אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח ✔...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, nlp קורס, nlp מטפל, להעביר מסר תת הכרתי, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, שפת גוף, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, לימודי nlp, לשכנע דוד, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, מניפולציה, ראיון קשה, הגדלת מכירות, יצירת עוגנים nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לנסח טקסט משכנע, איך להשפיע על אנשים, לשכנע בחורה לחזור אליך, אימון עסקי, לשכנע ללכת לרופא, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP ערכים, להגדיל מכירות, טיפול בהתנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לשכנע למכור, איך לשכנע לקוח לקנות, טקסט משכנע, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, איך למכור מוצר, מה זה nlp, לשכנע, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
3:29טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
האם תמיד נכון להיות נחמד ללקוח במכירות?

הנטייה הטבעית של אנשי מכירות ושירות לקוחות היא להיות נחמדים ואדיבים כלפי הלקוחות. ההיגיון אומר שאם מוכר או נותן שירות יהיה נחמד ללקוח, יכיל אותו, יקשיב לו וידבר בטון נעים ונמוך, זה יעזור למכירה או לשימור הלקוח. אך אליעד כהן מסביר שלא תמיד התפיסה הזו נכונה, ולפעמים צריך לפעול דווקא ההפך.

האם יש מקרים שבהם נכון להגיב באגרסיביות כלפי הלקוח?

לדברי אליעד כהן, יש מצבים שבהם דווקא תגובה אגרסיבית ולא נחמדה כלפי הלקוח היא הדבר הנכון. לפעמים, כאשר לקוח מתלונן או שואל שאלה, הוא לא באמת מצפה לתגובה עדינה או מנומסת. להפך, הוא מנסה לבחון את איש המכירות או את נותן השירות ומצפה לשמוע תגובה חד - משמעית והחלטית, שהיא בדיוק ההפך ממה שהוא בעצמו אומר.

איך מבחן הילד וההורה קשור לתגובות אגרסיביות ללקוח?

אליעד נותן דוגמה הממחישה את הנושא בעזרת ילד והורה. כשילד מבקש משהו, הוא לפעמים בודק את הגבולות של ההורה שלו, ורוצה לשמוע תגובה חד - משמעית וברורה כמו "לא, בשום פנים ואופן". הילד בעצם מחפש לשמוע משהו מוחלט ומדויק, שלא ניתן לפרש בשתי דרכים. בדומה לילד, גם הלקוח מחפש לעיתים לשמוע תגובה החלטית וברורה. כשלקוח שואל שאלה מתריסה או מעלה טענה שנשמעת לו הגיונית, לפעמים הוא רוצה שהמוכר יאמר לו חד וחלק "מה פתאום, זה לא נכון!", במקום תשובה מעורפלת כמו "אני מבין למה אתה חושב ככה, אבל...".

מה החשיבות של תגובה החלטית ואגרסיבית ללקוח?

לעיתים קרובות, התגובה ההחלטית, אפילו מעט אגרסיבית, משדרת ללקוח ביטחון ואמינות. הלקוח רוצה לראות שאיש המכירות בטוח לחלוטין בעצמו ובמוצר או בשירות שהוא מוכר, ולא רק מתנצל ומנסה להצטדק. כאשר המוכר מגיב בביטחון מוחלט, זה משדר ללקוח תחושה שהוא יודע על מה הוא מדבר ושהוא אינו מפחד לעמוד מאחורי דבריו. לדוגמה, אם לקוח אומר "למה המוצר הזה יקר?", התגובה הטובה לפעמים היא לא להסביר לו בעדינות למה המחיר מוצדק, אלא דווקא לומר לו "המוצר הזה לא יקר, המחיר מוצדק לחלוטין".

מתי הלקוח רוצה תגובה "לא נחמדה" באופן מובהק?

אליעד מדגיש כי לא מדובר על תגובה אגרסיבית באופן קבוע או מראש, אלא על זיהוי המצבים שבהם הלקוח רוצה תגובה החלטית וברורה. הוא אף נותן דוגמה קיצונית יותר, ומסביר שלפעמים לקוח רוצה לשמוע תגובה כל כך החלטית ואגרסיבית, עד כדי כך שאפשר להקצין ולומר משהו כמו "תפסיק לבלבל את המוח, אתה טועה לחלוטין". אמנם זו דוגמה מוקצנת, אבל היא מראה את הרעיון שהלקוח מחפש להיות בטוח לחלוטין שהמוכר בטוח בצדקת דבריו.

אליעד נותן דוגמה נוספת מתחום המשפט, שבה לפעמים אדם מגן על עצמו ואומר "תראה, אני מבין מה שאתה אומר, אבל...", ולעומת זאת לפעמים האדם אומר בתגובה לתביעה נגדו משפטים כמו "אתה משקר, אתה טועה לחלוטין!". לפעמים דווקא התגובה ההחלטית והחדה הזו משכנעת יותר מאשר תגובה מתנצלת או רכה, כיוון שהיא משדרת ביטחון מלא ואמינות גבוהה יותר.

איך נדע מתי נכון להגיב ללקוח באגרסיביות?

אליעד כהן מדגיש שחשוב להיות ערניים ולא לפעול באופן אוטומטי. לא כל מצב דורש תגובה אגרסיבית, אך גם לא כל מצב דורש תגובה רכה ונעימה. צריך לשים לב לאיך שהלקוח מדבר, מה הוא אומר, ולנסות להבין האם הוא בוחן את המוכר, והאם דווקא התגובה הנחושה והחד - משמעית היא מה שהלקוח רוצה לקבל.

לסיכום, אליעד ממליץ לא ללכת בעיניים עצומות אחרי הגישה הנפוצה האומרת שתמיד יש להיות נחמד ללקוח. הוא אומר "שלא יעבדו עליכם", כלומר, יש להיות ערניים ולזהות מתי תגובה נחושה ואף אגרסיבית, תהיה דווקא התגובה הנכונה, שתעזור למכור יותר או לשכנע טוב יותר את הלקוח.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות בהתנגדויות של לקוחות והנושא הוא כאשר לקוח אומר משהו, שואל שאלה תוקף, מתלונן מה שזה לא יהיה האם להגיב בצורה אגרסיבית כן או לא? אז לכאורה התשובה הטריוויאלית אומרת "אל תגיב בצורה אגרסיבית, אתה רוצה למכור ללקוח אתה רוצה לשכנע אותו, רוצה לשמר אותו אל תגיב בצורה אגרסיבית תהיה נחמד ללקוח, תכיל אותו תדבר בעדינות, תדבר בקשב בטון נמוך, תהיה נחמד" וכו'.

אוקי אף על פי כן הדבר הזה הוא לא תמיד נכון, למה הוא לא תמיד נכון? כי לפעמים יש מצבים שבהם הלקוח מתלונן, מביע איזו דעה אבל בתוך תוכו הוא סוג של בוחן את המוכר. הלקוח רוצה לשמוע בצורה חד משמעית בשאלה משתמעת בשתי פנים את ההפך של מה שהוא עצמו אומר "למה ככה וככה?", הלקוח רוצה שתגיד לו בצורה חד משמעית "מה פתאום זה לא ככה וככה".

אוקי שימו לב זה כמו ילד, ככה מספרים על ילדים שהם בוחנים את ההורים. אוקי למה אמרתי מספרים על ילדים? כי מי יודע למה הילדים עושים את זה, לא שאלו את הילד "למה אתה עושה את זה", אוקי זה פירוש שלנו המבוגרים לדבר למה הילדים עושים את זה אבל בין כך ובין כך יש מצב שהילד נגיד בא ואומר "למה, אני רוצה ככה וככה" ומה שהוא רוצה לשמוע זה שהאבא יגיד "לא, בשום פנים ואופן לא ככה" הוא רוצה את המוחלטות של הפוך ממה שהוא אמר.

לפעמים זה סוג של בחינה, לפעמים זה סוג של לבחון אותנו. אוקי אותו דבר גם לגבי לקוח שבא לקנות בא להתלונן, שואל שאלה מה שזה לא יהיה לפעמים הלקוח מצפה שבאופן חד משמעי והחלטי תגיד לו את ההפך של מה שהוא אמר. עוד פעם אני לא אומר שתמיד זה ככה, אני לא אומר שמראש כדאי לתקוף את הלקוח, אני לא אומר לא להיות נחמד ללקוח אבל אני כן אומר להיות עירני ולדעת שלא תמיד צריך להיות נחמד ללקוח ולא תמיד זה נכון להיות נחמד ללקוח, ואדרבא יש מקרים שהלקוח רוצה שבאופן חד משמעי שלא משתמע על שתי פנים תגיב בצורה אגרסיבית ותסביר לו "בשום פנים ואופן, לא נכון זה לא ככה וככה מה אתה מבלבל את המוח".

אפילו אני מקצין עוד יותר, תזרוק את הלקוח מהעסק הקצתי כמובן אבל הלקוח רוצה להיות משוכנע ב100% שזה הפוך ממה שהוא אומר, לפעמים הלקוח רוצה דווקא שיגידו לו חד משמעית "לא נכון זה לא ככה" ולא תמיד הלקוח רוצה את "כן תראה, תבין אבל אני מבין שככה וככה" לא, לפעמים "מה פתאום זה לא ככה". כשבן אדם מגן על עצמו בבית משפט מה שזה לא יהיה לפעמים יש את המצבים שהוא מגיב בצורה של "תראה אני מבין שככה וככה אבל ככה וככה" ולפעמים התגובה היא חד משמעית "לא נכון מה פתאום אתה משקר, אתה מבלבל את המוח מה אתה" מה שזה לא יהיה. אוקי ולפעמים הלקוח מצפה דווקא לתגובה האגרסיבית הוא לא תמיד מצפה לתגובה הרכה. בקיצור שלא יעבדו עליכם.
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
...לו, שזה בעצם המוכר ששכנע אותו בצורה גלויה. וכאשר הלקוח מודע לכך שבעצם המחשבה שאומרת לו שהוא רוצה לקנות את המוצר, שהמחשבה הזאת הגיע ממקום חיצוני לו, אז ממילא זה יוצר תחושה של נפרדות וחוסר הזדהות, בין המחשבה הזאת, לבין הלקוח עצמו. כי ברגע שהלקוח מבין שהמחשבה הזאת לא באה ממנו, ושהמחשבה הזאת היא לא שלו, אז ממילא הוא מטיל בה ספק, וזה עלול ליצור אצלו חוסר אמון, בינו לבין המחשבה שהוא רוצה לקנות את המוצר. ולפעמים ישנם אפילו מצבים, שבהם הלקוח באמת צריך את...
איך לגרום למישהו להתאהב בך? איך לדעת מה מישהו מרגיש, איך לדעת מה מישהו רוצה להרגיש? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לשמח מישהו? איך לעשות למישהו טוב? איך לפתח אינטליגנציה רגשית? איך ליצור רגשות?
...כרגע. בעיקר כנל דרך זיהוי של הרגשות, שיוצרים את הפעולות והמעשים של האדם השני. ואיך תדע מה האדם השני מרגיש? בעיקר דרך זה שתהיה עם יותר מודעות עצמית לרגשות של עצמך. שתדע כל פעולה שאתה עושה, מה אתה מרגיש ולמה אתה עושה את מה שאתה עושה. ולמה אתה עושה דווקא כך או אחרת. ודרך המודעות של עצמך לרגשות של עצמך, דרך זה תדע יותר טוב מה האדם השני מרגיש. ואיך תדע מה האדם השני רוצה להרגיש? אז 1 - בדיוק כמו בתשובה הקודמת, דרך זה שתיכנס לנעלים של האדם השני ותשאל את...
מוטיבציה שלילית, הנעה שלילית, איך לא לתת מוטיבציה? להחליש מוטיבציה, מוטיבציה מניפולטיבית, הורדת מוטיבציה, החלשת מוטיבציה, מוטיבציה רעה, שכנוע מניפולטיבי, החלפת הסיבה, מוטיבציה נמוכה
מוטיבציה שלילית, הנעה שלילית, איך לא לתת מוטיבציה? להחליש מוטיבציה, מוטיבציה מניפולטיבית, הורדת מוטיבציה, החלשת מוטיבציה, מוטיבציה רעה, שכנוע מניפולטיבי, החלפת הסיבה, מוטיבציה נמוכה
...לעשות משהו, לפעמים הוא מצפה לקבל סיבות ספציפיות שיתאימו לתפיסות שלו לגבי למה כדאי לו לבצע את הפעולה. אך כאשר האדם שנותן את המוטיבציה משתמש בנימוקים או דוגמאות שלא תואמים את מה שהאדם השני רוצה או מאמין בו, התוצאה יכולה להיות הפוכה לחלוטין. למשל, אם מישהו רוצה לעשות דיאטה מסיבות של בריאות, אך האדם שנותן את המוטיבציה משתמש בנימוקים שקשורים למראה או לקבלה חברתית, האדם המקבל את המוטיבציה יכול להירתע ולא לרצות לעשות דיאטה כלל. המוטיבציה שהייתה אמורה לעזור...
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות
...מוכר את עצמך, אתה בעצם משדר לתת המודע של הלקוח שלך, שהוא צריך לקנות אותך ושאתה עומד למבחן. אתה בעצם גם חושף את נקודות התורפה שלך. כי מי שהוא חזק, הוא לא צריך למכור את עצמו. אתה רוצה לשדר ללקוח שלך, שהוא צריך למכור את עצמו לך, כלקוח, שתהיה מוכן למכור לו משהו. כי הוא צריך אותך ולא אתה אותו. ולכן, כשאתה מוכר את עצמך ומציג את עצמך ללקוח, באופן כללי, שים לב שאתה לא מתאמץ יותר מידי, אלא תנסה להעביר את המיקוד ללקוח שלך, לדבר עליו, ולשדר לו, שאתה לא צריך...
מניפולציות אמיתיות, אמת מניפולטיבית, האם האמת היא מניפולטיבית? מניפולציות של אליעד כהן, האם אליעד כהן הוא מניפולטור? סוגים של מניפולציות, מהי מניפולציה? איך להתמודד עם מניפולציה? מניפולציות טובות
מניפולציות אמיתיות, אמת מניפולטיבית, האם האמת היא מניפולטיבית? מניפולציות של אליעד כהן, האם אליעד כהן הוא מניפולטור? סוגים של מניפולציות, מהי מניפולציה? איך להתמודד עם מניפולציה? מניפולציות טובות
...להגיע להבנות עמוקות, ולראות את המציאות בצורה רחבה ומדויקת יותר. האם אליעד כהן הוא צדיק או מניפולטור? לסיכום, אליעד מדבר על עצמו גם כצדיק וגם כמניפולטור. הצדיק בעיניו הוא מי שמציג את האמת המוחלטת, אך לעיתים צריך להשתמש בתחבולות, סיפורים ואמיתות חלקיות כדי לאפשר לאנשים להגיע להבנה. הוא מציע להטיל ספק, לא להאמין עיוורון ולחקור כל רעיון וכל מחשבה באופן עצמאי. כל אדם חייב לקחת אחריות על עצמו, ורק כך יוכל להימנע מהרגשה שמישהו עושה עליו מניפולציה, ובסופו...
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
...את חומרי השיווק הנכונים כמו שהסברתי, ותפיץ אותם בצורה נכונה בפרסום אורגני, אז באמת שיווק אורגני שכזה, כנראה יהיה יותר יעיל מפרסום ממומן לפחות בטווח הרחוק. לפחות משיקולי עלויות. כי שיווק נכון, חוסך עלויות מכירה. ולאורך זמן, שיווק אורגני, הוא בחינם, ביחס לפרסום ממומן. אבל חייב לזכור, שאם אתה לא תכין חומרי שיווק טובים, שיאספו סביבך לקוחות טובים לקוחות רלוונטיים לקוחות משלמים, הרי שאתה עוד עשוי לגרום לעצמך לנזק, פרסום שלילי, מוניטין שלילי, חשיפה שלילית...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 7
...מפחד לנקוט בעמדה שפחות נוחה לו. כל אירוע שקורה לך, טוב או רע, תמיד באפשרותך בצורה כלשהי לקחת עליו אחריות, ותמיד באפשרותך בצורה כלשהי, להסיר מעצמך אחריות ולומר שמישהו אחר אחראי לטוב רע שקרה. והרעיון הוא, שהאדם מול עצמו, עליו לקחת אחריות על הכישלונות שלו, וגם אם נראה לו שזה לא בגללו הטעות שקרתה, כדאי לאדם לנסות למצוא למה זה כן בגללו מה שקרה. כי זה מאפשר לאדם לשלוט במצב, וללמוד איך בפעם הבאה הוא יכול למנוע את הטעות פעם נוספת. אלא, שזה נכון רק ביחס של...
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
...ופוטנציאל גדול יותר לבעיות ולתלונות. לדוגמה, עסק למכירת מוצרים זולים כמו צעצועים או מוצרים לבית יצטרך להתמודד עם הרבה יותר החזרות, תלונות ושאלות של לקוחות מאשר עסק למוצרי יוקרה. המשמעות היא לא רק כלכלית, אלא גם עלולה להיות נפשית, בדמות עומס ולחץ בעבודה. מהם היתרונות והחסרונות במכירת מוצרים יקרים בכמויות קטנות? המודל ההפוך הוא מכירת מעט מוצרים במחיר גבוה. יתרונו המרכזי של מודל זה הוא רווחיות גבוהה לכל עסקה בודדת. מכירה של מוצרי יוקרה, כמו מכוניות...
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?
...מולם, וזה עלול ליצור תגובה שלילית מצידם. מהן טעויות נפוצות בשכנוע? אחת הטעויות שאליעד מתאר היא לפנות לאדם בעל סמכות בצורה אגרסיבית או מזלזלת. לדוגמה, אם אדם אומר לפקיד: למה אני צריך להביא לך את הטופס הזה? אתם סתם מנצלים אותי, הוא למעשה משפיל את הפקיד, וגורם לו להרגיש רע. הפקיד, שרוצה להרגיש טוב עם עצמו, עשוי לסרב לבקשה שלך דווקא כדי להרגיש שהוא חזק ובעל שליטה. כלומר, בצורה כזו האדם יוצר לפקיד אינטרס ברור לסרב לבקשה. איך ליצור התניה חיובית נכונה כדי...
איך לדעת מה הוא רוצה? איך לדעת מה היא רוצה? מה גברים רוצים? מה נשים רוצות? רוצים גם וגם, איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות טוב למישהו? איך לגרום לה להתאהב בך? איך להתנהג עם מישהו? איך לקרוא מחשבות?
איך לדעת מה הוא רוצה? איך לדעת מה היא רוצה? מה גברים רוצים? מה נשים רוצות? רוצים גם וגם, איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות טוב למישהו? איך לגרום לה להתאהב בך? איך להתנהג עם מישהו? איך לקרוא מחשבות?
...היא כיצד ניתן להבין מה באמת מישהו אחר רוצה, מכיוון שאנשים תמיד רוצים גם וגם. האדם הממוצע לא רוצה אהבה רבה מדי וגם לא אהבה מועטה מדי. הוא רוצה את זה בדיוק באמצע, במינון נכון. כדי להסביר את העניין, אליעד נותן דוגמה של לקוח שנמצא בחנות ורוצה לקנות מוצר. אם המוכר יאמר לו שהמוצר גרוע מאוד ושהוא לא כדאי, הלקוח כמובן לא יקנה אותו. מצד שני, אם המוכר ישבח את המוצר יותר מדי ויגיד שזה הדבר הכי טוב בעולם, הלקוח גם אז לא יקנה, כי זה נראה מוגזם ולא אמין. אותו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, דיבייטינג, שיווק ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 18:15:45 - wesi28