אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מכירות ✔הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, NLP שיטות, nlp לימודי, nlp השפעה על אחרים, לשכנע סבתא, nlp טכניקה, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע אבא, nlp וחרדות, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, סודות השכנוע, שפת גוף, איך לגרום למישהו, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, מיומנויות מכירה, לשכנע בעל, טיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע לקוחות, NLP מטרות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, סדנת nlp, איך לשכנע בנות, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, לשכנע עובדים, זיהוי מסרים תת הכרתיים, התמודדות עם התנגדות במכירה, שליטה בתת מודע, אימון אישי למנהלים, סודות המשא ומתן, nlp קורס, להתמודד עם התנגדויות לקוח, טכניקות מכירות, דיבייט, NLP טכניקות, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
איך לשכנע לקוח שהרצון שלך הוא בעצם הרצון שלו?

הרבה אנשי מכירות שואלים איך לגרום ללקוח לחשוב שהרצון שלהם הוא בעצם הרצון שלו, אבל זו טעות מהותית. אליעד מסביר כי הטעות נעוצה בשאלה עצמה. במקום לנסות לשכנע את הלקוח לרצות את מה שהמוכר רוצה, על המוכר להתמקד בלהבין מה הלקוח רוצה, ומתוך הרצון הזה ליצור התאמה למה שהמוכר מעוניין למכור. אליעד מדגיש שזה לא רק משחק מילים אלא שינוי תודעתי אמיתי. במקום להגיד "אני רוצה שהוא יקנה כי זה מה שאני רוצה", המיקוד צריך להיות ב"למה הלקוח ירצה לקנות את המוצר לעצמו".

לדוגמה, אם מישהי מוכרת מחליק שיער, היא צריכה להפסיק לחשוב איך לגרום ללקוחה לקנות רק כי היא עצמה רוצה למכור, ולשאול את עצמה למה שהלקוחה בכלל תרצה לקנות את המוצר הזה. השינוי כאן הוא לא סמנטי, אלא מהותי - במקום לחשוב על האינטרס העצמי, יש לחשוב על האינטרס של הצד השני.

למה לא צריך להתייחס לרצון האישי כשמוכרים ללקוח?

אליעד מסביר שהטעות הבסיסית במכירות היא שאיש המכירות לא מאמין שהלקוח רוצה לקנות את המוצר באמת, ולכן השאלה שלו מנוסחת בצורה לא נכונה: "איך אני משכנע אותו לרצות את מה שאני רוצה?" במקום להבין "למה שהלקוח ירצה את זה בעצמו?". כאשר מוכר חושב כך, הוא נכנס לתחושת "רמאות" ולא משדר ללקוח אמון או אמינות. במקום זאת, על המוכר לשכנע קודם את עצמו בערך המוצר.

מה עושים אם המוצר יקר יותר מאותו מוצר במקום אחר?

אם המוצר נמכר במחיר גבוה יותר מאותו מוצר בדיוק במקום אחר, אליעד מדגיש שצריך להבין מה בעצם ההבדל - וזה לא יכול להיות אותו מוצר בדיוק אם יש תוספת של שירות או אחריות. במקרה כזה, המוכר צריך להדגיש את היתרונות הנוספים הללו. לדוגמה, אם לקוח מתלונן שהמחיר גבוה, המוכר צריך להסביר שהמחיר כולל אחריות ושירות אישי שלא ניתן למצוא במקום אחר, ולכן זה כבר לא "אותו מוצר".

איך ליצור ערך אמיתי במוצר גם אם יש חסרונות?

אליעד נותן דוגמה עם מחליק לשיער. אם המוכר עצמו חושב שהמחליק שורף את השיער, הוא יעביר את התחושה הזאת ללקוח. לכן, לפני המכירה, על המוכר לבדוק היטב את האמת. אם המוצר באמת שורף את השיער, עליו למצוא את היתרון שגורם ללקוח להסכים לקחת את החיסרון הזה. לדוגמה, אם הוא שורף קצת את השיער אך הופך אותו לחלק בצורה מדהימה, אז המיקוד חייב להיות ביתרון של "השיער החלק" ולא בשריפה הקלה של השיער. במקרה של טענה מצד הלקוח שזה שורף, יש להסביר שאכן יש מעט שריפה, אבל הערך של שיער חלק עולה בהרבה על החיסרון של שריפה קלה.

איך להתמודד עם לקוח שטוען "המוצר מזיק לי"?

כשלקוח מתנגד וטוען שהמוצר גורם נזק או חיסרון מסוים, איש המכירות לא צריך להתעלם מכך או לשקר ללקוח. במקום זאת, עליו להכיר בטענה, אבל להראות ללקוח שהערך שהוא מקבל עולה בהרבה על...
ש: אוקי, איך אני מלביש את הרצון שלי על האדם שמולי שהוא יחשוב שזה הרצון שלו.

אליעד: תסבירי את זה עוד פעם.

ש: יש לי רצון.

אליעד: כן.

ש: אוקי יש לי רצון שתסגור עכשיו עסקה ב 10,000 שקל.

אליעד: שמי יסגור?

ש: אתה.

אליעד: נו.

ש: אני רוצה למכור לך משהו.

אליעד: לא לי, לו.

ש: אוקי ואני רוצה שהוא ירצה את הרצון שלי שבסופו של דבר אני אמכור לו, והוא ירצה שאני אמכור לו.

אליעד: אבל פה את מפקששת, במקום להגיד בשבילך, במקום להגיד "אני רוצה שהוא ירצה את מה שאני רוצה" תגידי "אני רוצה לגרום לו לרצות רצון שיתאים למה שאני רוצה". אם התפיסה שלך "איך אני גורמת לו לרצות את מה שאני רוצה שהוא יעשה", לא כי את מראש כאילו בראש שלך חושבת שזה לא רצון שלו, את מראש אומרת "הוא לא אמור לרצות את זה, אני רוצה שהוא ירצה את זה רק כי אני רוצה שהוא ירצה את זה, אני רוצה שהוא יקנה את המוצר כי אני רוצה". תשאלי שאלה אחרת "איך אני גורמת לו לרצות משהו שיתאים למה שאני רוצה שהוא ירצה.

ש: נו אז מה ההיגיון? אותו דבר.

אליעד: לא, מדהים מה הבנת, אני מסביר עוד פעם, בראש שלה יש לה, מה היא שאלה אותי? "איך אני גורמת לו לרצות את מה שאני רוצה שהוא ירצה, עכשיו זאת אומרת שבראש שלה היא כאילו חושבת שהיא מרמה אותו, היא לא מסתכלת מהעיניים שלו היא מסתכלת מהעיניים שלה, היא מסתכלת כרגע מהעיניים של "אוקי, אני רוצה שהוא יקנה, איך אני לוקחת את מה שאני רוצה ושמה אצלו", אבל היא לא מבינה שזה צריך להיות הרצון שלו לא רצון שלך אצלו אלא רצון שלו שמתאים למה שאת רוצה.

ש: אבל לפני שהוא פגש אותי לא היה לו כל רצון כזה.

אליעד: את הבנת מה אני אמרתי?

ש: אני הבנתי.

אליעד: אל תעברי לשאלות נוספות, אני קודם כל ספציפי זה.

ש: רגע.

אליעד: תגיד לי אתה עכשיו בהפסקה?

ש: אני שואל אותו אם הוא מסכים.

אליעד: אבל בהפסקה תשאל אותו אם הוא מסכים. אתה מסכים? אז אם אתה מסכים תסכים ואם לא תגיש התנגדות, לא אכפת לך מה איתו. אני מסביר עוד פעם, תתרכזי טוב טוב, בניסוח שאת ניסחת את השאלה את אמרת "אני רוצה שהוא יקנה את המוצר הזה ב 10,000, איך אני לוקחת את מה שאני רוצה ושמה את זה אצלו?", זאת אומרת שבתפיסה שלך את לא רואה למה שהוא ירצה את זה, את כאילו לא מעניין אותך בכלל מה שהוא רוצה זה לא מעניין, "איך מה שאני רוצה שמים אצלו כדי שהוא ימלא את מה שאני רוצה", הפוקוס לא צריך להיות שם, הפוקוס צריך להיות "איך הוא רוצה משהו שיתאים למה שאני רוצה שהוא ירצה". יש בראש שלך, תקשיבי, יש "איך אני גורמת לו לרצות את הרצון שלי" ויש את ההסתכלות מהצד שלו "איך אני גורמת שהוא ירצה את זה", כאילו "אני רוצה שהוא יקנה את זה אז איך אני גורמת לו לרצות לקנות את זה בלי קשר לשאני רוצה את זה".

ש: בלי קשר אלי, אני לא נמצאת.

אליעד: בלי קשר אליך "למה שהוא ירצה את זה", לא קשור אלייך במקרה את רוצה את זה, במקרה את עושה את כל המהלך כי את רוצה שהוא ירצה את זה אבל השאלה שצריכה להיות לך זה "איך אני גורמת לו לרצות לקנות את זה כי הוא רוצה לקנות את זה, לא כי אני רוצה שהוא יקנה את זה".

ש: למה מה ההבדל לא הבנתי.

אליעד: אני אסביר, כי היא לא מאמינה כי בצורה שהיא שאלה את השאלה היא לא מאמינה שהוא אמור לרצות לקנות את זה, בצורה שהיא שאלה את השאלה זה כאילו "מבחינתי הוא בכלל לא אמור לקנות את זה, איך אני גורמת לו לעשות את מה שאני רוצה", זאת אומרת היא בכלל לא בפוקוס של "למה שהוא ירצה בשבילו", את צריכה להיות בפוקוס "למה שהוא ירצה" לא "איך זה מתאים למה שאני רוצה", "איך אני דואגת לאינטרס שלו.

ש: ואם אין לו אינטרס, ואם היא יודעת שאין לו אינטרס לזה.

אליעד: בסדר אז היא בבעיה, זה בדיוק מה שדיברנו על הסקרים, בסקרים מה הוא אמר? "איך הוא נותן לי", לא לא, "איך אני נותן לו, מה זה נותן לו, לא מה זה נותן לי", "מה זה נותן לי, לא רוצה לתת לך", "מה זה נותן לו". טוב תתחיל את השאלה מהתחלה.

ש: איך אני גורמת לו, לא סליחה. איך אני מביאה אותו לרצות את מה שהוא רוצה.

אליעד: מה שהוא רוצה? הוא כבר רוצה, הוא רוצה את מה שהוא רוצה.

ש1: איך אני מביאה אותו לראות את מה שהוא רוצה.

ש2: הוא לא רואה את מה שהוא רוצה.

אליעד: הוא רואה את מה שהוא רוצה מה זאת אומרת.

ש: איך אני מביאה אותו.

אליעד: מי זה אותו?

ש: את הלקוח.

אליעד: איך אני גורמת ללקוח, מביאה את הלקוח למצב...

ש: למצב שהוא ירצה את מה שאני רוצה.

אליעד: על ידי שאת בודקת למה שהוא ירצה את הדבר הזה בלי קשר אלייך, את הבנת?

ש: כן.

אליעד: "את מה שאני רוצה" תורידי, תקשיבי טוב טוב תראי, מה את רוצה שהוא יקנה, את איתי?

ש: מחליק לשיער, מחליק שמחליק את השיער, אוקי אני אקח משהו שהוא יותר קל בסדר, להשאיר את זה?

אליעד: אבל תתרכזי, בלי עט, תשימי אותו פה, תקשיבי מה את רוצה לגרום ללקוחה לקנות מחליק לשיער נכון?

ש: ואני רוצה לגרום לך להבין.

אליעד: לא לי, ללקוח.

ש: לגרום ללקוח להבין שזה טוב בשבילו.

אליעד: אז תסבירי לו למה זה טוב בשבילו, אבל את לא אמרת את זה, את אמרת איך אני גורמת לו.

ש: לי דרכו, זאת אומרת לגרום לי להרגיש שזה טוב בשבילי ואז אני אהיה יכולה למכור לו את זה.

אליעד: מה את רוצה?

ש: לגרום ללקוח להבין שזה טוב בשבילו.

אליעד: את קמצנית, את אמרת "איך אני גורמת לו בהתחלה להוציא 10,000 שקל", לא "איך אני גורמת לו להבין שזה טוב בשבילו", מה זה טוב בשבילו? טוב בשבילו משמש 2 שקל.

ש: להוציא על זה 10,000 שקל.

אליעד: יפה אז מה צריך לעשות?

ש: ליצור ערך.

אליעד: אוקי, עכשיו מה בעצם מהות השאלה שלך?

ש: מהות השאלה שלי זה איך אתה יוצר ערך למוצר.

אליעד: את לא יודעת? עכשיו את תגידי לי "אני יודעת אבל רציתי לשמוע ממך" נכון?

ש: אני לא יודעת.

אליעד: את באמת לא יודעת? עד היום מכרת מוצר?

ש: מכרתי כן.

אליעד: איך מכרת? מה זאת אומרת את לא יודעת ליצור ערך ללקוח, מה זאת אומרת את מסבירה לו כמה זה טוב וכמה זה יכול לעשות לו טוב בחיים.

ש: כן אבל ברמה שהוא ירצה לשלם יותר מאשר אם הוא משלם על זה במקום אחר.

אליעד: את אותו מוצר בדיוק?

ש: את אותו מוצר בדיוק.

אליעד: אוקי, למה פה זה הרבה יותר יקר, למה אצלך זה עולה יותר יקר אם במקום אחר את אותו מוצר בדיוק עולה בחצי?

ש: אתה מקבל שירות עם המוצר.

אליעד: אז אתה מקבל שירות עם המוצר, אז תדחפי לו את העניין של השירות.

ש: שירות אחריות.

אליעד: רגע, אז זה לא אותו מוצר, אז הוא לא יכול לקנות את אותו מוצר במקום אחר ביותר זול?

ש: לא.

אליעד: אז למה את מרמה את עצמך ואת אומרת "איך אני גורמת לו לקנות את אותו מוצר שבמקום אחר הוא מקבל את זה ביותר זול?", את עצמך מרמה את עצמך, את אומרת "המוצר הזה על הפנים, אני מרמה אותו".

ש: הבנתי שכל מה שאני בעצם חושבת על המוצר את זה אני מעבירה ללקוח שנמצא מולי ואני צריכה קודם כל לעבוד עם עצמי להעלות את הערך בעיניי כדי שאני אוכל להעביר את זה למי שנמצא מולי.

אליעד: הרבה מעבר לזה, לא רק להעלות את הערך בעינייך, לחייב לו דרך בעינייך, לא רק להעלות את הערך בעינייך להגיע למצב שמבחינתך אין יותר טוב מזה בעולם כולו ורק זאת האופציה היחידה וכל השאר זה גרוע.

ש: תן לי את זה על משהו שאני ממש לא מתחברת אליו.

אליעד: תגידי לי על איזה מוצר.

ש: מחליק לשיער.

אליעד: אוקי בואו נהיה ספציפיים, מה את מוכרת?

ש: מה אני מוכרת?

אליעד: לא, מה אמרת מוצר שמחליק את השיער?

ש: כן.

אליעד: אוקי, עכשיו את לא מתחברת למוצר הזה?

ש: ממש לא.

אליעד: למה לא?

ש: כי הוא הורס את השיער.

אליעד: רק?

ש: רק.

אליעד: את רואה הנה אין לך מה להגיד.

ש: הוא לא שימושי בעיניי.

אליעד: מהתחלה, את מוכרת מחליק לשיער עכשיו את אומרת הוא הורס את השיער, האם זאת האמת?

ש: כן.

אליעד: את אומרת שהוא הורס את השיער, האם הוא, אז איך יכול להיות איך ששמו אותו זה הורס את השיער?

ש: כשאתה משתמש בו הוא שורף את השיער.

אליעד: ומי אמר ששורף זה הורס?

ש: אני.

אליעד: את, האם המוצר הזה הורס את השיער?

ש: לא.

אליעד: אז למה את בטוחה שהוא הורס את השיער?

ש: חשבתי במקרה.

אליעד: עכשיו תקשיבי, האם המוצר הזה לא הורס את השיער? עזבי את העט.

ש: אני רוצה ללכת אחריו.

אליעד: נשלח את זה בוידאו, האם המוצר הזה לא הורס את השיער?

ש: לא הוא לא הורס את השיער.

אליעד: אבל הוא שורף את שיער.

ש: הוא לא שורף את השיער.

אליעד: הוא לא שורף את השיער? את אמרת שהוא שורף את השיער לפני שניה.

ש: חשבתי.

אליעד: עובדתית הוא שורף את השיער?

ש: הוא לא שורף את השיער.

אליעד: עובדתית הוא לא שורף את השיער? אוקי, אז למה אמרת שהוא הורס, רגע אז למה לפני שניה אמרת שהוא שורף את השיער?

ש: חשבתי לפני שניה ככה.

אליעד: עובדתית הוא באמת לא שורף את השיער?

ש: הוא לא שורף את השיער.

אליעד: אוקי, אז מה הבעיה, אז מה הבעיה למכור את המוצר הזה?

ש: אין בעיה.

אליעד: אז פתרנו את הבעיה? אבל מה שכולם אמרו למה לפני רגע חשבת שהוא שורף את השיער? בואי נניח שהוא שורף את השיער ולא רק שהוא שורף את השיער הוא גם הורס את השיער, איך את מוכרת את המוצר הזה בכל מקרה?

ש: אני לא מוכרת אותו.

אליעד: לא, איך כן?

ש: לא מוכרת אותו.

אליעד: איך בכל זאת אפשר למכור אותו?

ש: איך אפשר למכור אותו?

אליעד: כן.

ש: אולי מישהו רוצה להרוס לעצמו את השיער.

אליעד: תשובה, לא ואף אחד לא רוצה להרוס לעצמו את השיער.

ש: להציג את הטיעונים בעד.

אליעד: יפה זה כל הסיפור, אם הוא היה רק הורס את השיער ורק לא יודע מה, האם עובדתית הוא מחליק את השיער?

ש: עובדתית זה מחליק.

אליעד: יפה, האם מחליק את השיער זה חשוב, האם יש מישהו שיכול לחשוב שלהחליק את השיער זה יותר חשוב מכל דבר בעולם?

ש: כן.

אליעד: יפה, זה מה שחשוב מה המוצר הזה עושה, מחליק את השיער, מה הכי חשוב בחיים?

ש: להחליק את השיער.

אליעד: לא.

ש: להיראות טוב.

אליעד: לא.

ש: מה?

אליעד: להיראות טוב זה לא חשוב, למה?

ש: למה?

אליעד: כי אם את אומרת שהכי חשוב זה להיראות טוב אז אולי יכול להיראות טוב בלי להחליק את השיער. הכי חשוב בעולם...

ש: אז אם היא תחליק את השיער אז היא תראה טוב.

אליעד: לא לא, הכי חשוב בעולם זה שהשיער שלה יהיה חלק, למה? ככה בלי סיבה בכלל, אם היא תשאל למה תבדקי מה חשוב...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מכירות, איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך מה קובע את מחיר המוצר? לשכנע מישהו לא לסרב אופי של איש מכירות מניפולציות בשתילת מחשבות לגייס איש מכירות להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי איך לבחור את הלקוח? לא רוצה לרמות את הלקוח למכור לעובדים את התפקיד שלהם איך להכיר לקוח? למכור לכל אחד איך להציג את עצמך ללקוח? לשכנע מישהו לבוא לטיפול לשכנע את עצמך שהחיים שלך טובים לקוח שאומר יקר לי הגדלת סל מוצרים ליצור סנכרון עם לקוח תלונות של לקוחות בגוגל מניפולציה איכותית כמה הלקוח מבין את המוצר? השפעה סמויה על המודעות של הלקוח שיווק ופרסום שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון איך לעשות מניפולציה על הלקוח? לשכנע לקבל תפקיד שינוי עמדה פוליטית לתת אמון מחדש לתכנן קמפיין שיווקי איזה סרטון שיווקי לעשות? בניית תהליך שיווקי שביעות רצון הלקוח טיפול בהתנגדויות במשא ומתן לשכנע מישהו להקשיב לך לשכנע את התת מודע לשכנע מישהו לרצות אותך שנאה לאיש מכירות להיות nlp master practitioner הלקוח לא קונה לזהות את התנגדות הלקוח איך לא לטעות בהכנסת עיזים במשא ומתן? לקוח מפחד להחליט מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? איך למכור את עצמך לאקס? מכירות ושירות מתי לחשוף ללקוח את המחיר? לחשוף את המחיר ללקוח לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... עולם המושגים של הלקוח לגרום למישהו להפסיק לעשן איך לאתר את צרכי הלקוח? לשכנע למכור תהליך שיווקי לשכנע מישהו לשנוא אותך כשלים רטוריים אימון לשיווק עסקים לגרום למישהו להימשך אליך שיווק לעסקים מתי לא לשכנע? אני לא מצליח למכור להיות החבר של הלקוח לרמות לקוח לא להתעקש עם לקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לטפל בהתנגדות לקוח לשכנע מישהו להחליף מחשבות לקוחות שמכירים את המותג שלך שיפור תהליכי המכירות סוגים של לקוחות שאלות לאנשי מכירות איך ליצור הזדהות רגשית חזקה? מוצרים סוג א לא להזדהות עם הלקוח איך להעלות מחיר ללקוחות? מנהיג משכנע לגרום למישהו להאמין למשהו לגרום למישהו בתור חבר איך לענות ללקוח שאומר? למה ללמוד לשכנע? הדרכת מכירות לגרום למישהו להעריץ לשפר את היכולת שלך למכור ליצור באז שיווקי למכור שירות יקר למכור רכב לבצע זיהוי צרכי הלקוח למכור ביעילות להיות לקוח חוזר יצירת הזדהות למכור פריט ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק להגיב ללקוח בצורה חברית לענות ללקוח שאומר איך לענות ללקוח כמה זה עולה? לגרום ללקוח להרגיש רע לגרום למישהו לא להתלהב אני אצליח למכור לשכנע מישהו להתרגל לעשות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, תת מודע, שיווק בתחום מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2188 שניות - עכשיו 28_10_2025 השעה 02:13:54 - wesi28