אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצר ✔מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצר, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לשכנע הורים, טכניקות מכירות, nlp לאנשי מכירות, להגדיל את המכירות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, אסטרטגיות שכנוע, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות קניה, טיפול nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע לקוחות, NLP כלים, איך לשכנע את חברה שלך, מה זה לשכנע, הגדלת מכירות, ניתוח תוכן, ניתוב לשוני פיזיולוגי, לשכנע לקוחות בטלפון, סודות הרטוריקה, לשכנע לקוחות לקנות, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, הרצאות nlp, התמודדות עם התנגדות לקוח, nlp בעברית, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, לשכנע פירוש, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדות מכירה, NLP טיפול בחרדות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
והפעם אסביר, לגבי איך מבצע משפיע על הלקוח ואיך מבצעי מכירות משפיעים על המוח של האדם? ואיך עושים מניפולציה על תת המודע של האדם, כדי למכור לו דברים? ואיך מבצע שובר שוק, עשוי לגרום לאדם להתייחס למוצר גרוע כאילו הוא מוצר מצוין? ואיך המוח של האדם בוחר אפשרות גרועה בגלל שהיא יותר טובה מאפשרויות גרועות אחרות? ואיך מחיר המבצע גורם לאדם לרצות משהו שהוא לא רוצה? ועוד.

והעניין הוא, שלפעמים האדם בוחר באפשרות שרעה לו לכשעצמה, בגלל שהיא טובה בעיניו ביחס לאפשרויות רעות אחרות שיש לו. לדוגמה נניח שרוצים למכור לך מוצר שאתה לא צריך ושאפילו יגרום לך נזק, במקרה כזה כמובן שאתה לא תרצה לרכוש את המוצר, כי הוא יעשה לך רע ואתה לא צריך אותו. כי כדי שתרכוש את המוצר, אתה צריך להרגיש שהבחירה שלך טובה לך ושהיא עושה לך טוב ולא רע. אז אם יציעו לך לבחור בחירה שעושה לך רע, כנראה שלא תבחר בה.

אבל אם יתנו לך אפשרות לבחור בין כמה אפשרויות בחירה רעות, כאשר אחת מהן תהיה מאוד טובה ביחס לשאר האפשרויות הרעות, הרי שזה יכול לגרום לך להרגיש שהאפשרות הזאת טובה. וממילא אתה תרכוש את המוצר ותבחר באפשרות שאתה מרגיש שהיא יותר טובה מכל שאר האפשרויות, לא בגלל שהאפשרות עצמה טובה לך לכשעצמה, אלא בגלל שאתה מרגיש שהיא טובה ביחס לכל שאר האפשרויות שיש לידה.

ואז ממילא התחושה שהאפשרות הזאת טובה, ביחס לאפשרויות שלידה, נהיה כך כל חזקה, שהאדם מרגיש כאילו האפשרות עצמה טובה לכשעצמה בפני עצמה ואז האדם עשוי לבחור באפשרות הזאת, למרות שלכשעצמה היא רעה.

לדוגמה: נניח שאתה לא רוצה ולא צריך לרכוש מאכל מסוים. ונניח שיגידו לך שיחידה אחת שלו עולה 10 ש"ח ו 10 יחידות שלו עולות 20 ש"ח. טוב מכדי להיות אמיתי? אז מה! נניח שזאת האמת. עכשיו, ברור שהאפשרות של 10 יחידות ב 20 ש"ח היא מצוינת והיא טובה מכדי להיות אמיתית, ביחס לאפשרות של יחידה אחת ב 10 ש"ח. והתחושה הזאת, שבה האדם חווה שהאפשרות השניה היא מאוד טובה ביחס לאפשרות הראשונה, התחושה הזאת גורמת לאדם להרגיש שהאפשרות היא טובה, לא רק ביחס לאפשרות הגרועה האחרת, אלא גם ביחס לעצמה, בפני עצמה. וככה האדם עשוי לרכוש את המוצר, למרות שבפני עצמו הוא לא באמת טוב.

ובעניין הזה יש לוגיקה שלמה של לתת ללקוח לבחור מבין כמה אפשרויות גרועות באופן ספציפי וגם באופן כללי לתת אפשרויות בחירה ללקוח, ודרך אפשרויות הבחירה לנתב אותו להיכן ולמה שרוצים שהוא יעשה.

לסיכום: כדאי לשים לב לכך, שזה שמשהו טוב ואולי אפילו מצוין ביחס לאפשרות גרועה אחרת, זה לא הופך את הדבר עצמו לטוב בפני עצמו.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצר, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מוצר, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לרכוש מוצר יקר למה לא רק לאהוב את המוצר? למכור את עצמך נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה שכנוע השפעה לשכנע בחורה לחשוב לקוחות משלמים אנרגיה למכירות מה הלקוח צריך? איך לבחור לקוח? שיטות מניפולציה לנהל לקוחות לשכנע מישהו להודות להיות רע ללקוח מבוא למכירות שכנוע ישיר להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? לשכנע מישהו להימשך אלי יצירת מוטיבציה לאנשי המכירות החזר ההשקעה של השיווק מודלים לתגמול אנשי מכירות לגרום למישהו לא לפחד לאהוב אותך אמון של לקוח במוצר מטפל nlp לגרום למישהו לכבד אותך לבקש עוד כסף מלקוחות לכתוב בהצעת מחיר ללקוח התנגדות מצד הלקוח איך להציג ללקוח דירה? למה המשפך השיווקי לא עובד? לגרום ללקוחות לשכנע מישהו לבקש עזרה תועלת מרכישת מוצר ניתוח ראיון לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר לגרום למישהו לא להיקשר לשכנע לקוח לאהוב אמון בין אנשים בידול שיווקי טיימינג של שכנוע עקיף להשפיע על עצמי לגרום למישהו לרצות להסכים איך ליצור אמון? יצירת הזדהות איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? להיות לקוח חוזר שכנוע פרסונאלי לעשות אוטומציה ללקוח לדבר ללקוחות שלך איך למכור חוסר ידיעה? להעביר מסרים שיווקיים למכור בכל מצב לשכנע עובד לשכנע לקוח להגיע ליצור הזדהות רגשית מתי לשקר ללקוח? מתי לא לשכנע? לשכנע בת זוג מעצב מוצר הרגשת קרבה עם לקוח טעויות במשא ומתן לשכנע כל אחד בכל דבר לגייס מנהל שיווק למכור בלי חשק שנאה לאיש מכירות תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה תגמול לאנשי מכירות לגרום למישהו לקבל עזרה למה הלקוח מעדיף להתכתב? לשכנע אישה לשכב מסרים של קמפיין שיווקי לא יכול לשכנע צורך אמיתי של הלקוח תמחור מוצרים ושירותים לגרום למישהו לא ליהנות למה לא לרמות לקוח? מתחרים של מוצר לפרסם תכנים שיווקיים לבנות אמון מחדש להזדהות עם אנשים שיקולים בתמחור מוצר אמון מחדש ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה לעמוד בפני מניפולציות לגרום ללקוחות לחזר אחריך איך לגרום למישהו לקנות ממך? עיצוב מוצר לקוח לא אידיאלי לקוח אחר לא היה מעוניין למכור תפקיד גישות לשכנוע אנשים לשכנע מישהו לא להבדיל לשכנע מישהו לא להתנגד איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איך למכור ביותר כסף? הסיבה של הלקוח להעלות מחיר ללקוחות לקוח חושש לצאת טיפש עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא להשפיע, מניפולציות, דיבייטינג בתחום מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2500 שניות - עכשיו 28_11_2025 השעה 19:40:31 - wesi28