אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מכירות טלפוניות ✔איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מכירות טלפוניות, NLP פחדים, לשכנע ילדים, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע שכן, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, מכירות ושכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, אמנות השכנוע, nlp להצלחה במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, יצירת עוגנים nlp, איך לשכנע את עצמך, התנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדות של לקוח, כישורי שכנוע, להתראיין נכון, nlp וידאו, להתמודד עם התנגדות לקוח, שיווק ומכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, התמודדות בראיון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע בחורה, דמיון מודרך nlp, טיפול אישי, NLP המלצות, NLP דיאטה, מדריך ל nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע את הילד, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP ביקורת, איך לשכנע אנשים בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:32איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
מה המבנה הנכון של שיחת מכירה בטלפון?

שיחת מכירה בטלפון מורכבת משני חלקים מרכזיים: החלק הראשון הוא מכירת השיחה עצמה, והחלק השני הוא מכירת המוצר או השירות במהלך השיחה. אנשים רבים עושים טעות נפוצה כאשר הם מתחילים את השיחה בהצגה עצמית ארוכה, או נותנים מידע לא רלוונטי על הדרך שבה הגיעו למספר הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי. שאלות כמו "הגעתי למשה?" או אמירות כגון "קיבלתי את הטלפון שלך מחבר" בדרך כלל מבזבזות זמן ומחלישות את ההתעניינות הראשונית של הלקוח.

האם נכון ליצור קרבה או סמכות בתחילת שיחת המכירה?

יש שתי גישות מנוגדות לגבי איך להתחיל את שיחת המכירה. הראשונה ממליצה ליצור קרבה על מנת שהלקוח יקשיב לך יותר בנוחות. לעומת זאת, הגישה השנייה ממליצה דווקא ליצור סמכות וריחוק כדי לשלוט טוב יותר בשיחה. לפי אליעד כהן, שתי הגישות הללו לא בהכרח נכונות, כיוון שהמטרה העיקרית של המשפטים הראשונים היא פשוט לעורר עניין וסקרנות, ולגרום לאדם בצד השני לרצות להמשיך להקשיב.

מדוע חשוב קודם למכור את השיחה ורק אחר כך את המוצר?

הסיבה המרכזית לכך היא שבשיחת טלפון, בניגוד לפגישה פנים אל פנים, האדם יכול פשוט לנתק את הטלפון בכל רגע נתון. לכן המטרה המרכזית של תחילת השיחה היא לגרום ללקוח לרצות להקשיב לשיחה במשך לפחות שתי דקות. רק לאחר שנוצר עניין בסיסי, אפשר לעבור לשלב של מכירת המוצר או השירות עצמו. לדוגמה, אם נאמר ללקוח בטלפון "אם לא תקשיב לשיחה הזאת, נפגע בבת שלך" (כמובן דוגמה קיצונית להמחשה בלבד), הלקוח ללא ספק יהיה קשוב, בלי קשר להצגה עצמית או להסברים נוספים. מכאן שהמטרה היא ליצור עניין אמיתי שימנע ממנו לנתק.

איך אפשר ליצור עניין בתחילת השיחה?

יש מגוון דרכים אפשריות ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה. אפשר למשל להציג מיד את התועלת המרכזית של המוצר, לדוגמה לומר משפט כגון: "יש לי משהו שיכול לשנות את החיים שלך באופן משמעותי". הרעיון הוא שהפתיחה חייבת להיות מעניינת, רלוונטית ומעוררת סקרנות כדי שהאדם בצד השני ירצה לשמוע עוד. חשוב מאוד שהעניין שיצרתם יהיה קשור ישירות למוצר או לשירות שיציעו בהמשך השיחה, ושלא יעורר עוינות או התנגדות.

האם כדאי להציג את עצמך בתחילת השיחה?

הצגה עצמית קצרה אמנם יכולה לעזור ביצירת אמון, אך היא נחשבת על פי אליעד כהן כפעולה משנית בלבד. יש אנשים שמתחילים את השיחה במשפטים כמו "שלום, אני יוסי ואני מתקשר כי..." - וזה אמנם יכול להיות נחמד, אך לרוב מדובר בבזבוז זמן. הצגה עצמית צריכה להיות קצרה וממוקדת, כאשר רוב תשומת הלב של הלקוח צריכה להיות נתונה לעניין ולתועלת שתציעו בהמשך.

מה הדמיון בין שיחת מכירה להתחלה עם בחורה?

אליעד כהן מסביר שיש דמיון בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון, כיוון שבשני המקרים המשפטים הראשונים צריכים לעורר עניין וסקרנות כדי שהשיחה תמשיך. כמו שבטלפון הלקוח יכול לנתק, כך גם בשיחה עם בחורה היא יכולה "לברוח" פנימית גם אם אינה מתרחקת פיזית. לכן, בשני המקרים, המשפטים הראשונים חייבים להיות מספיק מושכים כדי ליצור עניין בסיסי והמשך הקשבה.

איך לשלב עניין בתסריט השיחה באופן מעשי?

כדי לשלב עניין בצורה נכונה בתסריט השיחה, מומלץ לחשוב על משפט פתיחה שקשור לתועלת ישירה שהלקוח יקבל. חשוב שהפתיחה תתקשר באופן ברור להמשך השיחה ולמוצר, וגם שלא תיצור התנגדות או אי - אמון. למשל, אפשר לומר משהו כמו "יש לי מידע חשוב שיכול לעזור לך לחסוך כסף באופן משמעותי כבר מהחודש הבא" וכך להבטיח שהלקוח יהיה מעוניין להמשיך להקשיב.

לסיכום, מהם השלבים הנכונים בשיחת מכירה טלפונית?
  • שלב ראשון: למכור ללקוח את השיחה עצמה וליצור אצלו עניין בסיסי וסקרנות להקשיב.
  • שלב שני: לאחר שהצלחתם לעורר את העניין הראשוני, לעבור לשלב של מכירת המוצר או השירות באופן מפורט יותר.
השאלה שכל איש מכירות חייב לשאול את עצמו לפני תחילת שיחת הטלפון היא: "מה המשפטים הראשונים שאגיד כדי שהלקוח ירצה להקשיב לי לפחות למשך שתי דקות?"
מה המבנה הנכון לשיחת מכירה בטלפון?

כאשר ניגשים לבצע שיחת מכירה טלפונית, הדבר הראשון שחשוב להבין הוא שלשיחת מכירה יש שני חלקים עיקריים:
  • החלק הראשון - מכירת השיחה עצמה.
  • החלק השני - מכירת המוצר או השירות במהלך השיחה.
הרבה אנשי מכירות מתחילים את שיחת המכירה בהצגה עצמית ארוכה או בהסבר מיותר כיצד הגיעו למספר הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי. למשל, שאלות כמו "הגעתי למשה?" או אמירות כמו "קיבלתי את הטלפון שלך מחבר" הן נפוצות, אך אינן בהכרח הדבר הנכון לעשות. הן לא תמיד רלוונטיות ובמקרים רבים מבזבזות זמן ומחלישות את העניין הראשוני.

האם נכון ליצור קרבה או סמכות בתחילת השיחה?

יש גישות שאומרות שבתחילת השיחה צריך ליצור קרבה עם הלקוח, מתוך ההנחה שאם תיווצר קרבה הוא יקשיב יותר בקלות. מצד שני, קיימת גישה הפוכה שאומרת שעדיף דווקא ליצור ריחוק או סמכות על מנת לשלוט בשיחה. האמת, כפי שמציג אליעד, אינה דווקא ביצירת קרבה או סמכות, אלא הדבר החשוב ביותר במשפטים הראשונים הוא לעורר עניין שיגרום לאדם בצד השני לרצות להמשיך להקשיב לך.

למה חשוב למכור את השיחה עצמה עוד לפני המוצר?

הסיבה החשובה ביותר לכך היא שבטלפון, בניגוד למפגש פנים אל פנים, הלקוח יכול פשוט לנתק את השיחה. לכן, מטרת המשפטים הראשונים בשיחה היא לא למכור את המוצר, לא להציג את עצמך ולא לבזבז זמן, אלא רק לגרום ללקוח לרצות להקשיב לשיחה עצמה לפחות למשך שתי דקות. לדוגמה, אם מישהו יגיד ללקוח בטלפון "אם לא תקשיב לשיחה הזאת, נפגע בבת שלך" - כמובן שזו דוגמה קיצונית, אך היא ממחישה שהלקוח יהיה קשוב בלי קשר להצגה עצמית או הסבר מקדים. המטרה היא תמיד קודם כל לעורר עניין והקשבה.

איך ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה?

יש הרבה דרכים ליצור עניין בתחילת השיחה. אפשר למשל להציג מיד את התועלת המרכזית מהמוצר, כגון "יש לי משהו שיכול לשנות לך את החיים בצורה משמעותית". העיקרון הוא שההתחלה חייבת להיות מעניינת ורלוונטית מספיק, כך שהאדם בצד השני ירצה להמשיך להקשיב.

חשוב שהעניין שיוצרים בתחילת השיחה יהיה רלוונטי למוצר או לשירות שנמכר בהמשך, ושלא ייצור עוינות או התנגדות בצד השני. כלומר, העניין הראשוני צריך להיות קשור גם למה שתציע לו בהמשך השיחה.

האם כדאי להציג את עצמך בתחילת השיחה?

למרות שהצגה עצמית מקובלת מאוד, אליעד מציג את ההצגה העצמית כפעולה משנית בשיחת מכירה. הצגה עצמית קצרה יכולה לעזור ביצירת אמון, אך לא מומלץ להאריך בה. עיקר הזמן בתחילת השיחה צריך להיות מוקדש ליצירת עניין וסקרנות מצד הלקוח.

מה הקשר בין שיחת מכירה להתחלה עם בחורה?

קיים דמיון רב בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון. בשני המקרים, המשפטים הראשונים מיועדים לעורר עניין כדי שהשיחה תוכל להמשיך. כמו שבטלפון הלקוח יכול פשוט לנתק, כך בשיחה עם בחורה היא יכולה "לברוח" פנימית, גם אם לא פיזית. המשותף לשני המצבים הוא הצורך להקפיד שהמשפטים הראשונים יהיו מספיק מושכים ומעניינים כדי שהשיחה תמשיך ותעמיק.

לסיכום: מהם השלבים הנכונים לשיחת מכירה בטלפון?
  • שלב ראשון: לגרום ללקוח לרצות להקשיב לשיחה. ("מכירת השיחה עצמה")
  • שלב שני: רק אחרי שתפסת את תשומת הלב שלו והלקוח מעוניין להקשיב, לעבור למכירת המוצר או השירות.
השאלה המרכזית שכל איש מכירות צריך לשאול את עצמו בתחילת השיחה היא: "מה אני יכול לומר ללקוח במשפטים הראשונים שיגרום לו לרצות להקשיב לי במשך שתי דקות לפחות?"
עכשיו בן אדם צריך למכור למישהו משהו בטלפון, מה אתה רוצה למכור נגיד בטלפון שירות ל...?

ש: אנטנה לאוטו לא משנה.

אליעד: אנטנה לאוטו, מה אתה רוצה למכור בטלפון?

ש: שיעברו לסלקום מחברה סלולרית.

אליעד: אין בעיה אתה רוצה לשכנע מישהו מסל כלום לסלקום. הלאה עכשיו השאלה היא מה אתה אמור להגיד בשני המשפטים, מה אמור להיות המבנה של השיחה בעצם זאת השאלה.

ש: קודם כל דבר ראשון ליצור קרבה על סמך מה שדיברנו מקודם.

אליעד: מחויב? קודם כל ליצור ריחוק ליצור סמכות מה קשור.

ש: רצוי ליצור קרבה.

אליעד: אתה נותן תשובה כי זה מה שאמרנו קודם? טוב בוא ניתן את הפרספקטיבה שלי בסדר. יש אנשים שהגישה שלהם אומרת שבמשפטים הראשונים אתה צריך להציג את עצמך.

ש: זה מה שהם עושים בדרך כלל.

אליעד: אוקי סבבה יש בזה היגיון, עכשיו יש פרספקטיבה שאומרת שמהמשפט הראשון תנסה למכור לו את מה שאתה רוצה מההתחלה תתקוף מההתחלה.

ש: קודם כל להכיר את הבן אדם "הגעתי למשה?" סתם שאלה.

אליעד: אוקי.

ש: לדעת למי הגעתי ואחרי זה אולי לתת לו את ההודעה עצמה "קיבלתי את הטלפון שלך מ - x".

אליעד: בהנחה שלא קיבלת מ - x בהנחה נגיד שזה אקראי, השאלה היא האם זאת האמת שאתה צריך לתת לו מידע מאיפה קיבלת את הטלפון.

ש: אולי אם זה חבר שלו.

אליעד: מה המהות של העניין האם באמת צריך ליצור קרבה האם זאת האמת?

ש: לא.

אליעד: למה לא אולי כן, מה המהות של השיחה של התחלת השיחה?

ש: אני אגיד לך מה אני חושב אני חושב שחשוב זה ליצור כמה שיותר מהר אינטרס אצל הבן אדם שאתה.

אליעד: הקונה.

ש: הקונה כן.

אליעד: כן.

ש: אצל זה שאמור לשלם.

אליעד: ליצור לו אינטרס שמה?

ש: ישר ליצור לו אינטרס לשוחח איתך ששווה להמשיך את השיחה וזה יגרום לך לאיזה משהו טוב יותר בעתיד.

אליעד: בדיוק אז בא נסביר את זה ככה שיחת מכירה יש בה שני חלקים יש בה את החלק שאתה מנסה למכור את המוצר ויש בה את החלק שאתה מנסה למכור את שיחת המכירה עצמה, כששיחת מכירה מתחילה בטלפון כי במציאות בן אדם פחות בורח אבל נגיד בטלפון שהוא מנתק את הטלפון או מה שזה לא יהיה בשיחת מכירה קודם כל אתה צריך למכור את שיחת המכירה עצמה.

אתה צריך ליצור לו עניין לרצות להקשיב לך, המהות היא

"איך אני גורם לו לרצות להקשיב לי שתי דקות בטלפון" זאת השאלה זה לא "איך אני מוכר לו את המוצר" זה לא "איך אני מציג את עצמי" זה לא מעניין, "מה אני צריך להגיד לו כדי שירצה להקשיב לי שתי דקות" לדוגמא אם נגיד אתה אומר לו "תקשיב אם לא תקשיב לשיחה הזאת נהרוג את הבת שלך" גם אם לא היית מציג את עצמך הוא היה מקשיב לשיחה.

ש: להזכיר לו חיסרון.

אליעד: את שמעת מה אמרתי?

ש: זה להביא חיסרון כלשהו.

אליעד: לא יודע יכול להיות זאת כבר תשובה מה להגיד לו אבל אני אומר בגדול אני בא להגיד שלהציג את עצמך או כל הסיפורים האלה זאת לא האמת האמת היא שהתחלת השיחה אמורה, אתה אמור לשאול את עצמך כאיש מכירות "מה אני אמור להגיד לו במשפטים הראשונים כדי לגרום לו לרצות להקשיב לי להמשך השיחה" זאת השאלה, אחרי שתפסת אותו עכשיו תספר לו על המוצר על מה שזה לא יהיה.

כי הרבה אנשים מתחילים מהמשפט הראשון לספר את הסיפור או בכלל מבזבזים את הזמן של המשפטים הראשונים ויותר מדי מספרים סיפורים כגון "איך הגעתי אליך" או "מי אני". כאילו עכשיו זה בסדר להגיד את זה כדי ליצור אולי אמון אבל לפעמים יותר מדי מוסיפים על זה מידע שזה מיותר נגיד. החידוד הוא כדלקמן התחלת השיחה מטרתה למכור את השיחה, שלב ראשון מכירת השיחה שלב שני השיחה עצמה מוכרת את המוצר.

ש: זה כמו להתחיל עם בחורה.

אליעד: שמה? נניח כן תספר.

ש: זה מאוד מזכיר כי המשפטים הראשונים זה קודם כל יצירת העניין ככה שהיא כאילו בכלל תמשיך לדבר איתך.

אליעד: למרות שאם אתה פוגש מישהי במציאות אז היא פחות יכולה "לברוח".

ש: לא בסדר אבל המשפטים הראשונים.

אליעד: אבל אתה צודק מה שאמרת.

ש: היא בורחת פנימית היא לא חייבת לברוח חיצונית.

אליעד: את מתכוונת להגיד שאת בורחת פנימית.

ש: אבל בעיקרון הטקטיקה היא אותה טקטיקה זה סוג של טקטיקה של מכירה.

אליעד: אוקי הבנו. עכשיו אתה יכול למכור את השיחה בהרבה דרכים נכון אתה יכול להגיד לו "אם תקשיב לי עד הסוף תקבל מיליון דולר ואם לא אני אהרוג אותך" הוא יקשיב לך, סבבה בהנחה שזה ישמע אמין אבל מצד שני גם זה קשור למוצר שלך צריך למצוא לו גרסה שזה גם משהו שיהיה מעניין וגם שזה איכשהו יהיה קשור להמשך הסיפור של המוצר וגם שזה לא נגיד יצור עויינות או משהו, צריך לחשוב לראות כל מוצר באופן ספציפי על מה מדובר.

ש: אתה יכול להגיד לו "יש לי דבר מאוד מעניין שיכול לשנות אותך ואת החיים לגמרי" או "בצורה משמעותית" סתם.

אליעד: אוקי.
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1
... פגישות בטלפון מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות ... איש המכירות מנסה למכור ללקוח, בשיחה טלפונית, פגישה פרונטאלית עם איש המכירות בשטח. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מבצע שיחה טלפונית ללקוח פוטנציאלי ואיש המכירות הטלפוני, מנסה למכור ללקוח המתעניין פגישה פרונטאלית עם איש מכירות פרונטאלי. ובכוונה אני מדגיש כאן את ההגדרה של ...
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2
... פגישות בטלפון מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2 וכאן נסביר, איך ... היא, שזה אפשרי רק אם איש המכירות יודע להטיל ספק בכך שהוא איש המכירות מבין את השאלות של הלקוח בטלפון וגם להטיל ספק בכך שהלקוח מבין את התשובות של איש המכירות בטלפון. ואני אסביר. נניח שהלקוח שואל שאלה מאוד נפוצה, כגון כמה עולה המוצר. ונניח שלמוצר שלנו יש מחיר מוגדר. ונניח שאומרים ללקוח בטלפון את המחיר של המוצר. אותו המחיר המדוייק שהלקוח ... אחר. כי תפישת המוצר של הלקוח, שונה כנראה מתפישת המוצר שלנו. כי המוצר שלנו במציאות, הוא כמעט בוודאות שונה מהמוצר שאותו הלקוח מדמיין בטלפון. ואם איש המכירות הטלפוני, מתקשה להבין שאולי הוא לא ירד לעומק דעתו של הלקוח בטלפון ואם איש המכירות לא מבין שכנראה שהלקוח לא באמת מבין ממנו את כל המידע בטלפון, אז איש המכירות הטלפוני, מכניס את עצמו למלכודת. כי הוא איש המכירות בעצמו, חושב בטעות שהוא כבר העביר ללקוח את רוב ככל המידע שאפשרי להעביר על המוצר. אבל איש מכירות יותר חכם, מבין, שמאחורי כל שאלה של ... מה שנראה לנו וללקוח שהוא שאל, אבל באמת לאמיתה, הלקוח לוקח את המידע שלנו ומפרש אותו ומסיק ממנו מה שבא לו. ולכן בתהליך של הדרכת אנשי מכירות, מנהל צוות המכירות הטלפוני, צריך לקחת שאלות נפוצות של לקוחות בטלפון ולהראות לצוות המכירות, את הסיפורים האפשריים מאחורי השאלות של הלקוחות. וגם לקחת תשובות נפוצות של אנשי המכירות ולהראות לאנשי המכירות, כיצד הלקוח יכול לפרש במגוון רחב של דרכים? את התשובות של איש המכירות. תשובות ופירושים שאינם בהכרח נכונים. בדרך הזו, אנשי המכירות הטלפוניים שאמורים לתאם פגישות, אולי ישכילו להבין? שאל להם לסמוך על כך שהם באמת יורדים לסוף דעתו של הלקוח בטלפון ואל להם לחשוב שהם באמת יכולים לספק ללקוח את כל המידע בטלפון. ושוב, ככל ...
מכירות טלפוניות. איך למכור בטלפון? איך לפתח שיחה בטלפון? איך למשוך שיחה בטלפון? איך להאריך שיחה בטלפון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה בטלפון? שאלות פתוחות, שאלות סגורות.
מכירות טלפוניות . איך למכור בטלפון? איך לפתח שיחה בטלפון? איך למשוך שיחה בטלפון? איך להאריך שיחה בטלפון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה בטלפון? שאלות פתוחות, שאלות סגורות. כאשר מנהלים עם מישהו שיחת טלפון, הרבה יותר קל לצד השני, לנתק ולסיים את השיחה, מאשר במציאות. ...
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
... בהתנגדויות בחינוך, טיפול בהתנגדויות עובדים, טיפול בהתנגדויות שירות לקוחות, טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות בטיפול, טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות , טיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? שיטות לטיפול בהתנגדויות, מודל טיפול בהתנגדויות, התמודדות עם התנגדויות, טכניקות לטיפול ...
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
... לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות למה אנשי מכירות מרגישים שהם מציקים ... תחושה לא נעימה של להציק ללקוחות. אליעד כהן מסביר שמדובר בתחושה נפוצה מאוד בקרב אנשים העובדים בתחומי המכירות בכלל, כמו טלמרקטינג , עבודה בעגלות, או מכירות פנים אל פנים. הוא מסביר שהסיבה העיקרית לכך היא שאיש המכירות חווה את עצמו כמי שמטריד את הלקוח, בעיקר משום שהוא לוקח ... ללקוח. איך להפסיק להרגיש מציק ללקוחות? טיפול בהתנגדויות במכירות איך להתמודד עם אי נוחות במכירות? איך לשפר מיומנויות טלמרקטינג? למה קשה לי למכור? איך להאמין במוצר שלך? טיפים לאנשי מכירות מתחילים ...
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות
... ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות בשיחות מכירה באופן כללי, בפרט בשיחות מכירה ...
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
... איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות מי שרוצה לגרום לצוות המכירות הטלפוני שלו? שאחראי לתאם לו פגישות פיזיות בעולם היותר אמיתי, להגדיל את הסיכוי ...
הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון
... מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מכירות טלפוניות, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, מכירות טלפוניות, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, מומחה במכירות, מומחה בשיווק בתחום מכירות טלפוניות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 21:06:32 - wesi28