אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצר ✔הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצר, ראפור, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע את עצמי ללמוד, NLP להורים, אסטרטגיה שיווקית, מומחה במכירות, לנהל משא ומתן, שתילת מחשבה, התנגדויות במכירה, nlp לצפייה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp למתקדמים, NLP הרזיה, אימון אישי, הכנה לראיון בטלוויזיה, אסטרטגיות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, nlp לימוד חינם, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים לבחור בך, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע בחורות, NLP דמיון מודרך, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע את אמא, nlp תרגול, טיפול בהתנגדות במכירה, תכנות התת מודע, ללמוד רטוריקה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
וכאן אסביר, האם ולמה לפעמים כדאי להכין חומרי שיווק, גם אם אנחנו יודעים בוודאות שהלקוח לא יקרא אותם ולא יעיין בהם? אז לכאורה אין היגיון להכין סתם חומרי שיווק. כי חומרי השיווק תכליתם לקדם את המכירה. וברמת העיקרון, החומר השיווקי מקדם את המכירה, באמצעות זה שהלקוח נחשף לחומר השיווקי ואז זה אמור לחזק את הרצון שלו לרכוש את המוצר וכולי. ולכן לכאורה זה יהיה בזבוז משאבים להכין חומר שיווק, שנועד עבור הלקוח, אם אנחנו יודעים מראש שבוודאות הלקוח לא יעיין בחומר השיווקי.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת, ואני אסביר. ברמת העיקרון, אכן נכון לומר שהתועלת המרכזית של החומר השיווקי, היא כאשר הלקוח מעיין בחומר השיווקי ואז זה עוזר לשכנע אותו לרכוש את המוצר. אבל האמת היא, שיש תועלת גם בעצם זה שהלקוח יודע שיש חומר שיווקי, גם אם הוא לא יעיין בו בפועל אלא אפילו יזרוק אותו מיד לפח. ומה ההיגיון של זה?

וההיגיון של זה הוא, שבעיקרון הלקוח רוכש את המוצר כי הוא רוצה לרכוש את המוצר וכי הוא חושב שיהיה לו טוב לרכוש את המוצר. ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שיהיה לו טוב לרכוש את המוצר? תשובה: זה תלוי בכך שיהיו לו אמונות ומחשבות כלשהן לגבי המוצר. לדוגמה שהוא יאמין שהמוצר איכותי וכיו"ב. ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שהמוצר איכותי וכיו"ב? תשובה: זה תלוי בכל מיני גורמים. כאשר חומרי השיווק בעיקרון אמורים לעזור לגרום ללקוח לחשוב מחשבות כלשהן על המוצר.

אבל ישנם מצבים לדוגמה, שבהם איש המכירות מספר סיפור כלשהו ללקוח. והלקוח בספק לגבי אמיתות המידע שאותו מעביר איש המכירות ללקוח. ואז הלקוח בתת המודע שלו, יכול לבחור להאמין או לא להאמין לאיש המכירות. אבל במה תלוי אם הלקוח יאמין לאיש המכירות? תשובה: גם זה תלוי בכל מיני דברים. אבל זה תלוי גם באם הלקוח חושב שהמידע שמעביר לו איש המכירות, שהמידע הזה מבוסס על עובדות ולא רק על סיפורים.

ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שהמידע שאיש המכירות מעביר לו, שהמידע הזה מבוסס על עובדות ולא רק על סיפורים? תשובה: זה תלוי גם בעצם ההימצאות של חומרי שיווק שהלקוח יכול לעיין בהם, שהם יכולים לגבות את המידע שמעביר לו איש המכירות.

לדוגמה: איש המכירות מספר ללקוח שיש לו כדור הרזיה שפועל בדרך כלשהי. מה יקרה אם איש המכירות יספר ללקוח שיש לו גם מצגת שמראה כל מיני מחקרים מדעיים על איך חקרו את כדור ההרזיה הזה וכיו"ב? תשובה: עצם זה שהלקוח חושב שיש מחקרים שהוא כלקוח יכול לקרוא אותם ולהעמיק בהם, עצם זה גורם ללקוח להאמין יותר לאיש המכירות.

דהיינו, אם איש המכירות אומר משהו ללקוח והלקוח יודע שיש לו חומר שיווקי שהוא יכול להעמיק בו לגבי המידע שנתן לו איש המכירות, הרי שעצם ההבנה של הלקוח שיש לו את האפשרות להעמיק בחומר השיווקי הנוסף, עצם זה עצמו גורם ללקוח להאמין יותר לטענה של איש המכירות. וזה גם אם מצד האמת לצורך העניין במחקר בכלל כתוב את ההפך של מה שאיש המכירות אומר.

מחדד ואומר: ומאחר שיש כל מיני סוגים של חומרים שיווקיים, לכן אני אומר שהדגש כאן הוא על הכנת חומרי שיווק, שאינם מהסוג של חומרי שיווק שקוראים ללקוח לרכוש את המוצר. אלא מדובר על הכנת חומרי שיווק, שעוסקים בלהסביר ובלגבות את המידע שאיש המכירות מעביר ללקוח.

לסיכום: אם איש המכירות מעביר מידע ללקוח, טוב יהיה אם יהיה חומר שיווקי שיכול לגבות ולהעמיק עוד את המידע שמוסר איש המכירות ללקוח. וגם אם הלקוח בוודאות לא יעיין בחומר השיווקי לעומק או בכלל, הרי שעצם זה שהלקוח מאמין שיש כאן איזה מידע שיווקי שהוא יכול להעמיק בו ולראות את כל ההוכחות לדברים של איש המכירות, הרי שזה עצמו מגדיל את הסיכוי שאיש המכירות יאמין ללקוח.

ולכן, ברמה העקרונית, כדאי לייצר חומרי שיווק, גם כאלו שאולי או אפילו וודאי הלקוח לא יעיין בהם. להכין כל חומר שיווקי, שמגבה כל מידע שאיש המכירות מעביר ללקוח. וכמובן שצריכים לדעת באיזה סדר להכין חומרי שיווק וגם איך להתחיל להכין חומרי שיווק וכמובן שכדאי שתהיה גם תוכנית להכנת חומרי שיווק וכולי. אבל עדיין כדאי להבין, שכאשר יש ללקוח הבנה שיש חומר שיווקי שהוא אפילו רק יכול לעיין בו, עצם זה עוזר להגדלת האמון של הלקוח במוצר וכולי.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצר, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מוצר, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל לגרום למישהו להבין את נקודת המבט שלך הדרכת מאמני מכירות להיות תותח במכירות לשכנע מישהו לא לאהוב יכולות של מוצר ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות לגרום למישהו לרצות משהו למכור את עצמך לשכנע אישה להתאהב בך למכור לכל אחד לגרום למישהו לרצות ללמוד לגרום למישהו להעריך להעביר ללקוחות לגרום למישהו להיות עצמאי שיווק לפי תיעדופים מוצרי יוקרה לבנות אמון עם שותפים שיווק גרוע סיבת ההתנגדות של הלקוח לשכנע מישהו לאהוב לאהוב את הלקוחות שלך לשכנע כל בן אדם בעולם הצלחה עסקית בלי מכירות אמון ואמפתיה שיטה לשכנוע מבוא למכירות איך להציג מחיר ללקוח? nlp לבקש בקשה בצורה משכנעת מניפולציות במערכות יחסים מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? למכור פריט לגרום למישהו לקבל ממך ביקורת לקוח קשה מאוד איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? ערך מוצר למכור כל מוצר למכור מוצר שצריך לשפר סדנא למכירות ליצור ללקוח רצון חדש ליצור חומרים למשפך שיווקי לאבד את האמון מה הוא התת מודע? למה הוא מתנגד למכור? לבצע זיהוי צרכי הלקוח לשכנע מישהו לא לנסות לשכנע אקסית שיווק עצמי מכירות ללקוח יכול לשכנע כל אחד בכל דבר דימויים של לקוח לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר למכור כשאתה עייף תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות אי אפשר למכור האם לשקר ללקוח? לשכנע מישהו להקשיב למשהו לגרום למישהו לרצות להאמין לך סודות השכנוע למתקדמים הוצאת הצעת מחיר ללקוח לשכנע לקוח להמליץ ללקוח על המתחרים להכיר את הלקוחות שלך איך להסתיר חסרונות של מוצר? nlp כמותג שיווקי מי עושה שיווק יותר טוב? בוס כלקוח איך אפשר לשכנע אנשים? ביקורות שליליות של לקוחות סוגי שאלות של לקוחות לרמוז ללקוח לשכנע את עצמך לנסח טקסט משכנע כנסי מכירות לימוד nlp למתקדמים למכור בלי איש מכירות למה קשה לשכנע? להתקבל למנהל מכירות להיות החבר הכי טוב של הלקוח לעשות שטיפת מוח ללקוח זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח טעויות בשכנוע למתקדמים להשפיע על רגש לגרום למישהו לאהוב את עצמו בלי תנאים חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים חדשים לגרום למישהו להביא ילדים מוצר פגום לשכנע מישהו להאמין לך בלי איש מכירות מחלקת מכירות מילים משכנעות הלקוח מחליט עקרונות שכנוע הפרת אמון הצבת יעדי מכירות האם להכין חומרי שיווק? טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים לגרום למישהו לא להרגיש רע איך לשכנע ילד? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, דמיון מודרך, שיפור מכירות בנושאי מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4688 שניות - עכשיו 28_11_2025 השעה 20:21:41 - wesi28