אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה מכירות? ✔איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה מכירות?, להצליח במכירות, מהו nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, NLP טיפול בדיכאון, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, nlp בחינם, לשכנע את האקסית לחזור, לשכנע ללכת לפסיכולוג, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, מומחה מכירות, טיפים לשכנע, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשתול מחשבות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מסר שיווקי, NLP שפע, NLP פירוש, איך לשכנע בחורות, ניתוח תוכן של טקסטים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, להצליח למכור, להתמודד עם התנגדות קניה, NLP טיפול בחרדה, שתילת מחשבות, לשכנע בחורות, איך לשכנע הורים, אימון מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, איך לשכנע את חברה שלך, NLP שיטות, סוגסטיה עצמית,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 1
בתהליך מכירה, יש תת תהליך שנקרא איתור צרכי הלקוח. איתור צרכי הלקוח פירוש, שאיש המכירות מנסה לאתר למצוא ולהבין את הצרכים של הלקוח. הצרכים של הלקוח פירושו, הדברים שהלקוח צריך בהקשר של המוצר שאותו מנסים למכור ללקוח.

לדוגמה, לקוח רוכש מים לשתיה, כי הוא צמא. הצורך של הלקוח, הוא לא להיות צמא. לכן הלקוח רוכש מים לשתות, כדי לא להיות צמא. דוגמה נוספת, לקוח רוכש כיסא, כי הוא רוצה שיהיה לו משהו לשבת עליו, זה הצורך של הלקוח, לכן הוא רוכש כיסא והכיסא ממלא ללקוח את הצורך שלו.

כמו כן, הצורך של הלקוח יכול להיות אמיתי ומוצדק, או שגוי. אבל עדיין זה הצורך של הלקוח. לדוגמה, לקוח שרוכש מוצר שהוא לא באמת צריך אותו, בגלל שהוא חושב שהוא כן צריך אותו. הצורך של הלקוח, הוא שהוא חושב שהוא צריך את המוצר. והמוצר ממלא ללקוח את הצורך שהלקוח חושב שיש לו. האם באמת יש ללקוח את הצורך הזה? האם באמת הלקוח צריך את המוצר הזה? האם באמת המוצר הזה ימלא ללקוח את הצורך שלו? זאת כמובן שאלה אחרת.

אבל בטוח נכון, שהלקוח חושב שיש לו צורך מסויים, והלקוח חושב שרכישת המוצר תמלא לו את הצורך שלו באופן יחסי והלקוח חושב שכדאי לו לרכוש את המוצר ולכן הלקוח רוכש את המוצר, למרות שאולי הצורך שלו שגוי ולא מוצדק.

הצורך של הלקוח, יכול להיות לא מוצדק ושגוי, גם בכך שהוא בכלל לא צריך את המוצר מסיבות שונות וגם לדוגמה בגלל שאולי הצורך של הלקוח אמיתי, אבל המוצר הספציפי הזה בכלל לא ימלא ללקוח את הצורך שלו ואולי אפילו המוצר יגרום ללקוח לנזק. ואולי בכלל יש מוצרים אחרים יותר טובים ואולי בכלל עדיף ללקוח לא למלא את הצורך שלו ואולי באמת יש ללקוח צורך והמוצר באמת יעזור ללקוח למלא את הצורך, אבל עדיין רכישת המוצר תגרום ללקוח לנזקים אחרים. לדוגמה, לקוח שרוכש מוצר שהוא באמת צריך, אבל בגלל זה הוא נכנס לחובות ולסיבוכים שהם יותר גרועים מהצורך המקורי של המוצר.

כך שהאם הלקוח באמת צריך את המוצר, האם באמת המוצר ימלא ללקוח את הצורך שלו? האם באמת כדאי ללקוח לרכוש את המוצר? אלו שאלות שונות. אבל בטוח נכון, שהלקוח חושב שיש לו צורך שהוא רוצה למלא אותו באמצעות המוצר.

בנוסף, הצורך של הלקוח, יכול כמובן פשוט או מורכב ממספר גורמים וצרכים. לדוגמה, לקוח שרוכש בפעם הראשונה בחייו, רכב. כנראה שהצורך שלו הוא, לנסוע ממקום למקום בצורה יותר נוחה. כי זאת הסיבה העיקרית שבגללה אנשים מחזיקים רכב כלשהו. כי הם רוצים להגיע ממקום למקום בצורה קלה / נוחה, ולכן הם מחזיקים רכב, כדי שהם יוכלו להגיע מנקודה לנקודה ביותר קלות באמצעות רכב.

האם באמת מי שמחזיק רכב, יכול להגיע בקלות ממקום למקום? האם באמת כדאי לרכוש רכב או שאולי כדאי בכלל לנסוע בתחבורה ציבורית? זאת כמובן שאלה אחרת. אבל בטוח נכון, שהצורך של רוב האנשים בעצם זה שיש להם רכב, הוא בכך שהם רוצים להגיע ממקום למקום בצורה שנראית להם יותר נוחה מאשר כל...
  1. חלק נוכחי 👈1
  2. חלק 2
  3. חלק 3
  4. חלק 4
חלק 2
...ניתן להציג בהמון דרכים שונות. משום שכל מוצר שאותו אנחנו מוכרים, יש לו מגוון רחב של מאפיינים שונים. וכל מאפיין של המוצר, ניתן להציג אותו במגוון רחב של אפשרויות. לדוגמה לגבי הרכב, אפשרי לדבר על הנראות שלו, על הבטיחות של הרכב, על המהירות של הרכב, על עלות התחזוקה של הרכב וכיוב. וגם כאשר מדברים לדוגמה על הבטיחות של הרכב, ניתן להציג את הבטיחות של הרכב במגוון דרכים וצורות שונות. הרכב בטוח למשפחה שלך / עבורך / לנוסעים ברכב וכיוב. ניתן גם לדבר על מערכות בטיחות שונות שיש ברכב וכולי. כך שבעצם כל מוצר ניתן...
חלק 3
...אפשרי באמצעות יצירת אמון עם הלקוח, שזה כמובן נושא אחר שהסברתי עליו במקומות אחרים, לגבי איך ליצור אמון עם לקוח וכולי. כמו כן, הלקוח עצמו לא תמיד מבין מה בדיוק הוא צריך. הלקוח עצמו לא תמיד מודע לכל השיקולים שלו ולכל המחשבות והספקות שלו, לגבי רכישת המוצר. והתופעה הזאת מאוד נפוצה כמובן, בגלל שרוב ככל האנשים לא באמת מודעים לעצמם במאה אחוז, אף אחד לא באמת מבין את עצמו ואת תת המודע שלו במאה אחוז, ואף אחד לא באמת כנה עם עצמו במאה אחוז להבין במאה אחוז מה באמת הוא רוצה וצריך בתת המודע שלו. כך שגם זו סיבה...
חלק 4
...שהמוצר מתאים לצרכי הלקוח, לבין לא להיות צדיק יותר מהאפיפיור ולא לנסות להיות צדיק בסדום ולא לנסות לוודא במאה אחוז שהמוצר במאה אחוז מתאים ללקוח. כי אז בוודאות שלא תתבצע שום עסקה. כי מצד האמת, שום עסקה לא באמת מתאימה במאה אחוז לשום לקוח. וכל אחד מציב לעצמו את הגבול, איזה פרט הוא לא רוצה להסתיר מהלקוח כדי לבצע עסקה הוגנת? אבל מצד שני, לא צריך להציף אל מול הלקוח את כל החסרונות שיש במוצר ביחס לצרכי הלקוח, כי בסוף כל עסקה מתבצעת למרות החסרונות שלה ולא רק בגלל היתרונות שלה. ולכן בשורה התחתונה, תהליך של...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה מכירות?, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה זה מכירות?, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו להיקשר אליך לתת למניפולציות לעבוד עליך לשכנע קבוצה למה המוצר יקר? מתי לשחרר לקוח? איך לעשות המון כסף במכירות? לשכנע בחורה תכונות של איש מכירות האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? שכנוע למנהלים לשכנע משקיע איך למכור את עצמי? לבחור את הלקוחות התאמת מוצר מתנגד לרכישת מוצר מניפולציה על אנשים מוצר טוב לשפר את כושר השכנוע אומץ למכור לתכנן קמפיין שיווקי איך לשכנע שיש סיבה? בקשה לא הגיונית של לקוח שיטות משא ומתן לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... התנגדות לקוח מחיר לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית מנהל צוות מכירות איך לעשות שיווק? לקוח אומר שאין לו כסף פגישה עם לקוחות פוטנציאלים להציע ללקוח אפשרויות גרועות פחד של לקוח לסגור עסקה ללמוד לשכנע לשדר ללקוח לשכנע גולשים מרגיש רע למכור דרך החשיבה של הלקוח איך למכור את מוצר גרוע? כושר שכנוע עצמי מוצר איכותי להציג ללקוח מחיר שיפור מחלקת מכירות משפך שיווקי ממומן לגרום ללקוח לשתף אותך איך למדוד את איכות השיווק? לכתוב נאום משכנע מערכת יחסים עם לקוחות נקודת המבט של הלקוח לשדר ללקוח שאתה מקצועי להזדהות לטפל בהתנגדות לקוח לשכנע מישהו לרצות משהו מנהלי שיווק להרוויח כסף בלי למכור לשכנע אחרים להסכים הפצת תכנים שיווקיים מקצועיים לגרום למישהו לרצות אותי לענות ללקוח כמה זה עולה האם להציב יעדי מכירות? ראפור רע המוצר שלי לא מספיק טוב האם ניתן לשכנע כל אחד? שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח חוויית הלקוח לגרום למישהו לאהוב רק אותך התנסות הלקוחות במוצר לגרום למישהו לא לאהוב אותך טיפול בלקוח מתלונן להמליץ ללקוח ליצור אמון בשיחה לשכנע לקוח להסכים יועץ מקצועי או איש מכירות עלויות של מוצר מה המוצר נותן ללקוח? מבוא לניתוח nlp להפסיק לספק מוצר ללקוחות nlp למכירות למכור ספק כוודאות לגרום למישהו למכור מוצר מה צריך להסביר ללקוח? לשכנע מישהו שיש לו בחירה לגרום למישהו לטפל בעצמו איך מבצעי מכירות משפיעים? לגרום למישהו לא לאהוב מישהו התגוננות משתילת מחשבות להתייחס ללקוח כמו לחבר מכירות למתחילים לטפל בהתנגדות של לקוח לגרום למישהו לרצות לעזור לך התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר שכנוע שופטי בגץ לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה להתעלם מהשאלה של הלקוח למכור כשאתה בלחץ התנגדויות לקוח להגיב ללקוח לשכנע את הקולות הצפים פודקאסט כחומר שיווקי הדגמת ראפור לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, מניפולציות, קאוצינג בתחום מה זה מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.2324 שניות - עכשיו 13_11_2025 השעה 05:32:26 - wesi28