אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, סודות השכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, ספרים nlp, nlp להורדה, NLP פירוש, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, NLP ערכים, לשכנע בחורות, NLP פיתוי, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, NLP שתילת מחשבות, NLP הרצאות, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, התנגדויות מכירה, NLP וסוגסטיה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, הצלחה במכירות, nlp techniques, NLP ודמיון מודרך, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, טיפול בהתנגדות מכירות, ייעוץ לפוליטיקאים, לשכנע חברים לצאת, NLP תבניות, NLP ומכירות, לשכנע את אבא, NLP טיפול אישי, NLP דיאטה, NLP עקרונות, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
מה ההבדל בין לקוח שמחפש מחיר לבין לקוח שמחפש איכות?

כאשר אדם פועל מול לקוחות בשוק העסקי, הוא צריך להבין שיש שני סוגים עיקריים של לקוחות. מצד אחד נמצאים הלקוחות שמחפשים את האיכות הטובה ביותר ללא קשר למחיר, ומהצד השני לקוחות שמחפשים את המחיר הזול ביותר, גם על חשבון האיכות. לדוגמה, יש לקוח שירצה לקנות את הרכב הכי יקר והכי איכותי שיש, כי הדבר היחיד שמעניין אותו זה שהרכב יהיה מושלם, והוא מוכן לשלם כל מחיר כדי לקבל את המוצר הטוב ביותר. לעומת זאת, יש לקוח אחר שקונה רכב פשוט כי הוא חייב, והוא יבקש את הרכב הכי זול שאפשר למצוא, כי מה שחשוב לו זה לשלם כמה שפחות, גם אם האיכות נמוכה מאוד.

איך לזהות את סוג הלקוח שעומד מולך?

חשוב מאוד לזהות מראש איזה סוג של לקוח עומד מולך בשלב המכירה. הלקוח שמחפש איכות יאמר לך: "אני צריך שתעשה את העבודה הזאת הכי טוב שאפשר, ולא משנה כמה זה יעלה לי". מה שמטריד את הלקוח הזה הוא למצוא פתרון מושלם לצרכים שלו, והוא יהיה מוכן לשלם לך כמה שצריך. לעומת זאת, הלקוח שמחפש מחיר יגיד: "אני צריך את המחיר הכי זול, אני רק מנסה לצאת ידי חובה". לקוח כזה פחות מתעניין באיכות המוצר או השירות והוא יעדיף הצעה זולה גם אם האיכות נמוכה מאוד.

מדוע עסקים שמתמקדים באיכות לא יכולים להתחרות בשוק הזול?

כאשר אתה כבעל עסק מחליט להתמקד במוצרים איכותיים בלבד, עליך להבין שלא תוכל להתמודד בשוק שבו המחיר הוא הגורם המרכזי. אם חשוב לך לייצר רק מוצרים איכותיים ברמה גבוהה, אתה לא יכול להציע מחירים נמוכים מספיק ללקוחות שרוצים לשלם כמה שפחות. לדוגמה, אם אתה מתעקש לייצר מוצרים טובים ויקרים, ומסרב לעשות עבודה בינונית או נמוכה, אתה תהיה חייב לפנות רק לשוק שבו הלקוחות מחפשים איכות ללא פשרות. פתרון אפשרי אחד לבעיה זו הוא לפתוח מותג נוסף שבו תייצר מוצרים פחות איכותיים וזולים יותר, אבל מדובר בנושא אחר.

מה ההבדל בין תחרות על איכות לבין תחרות על מחיר?

קיימים שני סוגי תחרות עסקית בשוק: תחרות על איכות ותחרות על מחיר. בתחרות על איכות, הלקוחות משווים את רמת האיכות של המוצרים, ולא את המחיר. לדוגמה, אם לקוח החליט לא לקנות את הרכב שאתה מוכר, זה לא יהיה בגלל המחיר, אלא כי המתחרה שלך מייצר רכב באיכות גבוהה יותר. בתחרות כזו, המתחרים שלך יהיו עסקים שמציעים מוצרים טובים ואיכותיים יותר משלך.

לעומת זאת, בתחרות על המחיר, הלקוחות מתמקדים רק במחיר הנמוך ביותר ופחות באיכות המוצר. במקרה הזה, אם לקוח מחליט לא לקנות ממך, זה בגלל שיש מתחרה שמציע מחיר נמוך יותר, גם אם האיכות שלו נמוכה יותר. בתחרות על המחיר, אתה מתמודד מול ספקים שמוכנים להציע מחירים נמוכים מאוד, לעיתים במחירי הפסד.

מהן הסכנות בתחרות על המחיר הזול ביותר?

מי שמתחרה בשוק על המחיר הכי נמוך חייב לדעת מראש שיש לכך מחיר. לעיתים קרובות הוא ייאלץ להתמודד עם ספקים שמציעים מחירים זולים לא כי הם יעילים או טובים יותר, אלא כי הם במצב כלכלי קשה. למשל, ספק שנמצא לקראת פשיטת רגל וזקוק לכסף דחוף יהיה מוכן למכור בכל מחיר, אפילו במחירי הפסד. בנוסף, המתחרים שלך בשוק הזול יהיו לעיתים גם ספקים לא הוגנים, רמאים או גנבים שמציעים מחירים נמוכים מאוד אבל לא מספקים את המוצר באיכות סבירה. מי שמתחרה בשוק הזה צריך להיות מודע לסוג המתחרים שעומדים מולו ולדעת שהתחרות יכולה להיות מול עסקים לא הוגנים.

איך להחליט באיזה שוק כדאי לך להתחרות?

לפני שאתה נכנס לשוק תחרותי, עליך להחליט מראש האם אתה מתחרה על איכות או על מחיר. חשוב שתשאל את עצמך כמה שאלות:
  • האם אתה מסוגל לייצר מוצרים איכותיים ברמה גבוהה?
  • האם אתה מסוגל להתחרות במחירים נמוכים בשוק הזול?
  • האם אתה מוכן להתמודד עם ספקים שמוכרים במחירי הפסד או עם מתחרים לא הוגנים?
  • האם הלקוחות שלך מחפשים איכות או מחיר?
התשובות לשאלות האלה יעזרו לך להחליט באיזה שוק להתחרות ואיך לנהל משא ומתן נכון מול הלקוחות שלך. אם אתה לא יכול לייצר מוצרים זולים, התמקד בלקוחות שמחפשים איכות. אם אתה לא יכול לייצר מוצרים איכותיים, התמקד בתחרות על המחיר. אבל תמיד חשוב להבין למה לקוח לא קונה ממך - האם זה בגלל המחיר או בגלל האיכות, כדי שתוכל לתקן ולשפר את אסטרטגיית המכירה שלך.
שלום חברים

האם להתחרות על איכות או על מחיר?

כאשר עסק עובד עם לקוחות, עליו להבין שיש שני סוגים עיקריים של לקוחות:
  • לקוחות שמחפשים את המוצר או השירות הכי איכותי, בלי קשר למחיר.
  • לקוחות שמחפשים את המחיר הכי זול, גם אם זה בא על חשבון האיכות.
איך לזהות את סוג הלקוח?
  • לקוח שמחפש איכות אומר: "תן לי את המוצר הכי טוב שיש, לא אכפת לי כמה זה עולה".
  • לקוח שמחפש מחיר אומר: "אני רוצה את המוצר הכי זול שאפשר, לא משנה לי האיכות כל כך".
התאמת העסק לסוג הלקוח

אם העסק שלך מתמקד באיכות גבוהה בלבד, לא תוכל להתחרות בשוק הזול.
  • אם חשוב לך להציע מוצרים או שירותים ברמה גבוהה, אל תנסה להתחרות מול אלה שמציעים את המחיר הזול ביותר.
  • במידת הצורך, ניתן לפתוח מותג נוסף שיוכל להתחרות בשוק הזול, אך זו אסטרטגיה נפרדת.
תחרות על איכות מול תחרות על מחיר

עסקים שמתחרים על איכות, מתמודדים מול מתחרים שמציעים מוצרים טובים יותר.
  • הלקוחות משווים את איכות המוצרים, ולא את המחיר.
  • לקוח יכול לדחות הצעה לא בגלל שהיא יקרה מדי, אלא כי היא לא מספיק איכותית עבורו.
לעומת זאת, עסקים שמתחרים על מחיר, מתמודדים מול מתחרים שמציעים מחירים נמוכים יותר.
  • הלקוחות משווים את המחירים ומחפשים את ההצעה הזולה ביותר.
  • המתחרים יכולים להיות ספקים שמציעים מוצרים זולים יותר, בין אם בגלל עלויות ייצור נמוכות יותר או בגלל שהם מוכנים להרוויח פחות.
הסכנות שבתחרות על מחיר

כאשר מתחרים על מחיר נמוך, לא תמיד מתחרים מול עסקים הוגנים. לעיתים מדובר ב:
  • עסקים שפועלים במחירי הפסד כדי להשתלט על השוק.
  • ספקים שנמצאים לקראת פשיטת רגל וצריכים מזומן מיידי.
  • רמאים וגנבים שמוכרים בזול אך לא מספקים את המוצר באיכות סבירה.
לסיכום

עליך להבין האם העסק שלך פונה ללקוחות שמחפשים איכות, ללקוחות שמחפשים מחיר, או לשניהם.
  • אם אתה מציע מוצרים איכותיים - התמקד בתחרות על איכות.
  • אם אתה רוצה להתחרות בשוק הזול - היה מוכן להתמודד עם ספקים שמוכנים להפסיד כסף.
  • הכי חשוב - להבין למה הלקוח לא קונה ממך: האם זה בגלל המחיר או בגלל האיכות?
למידע נוסף

ניתן להיכנס לאתר ולחפש:
  • תחרותיות עסקית
  • איך למכור מוצרים יקרים
  • איך להתמודד עם תחרות על מחיר
  • איך לבדל את העסק
שיהיה בהצלחה!
מהי אמונה לפי רבי נחמן מברסלב? אמונה עם שכל, אמונה בלי שכל, איך להחזיר בשאלה? איך להתווכח עם דתיים? שאלת הבחירה והידיעה, שכר ועונש, איך להתווכח? איך לשכנע דתי? טענות אתיאיסטיות, להחזיר מישהו בשאלה
...זאת ההוכחה שהוא לא באמת מאמין באופן מוחלט. דווקא אם האמונה הייתה באמת מוחלטת, האדם היה משתגע או קורס, כי האמונה המוחלטת היא מעל ליכולות האנושיות. איך לשכנע דתיים ולהחזיר בשאלה? אליעד כהן מציע דרכים להתווכח עם דתיים ולהראות להם שהאמונה שלהם אינה עקבית. הוא מציע לשאול אותם אם היו מוכנים לקבל עונש באופן מוחלט וברור כמו רובוט שיורה בהם על כל עבירה שהם עושים. מן הסתם הם לא יסכימו, כי הם לא באמת בטוחים שאלוהים יעניש אותם באופן מיידי ומוחלט. בנוסף, הוא...
טיפים לאושר, טריקים לאושר, איך לעשות מניפולציה עצמית? לרצות להרגיש רע, לרצות להרגיש גם רע, לשכנע את עצמך, לחשוב חיובי, לחשוב שלילי, איך לעבוד על המוח? איך לשכנע את עצמך?
טיפים לאושר, טריקים לאושר, איך לעשות מניפולציה עצמית? לרצות להרגיש רע, לרצות להרגיש גם רע, לשכנע את עצמך, לחשוב חיובי, לחשוב שלילי, איך לעבוד על המוח? איך לשכנע את עצמך?
...יחוש סבל גדול יותר. עם זאת, אליעד מדגיש שלפעמים האדם טועה בהבנת המציאות שלו - יתכן שהוא כלל לא באמת חולה, או שאין לו את החסרונות שהוא מדמיין, ולמרות זאת הוא עדיין סובל כי הוא משוכנע שחסר לו משהו. מדוע דמיון שלילי יוצר סבל ואיך להתמודד עם זה? כאשר האדם מדמיין מציאות אידיאלית שהוא שואף אליה, באופן אוטומטי נוצרת תחושת חיסרון, כי הוא משווה את המצב הקיים למצב הרצוי. אליעד מסביר שאם האדם היה מפסיק לדמיין את המציאות הרצויה, או לפחות מפסיק לייחס לה משמעות...
טעויות בחיזור, טעויות בזוגיות, טעויות בהחזרת אקסית, טעויות במניעת בגידה, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? אומנות הפיתוי, ידידים בזוגיות, ידידות בזוגיות, יש לה מישהו אחר, להחזיר אקסית, לגרום לה לרצות רק אותך, בגידות בזוגיות
טעויות בחיזור, טעויות בזוגיות, טעויות בהחזרת אקסית, טעויות במניעת בגידה, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? אומנות הפיתוי, ידידים בזוגיות, ידידות בזוגיות, יש לה מישהו אחר, להחזיר אקסית, לגרום לה לרצות רק אותך, בגידות בזוגיות
...למה קשה לגרום למישהו לאהוב אותך כשאתה מאוד אוהב אותו? אחת הטעויות המרכזיות שאליעד כהן מצביע עליהן בהקשר של חיזור, זוגיות והחזרת אקסית, היא הפרדוקס שבו אנשים מנסים לגרום למישהו לאהוב אותם דווקא כשהם עצמם מאוהבים באותו אדם. לדבריו, הסיבה לקושי הגדול הזה היא שככל שאתה אוהב אדם אחר, אתה נוטה לדרוש ממנו אהבה בחזרה באופן אינטנסיבי יותר. ככל שהרצון שלך לקבל אהבה חזרה גדל, כך גם עולה הסיכוי שהצד השני ירגיש שמופעל עליו לחץ או שהוא מאבד את החופש שלו, מה שמוביל...
סוד המשיכה, איך לגרום לבחורות להתחיל איתך? איך לגרום לנשים לחשוק בך? איך למשוך נשים? איך למשוך גברים? גבר אלפא, איך להיות גבר מושך? איך להיות בחורה מושכת? איך למשוך גברים? איך למשוך נשים? סמרטוט בזוגיות, איך לגרום לה להימשך אליך?
סוד המשיכה, איך לגרום לבחורות להתחיל איתך? איך לגרום לנשים לחשוק בך? איך למשוך נשים? איך למשוך גברים? גבר אלפא, איך להיות גבר מושך? איך להיות בחורה מושכת? איך למשוך גברים? איך למשוך נשים? סמרטוט בזוגיות, איך לגרום לה להימשך אליך?
...כלל זוגיות עם אדם שהוא סמרטוט בעצמו. כלומר, אנשים חסרי ביטחון, תלותיים וחרדתיים יימשכו בדרך כלל רק לאנשים כמותם. אדם איכותי ויציב רגשית לא יימשך לסמרטוט, ולכן, הדרך היחידה למצוא זוגיות טובה ואיכותית היא להפסיק להיות סמרטוט. מה המסר המרכזי שאליעד מעביר לגבי סוד המשיכה? המסר המרכזי הוא: אל תהיו סמרטוטים, אל תעמידו פנים שאתם לא סמרטוטים, ואל תהיו תלויים באף אחד אחר רגשית. האדם הכי מושך הוא זה שלא זקוק לאישור או לזוגיות כדי להרגיש שלם ומאושר. על ידי...
איך לגרום למישהו להעריך אותך? איך לא להילקח כמובן מאליו? האם לספר שהתאמצת לעזור? האם לספר שהיה לך קשה לתת? איך לגרום למישהו להרגיש מחויב אליך? איך לגרום למישהו להיות חבר שלך? איך לעשות למישהו טוב?
איך לגרום למישהו להעריך אותך? איך לא להילקח כמובן מאליו? האם לספר שהתאמצת לעזור? האם לספר שהיה לך קשה לתת? איך לגרום למישהו להרגיש מחויב אליך? איך לגרום למישהו להיות חבר שלך? איך לעשות למישהו טוב?
...שלו שהיא תרגיש חייבת מה הבעיה. ש: אוקי האינטרס שלו זה שהיא תרגיש חייבת אבל האינטרס צריך גם לבוא בהתאמה איתה כי אם היא תרגיש שהיא יותר מדי חייבת אז היא לא תרצה את זה אז היא תגיד תודה ולא יהיה לה נעים וזהו. אליעד: באמת? ש: ככה אני חושב שהיא תרגיש יותר מדי מחויבות הוא רוצה את המקסימום מחויבות. אליעד: אז מה התשובה? ש: שזה צריך להיות ברמה הוא צריך להביע את המאמץ שלו אבל במינון מסוים שבו היא לא מרגישה מספיק מחויבת. אליעד: זאת התשובה הכי מדויקת שאתה יכול...
פיתוח החשיבה של מישהו אחר, להיות חכם, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב
פיתוח החשיבה של מישהו אחר, להיות חכם, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב
...בהיגיון, ולכן יש גם שיטה עקיפה לעשות זאת. השיטה העקיפה היא שאנחנו בעצמנו נשאל את האדם שאלות שיגרמו לו לחשוב לבד ולהגיע בעצמו לתשובות. במקום להגיד לו ישירות מה לחשוב, אנחנו מדריכים אותו לחשוב בכוחות עצמו באמצעות השאלות הנכונות. לדוגמה, אם הילד אומר משהו שאתם חושבים שהוא לא הגיוני, במקום פשוט לומר לו אתה טועה, עדיף לשאול את הילד איך הוא הגיע למסקנה הזאת, ולגרום לו לחשוב בעצמו האם הוא באמת בטוח במה שהוא אומר. בשיטה זו, הילד לומד בעצמו לשאול שאלות ולחקור...
מעריצי ביבי נתניהו, להעריץ את בנימין נתניהו, מצביעי ליכוד, מצביעי הימין, איך לשכנע אנשים? שכנוע באמצעות הקצנה, איך לשנות עמדות של אנשים? איך להשפיע על אנשים? שכנוע פוליטי, שינוי עמדה פוליטית
מעריצי ביבי נתניהו, להעריץ את בנימין נתניהו, מצביעי ליכוד, מצביעי הימין, איך לשכנע אנשים? שכנוע באמצעות הקצנה, איך לשנות עמדות של אנשים? איך להשפיע על אנשים? שכנוע פוליטי, שינוי עמדה פוליטית
...ומייד מגיבים בהאשמות כמו: אתה שמאלני, אתה רוצה לפגוע בנו, אתה נגד העם וכדומה. תגובות אלה הופכות את הדיון למאבק בין מחנות ולא מצליחות לשכנע את האדם לשנות את דעתו הפוליטית. איך שכנוע באמצעות הקצנה עובד על מעריצים של ביבי נתניהו? הדרך שאליעד מציע ומפרט בהרצאה נקראת שכנוע באמצעות הקצנה. הרעיון המרכזי הוא ללכת דווקא לכיוון ההפוך מזה שהאדם מצפה לו - במקום לנסות לשכנע אותו שביבי הוא לא מלך, צריך דווקא להגיד: כן, ביבי הוא באמת המלך!. בשלב הזה, השכנוע נעשה...
מיומנות רטורית, יאיר לפיד, הכנה לראיון בטלוויזיה, יעוץ למנהלים, יעוץ לפוליטיקאים, יעוץ פוליטי, יעוץ רטורי, יעוץ תקשורתי, יחסי ציבור, NLP, התמודדות בראיון, ניתוח ראיון, תשובות לשאלות בראיון
מיומנות רטורית, יאיר לפיד, הכנה לראיון בטלוויזיה, יעוץ למנהלים, יעוץ לפוליטיקאים, יעוץ פוליטי, יעוץ רטורי, יעוץ תקשורתי, יחסי ציבור, NLP, התמודדות בראיון, ניתוח ראיון, תשובות לשאלות בראיון
...טענות שליליות במהלך הראיון: כאשר נשאל אם יש מעבר קולות למחנה הציוני, לפיד השיב אני לא חושב במקום לומר בצורה החלטית זה לא נכון, מה שמשדר חוסר ודאות וחולשה. לפיד אמר שהוא מאמין בכל ליבו בעקרונותיו, ביטוי שמשדר סובייקטיביות וחוסר ביטחון. היה עליו לומר זה הדבר הצודק או זה נכון לחלוטין. כשנטען נגדו כי לא הוריד את מספר השרים, לפיד השיב באופן מתגונן, במקום לתקוף את הטענה כשקרית או כמניפולציה פוליטית. מדוע אסור להשתמש בביטוי אני לא חושב כשאתה רוצה לשדר ביטחון...
פתיחות רגשית, יצירת אינטימיות, NLP, לשכנע מישהו לספר לך, לגרום למישהו לספר לך, לגרום למישהו לשתף אותך, סיפורים אישיים, איך ליצור אינטימיות? איך ליצור הזדהות? איך להיפתח רגשית? להיפתח אליך
פתיחות רגשית, יצירת אינטימיות, NLP, לשכנע מישהו לספר לך, לגרום למישהו לספר לך, לגרום למישהו לשתף אותך, סיפורים אישיים, איך ליצור אינטימיות? איך ליצור הזדהות? איך להיפתח רגשית? להיפתח אליך
...פרטי? אליעד מציין כי יש הבדל בין מצב שבו אדם משתף סיפור אישי ובין סיפור פרטי, וזה תלוי בשאלה האם אנחנו רוצים לדעת את כל הפרטים או רק את העיקר. ככל שנבין את ההבדל הזה, כך נוכל לנהל את השיחה בצורה נכונה יותר ולקדם שיתוף פתוח ונכון. איך לגרום לאדם להרגיש אהוב בלי תנאים? אליעד מסביר שמרגע שמישהו מבין שהוא לא נשפט ולא שופט, הוא מרגיש בנוח לספר. השאיפה היא לא לגרום לאדם להרגיש שהוא עושה את זה בתמורה למשהו, אלא מתוך רצון אמיתי לשתף. השיתוף צריך להיות מתנאי...
שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק
...תראה טבעית ומתבקשת מצד עצמה, ושההקצנה לא תיראה כהקצנה מלאכותית, אלא כהקצנה טבעית. כי אם ההקצנה היא נראית הקצנה מלאכותית, אז האדם קולט שמרמים אותו ושמנסים לעשות עליו מניפולציה. ולכן ההקצנה צריכה להיראות טבעית. ואיך גורמים להקצנה להיראות טבעית? תשובה: על ידי זה שלוקחים את המשפט ואת הרעיון המקורי כפי מה שהוא, ומורידים ממנו מילים מסוימות, ומוסיפים אליו מילים מסוימות, מילים שגורמות למשפט להיראות זהה למשפט המקורי, ואעפכ יצאה משמעות שונה ומוקצנת. וכאשר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, תורת המשחקים, שיפור מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2656 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 10:50:17 - wesi28