אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מחיר למוצר ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מחיר למוצר, NLP המלצות, טכניקות מכירות, סודות השיווק, NLP דימוי עצמי, יועץ אסטרטגי, לשכנע אנשים, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע חבר להפסיק לעשן, איך לשכנע בעל לעוד ילד, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, לשכנע ללכת לפסיכולוג, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, יועץ אישי, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לשכנע בחורה לשכב איתך, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, NLP טיפול, לשכנע בחורה לצאת איתי, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע בת זוג, NLP הסבר, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, אומנות הנאום, סודות המכירה, NLP פירוש, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, שכנוע עצמי, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
איך לתמחר מוצר חדש? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לקבוע מחיר למוצר?
איך לתמחר מוצר חדש? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לקבוע מחיר למוצר?
... המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לקבוע מחיר למוצר? איך לתמחר מוצר בצורה נכונה? אחת השאלות העיקריות שבעלי עסקים, יזמים ונותני שירותים שואלים היא כיצד לקבוע את המחיר ... שלא תפסיד כסף ותעזור לך לקבוע מחיר ראשוני שיאפשר לך להתחיל לפעול בשוק. איך להשתמש בתקציב פרסום כדי לקבוע מחיר למוצר? אליעד כהן נותן דוגמה חשובה מאוד לשימוש בתקציב הפרסום. אם אתה מתכנן להוציא סכום מסוים על פרסום המוצר שלך, ... תהליך דינמי ומתמשך, וחשוב תמיד להישאר קשוב ללקוחות ולשוק כדי להצליח לאורך זמן. איך מתמחרים מוצר חדש? איך לקבוע מחיר למוצר שלי? מה המחיר הנכון למוצר או שירות? איך לבדוק מחירים של מתחרים? האם להוזיל מחיר או להשקיע בפרסום?
תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
... מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר וכאן אסביר כל מיני שיקולים לגבי איך לקבוע מחיר למוצר או לשירות שלך. ויש בזה המון! שיקולים באיך לקבוע מחיר למוצר. ותמחור, זה לא מדע מדויק. והמטרה כאן היא להראות ולהסביר, שיש המון שיקולים ושזה לא חד משמעי כמה כסף ... והכאב ראש שלו לחפש ספק אחר, שהוא לא בהכרח יותר טוב ממך. עלות ייצור - עוד אחד מהשיקולים בקביעת מחיר למוצר וכיוב, זה גם השאלה של מהי עלות הייצור שלך וכמה עולה לך לייצר את המוצר שאתה מוכר ללקוח. לדוגמה, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מחיר למוצר, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מחיר למוצר, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
סוגים של שכנוע אמון של לקוח איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? תוכן פרסומות לומר ללקוח רק את האמת תורת שכנוע איך לשתול מחשבות בתת מודע? אצליח למכור מה תפקידו של מנהל מכירות? להתקבל לעבודה כאיש מכירות להתמקד בכאב של הלקוח האם לקנות או למכור? לשכנע בחורות לגרום למישהו להגיב איך לשכנע את האקסית? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? אמצעי שכנוע בפרסומות איך לסרב ללקוח? nlp דמיון מודרך איך לשכנע אקסית? יצירת יתרונות שקריים למוצר לדבר ללקוח איך לעשות כסף מלקוחות טובים? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לשכנע את התת מודע? פרצה בתת מודע איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? להצליח למכור את עצמי ללקוחות פרסום חומרי שיווק למכור כוס מים במדבר לרכוש את אמון הלקוח לשכנע בעל סמכות איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? מה הכי חשוב ללקוח? להציג ללקוח מחיר זול לשתול מחשבות לעצמך מומחה שכנוע לפתח קריירה במכירות לגרום למישהו להחליף מחשבות מוצר דומה יותר קל לשכנע אמינות של איש מכירות מוצרים ברמה ירודה לשכנע בחורה איך לקוח מפרש את התמחור? מוצר מחויב שיווק למכירות לראות את הבוס כלקוח מצב שאין מכירות טעויות של מנהלי שיווק ומכירות לסגור עסקה עם לקוח כמה שיותר מהר איך להתמודד עם מצב של קושי למכור? איך לשתול מחשבות בשיחת מכירה? מיומנות רטורית למלא את הרצון של הלקוח איזה חומרי שיווק כדאי להכין? לשכנע מישהו לאהוב משהו שכנוע גלוי להיות לא נחמד ללקוח איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? אימון מכירות למתקדמים איך למכור חפץ? על חשבון הלקוח שיחה יוצאת עם לקוח לחקור חומרי שיווק של המתחרים לשכנע בחורה לרצות לשכב לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו nlp בעבודה ללמד אנשי מכירות למכור לשכנע מישהו ברעיון ראיון עבודה לאנשי מכירות למה אתה לא מצליח למכור? לקוח חושש לעשות טעות לקוח טוב למכור עסק לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך לעשות הרבה כסף כאיש מכירות מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? להשקיע כסף בתהליך שיווקי סוגים של חומרים שיווקיים איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? איך להתכונן לפגישת מכירות? אמון באמצעות מיתוג שיווקי לשכנע מישהו להאמין למשהו לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים מוצרים זולים תהליכי מכירות שכנוע השפעה טיפול בהתנגדויות של לקוח למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח איך לגרום למישהו אחר? חוויית אמון למה חשוב ללקוח מי המוכר? לקנות או למכור כמה חומרי שיווק להכין? ניגוד אינטרסים בין המכירות לבין השיווק לגרום ללקוח להאמין מניפולציות פשוטות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, מאמן עיסקי, אוטוסוגסטיה בתחום מחיר למוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.5742 שניות - עכשיו 08_10_2025 השעה 17:15:41 - wesi28