איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח?
לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות איך להתמודד עם לקוח שטוען
שהמוצר יקר? כאשר לקוח מציין
שהמוצר יקר, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין אם המוצר באמת
יקר או אם מדובר בתפיסה סובייקטיבית של הלקוח. אליעד כהן מדגיש כי קודם כל יש לבדוק את האמת האם באמת מדובר
במוצר יקר, לפני שמתחילים לענות או לשכנע את הלקוח. אם הלקוח טוען
שהמוצר יקר, השלב הראשון הוא לא להילחץ, אלא להפסיק ולהתמקד בשאלה האם המוצר אכן
יקר . אם אתה מוכר מוצר שעולה יותר ממתחרים, אך יש לו יתרונות נוספים, כמו שירות משלוחים או תמיכה טכנית, יש להסביר את ... אם לא, יתכן שכדאי לשקול להוריד את המחיר או להוסיף תועלות נוספות שיצדיקו את
המחיר הגבוה. הדרך הראשונה היא לשאול את עצמך האם המוצר שלך באמת
יקר. אם התשובה היא כן, ומדובר בעלויות גבוהות או רווח גבוה, אז יש להסביר זאת ללקוח בצורה כנה. אם המוצר שלך לא
יקר, תסביר ללקוח את היתרונות שמגיעים עם המוצר הזה, ותסביר מדוע זה שווה את המחיר. במצבים שבהם הלקוח מציין שמצא מוצר דומה
במחיר זול יותר, יש לבדוק אם מדובר במוצר זהה. אם מדובר במוצר זהה, יש להסביר את היתרונות של המוצר שאתה מציע, גם אם
המחיר גבוה יותר. לעיתים הלקוח לא מודע להבדלים בין המוצרים, ויש צורך להציג את היתרונות שלך. במקרה שבו המוצר אכן
יקר, המוכר יכול לשקול אם להוריד את המחיר או להוסיף תועלות נוספות כמו שירותים או סחורה איכותית יותר. אליעד מציין כי ... סביר להניח שהוא יהיה פתוח לרכוש את המוצר במחיר שאתה מציע. מה המשמעות של
המחיר הגבוה? אליעד מדגיש שהמוכר צריך לשאול את עצמו האם המוצר שלי באמת
יקר? לפני שהוא ממהר להציע הנחות או תוספות. אם יש תועלות נוספות שמצדיקות את המחיר, כמו שירות טוב יותר או איכות גבוהה ... להסביר את היתרונות ללקוח בצורה כנה, ובאופן שמראה על הערך המוסף של המוצר. אם
המחיר הגבוה נובע מעלויות ייצור גבוהות או שירותים נוספים, המוכר יכול להסביר זאת ללקוח. אך אם אין סיבה מוצדקת
למחיר גבוה, יתכן ויהיה עליך לשקול להוריד את המחיר או להוסיף תועלות אחרות שיגבירו את הערך המתקבל מהעסקה. מה לעשות אם המוצר ... להעביר הוא: אל תעשה הנחות או שינויים במחיר מבלי להבין קודם אם המוצר שלך באמת
יקר . תתחיל בשאלה האם המוצר שלך באמת
יקר, ולאחר מכן תוכל להסביר את היתרונות או הצרכים של הלקוח בצורה כנה.
איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדות לקוח איך לענות ללקוח שטוען
שהמוצר יקר? הדרכת אנשי מכירות מכירה ושיווק
מוצר יקר איך להתמודד עם לקוח שטוען
שהמוצר יקר? כאשר לקוח מציין כי
המוצר יקר, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין האם המוצר באמת
יקר או שמא מדובר בתפיסה סובייקטיבית של הלקוח. אליעד מדגיש כי חשוב לבחון את המצב באופן אובייקטיבי, ולא להסתמך רק על תחושת הלקוח. בהנחה
שהלקוח אומר שהמוצר יקר, השלב הראשון הוא להפסיק ולהתמקד בשאלה האם אכן מדובר
במוצר יקר. לעיתים, כאשר המחיר של המוצר גבוה ביחס לעלות הייצור או העלויות הקבועות של העסק, ייתכן שהמחיר אכן גבוה, אך עדיין ... התשובות שיש להציע, אליעד טוען כי השאלה שצריכה להישאל היא: האם המוצר שלי באמת
יקר? אם התשובה היא כן, ויש סיבה אמיתית ל