אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מכירות ✔התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, סוגסטיה, מאמן עסקי, לשכנע בנים, איך לשכנע אנשים להגיד כן, nlp למתקדמים, לשכנע חברה, דרכים לשכנע אנשים, כושר שכנוע ושינוי עמדות, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, תעמולה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, הצלחה במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, ללמוד דיבייטינג, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP טיפים, קורס דמיון מודרך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע לקוח לקנות, לשכנע אשה להיות איתך, לימוד דמיון מודרך, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, איך לגרום לאישה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, nlp להצלחה במכירות, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, חומר על nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
וכאן אבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשחרר את האחיזה שלו בדעה שלו. ובמקרה של לקוח, איך אפשר לגרום ללקוח להחליש את ההתנגדות שלו, למה שאתה רוצה שהוא יעשה. והדרך לכך היא, על ידי זה שמטילים ספק בהתנגדות שלו. בין בצורה גלויה ובין בצורה סמויה.

לדוגמה: הלקוח אומר "אני לא רוצה את המוצר הזה". צריך לומר לו "למה אתה לא רוצה את המוצר הזה?". והמילה למה, היא בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. וככל שמטילים ספק גדול יותר בהתנגדות של הלקוח, כך מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח ישחרר את ההתנגדות שלו, ושהוא יסכים עם דעתך.

ונחדד, כי לפעמים, אין צורך להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח. ואפשר פשוט לבדוק, איפה הלקוח כן מסכים איתך, ודרך זה לבצע את המכירה. כגון לדוגמה שהלקוח אומר "אני לא רוצה את המוצר הזה". אז אפשר פשוט לשאול אותו "איזה מוצר אתה כן רוצה". דהיינו, לא חייבים לרוץ מיד להטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. אלא אפשר לנסות ולחפש נקודות התאמה, בין דעתך, לבין דעתו של הלקוח.

אבל, לפעמים מגיעים למצב, שכבר לא מוצאים שום נקודת התאמה רצויה, בין דעתו של הלקוח, לבין דעתך. או לדוגמה, שהלקוח רוצה לרכוש איזה מוצר, אבל אתה רוצה שהוא דווקא ירכוש מוצר אחר. או שאתה רוצה לנסות לגרום לו לרכוש מוצר כלשהו, למרות שהוא כן רוצה לרכוש מוצר אחר. ובמקרה כזה, הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח, היא הדרך הטובה ביותר לשחרר את האחיזה שלו בהתנגדות שלו.

כי כאשר מטילים ספק בהתנגדות של הלקוח, מצד אחד זה חיובי. כי זה גורם ללקוח להסס, ולהיות מוכן לרכוש את המוצר. אבל מצד שני, זה גם יוצר אצל הלקוח תחושה של חוסר נעימות. שהיא דווקא יכולה לגרום ללקוח, לרצות לא לקנות ממך שום דבר. משום שאתה גורם לו להטיל ספק בעצמו, וזה לפעמים גורם לאדם להרגיש רע. וצריכים להיות מודעים לכך, כאשר גורמים ללקוח להטיל ספק בהתנגדות שלו.

ויש הטלת ספק גלויה ויש הטלת ספק סמויה. והטלת ספק גלויה, היא כאשר בצורה גלויה שואלים את הלקוח, למה הוא מתנגד לרכישת המוצר. שאז הלקוח רואה שבצורה גלויה מטילים ספק במה שהוא אומר. ויש לזה יתרון, לכך שהטלת הספק היא הטלת ספק גלויה. והיתרון הוא, שזה בעצם גורם ללקוח להחליש את הביטחון העצמי שלו בעצמו. כי הוא רואה שלא מסכימים איתו. אבל זה גם יכול להיות חיסרון, כי זה פוגע באגו של הלקוח וכולי.

ולכן, יש גם הטלת ספק סמויה. ומהות הטלת הספק, היא נתינת סיבות לאותה התנגדות. כי הצורך לתת סיבה למשהו, זה מחליש את אותו הדבר. כי יש דבר שהוא מחויב, ושהוא לא צריך סיבות. ומה שצריך סיבות, זה אומר שהוא רק אפשרי בלבד, ושהוא אינו מחויב ושהוא לא מוכרח להיות נכון. וכאשר מנסים להבין את הסיבה של איזה דבר, הרי שבעצם זה שמנסים להבין את הסיבה של הדבר, בעצם זה מחלישים את הדבר עצמו.

כי אפשר להאמין לאיזה רעיון, ובכך לחזק אותו, על ידי זה שלא מטילים בו ספק. ואפשר גם לנסות להבין את הסיבה של איזה דבר. ובכך שמבקשים סיבה לנכונות הדבר, בכך בעצם אומרים, שהדבר הוא לא מוכרח להיות נכון, ושאפשר להטיל בו ספק.

ויש גם הטלת ספק סמויה. דהיינו, שלא מראים ללקוח בצורה ברורה ומפורשת שמטילים ספק בהתנגדות שלו, אלא שואלים אותו שאלה על ההתנגדות שלו, שאלת הבהרה. כאשר בעצם בתוך שאלת ההבהרה, בתוכה יש בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח.

לדוגמה, הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. עכשיו, אם נאמר לו "למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר", זאת הטלת ספק גלויה. ואפשר לומר לו. "אשמח שתסביר לי את מה שאמרת שאתה לא רוצה לקנות את המוצר, ואשמח להבין את זה טוב יותר". ואז הלקוח בעצם יחזור עוד פעם על ההתנגדות שלו לרכישת המוצר, אבל הוא יצטרך להוסיף מידע של הבהרה על ההתנגדות שלו לרכישת המוצר (ואז ממילא גם אפשר לגלות נקודות טורפה בהתנגדות של הלקוח - כפי שביארתי במקום אחר). ובהוספת המידע, הוא בעצם יסביר טוב יותר למה הוא מתנגד לרכישת המוצר.

ואם הלקוח לא מסביר למה הוא לא רוצה את המוצר, אז אפשר במקום לשאול אותו "למה אתה לא רוצה את המוצר", במקום זה אפשר לשאול אותו "אשמח שתסביר לי מה הסיבה שאמרת לכך שאתה לא רוצה את המוצר". ואת המילה "למה" הסתרנו אותה בתוך המילים "מה הסיבה". ובעצם הטלנו ספק בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שביקשנו ממנו סיבה להתנגדות שלו. והטלת הספק היא הטלת ספק סמויה באופן יחסי. כי היא בצורה עקיפה ולא בצורה ישירה.

ועוד יש לשים לב, כי לפעמים הלקוח לא באמת אמר סיבה לכך שהוא לא רוצה את המוצר. וכאשר שואלים אותו, "תזכיר לי מה הסיבה שאמרת שאתה לא רוצה את המוצר". בשאלה עצמה, יש בעצם משמעות נסתרת, שבעצם אומרת, שכאילו זה וודאי שהלקוח נתן סיבה למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר. כי הרי אין שום אפשרות בעולם שסתם לא בא לו על המוצר. ושכאילו מוכרח שהוא ייתן סיבה למה הוא לא רוצה את המוצר.

כי לפעמים סתם אין ללקוח חשק לקנות את המוצר. וכאשר שואלים אותו "תזכיר לי מה הסיבה שאמרת שבגללה אתה לא רוצה לקנות את המוצר, או "מה אמרת שהסיבה לכך שאתה לא רוצה לקנות את המוצר", בעצם בכך בעצם מעבירים לו מסר שאומר, שכאילו זה וודאי שהוא אמר סיבה למה הוא לא רוצה את המוצר. ואז בעצם הלקוח מרגיש שהוא חייב לנמק למה הוא לא רוצה את המוצר. ובכך בעצם הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מכירות, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע בחורה להתאהב לשכנע מישהו לעזוב כת להצליח לשכנע איך לשכנע את הלקוח? להסביר שוב ושוב את אותם הדברים ללקוחות לספק מוצר ללקוחות לשכנע נשים שימוש במילים של הלקוח פחד של לקוח המשמעות של הצעת מחיר ללקוח איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית לגרום למישהו להיות בטוח איך לא לדפוק לקוח? התנגדות אמיתית של הלקוח להתאים מוצר פרזנטציה משכנעת איפה ללמוד nlp ושכנוע? איך מודדים קמפיין שיווקי? לתעדף את הכנת חומרי השיווק לקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו למכור בכיף ליצור ללקוח תחושת החמצה מוצרים גרועים תחושה של הזדהות איך לדעת מי הלקוח האידיאלי? טיפים לשכנוע לקוחות צריך או רוצה מול לקוח לשכנע מישהו לעשות משהו רצון של לקוח לסחוט לקוחות לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לקבוע יעדי מכירות האם הגיוני למכור מוצר בהפסד? למכור מוצר אחר למכור משהו לשכנע בעל עסק מניפולציות אמיתיות איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מסרים לתת מודע מי צריך עוד לקוחות? לשכנע מישהו להתרחק לשכנע מישהי לשכב שיווק ומכירות לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי זיהוי כאב של הלקוח להתמחות במכירות אימון שיווקי ניגוד אינטרסים בין השיווק לבין המכירות למכור יותר... מניפולציות רוחניות להציג את המידע ללקוח מניפולציות של בנימין נתניהו שיווק עסקים שכנוע ברמת הפוטנציאל לגרום ללקוח לומר כן לקוח שהשאיר פרטים באתר למכור את המוצר לקרוא ללקוח בכינוי חיבה התאמה של המוצר ללקוח לגרום למישהו לרצות לתת לך איך לענות ללקוח? לקוח שקודם כל רוצה לשכנע בדעה נגדית איך לרכוש לקוחות? האם אפשר למכור? השכנוע של ביבי לפרט בהצעת המחיר ללקוח ללמוד על שתילת מחשבות לענות מראש להתנגדויות של הלקוח איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? לתת ללקוח למכור לך על מה הלקוח צריך לחשוב תמחור של מוצר לגרום למישהו להתאהב בי לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח למכור מוצר קשה למכירה מה הלקוח חושב שהוא צריך? תמחור מוצר האם אתה יודע איך להסביר ללקוח? מקצועיות בעיני הלקוח הבעת הזדהות עם התנגדות השיווק כתוצאה של המכירות להקטין את עלויות השיווק לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב לשכנע שיש סיבה ללמוד להיות כריש מכירות ערך אובייקטיבי של מוצר לגרום למישהו להפסיק להטריד אותך קושי לשכנע לעמוד בעומס מכירות איש מכירות לא מקצועי לעזור ללקוח להחליט שיווק לטווח רחוק מהי התנגדות הלקוחות? שיטות השכנוע של ביבי איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך? תת מודע או מודע לקוח ביטל את העסקה לשכנע מישהו להפליל עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, אימון עיסקי, שכנוע בנושא מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.3120 שניות - עכשיו 28_10_2025 השעה 02:11:28 - wesi28