מחליף את איש המכירות איפה למצוא לקוחות חדשים? לשכנע אנשים אחרים גיוס מנהל מכירות לגרום למישהו לבקש איך לגרום למישהו לעזור לך? להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה הגדלת מכירות בעסק שיפור ביצועי קמפיין שיווקי למכור את המוצר דוגמאות למניפולציות מה הלקוח באמת צריך? לקוח עקשן חוסר הסכמה במשא ומתן איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק? למכור פריט לנצח במשא ומתן לקבל חשיפה לעוד לקוחות איך להציג הנחה ללקוח? דיבייטינג שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע למה לקוח צריך לחשוב על זה... מוצר שיש לו הרבה ביקוש לשכנע בחורה לשכב יכולות שכנוע לגרום למישהו להאמין למשהו תחרות אנשי מכירות להסתדר בלי חומרי שיווק צורת החשיבה של הלקוח איך למכור ללקוח את שיחת המכירה? איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לקבוע יעדי מכירות? איך להעלות את רמת הוודאות של הלקוח? ללמוד לשכנע חומר מקצועי בצורה שיווקית פחד לא להצליח למכור עמלת מכירות של המוכר מוטיבציה לאיש מכירות התנגדויות לקוחות לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר סודות השכנוע של התת מודע לזהות מניפולציות בשכנוע לקוח משלם סודות השכנוע של ביבי נתניהו הלקוח כאיש מכירות הצגת מחיר ללקוח לשכנע מישהו לא לעשות לפתח קריירה במכירות סיבת ההנחה ללקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, מומחה במכירות, אוטוסוגסטיה בתחום מה זה לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4844 שניות - עכשיו 11_10_2025 השעה 07:14:12 - wesi28