אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה שיווק? ✔מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה שיווק?, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע את האשה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, הרצאות nlp, NLP עוגן, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, nlp בחינם, להתמודד עם התנגדויות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, הצלחה במכירות, מאמן עסקי, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, סודות ההשפעה, דיאטת nlp, איך לשכנע את הבוס, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע בעל לעוד ילד, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשכנע אמא, NLP לימוד באינטרנט, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מטפל nlp, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע אנשים להגיד כן, מכירות ושכנוע, שיפור מכירות, לשכנע בחורה, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, משא ומתן, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, פסיכוקיברנטיקה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1:05:12מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
מה זה שיווק שותפים ולמה הוא יכול להתאים לכם?

אליעד כהן מסביר ששיווק שותפים הוא מודל עסקי לגיטימי שבו אדם משווק מוצרים של עסקים אחרים דרך האינטרנט ומקבל אחוזים על כל מכירה שהוא מבצע. שיווק שותפים אינו שונה במהותו מעבודת מכירות רגילה שבה איש מכירות מקבל אחוזים מהמכירה, רק שכאן העבודה מתבצעת באופן עצמאי וללא צורך להגיע פיזית למקום העבודה.

לדוגמה, אם יש עסק שמוכר מצלמות, במקום להיות שכיר שמקבל משכורת לפי שעה פלוס אחוזי מכירות, בשיווק שותפים אתם תעבדו מהבית, תשווקו את המוצר אונליין ותקבלו אחוזים גבוהים יותר על המכירות שלכם. המודל הזה מתאים במיוחד למי שמעוניין בעצמאות עסקית או כהכנסה נוספת.

איך לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלכם באינטרנט?

הנקודה המרכזית שאליעד כהן חוזר עליה שוב ושוב היא שבסופו של דבר אנשים לא קונים מוצרים, אלא קונים את התחושה הטובה שהמוצר אמור לספק להם. אנשים לא באמת מעוניינים במוצר עצמו, אלא בתחושת הסיפוק, הביטחון, האושר או ההצלחה שהמוצר יגרום להם להרגיש.

אליעד נותן דוגמה ממכירת סדנה לירידה במשקל בשיטת NLP. הוא מסביר שאנשים לא באמת מעוניינים בסדנה עצמה וגם לא בטכניקת ה - NLP, אלא בתוצאה הסופית שהסדנה אמורה להעניק להם. לכן, כאשר ניגשים לכתוב דף נחיתה או מסר שיווקי, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין בדיוק מה הלקוח הפוטנציאלי מחפש. למשל, האם הוא מחפש להרגיש בנוח עם גופו, להיראות טוב יותר, למצוא בן זוג, להצליח בעסקים או משהו אחר. רק אחרי שמזהים את הרצונות העמוקים של הלקוח, אפשר לפנות אליו בצורה מדויקת ולהציג לו את המוצר שלכם כהפתרון המושלם שיספק את התחושה שהוא רוצה.

איך כותבים מסר שיווקי שמוכר?

אליעד כהן מדגיש שהטקסט השיווקי הוא בסך הכל כלי תקשורת שמטרתו לתקשר עם הגולש או הלקוח הפוטנציאלי. המפתח לכתיבת מסר שיווקי אפקטיבי הוא להבין קודם כל מי הוא האדם שעומד מאחורי המסך. כדי לעשות זאת, יש לבצע מחקר עומק, להיכנס לפורומים וקבוצות, ולקרוא מה אנשים כותבים בנושא. למשל, אם מוכרים סדנה לירידה במשקל, צריך לבדוק בגוגל ובפורומים מה הבעיות שאנשים מציגים, מה הם כותבים שמפריע להם, ומה הם רוצים להשיג.

אחרי שבונים רשימה מסודרת של הצרכים והרצונות האלה, אפשר להתחיל לבנות את המסר השיווקי סביב הרצונות האלו. לדוגמה, אם מזהים שאנשים רוצים לרדת במשקל כדי להרגיש יותר בנוח בבגד ים בים, המסר השיווקי יפנה בדיוק לרצון הזה ויציג את הסדנה כדרך המהירה והטובה ביותר להשיג זאת.

מה לכתוב בדף נחיתה ואיך למשוך את תשומת הלב של הגולש?

אליעד כהן מדגיש שהדרך הכי טובה לכתוב דף נחיתה אפקטיבי היא לתת לגולש טעימה אמיתית מערך המוצר. הוא ממליץ לא למלא את הדף רק בהבטחות ריקות או סיסמאות, אלא באמת לתת משהו בעל ערך שהגולש יוכל ליהנות ממנו מיד. למשל, אם מוכרים אופניים מיוחדים, אפשר להציג בדף נחיתה הדרכה קצרה על יתרונות האופניים או על האופן שבו אפשר לתחזק אותם בצורה קלה.

בנוסף, אליעד ממליץ להשתמש בטכניקה שבה המסר מתומצת בשורות הראשונות של הטקסט, כאשר בשורות הבאות ניתן לפרט יותר. כך אפשר למשוך גם את מי שרוצה מידע מהיר וגם את מי שמחפש מידע מפורט.

האם שיווק צריך להיות אגרסיבי או מתון?

אליעד מציין שאין שיטה אחת שהיא הכי טובה, אלא שיש מקום לשתי השיטות בהתאם למצב וללקוח. לפעמים מסר אגרסיבי וישיר יפעל טוב יותר, ולפעמים מסר מתון ושקט יעשה את העבודה. הכל תלוי בגולש ובסיטואציה, ולכן הדרך הטובה ביותר לדעת איזו שיטה מתאימה היא לנסות את שתיהן ולראות מה עובד.

לדוגמה, לפעמים תספיק אמירה קצרה וישירה כמו "אתה חייב לקנות את זה עכשיו!" כדי לגרום למישהו לרכוש מיד, ולפעמים יש צורך בטקסט ארוך יותר שמסביר את כל היתרונות כדי שהגולש ישתכנע. הכל תלוי בקהל היעד ובמצב הנוכחי שלו.

איך להצליח בשיווק לאורך זמן?

אליעד כהן מסביר שאנשים רבים מחפשים "נוסחה מהירה" למכור, אבל הוא מדגיש שנוסחאות כאלה בסופו של דבר לא עובדות לאורך זמן, כי כולם מתחילים להשתמש בהן ואז הן מאבדות מהאפקטיביות שלהן. לכן, עדיף להשקיע במחקר אמיתי, להכיר את המוצר ואת השוק שלכם לעומק, ולהציע ערך אמיתי לגולשים. הוא גם מדגיש שאם אתם באמת רוצים להצליח לאורך זמן, אתם חייבים באמת להאמין במוצר שלכם, ולדעת שהוא באמת יכול לעשות טוב לאנשים. אם המטרה שלכם היא רק "לעשות כסף מהיר" בלי לתת ערך אמיתי, כנראה שתתקשו להצליח.

אליעד מדגים זאת באמצעות דוגמה של אופני שטח, ומסביר שכדי למכור אותם יש ללמוד היטב את היתרונות הייחודיים של הדגם הספציפי ולשווק את היתרונות האלה במדויק. רק מי שיודע להציג את הערך של המוצר בצורה אמיתית ומשכנעת יצליח למכור בצורה עקבית לאורך זמן.

הטיפ המרכזי של אליעד כהן להצלחה במכירות ושיווק באינטרנט

הטיפ המרכזי שאליעד נותן למי שרוצה להצליח בשיווק ובמכירות באינטרנט הוא להפסיק לחשוב במונחים של "איך אני מוכר?" ולהתחיל לחשוב במונחים של "איך אני עושה טוב לאנשים?". כאשר נקודת המוצא שלכם היא לעשות טוב ללקוח ולתת לו ערך אמיתי, המכירות יבואו באופן טבעי וקל יותר. אנשים מרגישים כאשר מנסים למכור להם, וכאשר הם מרגישים שמישהו באמת מנסה לעזור להם, הם הרבה יותר פתוחים לקנות.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה שיווק?, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה זה שיווק?, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח שעושה צרות לקוח שלא מרוצה מהמתחרים התנגדויות במשא ומתן האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? לשכנע מישהו לחזור התחייבות ללקוח לתוצאה ניהול משא ומתן עם לקוחות מניפולציות של מנטורים לשכנע את האקס לשכנע מישהו לשנוא הגדלת מכירות לפטר לקוח תעריף של מוצר לרכוש אופי של איש מכירות הדרכה למנהלי אנשי מכירות מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? לשכנע את עצמי לשכנע מישהו לרצות אותך לאורך זמן שכנוע ורצון חופשי ללמוד לשתול מחשבות האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? חומרים שיווקיים להתייחס אל הבוס כלקוח למכור רעיון לגרום למישהו לחשוב עליך איזה חומרי שיווק? לגרום למישהו לא להיות תלוי בך רגשית למכור רק מוצרי יוקרה לתאם פגישה עם הלקוח תהליך איתור צרכי הלקוח העלאת מחיר ללקוחות קיימים לראות את הבוס כלקוח איש מכירות צריך לדעת לשקר איך לשכנע ילד לסדר? להרשות לעצמך לאבד לקוחות תחושה של זרות עם לקוח למה הלקוח לא סוגר עסקה? שיחה יוצאת עם לקוח למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו מוצר טוב להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים לקוחות מבושלים לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר לשכנע מישהו להרגיש טיפש צמיחת חברה בעקבות תהליכי השיווק שכנוע יחסי לגרום למישהו לאהוב למכור בטלפון איך להשפיע על אנשים? איזה יעדי מכירות להציב? ראיון עבודה לאנשי מכירות ניהול מכירות לפתח מוצר יצירת הסכמה עם לקוח nlp בעבודה להתמודד עם לקוחות קשים התנגדויות מכירות בטלפון לעבוד עם לקוח שעושה צרות איך לעבוד במכירות? שיקולי מכירה ללקוח תסריט שיחה עם לקוח מניפולציה עצמית מתי ליצור כאב ללקוח? אמון באמצעות השלמת מילים סוגים של צרכי הלקוח איך עובדים מבצעי מכירות? לשכנע מישהו להשתכנע ברעיון התנגדות בשיחת מכירות לגרום למישהו לאהוב סקס לשכנע מישהו לשנוא אותך מיתוג מוצרים זולים איך אנשים משתכנעים? לגרום למישהו לא לקחת אותך לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך למכור לכל אחד למכור פטנט מניפולציות על אנשים לשפר את אנשי המכירות ליצור השפעה שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח לשכנע לקוח לחפש לקוחות למכור שירות שכנוע למנהלים למכור לידים של לקוחות מוצר יחודי למה לגרום ללקוח? תוכן שיווקי פרובוקטיבי להשפיע על אנשים לגרום למישהו לפטר את הלקוח החזר השקעה שיווקית מוצר מתאים הלקוח רוצה לקבל כמה הצעות מחיר לגרום למישהו להודות בבגידה שאלות בתת מודע האם לגייס איש מכירות? לנהל אנשי מכירות מוצר מדף לגרום ללקוח לקנות אצלך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, רטוריקה, אוטוסוגסטיה בנושא מה זה שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4844 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 04:54:29 - wesi28