אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מניפולציות במערכות יחסים ✔מניפולציות במערכות יחסים, האח הגדול, צביעות, התחסדות, להגן על החלשים, לומר את כל האמת בפנים, אגרסיביות, התחזות, הזהרו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מניפולציות במערכות יחסים, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, אומנות הפרזנטציה, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע את עצמי, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, סודות ה nlp, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע ללכת לפסיכולוג, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, ללמוד רטוריקה, ניהול משא ומתן, לשכנע את החברים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע את חברה שלך, פסיכוקיברנטיקה, להתראיין בטלוויזיה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, NLP פיקאפ, שיטות מכירה, לשכנע אשה להתחתן, nlp למתקדמים, תשובות בראיון, סדנת מכירות, אמנות השכנוע, לשכנע גבר לחזור, טיפול nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, להתמודד עם התנגדויות קניה, ייעוץ לפוליטיקאים, ניתוח רטורי, לשכנע מישהו לעשות משהו, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מניפולציות במערכות יחסים, האח הגדול, צביעות, התחסדות, להגן על החלשים, לומר את כל האמת בפנים, אגרסיביות, התחזות, הזהרו מן הצבועים, אלימות, תוקפנות, ערסיות, תקשורת בין אישית, צבא האמת של שי חי, צבא האמת של אנשי השקר, התנהגות של ערסים
מהי האסטרטגיה של אנשים שמתחזים לאנשי מוסר וצדק?

אליעד כהן מסביר שיש סוג של אנשים שמטרתם להיראות מוסריים וערכיים כלפי חוץ. הוא מתאר את האסטרטגיה שלהם, שכרוכה במניפולציות מתוחכמות: אנשים אלו מקשיבים לשיחות ולוויכוחים בין אנשים אחרים, מחפשים מיד למי הדעה שהושמעה פוגעת או מזיקה, ואז בוחרים להציג את עצמם כמגיני הצדק והחלשים. לטענתו של אליעד, מדובר בשיטה נפוצה מאד, שבה אותו אדם שנראה לכאורה כמגנם של החלשים, בעצמו משתמש בתוקפנות ובאלימות מילולית כדי לתקוף את אלו שלכאורה פגעו באחרים.

האם ניתן להביע דעה בלי לפגוע במישהו אחר?

אליעד מדגיש שכל דעה שמישהו מביע תמיד פוגעת במישהו אחר, אפילו באופן עקיף. הוא מביא לכך מגוון דוגמאות:
  • אם מישהו תומך בעניים, הוא באופן עקיף פוגע בעשירים. אם הוא תומך בעשירים, הוא פוגע בעניים.
  • אדם שבעד העלאת מסים פוגע במי שנפגע מכך כלכלית, ולהפך, אדם שבעד הורדת מסים פוגע במי שמסתמך על כספי המיסים.
  • אליעד מביא דוגמה קיצונית במיוחד: "היינו צריכים להרוג את היטלר כשהיה ילד". מצד אחד, זה נשמע מוסרי כי זה היה מונע נזק עצום לעולם, אך מצד שני, הילד לא עשה עדיין דבר רע. כך, כל עמדה מוסרית היא מורכבת וניתן למצוא בה גם צדדים לא מוסריים או בעייתיים.
  • אפילו כשמדובר במחבל מתאבד שמתכנן להתפוצץ, גם אז ניתן לשאול מדוע לחסלו ולא רק למנוע את הפיגוע. כלומר, תמיד יש מורכבות מוסרית.
מה המשמעות של הסיפור על שני הדגים?

אליעד מספר סיפור על שני חברים שחלקו ביניהם שני דגים, אחד גדול ואחד קטן. החבר הראשון לקח את הדג הגדול לעצמו והשאיר את הקטן לחברו. כשנשאל מדוע עשה זאת, ענה בפשטות שאילו המצב היה הפוך, הוא עצמו היה בוחר מראש את הדג הקטן, ולכן יצא הוגן בכך שבחר את הגדול תחילה. המסר בסיפור זה הוא שלא משנה מה תעשה, תמיד מישהו ימצא על מה להתלונן. תמיד אפשר לטעון שאתה לא בסדר, כי כל מעשה שתעשה פוגע במישהו או מזיק למישהו אחר.

האם אפשר תמיד למצוא מישהו שנפגע?

אליעד מסביר שאכן ניתן למצוא תמיד מישהו שנפגע מכל דעה או מעשה, והוא מדגים זאת בצורה קיצונית: אם אדם מוחא כפיים, ניתן להאשים אותו בפגיעה בחיידקים. אם הוא עובד הרבה, יגידו לו שהוא מגזים וצריך לנוח. אם הוא נח, יאשימו אותו שהוא עצלן וצריך לעבוד. לא משנה מה יעשה האדם, תמיד מישהו יוכל לבוא ולהאשים אותו בפגיעה כלשהי, בין אם באופן מגוחך ובין אם באופן רציני.

מהי המניפולציה הבסיסית של מי שמגן על החלשים?

אליעד מסביר שמניפולציה נפוצה במיוחד היא להציג את עצמך כמי שמגן על החלש, אך בפועל להשתמש בתוקפנות כנגד התוקף. במצב כזה, האדם שמתחזה כאילו הוא מוסרי ואנושי בעצם משתמש באותה שיטה שהוא מגנה: הוא תוקף את מי שלכאורה תקף אדם אחר, וכך הופך בעצמו לתוקפן. כלומר, הוא מצביע על צביעותם של אנשים שמנסים להצטייר כאבירים מוסריים, אך בעצם הם עצמם תוקפניים ואלימים.

מה צריך לעשות כדי לא ליפול למניפולציה כזו?

אליעד ממליץ לשים לב כששני אנשים מתווכחים, תמיד לשאול את השאלה "את מי זה דופק?" ולהבין שמאוד קל לנצל זאת למניפולציה. אסור להיות עיוור לעובדה שכשמישהו מגן על החלש, הוא למעשה תוקף מישהו אחר ולכן הופך בעצמו לתוקף. המודעות לכך חשובה כדי לא ליפול בפח המניפולציות הנפוצות, בייחוד בהקשר של מערכות יחסים ותקשורת בין - אישית.

מה המסקנה שאליעד כהן רוצה שניקח?

המסקנה של אליעד היא שלא קיים אדם שמסוגל להיות מוסרי לחלוטין בלי לפגוע באף אחד. עלינו להיזהר במיוחד מאנשים שמציגים עצמם כצדיקים גדולים או מגני החלשים, משום שלעיתים קרובות מדובר במניפולטורים שנוקטים בדיוק באותם אמצעים אלימים שהם מתיימרים להתנגד אליהם. צריך לשים לב לצביעות זו, ובעיקר לזכור שלכל מעשה ולכל דעה יהיו תמיד צדדים שונים ופגיעות נסתרות.
חוכמת חזל, אסטרונומיה, אומנות הויכוח, רטוריקה, מספר הכוכבים, הנחות יסוד, האם התורה אמת? הוכחות לאמיתות התורה, האסטרונומיה של חזל, תורה ומדע, מדע או תורה, מי כתב את התורה? חלק 2
חוכמת חזל, אסטרונומיה, אומנות הויכוח, רטוריקה, מספר הכוכבים, הנחות יסוד, האם התורה אמת? הוכחות לאמיתות התורה, האסטרונומיה של חזל, תורה ומדע, מדע או תורה, מי כתב את התורה? חלק 2
...את החלק של היקום שהאנושות יכולה לתצפת ולמדוד. האם חזל דיברו על היקום כולו או על היקום הידוע? אליעד ממשיך להסביר שאם נבין שחזל דיברו על היקום הידוע, הטענה שלהם הופכת להגיונית ומדויקת. לדבריו, המתנגדים לתורה בכוח מנסים בכוונה לפרש את דברי חזל בצורה הכי פחות הגיונית על מנת להוכיח שהם טעו. הוא מוסיף ומחדד שאם היקום הוא סופי ונוצר בזמן המפץ הגדול, אין בעיה עקרונית לספור את הכוכבים שבו, לפחות ברמה התיאורטית. לפיכך, אם חזל ידעו מספר מדויק, אין זה בהכרח מוכיח כי התורה היא אלוהית, אבל בהחלט מראה שהם ידעו...
האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? מתי להעלות מחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה?
...כמה שיותר מהר יותר טוב. 4 - איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? תשובה: להעלות את המחיר בבת אחת, בלי שום הודעה מוקדמת. תבטל את כל ההסכמים הקיימים שלך, אבל תעלה את המחיר בהסכמים חדשים. 5 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? 6 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים? תשובה: פשוט תגיד באופן חד משמעי, שאתה מעלה את המחיר, כי ככה, בלי שום סיבה, כי ככה אתה רוצה, בלי לנמק, בלי להסביר, וזהו. אתה לא חייב להסביר ללקוחות את ההיגיון של המחיר שלך. אם לקוח שואל אותך למה זה כל כך יקר, פשוט...
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
...שאתם לא מוכרים רק רכיבים או מפרטים טכניים, אלא שירותים נלווים וערך מוסף אמיתי. אם אתם חוששים שהלקוח שלכם יפנה למתחרה זול יותר, כנראה שאתם עצמכם לא מבינים לעומק את הערך שאתם מספקים ללקוחות שלכם. הוא מוסיף ואומר שדווקא כאשר אתם מוכרים מוצר איכותי מאוד, הכרחי במיוחד לפרט את המפרט בצורה מלאה ככל האפשר. אם לא תפרטו, הלקוח יטעה לחשוב שהמתחרה הזול נותן אותו דבר בדיוק, וכך תפסידו אותו. לעומת זאת, אם תפרטו במדויק את המפרט ותבהירו את הערך המוסף שלכם, תצליחו להראות ללקוח את הערך האמיתי של השירות שלכם. לסיכום:...
טיפים לניהול שיחה, איך לשאול שאלה נכון? איך לקבל תשובה לשאלה שלך? איך להגיב כשמישהו נותן תשובות לא נכונות לשאלה שלך? איך לפקס מישהו בשיחה? איך למקד מישהו בשיחה? איך לגרום למישהו לענות לך תשובה עניינית לשאלה שלך? איך לגרום למישהו לא לענות לך תשובות טיפשיות לשאלה שלך? רטוריקה, איך להתווכח נכון? איך לנהל שיחה?
...משהו / מבקשים ממישהו התייחסות לאיזה נושא, והוא עונה תשובה שאולי נראית קשורה כלפי חוץ, אבל תשובה שהיא לא באמת עונה על מה ששאלת אותו. סוג של תשובה מתחמקת, תשובה שנועדה לבלבל אותך. ולפעמים המשיב, באמת חושב שהתשובה שלו נכונה. וצריך לדעת איך לפקס את המשיב ואיך להחזיר אותו לשיחה. כי בדכ מה שקורה לדוגמה בתרחיש שכזה, שבדכ השואל יאמר למשיב, אבל למה לקחת את הטלפון שלי בלי רשות, והמשיב כנראה יחזור שנית על התשובה שלו שאומרת כי רציתי להתקשר לחבר שלי. ואז השואל יחזור שוב על השאלה והמשיב שוב על התשובה. והשאלה...
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
...שפה הבעיה שלי. אליעד: כנראה שפה הבעיה שלך אז מה דיברנו אז מה הבעיה? ש: שאני עדיין לא. אליעד: שאת לא יודעת איך לתמחר את זה. ש: איך לתמחר את עצמי. אליעד: יפה זה מאוד פשוט יש כמה כסף את רוצה לקחת על עבודה מהבית זאת אומרת אם מישהו בא אלייך הביתה את לוקחת לו סכום x, בסדר אם את נוסעת אליו לבית שלו יש לזה מחיר תתני מחיר ואם הוא יגיד לך שזה יקר אז מה תגידי לו? ש: שיבוא אלי הביתה או שלא יבוא. אליעד: תגידי לו אז מה אם זה יקר אתה חושב שזה יקר אז יש לך אופציה לבוא הביתה. ש: מעניין היה לנסות את זה. אליעד: תראי...
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
...אלא לרצונות אחרים שלא מתמלאים, כמו תחושת ערך, הכרה, הערכה מהמשפחה, או תחושת משמעות בחיים. איך מזהים את הרצונות האמיתיים של העובדים? אליעד מציע שיטה לניהול נכון ומעמיק: להסתכל על כל עובד כבן אדם שלם עם מגוון רחב של רצונות ואמונות, ולא רק כמי שמבצע משימות מסוימות עבור הארגון. לכל אדם יש מערכת רצונות מגוונת, שלפעמים גם סותרים אחד את השני. למשל, עובד עשוי לרצות להיות מוערך בקרב עמיתיו לעבודה או במשפחתו. במצב כזה, אפשר ליצור סביבה שבה העובד ירגיש מוערך באמצעות פעולות חברתיות, הענקת מתנות למשפחה עם לוגו...
מוטיבציה לאנשי מכירות, איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר? איך לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר? טבלת יעדי מכירה, תכנון יעדי מכירות, איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל מנהלים?
מוטיבציה לאנשי מכירות, איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר? איך לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר? טבלת יעדי מכירה, תכנון יעדי מכירות, איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל מנהלים?
...לאנשי מכירות, איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר? איך לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר? טבלת יעדי מכירה, תכנון יעדי מכירות, איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל מנהלים? מהי הטעות הגדולה ביותר בהצבת יעדי מכירות? אחת הטעויות המרכזיות שאליעד כהן מדבר עליה, היא הצבת יעדי מכירות בצורה שגורמת לאנשי המכירות לאבד מוטיבציה למכור כמה שיותר. הוא מתאר מקרה נפוץ שבו מנהלים מציבים טבלאות של יעדים ובונוסים, כך שאיש המכירות מקבל תמריצים רק אם הוא מגיע לסכום מסוים...
אונס, נפגעת אונס, טיפול בנפגעות אונס, טיפול באונס, טראומה מאונס, NLP, שיטות שכנוע, להיות מאמן אישי, טיפול בטראומה, נפגעת תקיפה מינית, הטרדה מינית, טראומת ילדות, טראומת אונס
...כמציאות. אליעד מבהיר שלא ניתן לשלוט בכך שהמחשבה תעלה, אבל אפשר לעבוד על שינוי היחס של האדם אל אותה מחשבה. במקום להגיד לה תשכחי מזה, שזה בלתי אפשרי, הוא מציע לשאול את המטופלת מדוע זה רע להיזכר בטראומה, ומביא אותה להבין שהכאב שלה נובע מכך שהיא מפרשת את הזיכרון כאילו הוא מתרחש ממש עכשיו. האם באמת אפשר לשלוט במחשבות או רק בפרשנות שלהן? אליעד מסביר שאין אפשרות לשלוט במה האדם חושב או מרגיש ברגע שהוא נזכר בטראומה, אבל האדם כן יכול להשפיע על איך הוא מפרש את המחשבות האלה. הוא מדגים כיצד הוא עובד עם מטופלים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מניפולציות במערכות יחסים, האח הגדול, צביעות, התחסדות, להגן על החלשים, לומר את כל האמת בפנים, אגרסיביות, התחזות, הזהרו מן הצבועים, אלימות, תוקפנות, ערסיות, תקשורת בין אישית, צבא האמת של שי חי, צבא האמת של אנשי השקר, התנהגות של ערסים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מניפולציות במערכות יחסים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מניפולציות במערכות יחסים, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מודלים לתגמול אנשי מכירות למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו לשכנע מישהו לספר הקצנה לצורך שכנוע להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט לגרום ללקוח להמליץ עליך לעצמו לקוח שמבקש הנחה מצגת שיווקית לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי למה הוא מתנגד למכור? טיפול בהתנגדות של לקוח לקרוא ללקוח בשמו הפרטי למה ללמוד שכנוע? שכנוע איטי ניהול מלאי מוצרים בעיה של חוסר הבנה עם הלקוח חבר של הלקוח לגרום למישהו להעריך השפה של הלקוח לשווק מוצר לגרום ללקוחות פוטנציאלים ליצור התניה משכנעת מכירות למתקדמים האם אסטרטגיית השיווק טובה? איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק למה באמת לקוח מבקש הנחה? שפה של לקוח לגרום למישהו דתי ניתוח תהליכי שיווק למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה... איך לא להיראות כמו איש מכירות? לשכנע מישהי לחשוב לבנות מחדש אמון לשבח את המוצר ניהול משא ומתן בחוסר תום לב הנחה ללקוחות האם אפשרי לגרום למישהו לשכוח משהו שקרה? לקוח מאוכזב של המתחרים לשכנע מישהי לרצות אותך לקוח שעושה בעיות עם התשלום איך לקנות מוצר? למכור את עצמך בראיון היכרות עם לקוחות ניהול זמן של אנשי מכירות מוצר מדף כמה מוצרים למכור? לגרום למישהו לשתף שכנוע עצמי לכתוב מסרים שיווקיים לגרום למישהו לשמוח לשכנע בוחרים לקוח מכחיש להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק איך למכור מוצרי יוקרה? הזמן הנכון לשכנע מוצר קשה למכירה תוכנית ליצירת חומרי שיווק למכור באינטרנט איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? מסע הלקוח להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר לרכוש מוצרי יוקרה להציב גבול ללקוח למכור בזול והרבה מה המוצר שלך? לשכנע מישהו לאהוב לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו לקוח מתנגד למחיר איך ליצור צורך ללקוח? למה הלקוח צריך לחשוב על זה... זיהוי מניפולציות בטקסט לחסוך כסף ללקוח להכיר את הלקוח הפוטנציאלי לשכנע מישהו לומר לך מתי להציג את עצמך ללקוח? אמנות השכנוע התנגדויות במשא ומתן לדבר בצורה משכנעת מניפולציות שיווקיות של מנטורים לגרום למישהו לא להתבייש לשאול שאלות לגרום למישהו להאמין למשהו עלויות תמחור מוצר nlp לימוד הנחה על מוצרים שיטת שכנוע משולבת מניפולציות של מומחים הפרת הסכמים על ידי לקוחות לשכנע מישהו להתאהב בך טראומה ללקוח למכור מוצר בלי יתרונות לגרום ללקוח להרגיש בנוח מניפולציה איכותית מחיר שונה ללקוחות שונים לעניין לקוחות למה קשה לשכנע? לענות ללקוח כמה זה עולה לשכנע מישהו לטפל בעצמו למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה מוטיבציה לאיש מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא משא ומתן, קואצ'ר, שכנוע בתחום מניפולציות במערכות יחסים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 19_10_2025 השעה 21:58:55 - wesi28