אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מחיר למוצר ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מחיר למוצר, לשכנע גבר להיות איתך, NLP פיקאפ, סודות ה nlp, לנהל משא ומתן, לשכנע לקנות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, אנשי מכירות, להתראיין לטלוויזיה, NLP סדנא, NLP טיפול בדיכאון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, איך לשכנע אשה להיות איתך, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, לשתול מחשבות, לשכנע בחורה להתאהב בך, התמודדות עם התנגדויות במכירה, טיפול בהתנגדויות מכירה, מניפולציה, לשכנע מישהו לקנות, להתמודד עם התנגדויות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדות קניה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, מדריך ל nlp, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, הדרכת מכירות, NLP לעסקים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מחיר למוצר, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מחיר למוצר, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוחות מתלוננים בפייסבוק משא ומתן למנהלים בכירים מניפולציות בשכנוע לקוח מתייחס לשכנע נשים למכור שירות יקר טיפול בתלונות של לקוחות ראיון עבודה כאיש מכירות להציע ללקוח מחיר בטלפון לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר איתור צרכי הלקוח למכור בצורה יעילה איתור לקוחות מה הלקוח חושב שהוא צריך? לקוח של המתחרים איך למכור סדנא? איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים? לגרום למישהו לרצות להתאמץ להסביר את התמחור ללקוח מתי כדאי להציג את המחיר ללקוח? להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט למכור פגישה איך לדעת למכור? הסבר של איש מכירות בעל פה לקוח ביטל את העסקה ניתוח טקסט משכנע לשכנע ילד ללמוד ליצור אמון אישי להצליח לשכנע אנשים איך להתחיל למכור? שיחת משא ומתן ראיון עבודה למשרת איש מכירות האם להמשיך לעשות שיווק? לחלץ לאחור במשא ומתן איך לתת ללקוח הנחה? למה קשה לשכנע? מי הלקוחות שלי? לגרום ללקוח שלך לקנות לעבוד במכירות בקלות איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? משא ומתן על המחיר לקוח אומר יקר לי לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח כסף במכירות להכיר את הלקוח הפוטנציאלי משאבים להכנת חומרי שיווק לשכנע פקיד האם להתעקש עם לקוח? שכנוע בצורה לוגית האם לקרוא ללקוח בכינוי שלו? מניפולציית שכנוע להציג מוצר איש מכירות מצליח עזרי מכירה לאיש מכירות איך לעצב חומר שיווקי? מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? בירור צרכי הלקוח סמנכל שיווק לגרום למישהו ללכת לטפל בעצמו להציג את המידע ללקוח איך להציג את המחיר ללקוח? להגדיל לקוחות לגשת ללקוח למצוא לקוחות טובים משא ומתן על שכר בראיון עבודה כאבים של הלקוח מחיר השוק של מוצר מוצר ברמה גבוה תכנון הכנת חומר שיווק למה לגרום ללקוח? מנטור מכירות לשכנע מישהו להיקשר למשהו מוצר בחנות המוצר שלך יקר מכירות דור טו דור להוסיף מוצר למלאי שיווק לטווח הארוך צורך של לקוח לפרסם ללקוחות לפנות ללקוח בשמו הפרטי לגרום למישהו לא להתנגד שיווק סמוי להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי למכור ללקוח מוצר בהנחה לגרום למישהו להיקשר למשהו איש מכירות כריזמטי להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות לשכנע ילד להאמין אסטרטגיות שיווק לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות דרכי שכנוע בפרסומות תרתי משמע בשתילת מחשבות שיחה עם לקוח סדנת מכירות איך לשפר כושר שכנוע? התמודדות עם מוצרים מתחרים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, שינוי עמדות, מומחה שיווק בנושאי מחיר למוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8760 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 04:19:27 - wesi28