אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מכירות ✔טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מכירות, ללמוד איך לשכנע, אמנות הנאום, לימודי רטוריקה, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, ללמוד nlp באינטרנט, NLP תקשורת, משא ומתן, ניתוח תוכן של טקסטים, ניתוח טיעונים, מאמן אישי, לשכנע את האקס לחזור, NLP למאמנים, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, איך להשפיע על התת מודע, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, NLP הרזיה, חומר על nlp, nlp לימודי, שיטת ה nlp, לשכנע את אשתי, לשכנע מישהו, NLP ספר, שאלות בראיון, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע את חברה שלך, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע אשה לחזור, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע את ההורים, ללמוד לשכנע, להתמודד עם התנגדות לקוח, סדנת nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, NLP לימודים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
56:25טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
למה כדאי לכל אחד ללמוד מכירות?

אליעד כהן מסביר בהרצאתו מדוע חשוב שכל אדם ילמד את תחום המכירות, גם אם הוא אינו איש מכירות באופן רשמי. לדבריו, ידע במכירות הוא בעל חשיבות קריטית לחיים מכיוון שמכירה מתרחשת בכל רגע, לא רק במובן המסחרי אלא גם במובן של שכנוע עצמי ושל התמודדות עם המציאות.

הוא מסביר כי "איש מכירות" הוא למעשה כל אדם שמנסה לשכנע אדם אחר או את עצמו במשהו. ההצלחה בחיים, ובפרט תחושת האושר של האדם, תלויה ביכולת שלו לשכנע את עצמו ברעיונות טובים כאשר עולות בו מחשבות שליליות. הוא מדגיש שזו מהות ה"אושר" - היכולת למכור לעצמך מחשבות חיוביות ולהתגבר על מחשבות שליליות.

מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בהתנגדויות לקוח?

אליעד כהן מסביר כי לב ליבה של מיומנות המכירה היא היכולת לזהות ולטפל בהתנגדויות של לקוחות. הוא מדגיש שהתנגדות אינה בעיה, אלא ההזדמנות המרכזית של איש המכירות להוכיח את יכולתו. טיפול בהתנגדויות לקוח מתבסס על זיהוי "הנחות היסוד" שמאחורי ההתנגדות של הלקוח, והיכולת להטיל בהן ספק באופן שישכנע את הלקוח.

לדוגמה, כאשר לקוח אומר "זה יקר לי", אליעד ממליץ לשאול שאלות שיחשפו מה עומד מאחורי הטענה הזו. חשוב לבדוק מה משמעות המילה "יקר", למה בדיוק הלקוח מתכוון, והאם המחיר באמת גבוה ביחס לתועלת שהוא יקבל. אליעד מסביר כי רוב ההתנגדויות של הלקוחות מבוססות על הנחות לא בדוקות, וכאשר בודקים אותן לעומק, ניתן בקלות יחסית להפריך אותן ולהפוך אותן למכירה.

הוא נותן דוגמאות להתנגדויות נפוצות, כגון "אני לא צריך את זה", "כבר קניתי אתמול", "יש לי כזה בחינם", "אין לי כסף", ומדגים כיצד להתמודד איתן. הטכניקה העיקרית היא להוביל את הלקוח לברר בעצמו את האמת, תוך חשיפת חוסר ההיגיון או הסתירות הפנימיות בטענותיו. רק לאחר בירור האמת ניתן להציג פתרונות מתאימים ולסגור את המכירה.

איך אפשר להתמודד בצורה חיובית עם סירוב?

אחד הנושאים המרכזיים שאליעד מתמקד בהם הוא איך להתמודד עם קבלת "לא" מלקוחות. הוא מדגיש שהקושי של אנשים במכירות מגיע לרוב מהחשיבות שהם נותנים לתשובה שלילית. אליעד מסביר כי הדרך להתמודד עם קבלת "לא" היא להפוך אותה להזדמנות להתפתחות אישית, הזדמנות לשפר את היכולת לחקור את המציאות ולהבין אנשים לעומק.

לדבריו, אנשים מתקשים לקבל "לא" מכיוון שהם מייחסים לסירוב משמעות שלילית של כישלון או דחייה אישית. אך אם הם ישנו את הגישה שלהם ויראו בכל "לא" הזדמנות ללמוד ולהתפתח, הקושי יהפוך לאתגר חיובי.

לדוגמה, במקום לראות בסירוב כישלון, איש מכירות צריך לחשוב: "מה אני יכול ללמוד מזה? למה באמת הלקוח מתנגד?". הגישה הזו מאפשרת למוכר להתייחס לסירוב לא כדבר רע, אלא כהזדמנות אמיתית לשיפור, בדומה לפתרון חידות היגיון או תרגילים בחדר כושר לשכל.

מהו ההבדל בין איש מכירות טוב לאיש מכירות גרוע?

אליעד כהן מסביר כי ההבדל העיקרי בין איש מכירות טוב לאיש מכירות גרוע הוא היכולת לזהות ולפרק את הנחות היסוד של הלקוח. איש מכירות טוב אינו מסתפק בשימוש בטכניקות שטחיות או מניפולטיביות, אלא יודע לחקור את האמת לעומקה ולהבין את המניעים האמיתיים של הלקוח.

לדבריו, אנשי מכירות רבים אינם מצליחים להיות באמת טובים במקצועם מכיוון שהם ניגשים אליו בגישה שטחית - הם רוצים רק לסגור את העסקה, אך לא מנסים להבין לעומק מדוע הלקוח באמת מתנגד. בכך הם מפספסים את ההזדמנות להתפתח אישית, ובטווח הארוך גם אינם מצליחים למכור בצורה אפקטיבית.

למה העבודה במכירות תורמת לפיתוח החשיבה?

אליעד מדגיש כי עבודה במכירות תורמת רבות לפיתוח יכולת החשיבה וההבנה של האדם. מכיוון שמכירה כרוכה בהתמודדות מתמדת עם התנגדויות ועם הצורך להטיל ספק בנחות היסוד של הלקוחות, העיסוק במכירות משמש כ"תרגול מוחי" משמעותי.

הוא משווה זאת לחדר כושר, כאשר הלקוח שמתנגד למכירה הוא כמו משקולת שהאדם צריך להרים כדי להתחזק. ככל שאיש המכירות מתמודד יותר עם התנגדויות, ומצליח להפוך אותן למכירה, כך החשיבה שלו הופכת לגמישה, יצירתית, ומדויקת יותר. היכולת הזו היא גם שמאפשרת לאדם להפוך את עצמו למאושר יותר, כי הוא לומד כיצד להתמודד עם מחשבות והתנגדויות פנימיות בעצמו.

איך אפשר להשתמש במכירות כדי להשיג אושר אישי?

אליעד טוען שכל אדם יכול להשתמש בכלים מעולם המכירות כדי להיות מאושר יותר. הוא מסביר שאושר הוא מצב שבו האדם מצליח "למכור" לעצמו את הרעיונות שטוב לו, גם כשהמציאות או המחשבות השליליות מתנגדות לכך.

לדבריו, ככל שהאדם ישתמש בטכניקות של טיפול בהתנגדויות כלפי עצמו, כך יוכל לשלוט במחשבותיו ולהפוך אותן לחיוביות. הוא נותן דוגמה לכך שאדם יכול לרצות דבר מסוים מאוד, אך עדיין לא לסבול אם הוא לא יקבל אותו, בזכות יכולת החשיבה שלו לטפל בהתנגדויות פנימיות ולהפוך אותן.

מהי הגישה הנכונה שאיש מכירות צריך לאמץ?

הגישה שאליעד כהן ממליץ לאמץ כאיש מכירות היא גישה של סקרנות ואהבת חקירת האמת, במקום גישה של רצון פשוט לסגור עסקה. לפי גישה זו, מטרתו של איש המכירות צריכה להיות להבין מדוע הלקוח באמת מתנגד, ומה האמת שעומדת מאחורי הטענות שלו.

אם הגישה הזו תיושם, איש המכירות כבר לא יפחד מתשובה שלילית, אלא יראה בה הזדמנות להבין את עצמו ואת הלקוחות טוב יותר. אליעד מדגיש כי התמקדות בכסף או בסגירת העסקה בלבד, ללא בירור מעמיק, מובילה לתסכול וכישלונות במכירות.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מכירות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מכירות, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? הזדהות עם בעלי חיים וודאות של הלקוח בעסקה לשכנע מישהו לא לפגוע בעצמו לגרום למישהו להרגיש בנוח לגרום ללקוח להרגיש בנוח איזה מוצרים למכור? fomo של לקוחות מכירות באינטרנט התועלת של הלקוח מהמוצר ניהול מנהלי מכירות איך לא לתת הנחה ללקוחות? המניפולציה של הפחד שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות לימודי מכירות כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? לגרום ללקוח למכור את עצמו איך ליצור הזדהות עם לקוח? מה הלקוח באמת צריך? לקוחות ממליצים עליך שיפור ביצועי קמפיין שיווקי להסביר את המחיר היקר ללקוח איכות מנהל השיווק להתעקש עם הלקוח האם להכאיב ללקוח? ניהול מנהל מכירות ניהול לקוחות התנגדויות בשיחת מכירות איזה מוצרים להחזיק במלאי? חילוץ לאחור במשא ומתן הצבת יעדים לאנשים מכירות איך לא להזדהות? להיות איש מכירות ניהול משא ומתן איך להציג הנחה על מוצר? לשכנע אנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך לגרום ללקוח להאמין במוצר איזה מידע להציג ללקוח קודם? לגרום למישהו לא לפגוע בעצמו מוצר מתאים איך לאתר את צרכי הלקוח? מה זה תת מודע? לקוחות שסומכים עליך להזדהות עם מישהו צורת החשיבה של הלקוח בניית תהליך שיווקי מה המוצר שלך? למכור כוס מים במדבר זכותו של לקוח לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום שיווק סמוי ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק לגרום למישהו להשתנות לגרום ללקוח לקנות שיווק מוצרי יוקרה לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה אפיון צרכים עם לקוח מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? לשכנע כל אחד איך מבצע משפיע על הלקוח? להגדיל מכירות ללקוחות איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? תרתי משמע בשתילת מחשבות לגרום למישהו לעזוב אותך אמונות בתת מודע לגרום למישהו לרצות לעבוד לעזור לאיש המכירות לשכנע מישהו אחר לאהוב כושר שכנוע צריכת מוצרי יוקרה לגלות אמפתיה כלפי הלקוח שיחה יוצאת עם לקוח להציע הצעה נגדית ללקוח שכנוע בדרך השלילה מה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? תלונות של לקוחות בפייסבוק לגרום ללקוח להיות תלוי בך ליצור התניה משכנעת שיטות שכנוע פוליטיות לגרום למישהו להפליל לשכנע בוס לקדם אותך יסודות השכנוע לגרום למישהו לא לקחת אותך כדבר ברור מאליו הזדהות עם הרצון להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר למה הלקוח רוכש מוצר? האם ניתן לשכנע כל אחד? לגרום למישהו להניח לך המוצר יותר יקר לשחרר את הלקוח סוגים של שכנוע איך מתגמלים איש מכירות? לשכנע את הבוס לומר ללקוח את האמת שיטות לשכנוע לקוחות למכור את עצמך כשאין לך אנרגיה לשכנע שוטר להיות איש מכירות טוב ניסוח יותר משכנע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, דיבייטינג, מומחה מכירות בנושאי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.5161 שניות - עכשיו 28_10_2025 השעה 02:11:33 - wesi28