אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה nlp? ✔לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה nlp?, לשכנע את עצמי לא לאכול, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע אישה, איך אפשר לשכנע אנשים, שיווק ומכירות, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, לשכנע בת זוג, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, nlp השפעה על אחרים, לשכנע שוטר, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התנגדויות במכירה, שכנוע ומכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טיפול אישי, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך למכור יותר טוב, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, nlp עוגנים, איך לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, NLP סרטונים, לשכנע את חברה שלך, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, סדנת nlp, איך למכור רעיון, מדריך ל nlp, NLP עוגן, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, מאמן אישי, ללמוד איך לשכנע, מה זה לשכנע, NLP לימוד,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 1
להלן רשימת טיפים לשכנוע ועקרונות שכנוע / חוקי שכנוע / העברת מסרים / שתילת מחשבות וכולי, שנכתבו כניתוח של שיחת שכנוע, שבוצעה כדי לשכנע מישהו לחשוב ולעשות דברים כלשהם.

הטיפים לשכנוע, לא נכתבו כאן ע"פ סדר החשיבות שלהם, אלא הם מוצגים ע"פ הסדר שלהם במהלך השיחה שנותחה. השיחה המקורית לא מוצגת כאן, מסיבות ברורות.

כמו כן, בכל אחד מהטיפים שיוצגו כאן, ניתן להרחיב ולהעמיק בו ולהבהיר לעומק את העיקרון שעומד מאחוריו ולפרט תתי מקרים של שימוש נכון בטיפ ובחוק השכנוע. ובכל מקרה, הטיפים נכתבו עבור המתבונן, כחומר למחשבה ולצורך העמקה נוספת.

ומי שיהיה יותר חכם וילמד את הדברים לעומקם / יעמיק בהם וכולי, הוא יוכל לעשות את כל הטריקים האלו, אפילו תוך כדי שיחה בזמן אמת (-:

להלן רשימת טיפים לשכנוע ואיך לשכנע אנשים:


בתהליכים של שכנוע, יש המון אפשרויות כיצד לשכנע את השומע. ולכל דרך יש את היתרונות והחסרונות שלה. והחוכמה האמיתית היא, לדעת את האפשרויות ואת היתרונות והחסרונות של כל אפשרות. ולדעת מה האפשרות הטובה ביותר, בכל רגע נתון של השיחה. ולשכנע את השומע, בהתאם לאפשרות שהכי נכונה לאותו הרגע.

ולכן, צריך להכיר כמה שיותר דרכים. וצריך לדעת גם, מה היתרונות אבל גם מה החסרונות של כל שיטה. כדי לדעת להיות גמיש במהלך השיחה. וצריך לדעת לזהות אצל השומע, את המצב שבו הוא נמצא. ולדעת לצפות מראש את התגובה שלו, ולשכנע אותו בהתאם.


נניח שאתה רוצה לגרום למישהו לחשוב בצורה כלשהי, ואתה יודע שהוא יביע התנגדות, ואז אתה תגיד לו אח"כ, תראה אולי בכל זאת אתה טועה, תחשוב שנית. במקרה כזה לדוגמה באפשרותך מראש כאשר אתה מציג את עמדתך, מראש אתה כבר יכול לומר לו, תחשוב על האפשרות שאולי כך או אחרת... כאשר המילה אולי, בעצם היא התשובה לתגובה המיידית שלו, לחוסר ההסכמה איתך. ובכך בעצם חסכת מראש קונפליקט מעל פני השטח.


כאשר אתה רוצה לגרום למישהו להסכים איתך, נסה ליצור אווירה טובה בינך לבינו במהלך השיחה. כגון לדוגמה על ידי שימוש בביטויים שיצרו ביניכם תחושת קרבה. זה יגרום לו להרגיש קרוב אליך, ולרצות יותר להסכים איתך.

ויש כמובן גם את ההפך, שלפעמים דווקא אם תהיה פורמאלי, דווקא אז יסכימו איתך יותר. והכל לפי הנסיבות.


אם אתה אומר למישהו משהו, ואתה רואה שהוא לא מאמין לך / מתקשה לקבל את דבריך, באפשרותך להסתייג / לצמצם את הסיפור שאתה מספר, לגירסה שתשדר לשומע יותר אמינות ושתקטין את הקונפליקט שלך מולו בשיחה.


אם אתה רוצה לגרום למישהו להרגיש קירבה ותחושה של קשר אישי, תשאל אותו שאלות אישיות ותתעניין ותביע עניין גם בחיים האישיים שלו, הן באופן יזום והן כתגובה לדברים שהוא משתף או כדרך אגב בהקשרים שקשורים לחיים האישיים שלו.

כאשר אתה מתעניין באדם שמולך ברמה האישית, הוא מרגיש בתת המודע שלו שאתה אדם קרוב אליו, שמתעניין בו גם ברמה האישית ולא רק ברמה הטכנית של נושא השיחה שלכם. ובנוסף, המוח של האדם חושב, שרק אדם קרוב באמת, רק הוא מביע עניין אישי בחיים האישיים שלך.

וכמובן, שצריך לדעת לעשות את זה בצורה מאוד עדינה ורגישה, שהשומע לא ירגיש מאויים, שלא ירגיש שאתה חטטן ושאתה דוחף את האף שלך למקומות לא רצויים ושלא ירגיש כלפיך דווקא תחושה של זרות.

אבל באידיאל, עליך להגיע למצב של פתיחות מול האדם השני, כדי שהוא ירגיש כמה שיותר קרבה רגשית אליך. במידה וזו אכן אסטרטגיית השכנוע המתאימה לסיטואציה, לשכנע באמצעות יצירת קרבה רגשית (ראפור).

וניתן לעשות כאן גם את הטריק הבא (ראפור), שאומר שאתה יכול לספר לו על דברים אישיים שלך, ובכך לשדר לו שאתה רואה בו דמות קרובה אליך ברמה האישית. וזה בעצמו גם עוזר בפני עצמו + זה גם יכול לגרום גם לו להיפתח מולך ברמה הרגשית האישית וליצור תחושה קרבה גדולה עוד יותר.


לכל בן אדם יש תפישת מציאות כלשהי. וכל בן אדם, יש חלקים בתפישת המציאות שלו שהוא אוהב אותם ויש חלקים בתפישת המציאות שלו שהוא לא אוהב אותם. החוכמה היא לדעת לזהות את החלקים שאותם האדם אוהב / לא אוהב, ולדעת להתאים את עצמך אליו לפי החלקים האלו. וזה כדי ליצור מולו אמון.

ואחדד, שלפעמים האדם לא אוהב רעיון מסוים שהוא חושב על המציאות, אבל עדיין הוא אוהב היבטים מסוימים מהרעיון הזה. או להיפך, שלפעמים האדם אוהב רעיון מסוים שהוא חושב אותו, אבל עדיין הוא לא אוהב היבטים מסוימים של הרעיון הזה. והחוכמה היא לדעת לזהות את החלקים האלו, ולהתאים את עצמך בהתאם.


כשאדם מספר על עצמו, מתוך הסיפור שלו אם אתה מקשיב היטב לסיפור שלו, אתה יכול לדעת מה הוא חושב על עצמו, מה הוא רוצה לחשוב על עצמו ומה הוא לא רוצה לחשוב על עצמו. ובהתאם, לתמרן אותו לפי הרצונות שלו ע"פ הצורך.


לפעמים האדם רוצה משהו והוא לא מבטא את זה, כי הוא חושב שאין אפשרות להשיג את זה. ולכן, כדי לדעת מה האדם השני רוצה, תן לו את התחושה שהכל אפשרי להשגה, ואז יהיה לו יותר קל לבטא את הרצון הפנימי שלו, בלי להגביל את עצמו רק לרצונות שהוא חושב שהוא יכול להשיג אותם.

לדוגמה: "אם היית יכול להשיג הכל / אם היית סופרמן / אם הכל היה יכול להשתנות / אם היה לך כוח בלתי מוגבל, מה אז היית רוצה לשנות / היית רוצה שישתנה". וכיו"ב, ניסוחים שמכניסים את האדם לאווירה שהכל אפשרי, ואז קל לו יותר לבטא את הרצון שלו.


לפעמים, כדי לנהל שיחה עם מישהו, צריך לדעת לשדר לו שמסכימים עם השטויות הלא הגיוניות שהוא אומר, כדי שיהיה אפשר להמשיך לשוחח איתו.

ז"א לפעמים השומע אומר איזה שטות ואיזה דבר לא הגיוני, שהוא חושב שהוא יודע שאתה לא תסכים איתו, ובכך בעצם הוא יצור מולך קונפליקט ויצליח לברוח מהשיחה ולהפסיק את השיחה. כי אחת הדרכים להתחמק משיחה, היא לפעמים על ידי זה שמעלים לשיחה איזה נושא, שאתה יודע מראש שלא תהיה עליו הסכמה מסיבה כלשהי, ובכך בעצם אתה גורם לפיצוץ של השיחה.

ולפעמים מישהו מכניס מוקש לשיחה, והוא בטוח שלא תסכים איתו, כדי שהוא יוכל לפוצץ את השיחה. ולפעמים החוכמה היא לדעת לזהות את המצבים האלו, ולדעת האם באמת אתה מוכרח להתעקש על האמת לגבי המוקש הזה, או שמא ניתן לבלוע את הצפרדע ובאפשרותך להתמקד בעיקר ולא לתת תוקף לפעולת ההסחה שמבצע הצד השני.

ולפעמים זה כרוך בכך, שאתה צריך גם לשדר שאתה מסכים עם דברים לא הגיוניים ושאינם יכולים להיות אפילו לא ברמה הלוגית. כגון כל מיני רעיונות פרדוקסאליים או רעיונות עם סתירות פנימיות. ועליך לדעת לזהות את המהות של השיחה, ולדעת לא להתעקש על מה שלא צריך להתעקש, כדי שתוכל להמשיך את השיחה, אל המטרה המרכזית שלה.


כאשר אתה מדבר עם מישהו, באפשרותך לשנות את קצב הדיבור (אינטונציה) שלך, לצורך העברת המסרים השונים. לדוגמה, כאשר אתה רוצה שהשומע יתמקד יותר במה שאתה אומר, אז לפעמים באפשרותך לדבר יותר לאט מקצב הדיבור הרגיל שלך, כדי שהשומע יתבונן יותר במה שאתה אומר. ולפעמים אם אתה רוצה לומר משהו, ושהשומע לא יתעמק בו יותר מידי, באפשרותך להעלות ולהאיץ את קצב הדיבור שלך, כדי שהשומע לא יתעמק יותר מידי במה שאתה אומר.

ולפעמים באפשרותך להאיץ את קצב הדיבור שלך, ותכף לדבר קצת יותר לאט, כדי לגרום לשומע להתרכז במה שאתה אומר לו כרגע, כדי שהוא יפסיק לחשוב על מה שאמרת לו קודם.

רק שצריך לשים לב גם לכך, שכאשר אתה מדבר לאט יותר, יש לשומע יותר הזדמנות לעבד את המידע שאתה מוסר לו, לטוב ולרע.


לפעמים אתה מציע למישהו לעשות משהו, כדי להשיג מטרה כלשהי. ולפעמים השומע יכול להביע התנגדות, להשגת המטרה שאתה אומר שהוא ישיג כאשר הוא יבצע את מה שאתה מציע. ואז באפשרותך להבהיר לפני / אחרי מה שאתה אומר, שמדובר על לתת לו אפשרות שאינה מחייבת אותו לממש אותה. ובד"כ אנשים מוכנים / רוצים שתהיה להם עוד אפשרות.

לדוגמה, נניח שהמוכר אומר ללקוח: "כשתקנה את הטלביזיה הזאת, אתה תחבר אותה גם לאינטרנט ותראה דרכה סרטים". ואז הלקוח יכול / עלול להביע התנגדות של "אבל אני לא רוצה / לא צריך / לא מעוניין לחבר את הטלביזיה לאינטרנט". או "אני בכלל לא רואה סרטים באינטרנט" וכיו"ב.

ואז לדוגמה ניתן לנסח את המשפט למשהו כגון", כשתקנה את הטלביזיה הזאת, תוכל / תהיה לך האפשרות / אם תרצה יתאפשר לך לחבר אותה לאינטרנט כדי לראות בה סרטים און ליין". וזה בעצם אומר ללקוח, שאתה...
חלק 2
...שלא מדובר כאן על משהו עמוק, אלא על משהו / סתם משהו. וכך הוא מרגיש יותר בנוח להקשיב לך. כמובן שיש גם את המקרים ההפוכים, שהמילה משהו, יכולה דווקא להוריד מחשיבות הדברים מול השומע, ולגרום לו פחות לרצות להקשיב להם, כי הוא פחות ייחס להם משמעות עבורו. ושם דווקא צריך לומר לשומע, ביטוי שיגרום לו לחשוב שאתה מעביר לו איזה מסר חשוב... והכל כמובן לפי ההקשר של השיחה. אם אתה רוצה לגרום למישהו להקשיב לך, ואתה רוצה להעביר לו איזה מסר, ואתה חושש שהוא לא ירצה להקשיב לך, כי הוא יחשוב שמדובר במסר מורכב שהוא לא יבין...
חלק 3
...גם לומר, אני כעסתי על, שכאן הפירוש הוא, שאני גרמתי לכעס של עצמי ולא שמישהו מבחוץ גרם לי לכעוס. וכאשר האדם אומר הכעיסו אותי, הוא בעצם מעביר מסר שהדבר לא בשליטתו. אך כאשר האדם אומר כעסתי על X, הוא בעצם אומר שהדבר כן בשליטתו. ולכן, אם ברצונך לגרום לשומע לדוגמה לא לכעוס על מה שקרה לו, אז כאשר הוא מספר הכעיסו אותי, אז לדוגמה באפשרותך תוך כדי שאתה חוזר על דבריו... כדי לראות אם הבנת אותו נכון, תוך כדי זה להחליף את ההכעיסו אותך / גרמו לך לכעוס, עליך להחליף את זה לכעסת על X, שזה בעצם מעביר את האחריות האישית...
חלק 4
...שיצור אצל השומע את התחושה, שאמרתי את מה שהייתי צריך לומר, כדי שהוא יחשוב עלי את מה שאני רוצה שהוא יחשוב עלי. וכך לדוגמה אתה יכול לספר לשומע סיפור שלם, ולהשמיט ממנו את הפרטים שלא ידועים לך, אבל עדיין ליצור אצל השומע את התחושה שסיפרת אותם. והתחושה הזאת שכאילו סיפרת את הפרטים האלו, למרות שבפועל לא סיפרת אותם, התחושה הזאת תיצור אצלו את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב עליך. כך, שלא תמיד אתה חייב לומר בפירוש ובדיוק את מה שהאדם השני צריך לשמוע ממך כדי לחשוב עליך דבר כלשהו, אלא לפעמים מספיק לומר משפטים מסוימים...
חלק 5
...אפשרויות תשובה, שאחת מהן תהיה דומה במהותה לאמת, אך היא תוצג בצורה פחות מוגדרת ומחייבת. ואז לשומע יהיה כאילו יותר קל לבחור את התשובה הזאת, כי היא קרובה לאמת מבחינתו, ועדיין היא מוצגת בצורה יותר עדינה גם אם פחות מדויקת. כי לפעמים, קל יותר לבחור תשובה דומה לאמת, מאשר את האמת עצמה שמרגישה לשומע לא מספיק בנוח. אם אתה רואה / מרגיש שלמישהו לא נוח לדבר איתך בצורה ישירה על משהו, תעביר לו את המסר / תשדר לו שהוא יכול להרגיש בנוח לדבר בצורה עקיפה ומרומזת על מה שהוא רוצה, ושגם תשובה בצורה עקיפה ומרומזת טובה...
חלק 6
...שאתה אומר לבן אדם מחמאה על הרכב שלו. באפשרותך לרמוז שהמחמאה הזאת תתקבל באופן אישי עבורו, על ידי שתאמר עוד משהו, שיגרום למחמאה על הרכב, להיות מחמאה עבורו. לדוגמה, אני רואה שאתה נוהג על רכב X. אחלה רכב. בחירה טובה, כמו שאלה שיודעים מה שהם רוצים מעצמם בוחרים. זא, בפרט אם המחמאה נאמרה בצורה עקיפה, רצוי להוסיף עוד משהו למחמאה, כדי שיהיה ברור איך היא הופכת להיות מחמאה אישית, גם אם היא לא נאמרה בצורה אישית. תגלה התעניינות בחיים האישיים של האדם השני. כך אתה מראה לו שהוא חשוב לך ושאכפת לך ממנו גם ברמה האישית...
חלק 7
...זה שתדמה לו את הדבר, לדבר אחר שבו הוא יותר בטוח שכך הדבר. לדוגמה, נניח שאתה אומר למישהו אי אפשר לעשות X, ואתה רוצה שהוא יאמין לך. אז באפשרותך לומר לו אי אפשר לעשות X, כמו שאי אפשר לעוף באוויר (או כל דוגמה אחרת) . והדימוי, יכול להיות שהוא לא נכון. אבל ברגע שהוספת את המידע של אי אפשר ללכת באוויר, אז המוח של השומע, יש לו עכשיו 3 שאלות במקום שאלה אחת, וזה גורם לו להאמין לך יותר בקלות. ואסביר: נניח שאתה אומר למישהו אי אפשר לעשות X. הוא שואל את עצמו, האם באמת אי אפשר לעשות X?! ונניח שאתה מוסיף כמו שאי...
חלק 8
...ומה האמת? מה הכי טוב לשדר? תשובה: הכל לפי ההקשר ולפי הסיטואציה. ולפעמים במקום או הכל או כלום, רצוי לשדר, שאתה לא מאויים לחשוב דעה כלשהי ברמה האישית, אבל עדיין אתה לא רוצה לחשוב כך, לא בגלל אינטרס אישי, אלא בגלל שזו לא האמת. אם אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, באפשרותך לעשות זאת גם באמצעות דימויים ומטאפורות מהעולם של השומע, שלגביהן אין לשומע ספק. זא אם ברצונך לדוגמה לגרום למישהו לחשוב, שביום חם אסור לרוץ כי זה מסוכן, עליך לשאול את עצמך, מהי המהות של המסר שאתה רוצה להעביר לשומע. והמהות כאן לדוגמה, היא...
חלק 9
...בלי להחליש אותה, כדי שהוא לא ישוב חזרה לדעה הנגדית. ככל שתגיד לשומע יותר פעמים את מה שהוא היה רוצה לשמוע, בפרט כאשר הוא חושב שלא תגיד את מה שהוא היה רוצה לשמוע, אז ככל שתגיד יותר פעמים את מה שהוא היה רוצה לשמוע, כך הוא יקבל יותר את מה שתגיד לו שהוא לא היה רוצה לשמוע. דהיינו, ככל שתסכים עם השומע יותר, כך יהיה לו קל לקבל יותר את מה שאתה אומר לו. בפרט אם תסכים איתו, בדברים שהוא לא מצפה שתסכים איתו. אאכ מדובר על מקרים חריגים, שבהם אם תסכים עם השומע יותר מידי, אתה דווקא מציב לעצמך מלכודת, שבה אתה גורם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה nlp?, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה זה nlp?, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע ילדים לתת ללקוחות לדבר עם לקוח בשפה של הלקוח ניתוח טקסט משכנע למה לא כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? לשכנע אותה שאתה צודק שיקולים בנתינת הנחה ללקוח להעלות קמפיין שיווקי לגרום למישהו להבדיל להתמכר למוצר שלך למכור מה צריך כדי להיות איש מכירות? לגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסק איך לשכנע שופטים? להביא עוד לקוחות לעסק האם לטפל בהתנגדות לקוח? שנאה לאנשי מכירות איך למכור פריט אקראי? איך להסביר ללקוח את התמחור? שיווק עסק לגרום למישהו לשנות את דעתו לנהל לקוחות איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מסר לתת מודע לגרום למישהו להרגיש חייב לך איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה? לגרום למישהו לאהוב סקס לייצר מוצר להשתמש בראפור ליצירת כימיה איש מכירות צריך לדעת לשקר לקוחות משמיצים בפייסבוק לתת אמון מחדש אחרי בגידה טיפול בהתנגדויות לקוחות לגרום למישהו לשכוח למכור כוס מים במדבר לשכנע את הלקוח שהמוצר מניפולציות של אנשי מכירות מה צריך כדי לדעת למכור? ניתוח שיחת שכנוע לגרום למישהו לרצות להסכים למכור בזול והרבה צורך אמיתי של הלקוח לגרום לאנשי מכירות לבחור את הלקוח האידיאלי איך לדעת מי הלקוח האידיאלי? כריזמה במכירות איך ללמוד לשכנע? לגרום למישהו לא להסכים לקוחות פוטנציאלים למה הדרכת אנשי מכירות גרועה לעסק שלך? חוצפה של לקוחות מסרים שיווקיים טראומה ללקוח לגרום למישהו לדבר איתך בכנות מה הלקוח חושב? למכור מוצר לא רווחי זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל תחושת הזדהות כסף לבקש על מוצר למה לא לאתר את צרכי הלקוח? איש המכירות רוצה למכור לגרום למישהו לא לנסות לא מוכן להשתכנע הלקוחות שלך צריכים לבחור לשדר ללקוחות איך ללמד אנשי מכירות למכור? לגרום למישהו סדנת מכירות להביא ערך ללקוח להתמודד עם התנגדות של לקוחות הסיבה של הלקוח איתור צרכים עם לקוח לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון שכנוע שאלה סגורה של לקוח מה הלקוח צריך? לקוחות בפייסבוק למכור מטבח איזה מוצר לא למכור? לקרוא ללקוח בשמו הפרטי לשחק עם התת מודע לקוחות קשים לקוח לא סוגר עסקה מיומנות רטורית פסיכולוגיה מול nlp יכולת ניהול משא ומתן בתהליך שכנוע לקוח לגרום למישהו לא לקנא בך לקוח שואל כמה זה עולה לגרום למישהו לענות לך כן לגרום למישהו שיש לו בחירה טעויות של מנהלי שיווק ומכירות להציג ללקוח מוצר נוסחה לגרום למישהו להתמכר אליך למה לגייס איש מכירות? איך להפוך ליד ללקוח? איך מבצעי מכירות משפיעים? לשכנע אקסית לסלוח איך לתת אמון מחדש? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, שיווק, מאמן עיסקי בתחום מה זה nlp - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.2969 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 16:31:03 - wesi28