אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצרי יוקרה ✔הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצרי יוקרה, nlp לאנשי מכירות, nlp דוגמא, איך לשכנע גבר להתחתן, דיבייטינג, מכירות, איך לשכנע עובדת, NLP למטפלים, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, איך לכתוב טקסט משכנע, nlp לימוד חינם, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, התניה קלאסית, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע לקוחות לקנות, NLP מכירות, השפעה על התת מודע, להתראיין לטלוויזיה, איך לשכנע לקוח, טקסט טיעוני, לשכנע את החברה, לשכנע את הלקוח, ייעוץ לאישי ציבור, להעביר מסר תת הכרתי, NLP תקשורת, לשכנע שופט, להתמודד עם התנגדויות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, nlp חינם, ניתוח טקסט טיעוני, איך אפשר לשכנע אנשים, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, ייעוץ לפוליטיקאים, ייעוץ מנהלים, NLP עיגון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
האם כדאי לעסק למכור מוצרים פגומים או סוג ב'?

השאלה המרכזית שאליעד מציג בהרצאה היא, האם עסק שמעוניין להצליח לאורך זמן צריך למכור רק מוצרים איכותיים מסוג א', מוצרי פרימיום יוקרתיים, או שכדאי לו למכור גם מוצרים סוג ב', פגומים, או כאלה שאינם מושלמים לגמרי?

תחילה אליעד מדגיש נקודה ברורה ופשוטה: אם בעל העסק הוא אדם שמטרתו לרמות אנשים, הוא בוודאי יבחר במכירת מוצרים פגומים ויציג אותם כמוצרים איכותיים במחיר מלא. אולם, ברור שזה לא הכיוון הנכון לעסק שרוצה הצלחה ארוכת טווח. מכירת מוצרים מזויפים ופגומים כמוצרים סוג א' היא דרך שמובילה לכישלון בטווח הארוך, למרות שאולי בטווח הקצר ניתן להרוויח מכך כסף רב. בשלב מסוים הלקוחות יבינו שהם מרומים, המוניטין של העסק ייפגע אנושות וההצלחה תיעצר.

מה יקרה לעסק שימכור מוצרים סוג ב' ולא ירמה את לקוחותיו?

אליעד מציג מצב נוסף, שבו העסק לא מרמה את לקוחותיו כלל: בעל העסק מוכר מוצרים סוג ב', פגומים או פחות איכותיים, אך הוא מודיע מראש ללקוח שמדובר במוצר נחות, ולכן המחיר נמוך יותר בהתאם. לכאורה, זה נראה הגיוני ותקין, כי הלקוח יודע בדיוק מה הוא מקבל. אך אליעד מסביר שגם למהלך הזה עלולות להיות השלכות שליליות על העסק.

לדוגמה, כשעסק מוכר מוצרים פחות איכותיים, אלו מוצרים שנוטים להתקלקל מהר יותר. במקרה כזה, הלקוחות יחזרו עם תלונות, יבקשו תיקונים, ידרשו שירות, יגרמו לעסק כאבי ראש מתמשכים, ועלולים להביא להוצאות רבות שיגדילו את ההפסדים ויפגעו ברווחיות הכללית. למרות שהעסק הצליח להגדיל את קהל הלקוחות שלו בזכות מוצרים זולים יותר, בסופו של דבר הוא עלול להפסיד יותר ממה שהרוויח בגלל כל הטיפול בבעיות הנוצרות מהמוצר הנחות שמכר.

באילו מצבים בכל זאת כדאי למכור מוצרים פחות איכותיים?

אחרי שאליעד מזהיר מפני הבעייתיות שבמכירת מוצרים פגומים, הוא מסביר באילו מקרים בכל זאת כדאי וניתן למכור מוצרים סוג ב' בצורה שתועיל לעסק:
  • כאשר המוצר סוג ב' מתומחר נכון מראש - כלומר, אם ברור לבעל העסק שהמוצר יגרום לתקלות או לבעיות בעתיד, הוא צריך מראש לכלול במחיר המוצר את כל העלויות הנוספות שצפויות להיווצר. כך הרווח מהמכירה יישאר חיובי גם אחרי ההתמודדות עם התיקונים, התלונות והשירות.
  • כאשר המוצר סוג ב' הוא כזה שהלקוח מבין מראש מה טיבו ואינו מצפה למוצר מושלם. ישנם מוצרים שהלקוחות מבינים שלא יהיו איכותיים מאוד, אך הם עדיין רוכשים אותם בגלל המחיר האטרקטיבי. במצב כזה, הלקוחות לא יבואו בטענות לעסק, ולכן העסק מרוויח מכך ללא נזקים נוספים.
  • כאשר המוצר הנחות אינו גורם נזק ישיר לעסק. ישנם מוצרים פחות איכותיים שבהם הלקוח אמנם מקבל מוצר פחות טוב, אך לא מתלונן ולא מטריד את העסק לאחר הרכישה, פשוט כי המוצר עומד בציפיות המופחתות.
איך מוכרים מוצרים סוג ב' בלי לפגוע במוניטין של העסק?

אליעד מתייחס גם לעניין חשוב נוסף: איך יכול בעל העסק להתמודד עם האתגר של תדמית ומיתוג בעת מכירת מוצרים סוג ב'? לעיתים בעל העסק חושש שהמוניטין שלו ייפגע בגלל שהוא מוכר מוצרים פחות איכותיים. לכך אליעד מציע מספר פתרונות פרקטיים:
  • ליצור מותג נפרד או חברה נפרדת שתשווק את המוצרים הפחות איכותיים תחת שם שונה, כך שלא תהיה פגיעה במותג הראשי.
  • למכור תחת תת - מותג, קו מוצרים משני, או סדרה נוספת תחת אותו מותג, אך תוך בידול ברור ואמיתי בין המוצר האיכותי למוצר הפחות איכותי.
  • האפשרות להציע ללקוחות לקנות מוצר ללא אחריות במחיר זול במיוחד או להוסיף אחריות בתוספת תשלום, וכך העסק מגן על עצמו מהוצאות תיקונים והלקוח מודע לסיכון שהוא לוקח ברכישה.
מדוע כדאי להציע מוצרים לכל תקציב ולכל סוג לקוח?

נקודה מרכזית שאליעד מדגיש היא החשיבות של היכולת לתת מענה לכל סוגי הלקוחות בשוק. ישנם לקוחות שרוצים את המוצר הטוב ביותר ואינם רגישים למחיר. אך יש גם לקוחות שהתקציב שלהם נמוך ואין באפשרותם לקנות את מוצר הפרימיום. אם העסק לא מציע מוצרים זולים או סוג ב', אותם לקוחות פשוט ילכו למתחרים. אליעד מסביר בצורה ברורה שאם העסק יודע לנהל נכון את הסיכון (לתמחר נכון, להגדיר אחריות נכון, לשווק בצורה שקופה ללקוחות), העסק יוכל להרוויח גם מהלקוחות האלו ולא להפסיד אותם למתחרים.

אליעד מציין כי עסק שמוכר רק מוצרים יוקרתיים או רק מוצרים סוג א' בעצם מגביל את עצמו ומפסיד קהל לקוחות רחב שלמעשה יכול היה להכניס לו הכנסות משמעותיות נוספות.

סיכום והמלצות פרקטיות

בסופו של דבר, אליעד מחדד כי מכירת מוצרים סוג ב' יכולה להיות כדאית, אך בתנאי אחד מרכזי: לא לשקר ללקוח, ולא למכור מוצר שיגרום לך יותר נזק מתועלת. במידה ואתה מתנהל נכון, מציין מראש את טיב המוצר, מתמחר אותו בצורה חכמה ומשתמש בשיטות מיתוג נכונות, העסק שלך יוכל להרוויח יותר ולהגדיל את היקף המכירות שלו.
האם כדאי למכור מוצרים סוג ב'?

שלום חברים, האם כדאי לבעל עסק שמכבד את עצמו ורוצה להצליח לאורך זמן למכור מוצרים ירודים, נחותים, תקולים, פגומים או סוג ב'? האם זה צעד חכם או לא?

אז קודם כל, אם הכוונה היא לרמות אנשים ולגנוב מהם, אז ברור שכן - אתה יכול לקחת מוצר פגום, מזויף, לספר ללקוחות שזה מוצר מקורי ולמכור להם אותו במחיר של מוצר איכותי. כך בעצם רימית אותם והצלחת בטווח הקצר, אך כמובן שזה לא הנושא שעליו אנחנו מדברים.

למה לא כדאי למכור מוצרים סוג ב'?

בהנחה שאתה לא רוצה לרמות את הלקוחות שלך אלא מחפש הצלחה לטווח הארוך, האם נכון למכור מוצרים פגומים או סוג ב'? התשובה היא שאם אתה משקר ללקוחות שלך ומציג מוצר סוג ב' כמוצר סוג א', זה לא מומלץ כלל. ייתכן שתרוויח כסף בטווח הקצר, אך לאורך זמן זה יפגע במוניטין שלך ותמצא את עצמך בבעיה רצינית.

ומה אם לא מרמים, אלא מציינים שהמוצר סוג ב'?

נניח שאתה כן מציין שהמוצר הוא סוג ב', ועדיין מוכר אותו - האם זה כדאי? לכאורה, הבעיה נפתרת כי הלקוחות יודעים בדיוק מה הם רוכשים. אז מה הסיכון?

כאשר אתה מוכר מוצרים זולים ופחות איכותיים, יש לכך מחיר - אותם מוצרים נוטים להתקלקל מהר יותר, מה שגורר פניות רבות מלקוחות, תיקונים, החזרות, תלונות וכאב ראש בלתי נגמר. לכן, על אף שמכירת מוצרים סוג ב' מאפשרת לך להגדיל את היקף המכירות ולהגיע ליותר לקוחות, בטווח הארוך זה יכול להזיק לעסק שלך. אם הרווח שלך על כל מוצר נמוך יחסית, אך ההתעסקות עם התקלות גבוהה, אתה עלול להפסיד יותר ממה שהרווחת ולהגיע למצב שהעסק שלך סופג נזקים משמעותיים.

מתי כן כדאי למכור מוצרים סוג ב'?

אם אתה לא משקר ללקוח, ואם המכירה לא תגרום לך לנזק גדול יותר מהרווח, אז בהחלט יש מצבים שבהם שווה לשקול למכור מוצרים סוג ב'. למשל:
  • אם תמחור המוצר לוקח בחשבון את עלויות ההחזרות, התקלות והשירות שאולי יידרש בהמשך.
  • אם מדובר במוצר שבו הלקוח מודע לכך שמדובר במוצר נחות, אך זה עדיין מתאים לו כי הוא מקבל תמורה יחסית לכספו.
  • אם הלקוח לא יפנה אליך בתלונות לאחר הרכישה, כי הוא מראש ידע שהוא קונה מוצר סוג ב'.
במקרים אלו, אפשר להרוויח יותר כסף ולמכור גם מוצרים פחות איכותיים, כל עוד מתמחרים אותם נכון ומנהלים את הסיכונים בהתאם.

כיצד למתג נכון מוצרים סוג ב'?

אם אתה חושש שהמותג שלך ייפגע מכך שאתה מוכר מוצרים סוג ב', יש לכך פתרונות:
  • תוכל להקים מותג נפרד או שם עסק אחר שימכור את המוצרים הזולים.
  • תוכל למכור את המוצרים תחת תת - מותג או קו מוצרים משני.
  • תוכל להסביר ללקוחות שאתה מוכר את המוצר עם אחריות או ללא אחריות, וכך להציע מחיר נמוך יותר למי שמוכן לקחת את הסיכון.
למה חשוב להתאים את ההיצע לכל סוגי הלקוחות?

בכל שוק יש לקוחות שמחפשים את המוצר הכי טוב בלי קשר למחיר, ויש כאלה שמוגבלים בתקציב ורוצים פתרון זול. אם תתמקד רק במוצרי פרימיום, אתה למעשה מפסיד את ההזדמנות למכור ללקוחות שלא יכולים להרשות לעצמם מוצרים יקרים.

אם תוכל להציע גם מוצרים יוקרתיים וגם מוצרים בסיסיים יותר, תוכל למכור לכל לקוח בהתאם לתקציב שלו. אם אתה לא תמכור להם, הם יקנו מהמתחרים שלך - ואתה תאבד לקוחות.

לסיכום

מכירת מוצרים סוג ב' יכולה להיות כדאית אם היא מתבצעת נכון. אם תמכור מוצרים פגומים שיחזרו אליך שוב ושוב עם בעיות - אתה רק תסבך את עצמך. אך אם תדע לתמחר אותם נכון ולהציע אותם בצורה שתגן עליך מהפסדים - תוכל להרחיב את היקף המכירות שלך ולהרוויח יותר.

רוצים ללמוד עוד על מכירות, ניהול עסקים, תמחור נכון ושיטות להגדלת ההכנסות? חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא!
מוצרים לא איכותיים, מיתוג עסקי? אילו מוצרים למכור, איזה מוצרים לא למכור? תחרות עסקית, הגדלת המכירות, הגדלת רווחיות, הגדלת המוצרים, איזה מוצרים למכור? איך לקבוע מחיר למוצר? איך מתמחרים מוצר? תמחור מוצרים, מוצרים רעים, מוצרים טובים, איך להגדיל מכירות? התמודדות עם מתחרים עסקיים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, מוצרים בינוניים, מוצרים פשוטים, יקר לי, שיחת חולין של תלמיד חכם, לרדת ברמה, מוצרים ברמה ירודה, מוצרים ברמה גבוה, מוצר באיכות בינונית, מוצר לא איכותי, איזה מוצר למכור? איזה מוצר לא למכור? הגדלת סל המוצרים, מוצר גרוע, מוצר טוב, מוצר יקר, מוצר זול, מוצר בינוני, מוצרים באיכות בינונית, מוצר פשוט, מוצר ברמה ירודה, מוצר ברמה גבוה, מוצר יוקרתי, מוצר לכל כיס, מוצר סוג א, מוצר סוג ב, מוצר פרימיום, מוצר איכותי, מוצר פגום
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצרי יוקרה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מוצרי יוקרה, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגלות אמפתיה כלפי הלקוח לשכנע לקוח שמח לגרום למישהו להקשיב לתלונות שלך לגרום ללקוח לרצות לרכוש מוצר בסיס השכנוע למכור ללקוח בעולם המושגים שלו איך לא למכור? תמחור הגיוני ללקוח למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו להכריח את הלקוח לסגור עסקה לבנות יעדי מכירות למכור ללקוח ולא לעצמך שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות ליצור אמון אישי פגישה פרונטאלית עם לקוח מוצר יקר מידי להביע הזדהות עם ההתנגדות למכור פגישה יתרונות לימוד nlp איך לייצר צורך אצל הלקוח? לקוחות עם דרישות מוזרות אסטרטגיות במשא ומתן אמינות של איש מכירות האם לתת אמון מחדש? לקוח שמח לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח מחשבות בתת מודע מה צריך להיות התוכן של חומרי השיווק? איך לא לבטל עסקה עם לקוח? מה הלקוח חושב? לא מספיק לקוחות מכירים אותך מניפולציות רגשיות למכור מוצר אוטומטי לגרום למישהו להקשיב להנחיות שלך הטבה ללקוח לגרום למישהו לאהוב דברים לשכנע מישהו לא לשקר איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? איך לדעת מה התקציב של הלקוח? להצליח בתפקיד איש מכירות לשכנע מישהו לא לנסות להכשיר איש מכירות שכנוע סובייקטיבי לקבל חשיפה ללקוחות לשכנע לקוחות לגרום למישהו לשנות את דעתו עליך להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה באיזה מילים למכור? השפעת פרסומות לשכנע אותה שאתה צודק לחשוב על טובת הלקוח איך להציג ללקוח את המחיר? פחד לא למכור לקוחות משועממים לשכנע מישהו לתת לך הנחה שכנוע באמצעות הקצנה לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי לבחור משרד שיווק להסביר את המחיר היקר ללקוח לקוח משקר לגרום למישהו לאכול בריא ליצור אמון אחרי בגידה להצליח למכור ללקוחות דימויים של לקוח המוצר הכי זול מחיר של מוצר המשמעות של הצעת מחיר ללקוח איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? ללמוד רטוריקה לדבר עם לקוחות איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? למנוע שתילת מחשבות למכור או לקנות לקוח אומר אין לי כסף תועלת של לקוח מהמוצר לשכנע מישהו לא ממוקד משכנע לשכנע ילדים לאכול בריא מוכרים מוצר לגרום למישהו לא לכעוס איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים? אפיון צרכים עם לקוח אנשי מכירות ליצור מכנה משותף עם הלקוח למכור את המוצרים של הלקוחות שלך להציג ללקוח הנחה על מוצר לגרום ללקוחות לחזר אחריך לשכנע אקסית מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? הכנת חומרי שיווק בירור צרכים של לקוח לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה לשווק ללקוחות חדשים לגרום למישהו לרצות לגור איתך איך לגרום ללקוח לקנות ממך? להצליח בעסק אם אני שונא למכור לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן לדבר עם התת מודע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, שינוי עמדות, למכור בנושאי מוצרי יוקרה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2813 שניות - עכשיו 07_11_2025 השעה 11:50:56 - wesi28