אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצרים איכותיים ✔הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצרים איכותיים, איך לשכנע את המנהל, nlp שינוי, איך לשכנע אנשים לתרום, איך לשכנע את עצמי ללמוד, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, טכניקות nlp, להשפיע על התת מודע, להשפיע על תת המודע, איך לשכנע את עצמך, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, תשובות לשאלות בראיון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך לשכנע אנשים להגיד כן, התנגדות במכירה, לשכנע לקוח לקנות, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, NLP הנחות יסוד, לשכנע את המפקד, טיפול nlp, לשכנע ילד, איך לגרום לאנשים, איך להשפיע על אנשים, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, הצלחה בשכנוע, ספרים nlp, אוטוסוגסטיה, טיפול בהתנגדות מכירה, איך אפשר לשכנע אנשים, nlp בחורות, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, ללמוד nlp בחינם, אומנות התקשורת, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
האם כדאי לעסק למכור מוצרים פגומים או סוג ב'?

השאלה המרכזית שאליעד מציג בהרצאה היא, האם עסק שמעוניין להצליח לאורך זמן צריך למכור רק מוצרים איכותיים מסוג א', מוצרי פרימיום יוקרתיים, או שכדאי לו למכור גם מוצרים סוג ב', פגומים, או כאלה שאינם מושלמים לגמרי?

תחילה אליעד מדגיש נקודה ברורה ופשוטה: אם בעל העסק הוא אדם שמטרתו לרמות אנשים, הוא בוודאי יבחר במכירת מוצרים פגומים ויציג אותם כמוצרים איכותיים במחיר מלא. אולם, ברור שזה לא הכיוון הנכון לעסק שרוצה הצלחה ארוכת טווח. מכירת מוצרים מזויפים ופגומים כמוצרים סוג א' היא דרך שמובילה לכישלון בטווח הארוך, למרות שאולי בטווח הקצר ניתן להרוויח מכך כסף רב. בשלב מסוים הלקוחות יבינו שהם מרומים, המוניטין של העסק ייפגע אנושות וההצלחה תיעצר.

מה יקרה לעסק שימכור מוצרים סוג ב' ולא ירמה את לקוחותיו?

אליעד מציג מצב נוסף, שבו העסק לא מרמה את לקוחותיו כלל: בעל העסק מוכר מוצרים סוג ב', פגומים או פחות איכותיים, אך הוא מודיע מראש ללקוח שמדובר במוצר נחות, ולכן המחיר נמוך יותר בהתאם. לכאורה, זה נראה הגיוני ותקין, כי הלקוח יודע בדיוק מה הוא מקבל. אך אליעד מסביר שגם למהלך הזה עלולות להיות השלכות שליליות על העסק.

לדוגמה, כשעסק מוכר מוצרים פחות איכותיים, אלו מוצרים שנוטים להתקלקל מהר יותר. במקרה כזה, הלקוחות יחזרו עם תלונות, יבקשו תיקונים, ידרשו שירות, יגרמו לעסק כאבי ראש מתמשכים, ועלולים להביא להוצאות רבות שיגדילו את ההפסדים ויפגעו ברווחיות הכללית. למרות שהעסק הצליח להגדיל את קהל הלקוחות שלו בזכות מוצרים זולים יותר, בסופו של דבר הוא עלול להפסיד יותר ממה שהרוויח בגלל כל הטיפול בבעיות הנוצרות מהמוצר הנחות שמכר.

באילו מצבים בכל זאת כדאי למכור מוצרים פחות איכותיים?

אחרי שאליעד מזהיר מפני הבעייתיות שבמכירת מוצרים פגומים, הוא מסביר באילו מקרים בכל זאת כדאי וניתן למכור מוצרים סוג ב' בצורה שתועיל לעסק:
  • כאשר המוצר סוג ב' מתומחר נכון מראש - כלומר, אם ברור לבעל העסק שהמוצר יגרום לתקלות או לבעיות בעתיד, הוא צריך מראש לכלול במחיר המוצר את כל העלויות הנוספות שצפויות להיווצר. כך הרווח מהמכירה יישאר חיובי גם אחרי ההתמודדות עם התיקונים, התלונות והשירות.
  • כאשר המוצר סוג ב' הוא כזה שהלקוח מבין מראש מה טיבו ואינו מצפה למוצר מושלם. ישנם מוצרים שהלקוחות מבינים שלא יהיו איכותיים מאוד, אך הם עדיין רוכשים אותם בגלל המחיר האטרקטיבי. במצב כזה, הלקוחות לא יבואו בטענות לעסק, ולכן העסק מרוויח מכך ללא נזקים נוספים.
  • כאשר המוצר הנחות אינו גורם נזק ישיר לעסק. ישנם מוצרים פחות איכותיים שבהם הלקוח אמנם מקבל מוצר פחות טוב, אך לא מתלונן ולא מטריד את העסק לאחר הרכישה, פשוט כי המוצר עומד בציפיות המופחתות.
איך מוכרים מוצרים סוג ב' בלי לפגוע במוניטין של העסק?

אליעד מתייחס גם לעניין חשוב נוסף: איך יכול בעל העסק להתמודד עם האתגר של תדמית ומיתוג בעת מכירת מוצרים סוג ב'? לעיתים בעל העסק חושש שהמוניטין שלו ייפגע בגלל שהוא מוכר מוצרים פחות איכותיים. לכך אליעד מציע מספר פתרונות פרקטיים:
  • ליצור מותג נפרד או חברה נפרדת שתשווק את המוצרים הפחות איכותיים תחת שם שונה, כך שלא תהיה פגיעה במותג הראשי.
  • למכור תחת תת - מותג, קו מוצרים משני, או סדרה נוספת תחת אותו מותג, אך תוך בידול ברור ואמיתי בין המוצר האיכותי למוצר הפחות איכותי.
  • האפשרות להציע ללקוחות לקנות מוצר ללא אחריות במחיר זול במיוחד או להוסיף אחריות בתוספת תשלום, וכך העסק מגן על עצמו מהוצאות תיקונים והלקוח מודע לסיכון שהוא לוקח ברכישה.
מדוע כדאי להציע מוצרים לכל תקציב ולכל סוג לקוח?

נקודה מרכזית שאליעד מדגיש היא החשיבות של היכולת לתת מענה לכל סוגי הלקוחות בשוק. ישנם לקוחות שרוצים את המוצר הטוב ביותר ואינם רגישים למחיר. אך יש גם לקוחות שהתקציב שלהם נמוך ואין באפשרותם לקנות את מוצר הפרימיום. אם העסק לא מציע מוצרים זולים או סוג ב', אותם לקוחות פשוט ילכו למתחרים. אליעד מסביר בצורה ברורה שאם העסק יודע לנהל נכון את הסיכון (לתמחר נכון, להגדיר אחריות נכון, לשווק בצורה שקופה ללקוחות), העסק יוכל להרוויח גם מהלקוחות האלו ולא להפסיד אותם למתחרים.

אליעד מציין כי עסק שמוכר רק מוצרים יוקרתיים או רק מוצרים סוג א' בעצם מגביל את עצמו ומפסיד קהל לקוחות רחב שלמעשה יכול היה להכניס לו הכנסות משמעותיות נוספות.

סיכום והמלצות פרקטיות

בסופו של דבר, אליעד מחדד כי מכירת מוצרים סוג ב' יכולה להיות כדאית, אך בתנאי אחד מרכזי: לא לשקר ללקוח, ולא למכור מוצר שיגרום לך יותר נזק מתועלת. במידה ואתה מתנהל נכון, מציין מראש את טיב המוצר, מתמחר אותו בצורה חכמה ומשתמש בשיטות מיתוג נכונות, העסק שלך יוכל להרוויח יותר ולהגדיל את היקף המכירות שלו.
האם כדאי למכור מוצרים סוג ב'?

שלום חברים, האם כדאי לבעל עסק שמכבד את עצמו ורוצה להצליח לאורך זמן למכור מוצרים ירודים, נחותים, תקולים, פגומים או סוג ב'? האם זה צעד חכם או לא?

אז קודם כל, אם הכוונה היא לרמות אנשים ולגנוב מהם, אז ברור שכן - אתה יכול לקחת מוצר פגום, מזויף, לספר ללקוחות שזה מוצר מקורי ולמכור להם אותו במחיר של מוצר איכותי. כך בעצם רימית אותם והצלחת בטווח הקצר, אך כמובן שזה לא הנושא שעליו אנחנו מדברים.

למה לא כדאי למכור מוצרים סוג ב'?

בהנחה שאתה לא רוצה לרמות את הלקוחות שלך אלא מחפש הצלחה לטווח הארוך, האם נכון למכור מוצרים פגומים או סוג ב'? התשובה היא שאם אתה משקר ללקוחות שלך ומציג מוצר סוג ב' כמוצר סוג א', זה לא מומלץ כלל. ייתכן שתרוויח כסף בטווח הקצר, אך לאורך זמן זה יפגע במוניטין שלך ותמצא את עצמך בבעיה רצינית.

ומה אם לא מרמים, אלא מציינים שהמוצר סוג ב'?

נניח שאתה כן מציין שהמוצר הוא סוג ב', ועדיין מוכר אותו - האם זה כדאי? לכאורה, הבעיה נפתרת כי הלקוחות יודעים בדיוק מה הם רוכשים. אז מה הסיכון?

כאשר אתה מוכר מוצרים זולים ופחות איכותיים, יש לכך מחיר - אותם מוצרים נוטים להתקלקל מהר יותר, מה שגורר פניות רבות מלקוחות, תיקונים, החזרות, תלונות וכאב ראש בלתי נגמר. לכן, על אף שמכירת מוצרים סוג ב' מאפשרת לך להגדיל את היקף המכירות ולהגיע ליותר לקוחות, בטווח הארוך זה יכול להזיק לעסק שלך. אם הרווח שלך על כל מוצר נמוך יחסית, אך ההתעסקות עם התקלות גבוהה, אתה עלול להפסיד יותר ממה שהרווחת ולהגיע למצב שהעסק שלך סופג נזקים משמעותיים.

מתי כן כדאי למכור מוצרים סוג ב'?

אם אתה לא משקר ללקוח, ואם המכירה לא תגרום לך לנזק גדול יותר מהרווח, אז בהחלט יש מצבים שבהם שווה לשקול למכור מוצרים סוג ב'. למשל:
  • אם תמחור המוצר לוקח בחשבון את עלויות ההחזרות, התקלות והשירות שאולי יידרש בהמשך.
  • אם מדובר במוצר שבו הלקוח מודע לכך שמדובר במוצר נחות, אך זה עדיין מתאים לו כי הוא מקבל תמורה יחסית לכספו.
  • אם הלקוח לא יפנה אליך בתלונות לאחר הרכישה, כי הוא מראש ידע שהוא קונה מוצר סוג ב'.
במקרים אלו, אפשר להרוויח יותר כסף ולמכור גם מוצרים פחות איכותיים, כל עוד מתמחרים אותם נכון ומנהלים את הסיכונים בהתאם.

כיצד למתג נכון מוצרים סוג ב'?

אם אתה חושש שהמותג שלך ייפגע מכך שאתה מוכר מוצרים סוג ב', יש לכך פתרונות:
  • תוכל להקים מותג נפרד או שם עסק אחר שימכור את המוצרים הזולים.
  • תוכל למכור את המוצרים תחת תת - מותג או קו מוצרים משני.
  • תוכל להסביר ללקוחות שאתה מוכר את המוצר עם אחריות או ללא אחריות, וכך להציע מחיר נמוך יותר למי שמוכן לקחת את הסיכון.
למה חשוב להתאים את ההיצע לכל סוגי הלקוחות?

בכל שוק יש לקוחות שמחפשים את המוצר הכי טוב בלי קשר למחיר, ויש כאלה שמוגבלים בתקציב ורוצים פתרון זול. אם תתמקד רק במוצרי פרימיום, אתה למעשה מפסיד את ההזדמנות למכור ללקוחות שלא יכולים להרשות לעצמם מוצרים יקרים.

אם תוכל להציע גם מוצרים יוקרתיים וגם מוצרים בסיסיים יותר, תוכל למכור לכל לקוח בהתאם לתקציב שלו. אם אתה לא תמכור להם, הם יקנו מהמתחרים שלך - ואתה תאבד לקוחות.

לסיכום

מכירת מוצרים סוג ב' יכולה להיות כדאית אם היא מתבצעת נכון. אם תמכור מוצרים פגומים שיחזרו אליך שוב ושוב עם בעיות - אתה רק תסבך את עצמך. אך אם תדע לתמחר אותם נכון ולהציע אותם בצורה שתגן עליך מהפסדים - תוכל להרחיב את היקף המכירות שלך ולהרוויח יותר.

רוצים ללמוד עוד על מכירות, ניהול עסקים, תמחור נכון ושיטות להגדלת ההכנסות? חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא!
מוצרים לא איכותיים, מיתוג עסקי? אילו מוצרים למכור, איזה מוצרים לא למכור? תחרות עסקית, הגדלת המכירות, הגדלת רווחיות, הגדלת המוצרים, איזה מוצרים למכור? איך לקבוע מחיר למוצר? איך מתמחרים מוצר? תמחור מוצרים, מוצרים רעים, מוצרים טובים, איך להגדיל מכירות? התמודדות עם מתחרים עסקיים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, מוצרים בינוניים, מוצרים פשוטים, יקר לי, שיחת חולין של תלמיד חכם, לרדת ברמה, מוצרים ברמה ירודה, מוצרים ברמה גבוה, מוצר באיכות בינונית, מוצר לא איכותי, איזה מוצר למכור? איזה מוצר לא למכור? הגדלת סל המוצרים, מוצר גרוע, מוצר טוב, מוצר יקר, מוצר זול, מוצר בינוני, מוצרים באיכות בינונית, מוצר פשוט, מוצר ברמה ירודה, מוצר ברמה גבוה, מוצר יוקרתי, מוצר לכל כיס, מוצר סוג א, מוצר סוג ב, מוצר פרימיום, מוצר איכותי, מוצר פגום
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
... זולה גם אם האיכות נמוכה מאוד. מדוע עסקים שמתמקדים באיכות לא יכולים להתחרות בשוק הזול? כאשר אתה כבעל עסק מחליט להתמקד במוצרים איכותיים בלבד, עליך להבין שלא תוכל להתמודד בשוק שבו המחיר הוא הגורם המרכזי. אם חשוב לך לייצר רק מוצרים איכותיים ברמה גבוהה, אתה לא יכול להציע מחירים נמוכים מספיק ... נכנס לשוק תחרותי, עליך להחליט מראש האם אתה מתחרה על איכות או על מחיר. חשוב שתשאל את עצמך כמה שאלות: האם אתה מסוגל לייצר מוצרים איכותיים ברמה גבוהה? האם אתה מסוגל להתחרות במחירים נמוכים ... לנהל משא ומתן נכון מול הלקוחות שלך. אם אתה לא יכול לייצר מוצרים זולים, התמקד בלקוחות שמחפשים איכות. אם אתה לא יכול לייצר מוצרים איכותיים, התמקד בתחרות על המחיר. אבל תמיד חשוב להבין למה ... באיכות סבירה. לסיכום עליך להבין האם העסק שלך פונה ללקוחות שמחפשים איכות, ללקוחות שמחפשים מחיר, או לשניהם. אם אתה מציע מוצרים איכותיים - התמקד בתחרות על איכות. אם אתה רוצה להתחרות בשוק ...
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
... יעלה את המחיר. עלויות ייצור גבוהות יותר כאשר עלויות הייצור של המוצר גבוהות יותר, המחיר יהיה בהתאם. הבדלים במוצר עצמו מוצרים איכותיים יותר, אשר מציעים יותר ערך, יהיו יקרים יותר. לדוגמה, אם מדובר בשירות או במוצר עם תוספות כמו אחריות מורחבת או שירות לקוחות איכותי יותר, המחיר יעלה. איך לנהל משא ... את המחיר מעבר לעלות. עלויות ייצור שונות: אם עלויות הייצור של מוצר גבוהות יותר, המחיר יהיה בהתאם. הבדלים במוצר עצמו: מוצרים איכותיים יותר לרוב יקרים יותר כי הם מציעים יותר ערך. לדוגמה, שני עסקים עשויים למכור את אותו סוג של רכב, אך אחד גובה מחיר גבוה יותר כי הוא מציע אחריות מורחבת, שירות טוב ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצרים איכותיים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מוצרים איכותיים, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, לקוחות, למכור בנושאי מוצרים איכותיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2578 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 17:32:31 - wesi28