אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה מכירות? ✔איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה מכירות?, שיפור יכולת הדיבור, ניתוח טיעונים, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP טכניקות, טקסט שכנוע, להתראיין בטלוויזיה, כישורי שכנוע, ניתוח טקסט טיעוני, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע מישהו לקנות, מה זה nlp, איך לגרום לגבר, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, הכנה לראיון, מניפולציה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע את, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, פרסומות, התמודדות עם התנגדות במכירה, טכניקות שכנוע, איך אפשר לשכנע אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, ניתוח טקסטים, NLP תקשורת, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, מאמן עסקי, דיאטת nlp, טיפול בהתנגדות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, סוגסטיה עצמית, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, הדרכת אנשי מכירות, מדריך אישי, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
וכאשר אנחנו באים לאתר את צרכי הלקוח, עלינו לעשות זאת בזהירות. כי איתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכול לגרום לנזק ולהכשלת העסקה ממגוון סיבות. וכאן נסביר גם על אחת הסיבות שרוב אנשי המכירות לא מודעים אליה כדלקמן.

והסיבה הראשונה לכך שאיתור צרכי הלקוח יכול לגרום להכשלת העסקה ולגרום לעסקה להיכשל, היא משום שמצד הלקוח יש חשדנות טבעית כלפי איש המכירות. כי בדרך כלל יש ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הקונה או לפחות כך מאמינים רוב הלקוחות. ומאחר שהדרך של איש המכירות לגרום ללקוח לרכוש, היא גם באמצעות איתור צרכי הלקוח, לכן הלקוח עשוי להרגיש רע להיות כנה ולספר על הצרכים שלו. כי הוא לא רוצה שישתמשו בנשק הזה כנגדו.

כי איש מכירות מיומן, יודע באמצעות איתור צרכי הלקוח, להתאים את המכירה ולהתאים את המוצר ללקוח, ברמה כזאת שיהיה קשה מאוד ללקוח להתנגד לתהליך הרכישה ולכן באופן מובנה, לקוח בפרט כזה שמודע לכך שאפשרי לעשות עליו מניפולציה ובפרט לקוח שחושד בכך שיש ניגוד אינטרסים, לקוח כזה לא ירגיש בנוח לשתף את איש המכירות לגבי הצרכים שלו.

לדוגמה, לקוח בד"כ לא ירגיש בנוח לשתף את איש המכירות מה התקציב שלו כלקוח, בגלל שהרבה פעמים המחיר של המוצר, מותאם לתקציב של הלקוח. והלקוח מאמין, שאם הוא יגיד לאיש המכירות מה באמת התקציב האמיתי שלו כלקוח, אז אולי יציעו לו לרכוש את המוצר במחיר גבוה יותר, בגלל שהתקציב של הלקוח מאפשר את התאמת המחיר ללקוח. ולכן לדוגמה לקוח עשוי לחשוש מלשתף מה באמת התקציב שלו וכיו"ב.

כך שצריכים לדעת איך לשאול את הלקוח בצורה מאוד עדינה לגבי הצרכים שלו כלקוח, כדי ליצור אמון וכדי לא לעורר חשדנות.

אבל בתהליך של איתור צרכי הלקוח יש עוד משהו מאוד עקרוני וחשוב שצריכים לדעת, והוא שאיתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכולים להכשיל את העסקה בצורה מאוד קריטית.

ולשם כך יש להבין משהו עקרוני על תהליך של רכישת כל מוצר. והוא, שמצד האמת אין שום מוצר מושלם. ולא משנה מה הצרכים של הלקוח ולא משנה מה המאפיינים של המוצר, כל מוצר באשר הוא וכל לקוח באשר הוא, לעולם המוצר לא באמת יתאים במאה אחוז לצרכים הלקוח. כי אין שום מוצר מושלם וכל מוצר יש לו את החסרונות שלו. ובמאה אחוז, ששום מוצר בעולם לא באמת מתאים במאה אחוז לשום לקוח כלשהו בעולם.

וכל האנשים בעולם שרוכשים מוצר מסויים, זה רק בגלל שהמוצר גם מתאים להם לדעתם אבל לא בגלל שהוא רק מתאים להם במאה אחוז, אלא רק בגלל שהלקוח חושב שהמוצר גם מתאים לו, יותר מתאים לו מאשר לא מתאים לו. וכל רכישת מוצר, נעשית למרות החסרונות של המוצר בגלל היתרונות של המוצר. והכל כמובן בעיני הלקוח, שהלקוח חושב שזה שהוא ירכוש את המוצר, זה יעשה לו כלקוח יותר טוב מאשר רע, שהיתרונות שהלקוח חושב שיש ברכישת המוצר, גדולים על החסרונות שהלקוח חושב שיש במוצר.

וזה בעצם אומר, שאם איש המכירות יותר מידי יחקור את הלקוח על הצרכים של הלקוח, הרי שבוודאות של מאה אחוז, שכל מוצר בעולם, במאה אחוז שהוא לא יתאים לשום לקוח. או במילים אחרות, אם נחקור את הלקוח על כל הצרכים שלו, הרי שבכך בעצם אנחנו מציפים מול הלקוח גם את החסרונות של המוצר עבור הלקוח ביחס לצרכים של הלקוח.

כי שוב, שום מוצר לא באמת מתאים לשום לקוח במאה אחוז. ואם ניקח את רשימת צרכי הלקוח האמיתית במלואה ונציב אותה אל מול רשימת המאפיינים המלאה של המוצר ושל רכישת המוצר, הרי שיתברר בוודאות שהמוצר גם לא מתאים ללקוח וזה בעצם מציף אל מול עיניו של הלקוח רשימה של סיבות למה שהמוצר לא יתאים לו.

וזה בעצם אומר, שכאשר שואלים לקוח על הצרכים שלו כלקוח וכאשר נכנסים לתהליך של איתור צרכי הלקוח, הרי שאיש המכירות צריך להיזהר שלא לשאול שאלות שעליהן התשובה של הלקוח, תהיה כזו שתיצור חוסר התאמה בין המוצר לבין צרכי הלקוח. דהיינו, איש המכירות צריך להיזהר שלא לגרום ללקוח להציף אל תהליך המכירה, את צרכי הלקוח שעליהם המוצר לא עונה ושאולי בכלל המוצר גורם להם נזק.

ולכן, כמו שצריכים לדעת לאתר את צרכי הלקוח בחוכמה, כדי להגדיל את סיכויי המכירה...
  1. חלק 1
  2. חלק 2
  3. חלק 3
  4. חלק נוכחי 👈4
חלק 1
...צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 1 בתהליך מכירה, יש תת תהליך שנקרא איתור צרכי הלקוח. איתור צרכי הלקוח פירוש, שאיש המכירות מנסה לאתר למצוא ולהבין את הצרכים של הלקוח. הצרכים של הלקוח פירושו, הדברים שהלקוח צריך בהקשר של המוצר שאותו מנסים למכור ללקוח. לדוגמה, לקוח רוכש מים לשתיה, כי הוא צמא. הצורך של הלקוח, הוא לא להיות צמא. לכן הלקוח רוכש מים לשתות, כדי לא להיות צמא. דוגמה...
חלק 2
...יותר סיכוי שהוא ירצה את אותו המוצר. וזה אפשרי על ידי זה שמבינים את הצרכים של הלקוח, ואז אפשרי להתאים ללקוח את המוצר שלו. דהיינו, אם יש לך כמה מוצרים שאותם אתה מוכר, הרי שעליך לאתר את צרכי הלקוח. בגלל שרק כך תוכל להתאים את המוצר שאותו אתה רוצה למכור אל הלקוח. אבל מה קורה אם יש לך רק מוצר אחד שאותו אתה מוכר ללקוח? מה קורה אם הלקוח מתעניין אך ורק במוצר ספציפי שאתה מוכר? מה קורה אם הלקוח לא מוכן לשמוע על שום מוצר אחר אלא אך ורק על מוצר ספציפי, למה גם במקרה כזה מאוד חשוב לאתר את צרכי הלקוח? התשובה לכך...
חלק 3
...הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 3 ואיך לאתר את צרכי הלקוח? כאן זה חלק יותר מורכב. כי את צרכי הלקוח אפשרי לאתר במגוון רחב של צורות ודרכים. כאשר לכל דרך יש יתרונות וחסרונות וגם רמות קושי שונות. והדרך הפשוטה ביותר לאתר את צרכי הלקוח, היא כמובן לשאול את הלקוח באופן פשוט וישיר, מה אתה צריך? מה אתה מחפש? וכיוב. במילים אחרות, לאתר את צרכי הלקוח, באמצעות זה ששואלים את הלקוח בצורה ישירה ופשוטה, מה אתה צריך? לשיטה הזאת יש כמובן יתרון...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה מכירות?, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה זה מכירות?, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לרמוז ללקוח? כסף לבקש על מוצר לגרום למישהו לאהוב זוגיות איך ליצור הזדהות רגשית חזקה? להתמחות במכירות לשכנע מישהו ליהנות לתת עובדים ולקוחות לשכנע את שופטי בגץ אסטרטגיית שכנוע לשווק מוצר גרוע לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו לשכנע ילד לחשוב לשכנע אקסים להתגעגע לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך לגרום למישהו להתחתן לבנות אמון עם שותפים להשפיע על מישהו לאהוב אותך טעויות בשכנוע למתקדמים לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול לשכנע אנשים להעריך לעטוף את המוצר שיווק באופן עקיף שיווק יעיל לנסח טקסט משכנע איך לגרום למישהו להאשים את עצמו? מוצר קשה למכירה עלויות של מוצר ניהול לקוחות לשכנע אישה להתאהב בך לגרום ללקוח לא להסתיר מידע לשכנע בחורה לשכב מניפולציות רכישה לקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית לכתוב טקסט משכנע לשתול מחשבות בתת מודע לגלות אמפתיה ללקוח להצליח לעבוד במכירות שקרים במכירות סודות השכנוע למתקדמים שיחת חולין עם הלקוח לגרום למישהו להימשך למראה שלך האם אפשרי לעשות הרבה כסף בתחום המכירות? לרכוש את אמון הלקוחות לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר להתמודד עם מצב שאין מכירות לשכנע ילד לסדר את החדר לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק מוצרים מתחרים כמה כסף לבקש מלקוח? לבנות אמון כמה לאתר את צרכי הלקוח? לעשות מניפולציה אמון עם האקס לשתול מחשבות בתת המודע פשוט למכור לגרום למישהו להתגעגע סודות השיווק איך לא לשכנע אנשים? למכור שירות יקר לא לשאול את הלקוח שאלות לא לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון לקוח משלם כסף שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע באיזה תחום לעשות כסף במכירות? למה הלקוח לא סומך עליך? לשכנע בבית המשפט איך למכור מוצר ללקוח? אסטרטגיות במשא ומתן כמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לו? לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים נאומים של איש המכירות למכור נכס לגרום למישהו לא להרגיש רע לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך הדרכת אנשי מכירות למכור בקלות בקשה לא סבירה של לקוחות ראיון עבודה לאנשי מכירות איך לשכנע ילדים? האם להשקיע בלקוחות? מוצרים דומים איך האדם משתכנע? סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה מניפולציות של מנטורים למכירות לקבוע מחיר למוצר איך לשכנע מצביעים? למה לא לעשות מניפולציה? לשכנע ילד לעשות עזרה לאנשי מכירות האם לקנות או למכור? לשנות את הלקוחות וודאות של הלקוח בעסקה להוציא עיזים במשא ומתן איתור לקוחות לבחור את הלקוחות שלך למכור פריט אקראי למישהו אקראי תחושת אמון יכול למכור לכל אחד עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, שינוי עמדות, מניפולציות בתחום מה זה מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.7344 שניות - עכשיו 28_12_2025 השעה 10:03:27 - wesi28