אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוקד מכירות ✔תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוקד מכירות, לשכנע ללכת לפסיכולוג, NLP ערכים, לשכנע ללכת לטיפול, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, NLP ספר, איך לשכנע את הילד, התנגדות מכירות, שיטות nlp, איך למכור נכון, לשכנע את עצמי לא לאכול, ללמוד למכור, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע את אבא, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע אמא, טיפול אישי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך ליצור הזדהות, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, אסטרטגיה שיווקית, שיפור יכולת שכנוע, אימון עסקי, NLP לימוד, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע חברים לצאת, לשכנע לקוחות לקנות, פסיכולוגיה הפוכה, ניתוח טיעונים, NLP איך זה עובד, מכירות ושיווק, איך לשכנע אנשים, להעביר מסר תת הכרתי, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, NLP הסבר, איך לשכנע עובדים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את המוצר. והלקוח מסרב להיפגש פיזית ומבקש לקבל מידע נוסף טלפונית או באופן דיגיטאלי כזה או אחר. כגון, שאיש המכירות מנסה לתאם פגישה פרונטאלית עם הלקוח, אבל הלקוח אומר לאיש המכירות, שלח לי עוד חומרים במייל, תן לי מידע נוסף בטלפון וכיו"ב. והשאלה היא, איך להביא את הלקוח לפגישה פיזית ולהתמודד עם התנגדות של מכירת הפגישה ללקוח.

אז כמובן שיש לנו כאן תהליך מכירה בפני עצמו, שהוא חלק מתהליך מכירה גדול יותר. דהיינו, בתהליך המכירה הגדול, אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר כלשהו, לדוגמה בית, שמצריך את איש המכירות, לפגוש בפועל את הלקוח, כדי למכור לו את הבית. אבל בתוך תהליך המכירה הראשי, יש גם תהליך מכירה משני, שבו על איש המכירות למכור ללקוח את הפגישה הפיזית. דהיינו, לשכנע את הלקוח להגיע לפגישה פיזית.

וכמובן שאנחנו מדברים על מצב, שבו איש המכירות רוצה להביא את הלקוח לפגישה פיזית. כי יתכן מצב שבו אנחנו דווקא נעדיף שלא לפגוש פיזית את הלקוח, אא"כ הוא לפני כן יעבור תהליך של סינון טלפוני כזה או אחר. כי יש גם עלות של פגישה פיזית, ביחס ל - לשלוח ללקוח חומרים באופן דיגיטאלי / טלפוני וכיו"ב.

אבל כאן אנחנו מדברים על מקרה שבו מתאם הפגישות, רוצה לתאם פגישה פיזית של הלקוח עם מנהל המכירות אבל הלקוח מתנגד להגיע לפגישה פיזית, והוא מבקש בעצם לקבל עוד מידע בטלפון וכיו"ב. אז איך בעצם נגרום ללקוח להגיע לפגישה ואיך לתאם פגישה עם הלקוח?

אז בעיקרון צריכים להסתכל על הדברים בצורה הבאה: אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר. המוצר הוא הפגישה. הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר. זה יכול לנבוע מכמה סיבות אפשריות. ועלינו לנסות להבין, מה היתרונות שהלקוח מבין שיש בלהגיע לפגישה פיזית? מה החסרונות שהלקוח חושב שיש בלהגיע לפגישה פיזית? ומה האלטרנטיבות שהלקוח חושב שיש לו, במקום להגיע לפגישה פיזית, דהיינו, בעצם לקבל עוד מידע בטלפון, שזה בעצם המוצר שמתחרה בפגישה הפיזית. דהיינו, לקבל מידע בטלפון או באופן דיגיטאלי, זה המוצר המתחרה בפגישה הפיזית, שהלקוח כן רוצה לרכוש.

ועלינו להבין גם את המוצר המתחרה. מה היתרונות שהלקוח חושב שיש לו בלקבל מידע מרחוק ולא בפגישה פיזית? מה החסרונות שהלקוח חושב שיש בלקבל מידע מרחוק? ומה ההבדלים שהלקוח חושב שיש, בין להגיע לפגישה פיזית לבין לקבל מידע מרחוק באופן וירטואלי?

אז כאן ניתן כמה דוגמאות לחסרונות שלקוח עשוי לחשוב, שיש בלהגיע לפגישה פיזית. 1 - עניין של זמן, כי להגיע לפגישה זה לוקח זמן, פקקים, דלק, למצוא חניה וכיו"ב. 2 - בפגישה פיזית יתכן שיופעל לחץ יותר גדול על הרוכש, מצד מנהל המכירות. דהיינו, שהלקוח חושש מכך שהוא לא יודע להגיד לא לאיש המכירות, והלקוח חושב שאם הוא יגיע לפגישה פיזית, אז מנהל המכירות יפעיל עליו לחץ, כדי לחתום על איזה מסמך ולרכוש מוצר, גם אם הוא לא מתאים ללקוח. 3 - הלקוח עשוי לחשוב, שיותר קל לו לקבל ולהבין את המידע, בנחת, בצורה מסודרת, בבית שלו, כשהוא פנוי נפשית ומחשבתית, לעבור על החומרי שיווק של המוצר, באופן מסודר, אות אחרי אות, במקום להגיע לפגישה, שלא ברור איך היא תנוהל בפועל.

איזה יתרונות הלקוח יכול לחשוב שיש בלהגיע לפגישה פיזית? אולי שהמידע יועבר בצורה יותר מוחשית, או שהוא יבין יותר טוב מי האנשים שאיתם הוא הולך לבצע את העסקה וכיו"ב.

ולכן לדוגמה הלקוח עשוי להעדיף שלא להגיע לפגישה, אלא לדרוש לקבל עוד מידע מקדים בטרם הפגישה. כי הלקוח מאמין שהמידע שהוא יקבל מרחוק, הוא יהיה מספיק טוב ואולי אפילו יותר טוב, מאשר המידע שהוא יקבל בפגישה. כי מרחוק, הוא יקבל את כל המידע באופן מלא, באופן מסודר, הלקוח יוכל לעבור עליו בנחת במזגן, בלי איש מכירות שיושב לו על הראש ושמנסה לגרום לו לקנות. וכל זה בלי לעמוד בפקקים, למצוא חניה, לקחת יום חופש מהעבודה וכולי.

אז מה בעצם עלינו לעשות כדי לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? תשובה: עלינו לגרום לו מצד אחד להעריך את המידע שאנחנו נותנים לו מרחוק בלי פגישה, מצד שני להקטין את הערך של המידע הזה ביחס לפגישה פיזית. כדי שהלקוח יבין את התועלת שתצא לו מלהגיע לפגישה פיזית. בנוסף עלינו לבנות אמון עם הלקוח, שהוא יבין שהוא ייתרם מלהגיע לפגישה הפיזית ושלא יגרם לו נזק מכך שהוא יגיע לפגישה הפיזית.

ואיך עושים את זה? תשובה: ראשית צריכים לגרום ללקוח להרגיש, שלא מנסים למכור לו בכח משהוא שלא מתאים לו. אלא שיש כאן תהליך של איתור צרכי הלקוח, שבו אנחנו מנסים להבין את הצרכים של הלקוח, ומנסים להתאים את המוצר ללקוח, לבדוק האם ואיזה מוצר אולי מתאים ללקוח בהתאם לצרכים של הלקוח. אבל בשום אופן לא מנסים למכור ללקוח.

במידה והצלחנו לעשות את זה, עכשיו צריכים לגרום ללקוח לרצות לעשות 2 פעולות. 1 - לגרום לנו ולו להבין כמה שיותר טוב את הצרכים המדויקים שלו. 2 - לגרום לנו ולו להבין כמה שיותר טוב את המוצרים הספציפיים שאנחנו יכולים להציע לו, כדי לדעת מה בדיוק אולי מתאים לו.

דהיינו, הלקוח צריך לרצות לעבור איתנו תהליך של אפיון צרכים כמה שיותר באופן מדויק. וגם תהליך של הבנה יותר מדויקת של המוצר שלגביו יש ללקוח התלבטות האם לבצע את העסקה או לא.

ברגע שהלקוח רוצה לעבור איתנו את התהליך הזה, עכשיו עלינו לגרום ללקוח להבין, שבמידע מרחוק, יש המון מידע שיכול לעזור ללקוח, אבל מרחוק בלי פגישה פיזית, הרבה יותר קשה לעשות איתור צרכים מדויק של הלקוח, כי קשה הרבה יותר לעשות בטלפון איתור צרכים ללקוח, מאשר שקובעים זמן מסודר ומתאמים פגישה מסודרת להבין יותר טוב, את נקודות הכאב של הלקוח, ואת הצרכים המדויקים של הלקוח.

ובנוסף, לא משנה כמה מידע נעביר ללקוח מרחוק, עדיין יש המון מידע שלא ניתן להעביר באופן דיגיטאלי. ובנוסף לא בטוח שהלקוח מבין נכון את המידע. והמידע הדיגיטאלי, לא באמת ממצה את...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוקד מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מוקד מכירות, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, מומחה מכירות, תורת המשחקים בנושאי מוקד מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 18:38:04 - wesi28