אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצר ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצר, להשפיע על אנשים, מסרים לתת מודע, לנהל משא ומתן, מדריך אישי, לשכנע את ההורים, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, מומחה במכירות, לשכנע אנשים בכל דבר, יכולת לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP שכנוע, מומחה בשיווק, ניתוח תוכן של טקסטים, להתמודד עם התנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע את חברה שלך, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, כיצד לשכנע אנשים, לשכנע בחור, סדנת nlp, להצליח למכור, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, NLP וסוגסטיה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, התנגדויות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, NLP טיפול בדיכאון, NLP דיאטה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, לשתול מחשבות, התמודדות עם התנגדות לקוח, להשפיע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצר, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מוצר, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אין מכירות אצליח למכור לשכנע אנשים בכל דבר לעזור לאיש מכירות להסביר ללקוחות לגרום למישהו לחשוב שהשתנית מתי לנסות למכור ללקוח? לקבל מידע מלקוח nlp דמיון מודרך איך לשכנע מישהו לעשות? למכור שירות גרוע להשפיע על מישהו לאהוב אותך פחד של לקוח למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? שיווק עצמי בפייסבוק שיחה משכנעת השיווק של ביבי מה זה שיווק יעיל? לשכנע את האדם השפעה גלויה למכור את המספרים של הלוטו לגרום ללקוח להאמין לך למה הלקוח צריך לחשוב על זה... למכור יעוץ למשכנתאות תשובה שלילית ללקוח להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח משא ומתן בעבודה טיפים לשכנוע אנשים איך לענות ללקוח שמבקש משהו? לתת ללקוח למכור לך שיווק לשוק חדש מהם הצרכים של הלקוח? איך להשפיע על מישהו? ביטחון עצמי במכירות נתינת אמון למה הלקוח שונא אותך? לשכנע מישהו להסכים איתך יתרונות של מוצר המוצר שלך יקר לשכנע ילד לעשות שעורי בית קל לשכנע הבעת הזדהות לרמוז ללקוח להרגיש את המוצר לעבוד נכון עם לקוחות עולם הדימויים של הלקוח לגרום למישהו שמכור לכדורגל בשבת לענות ללקוח ששואל מה המחיר מוצר עם חסרונות איך מוכרים מוצר יקר? לגרום לאנשים לטעום מהמוצר מכירות דור טו דור להכיר את עולם המושגים של הלקוח בירור צרכים של הלקוח להיות מומחה למכירות לגרום למישהו לומר לך התמודדות עם בוס כלקוח פרזנטציה ללקוח ארגון המידע של מחלקת המכירות למכור גם מוצרים גרועים איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח להשפיע על עצמך אפיון צרכים עם לקוח מניפולציה על מישהו איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון? יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים לגרום לאיש מכירות כמה חומרי שיווק ליצור? מחשבות מניפולציות איך להכיר את הלקוח? לדבר עם לקוח בצורה נכונה לגרום למישהו לדבר איתך יצירת אמון עם הלקוח לתגמל את אנשי המכירות שלך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו איך לרמות לקוח? לשכנע מישהי לרצות אותך לגרום למישהו להרגיש צמצום למכור לעובדים מחיר מוצר לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים להתיידד עם לקוח לגרום למישהו להעריץ אותך איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה? אוטוסוגסטיה איך למכור נכון ולהרוויח יותר... לתמחר מוצר חדש לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה חוסר השפעה ליצור מוטיבציה לאנשי מכירות האם כל אחד יכול ללמוד למכור? לתת מוטיבציה לאנשי מכירות לגרום ללקוח להסכים איתך לשכנע גבר לרצות אותך לשכנע מישהו להאמין למשהו שיווק מצוין לקוח ששואל בטלפון לקוח שלא מגיע לפגישה לקוח מבטל עסקה ביטול עסקה עם לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, פרסומות, לקוחות בנושא מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9219 שניות - עכשיו 28_11_2025 השעה 20:21:39 - wesi28