אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מניפולציה ✔שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מניפולציה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע שופט, אומנות הסוגסטיה, לשכנע בחורה לצאת איתך, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, לנסח טקסט משכנע, לשכנע שכן, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, NLP כלים, להתראיין נכון, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, NLP טיפולים, הבסיס למכירות nlp, חומר על nlp, לשכנע בחור, NLP טיפול בחרדות, התמודדות עם התנגדויות מכירות, זיהוי מסרים תת הכרתיים, להתכונן לראיון, nlp דוגמא, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, ללמוד לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע את הילד, NLP סרטונים, לשכנע גבר להיות איתך, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, NLP פוביה, לשכנע בנות, להתמודד עם התנגדויות של לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
איך אפשר לשכנע אדם לא להיפגע מדברים שנאמרו לו?

הדרך שבה אנשים מפרשים סיטואציות קובעת איך הם ירגישו בעקבותיהן. אליעד כהן מסביר שכאשר מישהו נפגע, זה לא בגלל העובדות עצמן, אלא בגלל הפרשנות שלו למה שקרה. אליעד נותן דוגמה של אדם שהוזמן לאירוע ברגע האחרון. העובדה היא שלא הזמינו אותו לפני שבוע, אך הפרשנות היא שהדבר נעשה מתוך זלזול או חוסר כבוד. כדי לגרום לאדם לא להיפגע, צריך לשכנע אותו שהסיבה האמיתית להזמנה המאוחרת היא שונה ממה שהוא מפרש.

לדוגמה, אם מישהו כועס שהוזמן רק ברגע האחרון לחתונה, ניתן להסביר לו: "חשבנו שאתה יודע על האירוע, אבל כשהבנו שלא הודיעו לך בזמן, מיד התקשרנו". אפשרות נוספת היא לומר לו ששלחו לו הזמנה מראש אך היא לא הגיעה אליו מסיבות טכניות, או שניסו ליצור איתו קשר ללא הצלחה. חשוב לציין שההסברים הללו צריכים להיות אמינים ולא להיראות כתירוצים קלושים.

מה ההבדל בין עובדות לפרשנויות בשכנוע?

אליעד כהן מדגיש שבכל תהליך של שכנוע או מניפולציה, חיוני להבחין בין עובדות לפרשנויות:
  • עובדה היא נתון מוחלט שאין עליו ויכוח, כגון "הזמנתי אותך רק אתמול".
  • פרשנות היא ההסבר שנותנים לעובדה, למשל, "הזמינו אותי מאוחר כי לא מכבדים אותי".
לכן, כאשר רוצים לשכנע מישהו להפסיק להיפגע, חשוב להראות לו שהפרשנות השלילית שהוא נותן לעובדה לא נכונה, ולהציע פרשנות אחרת וחיובית יותר. לדוגמה, אם האדם מפרש הזמנה מאוחרת כזלזול, אפשר להציע לו פרשנות חלופית, כמו שהזמנתו נתפסה כמובנת מאליה ולכן אף אחד לא חשב שצריך להזמינו באופן מיוחד. כך, האדם יכול לראות שהמציאות האובייקטיבית שונה ממה שחשב, וכעסו יכול להיעלם.

כיצד להעביר אחריות לאדם אחר בלי לפגוע?

אליעד כהן נותן דוגמה איך להעביר את האחריות להזמנה המאוחרת לאדם אחר בצורה עדינה, מבלי לפגוע באדם שהוזמן באיחור. ניתן לומר למוזמן: "חשבתי שהזמינו אותך מזמן, הופתעתי לגלות שרק עכשיו יצרו איתך קשר". בדרך זו, הדובר מציג את עצמו בצד של האדם שנפגע, כאילו גם הוא מופתע ולא מרוצה מהמצב, וכך מעביר בעדינות את האחריות לצד שלישי או לאירועים שהתרחשו.

הדבר נעשה גם באמצעות יצירת הזדהות, כמו לומר: "גם אני מרגיש לא נוח עם זה שהודיעו לך ברגע האחרון, אני מבין אותך". כך האדם שמרגיש פגוע לא יחשוב שמזלזלים בו, אלא שישנן סיבות אובייקטיביות שגרמו לסיטואציה.

איך להסביר שאי - הזמנה אינה פגיעה אישית?

אליעד כהן מסביר שכדי לשכנע מישהו לא להיפגע, אפשר לומר לו באופן גלוי שלמעשה כלל לא היה צריך להזמין אותו מלכתחילה, אבל לא מתוך כוונה לפגוע. אפשר לומר, למשל, "האמת היא שלא רצינו להטריח אותך. חשבנו שאתה לא צריך להגיע כי האירוע הזה אינו רלוונטי עבורך, ולא רצינו שתצטרך לבוא רק מתוך חובה". בדרך הזו, האדם לא ירגיש שהוא הושפל, אלא להפך - ירגיש שחסכו ממנו טרחה, ולכן אין סיבה להיפגע.

בנוסף, אפשר גם להסביר שלא מדובר בזלזול, אלא להיפך, מתוך רצון להתחשב באותו אדם. כאשר אדם מרגיש שהכוונה מאחורי המעשים טובה ולא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מניפולציה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, מניפולציה, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איפה ללמוד nlp ושכנוע? הדרכת אנשי מכירות מתחילים למכור בכתב איך לגרום למישהו לא לעשות? לגרום למישהו להימשך אלי שיטות השכנוע של ביבי נתניהו הטבה ללקוח לגרום למישהו לעשות משהו מחיר השוק של מוצר אמצעי שכנוע בפרסומות איך להסביר ללקוח את התמחור? להכיר את שפת הלקוח איך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? למכור כשאתה מרגיש רע מתחילים למכור לשכנע מישהו לאהוב אותך לגרום למישהו שיש לו בחירה לשבח את המוצר איך למכור מוצר עם חסרונות? איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? השכנוע של ביבי נתניהו שנאה לאיש מכירות תמחור מוצר ללקוח חשק למכור מה הלקוח באמת רוצה? לקוח לא בטוח בעצמו לסנן את הלקוח שכנוע הפוך כימיה עם הלקוח לגרום ללקוח להבין את התמחור איזה חומר שיווקי להכין? להיות מסוגל לשכנע קושי לשכנע להגדיל מכירות של מוצר שיווק לטווח הארוך איך מבצע משפיע על הלקוח? אמפתיה כלפי לקוח להצליח בעסק אם אני שונא למכור להתמקד בכאב של הלקוח בוס כלקוח האפשרויות של הלקוח למה הלקוח לא רוצה? לגרום לעסק להצליח בלי לקוחות לשכנע מישהו לא להיפגע שיקוף והשפעה על אדם אחר לגרום למישהו להצביע ראפור למתקדמים לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה למכור שירותי עיצוב לשפר את אנשי המכירות אסטרטגיות לניהול משא ומתן איך למכור שירות? מוח של איש מכירות מוצר פחות טוב לגרום לאקסים לתת בך אמון הנחה משפיעה על הלקוח לתכנן את הכנת חומרי השיווק שיווק ממומן מרגיש שאני גונב את הלקוחות לקוח עם דרישות להביע הזדהות לתעדף לקוחות איפה ללמוד איך לשכנע? להיות איש מכירות תותח פרסום למוצרי יוקרה מחיר למוצר לא יודע לשכנע המלצות של לקוחות לנהל לקוחות טריקים לשכנוע בטקסט כמה שהלקוח מוכן לשלם? מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח? איך למכור ביותר כסף? אימון ב nlp שתילת מחשבות לאקסית fomo של לקוח לקוח מפחד שלא יהיו תוצאות שיפור תהליכי השיווק לגרום למישהו לא לפחד מזוגיות מצב הרוח של הלקוח להיות כנה עם לקוח להתעלם מהשאלה של הלקוח לשכנע מישהו להיקשר טכניקות שכנוע מתקדמות לגרום למישהו להאמין ברעיון תחושת ריחוק מול לקוח לייצר מודעות למוצר איזו חברה עושה שיווק יותר טוב? להעביר נושא מול התנגדות לקוח שפת הגוף של הלקוח לגרום ללקוח להאמין הדרכת מנהלי מכירות תלונות של לקוח לקוח עם דרישות מוזרות שלם עם המוצר ליצור לקוחות חוזרים אסטרטגיות במשא ומתן לספק ללקוח שירות מניפולציות רגשיות לקוח שאכפת לו רק מהמחיר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, מומחה שיווק, קואצ'ר בנושאי מניפולציה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7656 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 09:08:50 - wesi28