אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה משא ומתן ✔לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, משא ומתן, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, שכנוע עצמי, לשכנע את הילד, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע אנשים בטלפון, הכוח לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, NLP מדריך, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, איך לשכנע את החברים, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך לשכנע את, לימוד nlp בחינם, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, NLP מה זה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, להתמודד עם התנגדויות במכירה, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע בוויכוח, איך לשכנע טוב, NLP שפע, אומנות הנאום, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, איך לשכנע אשה לחזור, NLP פיקאפ, מסרים לתת מודע, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, ללמוד nlp, NLP לימודים, איך לשכנע עובדת, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, ייעוץ מנהלים, מדריך ל nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף מבלי להגדיל משמעותית את השכר?

הרבה מנהלים מוצאים את עצמם במצב שבו עובד אחד עוזב או מתפטר, ונוצר צורך שעובד אחר ייקח על עצמו את התפקיד שהתפנה. השאלה המרכזית שאליעד כהן מתמודד איתה היא איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף או תוספת אחריות, מבלי לתת לו הצעה כספית גדולה או משמעותית שתכביד על הארגון.

איך לגרום לעובד להרגיש שהוא לא יכול לסרב להצעה?

אליעד כהן ממליץ להתמקד במהות ולא בהיסטוריה - לא להגיד לעובד שהקודם עזב ולכן הוא חייב לבצע את תפקידו, כי אז העובד ירגיש מנוצל. במקום זאת, יש להדגיש את האחריות והחשיבות של המחלקה, ואת העובדה שהעבודה הנוספת היא חלק אינטגרלי מהתפקיד שלו. אליעד מדגיש שחשוב להציג את המהלך בצורה חיובית, כחלק משדרוג אישי ומקצועי של העובד.

מה השלבים לשכנוע יעיל של עובד בעבודה?

השכנוע מתבצע בכמה שלבים עיקריים:
  • זיהוי רצונותיו של העובד (מה הוא רוצה ומה הוא לא רוצה).
  • לברר מדוע הוא עלול להתנגד לתפקיד החדש או לתוספת האחריות.
  • להסביר לו בבירור כיצד ביצוע התפקיד יאפשר לו להשיג את מה שהוא רוצה ולהימנע ממה שהוא חושש ממנו.
לדוגמה, אם העובד רוצה להרגיש שמעריכים אותו יותר, או רוצה ביטחון תעסוקתי, יש להדגיש כי קבלת התפקיד החדש תחזק את הערכת ההנהלה כלפיו ואת ביטחונו התעסוקתי. מנגד, אם הוא חושש מפיטורים או מאווירה שלילית, יש להבהיר שאם יסרב, מעמדו או הביטחון שלו בעבודה עלולים להיפגע.

כיצד לזהות מה העובד באמת רוצה?

הדרך הטובה ביותר היא פשוט לדבר איתו, להתעניין בחיים האישיים שלו, ולהבין לעומק את הצרכים האמיתיים שלו כאדם. לא תמיד הרצונות שלו חומריים (כסף או תנאים), אלא לעיתים מדובר ברצונות עמוקים יותר כמו כבוד, הערכה, משפחתיות, או תחושת שייכות.

אליעד מדגיש את החשיבות ביצירת קשר אישי עם העובד. מנהל צריך להציג את עצמו כחבר לעובד, לשדר לו שאכפת לו ממנו כאדם ולא רק כעובד. כך העובד יעריך יותר את הבקשה, וירצה לשמר את התחושה הטובה שנוצרה.

מה עושים אם העובד מתעקש על העלאת שכר משמעותית?

במקרה שהעובד מבקש העלאת שכר גדולה בטענה שהוא צריך לעבוד קשה יותר, אליעד ממליץ להעמיד את העובד מול האמת הפשוטה. העובד לא באמת יעבוד כפול, מאחר וברוב המקרים יש זמן מת שבו העובד אינו מנוצל במלואו. אליעד ממליץ להסביר לעובד שכבר עכשיו הוא מקבל שכר גבוה ביחס למאמץ האמיתי שהוא משקיע, ולכן לפני שיקבל תוספת משמעותית בשכר, יש לבדוק אם הוא באמת ממלא את שעות העבודה במלואן.

הגישה המומלצת היא להציג את הדברים בצורה הגיונית וברורה: לומר לעובד שכבר כיום הוא יכול לבצע את התפקיד הנוסף במסגרת שעות העבודה הקיימות, פשוט על ידי עבודה יעילה יותר. כך תימנע תחושה של ניצול מצד העובד, ומנגד העובד יידרש להתמודד עם המציאות, שבה לא באמת יידרש ממנו יותר ממה שהוא יכול לבצע בפועל.

מה הטעויות שמנהלים עושים בשכנוע עובדים?

טעות נפוצה היא להציג את הדברים בצורה שתגרום לעובד להרגיש...
כן. מה הנושא?

ש: הנושא הוא כזה, איך לשכנע עובד בעבודה מהר, לשכנע לקבל תפקיד של מישהו אחר שהתפטר

אליעד: איך לשכנע עובד לקבל תפקיד של מישהו אחר שהתפטר.

ש: שהוא מקביל לו, אוקי?

אליעד: אבל צריך לתת לו הצעה שהוא לא יכול לסרב לה.

ש: זהו, אני לא יכול לתת לו הצעה גדולה.

אליעד: למה גדולה? הצעה קטנה. איום. אתה לא מכיר את המושג הזה? הצעה שאי אפשר לסרב לה.

ש: כן מהסרטים של ההוא.

אליעד: נכון.

ש: טוב, זה לא הולך אצלנו.

אליעד: טוב מאוד שאמרת אצלי. יפה. אוקי, בא נתחיל מהתחלה. יש לך עובד שאתה רוצה שהוא יבצע תפקיד מסוים. אל תתמקד באיך אני משכנע אותו לעשות תפקיד של מישהו אחר שהיה ועזב. זה לא מעניין הסיפור. תתמקד במהות "איך אני גורם ל - X לעשות Y", זה הכל.

ש: לעשות Y הוא יקבל על עצמו תוספת של עבודה.

אליעד: אה, מקבל תוספת של עבודה. מה ההגדרה של לקבל תוספת של עבודה? מה זאת אומרת תוספת? הוא צריך לעבוד שעות נוספות? לעבוד יותר קשה? מה ההגדרה?

ש: הוא צריך לקבל על עצמו יותר אחריות וגם הוא צריך להיות כזה יעיל שהוא יוכל עוד להביא לך תוספת לזה.

אליעד: הוא צריך לעבוד יותר יעיל כדי שהוא יוכל לבצע "גם וגם"?

ש: כן.

אליעד: אוקי, עכשיו מה אנחנו עושים? הוא בעצם שאל איך אפשר לשכנע עובד לבצע תפקיד מסוים. נכון? זה השאלה. מה אנחנו עושים? שלב ראשון בודקים מה הוא רוצה. שלב שני בודקים מה הוא לא רוצה. ואז מנסים לראות איך אנחנו משכנעים אותו שאם הוא יעשה את זה אז זה יגדיל את הסיכוי של לגבי מה שהוא רוצה, וזה אם הוא לא יעשה את זה יגרום לו לקבל את מה שהוא לא רוצה.

ואם לא תצליח, אז לא, אתה לא יכול לשכנע אותו. אז בא נתחיל, מה הוא רוצה נגיד? מה אנחנו יודעים שהוא רוצה?

ש: אני לא יודע מה הוא רוצה, אני יודע מה הוא צריך.

אליעד: אני יודע מה הוא רוצה. הוא רוצה כסף.

ש: אני מעריך שהוא רוצה יותר כסף.

אליעד: הוא רוצה כסף, הוא רוצה מקום עבודה, הוא רוצה יציבות, הוא רוצה ביטחון תעסוקתי, הוא רוצה לחשוב שמעריכים אותו יותר, הוא רוצה להרגיש שאוהבים אותו יותר, הוא רוצה להרגיש יותר ערך עצמי, הוא רוצה להרגיש שיותר כיף לו בעבודה. זה דברים שהוא רוצה.

מה הדברים שהוא לא רוצה? הוא לא רוצה שיפטרו אותו, הוא לא רוצה לפחד מזה שיפטרו אותו. מה יותר גרוע שיפטרו אותו או מישהו שיחשוב שאולי יפטרו אותו, מה יותר גרוע?

ש: אולי.

אליעד: האולי יותר גרוע, בדיוק. הוא לא רוצה שיסתכלו עליו בעין רעה וכו'. עכשיו איכשהו צריך לגרום לו להבין שאם הוא יעשה את מה שרוצים שיעשה אז הוא יקבל את מה שהוא ירצה לקבל, שזה לא בהכרח חייב להיות כסף. מצד שני לגרום לו להבין שאם הוא לא יעשה את מה שרוצים שהוא יעשה אז יכול להיות שמה שהוא ירצה לא יקרה, ומה שהוא לא רוצה שיקרה יקרה.

זה שלב אחד. זה אתה מבין את השלב הזה? אוקי, עכשיו, אתה לא הבנת אותו לפני ששאלת אותי? או שזה התחדד לך, כאילו מה זה אומר? זה לא ברור כאילו? מה זה אומר מבחינתך פרקטית, נגיד אחרי שהבנת את זה. אני אתן לך גם עוד שלב נוסף אחראי מה שהבנת יש עוד שלב.

שמה השלב הבא? השלב הבא זה לבדוק למה הוא לא רוצה לעשות את זה. השלב, גם ההתנגדות. אבל בא ננסה להבין קודם כל מה הבנת עד עכשיו.

ש: אוקי, הבנתי שאני צריך להבין מה הוא רוצה.

אליעד: נכון. ומה הוא רוצה? איזה סוג רצונות?

ש: הוא יכול לרצות יותר כסף.

אליעד: אבל איזה סוג רצונות, כשאתה אומר בא נבדוק מה הוא רוצה איזה סוג רצונות אנחנו מדברים, לא דווקא רצונות חומריים, רצונות כבן אדם. לדוגמה, עכשיו תקשיב טוב מה שאני אומר. לדוגמה, נניח שעכשיו העובד הזה שלך הוא נגיד אשתו לא אוהבת אותו, בסדר? וההורים שלו לא אוהבים אותו נניח, ואתה יודע את זה. מה זה אומר? מה הוא רוצה? הוא רוצה נגיד משפחה, אהבה.

אם הוא היה יודע שאם הוא יעשה את מה שאתה רוצה אתה תחייך אליו יותר והוא ירגיש משפחתיות, ואם הוא לא יעשה את מה שאתה רוצה הוא ירגיש שהולכת לו התחושת משפחתיות שיש בעבודה הוא גם לא יעשה את מה שאתה רוצה, וזה לא קשור לכסף ולא קשור לכלום. למה? כי מולך עומד בן אדם שיש לו רצונות. הרצונות זה החוטים, אם אתה צריך לזהות איפה החוטים שזה הרצונות, איך למשוך אותם ברצונות ולנווט אותו. אתה מבין?

אז המיקוד הוא זיהוי הרצונות באופן כללי, הרצונות האנושיים שלו כבן אדם. אוקי? אוקי, יפה, אז אנחנו מזהים את הרצונות, הלאה.

ש: אוקי, השאלה היא איך מזהים את הרצונות.

אליעד: אז קודם כל יש את הרצונות, הוא שאל איך מזהים את הרצונות אז מה התשובה? קודם כל יש את הרצונות האוניברסליים. מה בדרך כלל אנשים רוצים, אוקי? כבוד, דרך, אהבה וכו'. לא, אל תלך ישר לכסף אנשים לא בהכרח רוצים יותר כסף. אחת הסיבות שאנשים רוצים כסף זה כי הם חושבים שבכסף הם יוכלו לקנות דברים אחרים שהם רוצים אותם יותר מהכסף, אתה מבין? לכן אל תלך, תחשוב שישר רוצה כסף. כי גם אם הוא יגיד לך "אני רוצה כסף" זה בגלל שבזה הוא רוצה לקנות משהו אחר. אוקי? יפה.

עכשיו, אז אנחנו מזהים, אז קודם כל מדברים איתו נגיד שואלים אותו "מה אתה מרגיש", מתעניינים בחיים האישיים שלו. מתי פעם אחרונה שהתעניינת בחיים האישיים שלו? אתה לדוגמה נגיד מתייחס אליו כאל עובד. עכשיו, דרך אגב הוא מנהל או עובד? מה הוא עושה שמה?

ש: מנהל.

אליעד: מנהל. יפה, אז אם הוא מנהל אז זה יותר הגיוני אפילו שתתעניין בו ברמה האישית, תתחיל ליצור איתו קשר אישי.

ש: בסדר, הבעיה שלי היא בעיית זמן, אני אנסה לדבר איתו מחר.

אליעד: צריך לדבר איתו מחר. אוקי אז תראה ברמה האישית אתה צריך לסמוך על מה עדיף יותר מהדברים שהם בדרך כלל נכונים. נגיד בן אדם רוצה ערך, רוצה אהבה, "רוצה פה רוצה שם". אני אומר לך דבר אחד. לפני שאתה מתחיל לדבר איתו, מה אתה רוצה ממנו, תן לו את מה אתה נותן לו.

מה אתה נותן לו? קודם כל תשדר שאתה חבר שלו לדוגמה, תגרום לו להבין שאתה חבר שלו, תגרום לו להבין שאתה רוצה שיהיה לו טוב והוא ירצה להיות חבר שלך. קודם כל תיצור איתו קשר אישי, "אנחנו חברים, אני אוהב אותך, אני מעריך אותך" ושהוא יהנה מזה, וליצור אצלו את הרצון לשמר את זה. לפני שעוברים "למה אני מבקש ממך" קודם כל תיצור אצלו את העוגן שהוא יגיד "כן כן, זה טוב, אני רוצה שישאר ככה".

ש: אוקי, אבל זו הולכת להיות שיחה שהיא יכולה להתחיל בזה אבל אני במהלך השיחה...

אליעד: כן עכשיו במהלך השיחה "רציתי לעדכן אותך ש 1,2,3 ואנחנו צריכים את העזרה שלך שיהיה ככה וככה". לדוגמה אם אתה נגיד אומר לו "אני רוצה שתעשה", נגיד "רוצה את העזרה שלך". עכשיו מה האמת אני רוצה את העזרה וצריך לעשות את זה. אתה מבין? עכשיו השאלה האמיתית, האם מצד האמת אתה עושה לו סוג של הרעת תנאים? לא באמת האמת?

ש: לא, זה יכול להיות שזה, אני נותן לו גם עובד נוסף, עובד נוסף שיעזור לו.

אליעד: יפה, הנה, אתה אומר לו לדוגמה "אני מקדם אותך לתפקיד עוד יותר ניהולי", נגיד "אני רוצה להגדיל לך את המחלקה". נגיד שאתה אומר לו "אנחנו מגדילים את המחלקה, אני רוצה לשדרג אותך, אני רוצה לעדכן אותך שאנחנו עכשיו משדרגים לך את המחלקה, אני מוסיף לך עוד עובד למחלקה ומעכשיו אתה אחראי יש לך עוד תחומי אחריות נגיד על משהו", נניח.

ש: כן אבל זה לא סתם להוסיף עובד בגלל אותו מנהל שפורש, יש לו עוזר אז העוזר עובר למנהל החדש, זאת הכוונה שלי. עכשיו אני לא יודע אם המנהל החדש יודע שההוא עומד לעזוב. יכול להיות שהוא לא ילך אבל גם יכול להיות שהוא ילך אז אני לא באמת יכול לבוא להגיד לו "אני הולך לשדרג לך את המחלקה". אני יכול להגיד לו "תשמע יש...".

אליעד: בא נשאל שאלה אחרת מה מהות הספק? למה שהוא לא ירצה לעשות את זה? מה מהות הספק?

ש: שאלה טובה, נראה לי.

אליעד: נגיד האיתור צרכי הלקוח, למה שהוא לא ירצה?

ש: נראה לי שהוא, יכול להיות שהוא הגיע לאיזה מצב סטטי, שהוא מרוויח נניח סביר והוא לא רוצה, עכשיו יש לו משפחה והוא לא נשאר הרבה שעות נוספות הוא אומר "מספיק לי מה שיש לי ומספיק לי, לא רוצה להתאמץ יותר". יכול להיות שזה המצב.

אליעד: אוקי, לא רוצה להתאמץ יותר כי הוא חושב שלא צריך להתאמץ יותר. אבל אם נגיד הייתה לו הבנה שאם הוא לא יתאמץ יותר אז תהיה בעיה אז הוא ירצה להתאמץ יותר כי אין לו ברירה. אם נגיד אתה אומר לו "תראה אנחנו צריכים ככה וככה והמחלקה שלך אחראית על זה אז המחלקה שלך צריכה ככה וככה" ואז אתה כאילו גם אומר לו שכאילו יש לו אחריות, אתה גם מגדיל אותו וגם אומר לו שצריך משהו כדי למלא את האחריות כי אם לא זה ידפוק את מה שאנחנו צריכים אז לא תוכל לתת לו את מה שהוא צריך.

אם אני הייתי אתה הייתי מתחיל "באני מעריך את זה ש 1,2,3,4,5, אני שמח שהמחלקה שלך מטפלת ב 1,2,3,4,5 ובגלל שהמחלקה שלך אחראית על זה וזה, לכן אני רוצה לעדכן אותך שתדע שמעכשיו אנחנו צריכים ככה וככה וזה יהיה במסגרת האחריות של המחלקה שלך". כמשהו שהוא חלק מהעניין. ועוד דבר אל תגיד "הוא עזב ולכן אתה צריך" תגיד "אנחנו צריכים שככה וככה", אל תדחוף את "ההוא עזב". למה? כי אם אתה אומר "הוא עזב עכשיו אנחנו צריכים שאתה" ישר קופץ לו בראש "למה שאני אעשה עבודה של שניים". זה מה שצריכים, זה התפקיד שלך.

זה שהוא לא ידע זה בסדר, אבל אתה לא צריך להגיד את זה. הוא ידע הרבה דברים אבל אתה אל תדחוף "הוא עזב ולכן אתה". "מה הוא עזב ולכן אני, מה את המשכורת שהוא עזב אתה גם נותן לי? לא נכון, אז למה שאני אעשה את העבודה שלו". "המחלקה שלך צריכה 1,2,3". לדוגמה, נגיד אתה אומר לו "הוא עזב ואתה צריך לעשות את העבודה" הוא מרגיש ניצול.

ש: לא אני לא אגיד לו בצורה הזאת.

אליעד: לא אני רק נותן דוגמה בדברים קטנים שאתה מבין, לעזור בהם.

ש: אבל בכל זאת נניח שהוא לא יודע שהוא עזב, שהוא עוזב.

אליעד: זה לא מעניין, אתה איכשהו צריך לגרום לו להבין מה הוא חושב שהוא חייב. הוא חושב שהוא חייב לבצע תפקיד מסוים, נכון? הוא חושב שהוא חייב לבצע תפקיד מסוים, אמת? זה התפקיד שלו בשביל לקבל משכורת. אתה צריך לשכנע אותו שמה שאתה רוצה שהוא יעשה זה במסגרת התפקיד שהוא חושב שהוא חייב לעשות.

ש: כן עכשיו עוד פעם הוא צריך לעשות, זה תפקיד של זה, מה התכוונתי להגיד בזה.

אליעד: הוא לא עושה את זה, הוא לא בחבר'ה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: משא ומתן, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, משא ומתן, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איזה ניסוח יותר משכנע? איפה ללמוד איך למכור? לגרום למישהו להימשך רק אליך רצף של אמון נישה שיווקית למכור במחיר הכי זול בשוק מה הספקות של הלקוח? לגרום ללקוח לשתף אותך למכור מוצר ביותר כסף לגרום למישהו לאהוב להתאמן לגרום ללקוחות להמליץ עליך פשוט למכור הקצנה לצורך שכנוע אמון הלקוחות דינאמיקה עם לקוח לעשות מניפולציות על הלקוח למכור את עצמי בביטחון עצמי מוצר זול מידי אסטרטגיות במשא ומתן איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח? המוצר הכי יקר בקטגוריה איך ללמוד לשכנע? הגדלת כמות לקוחות שכנוע עסקי למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? לגלות אמפתיה ללקוח יכולות השכנוע של ברק אובמה מה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? ביקורת של לקוחות עמלות מקובלות לאנשי מכירות למכור שירות יקר כמה חומרי שיווק ליצור? ממי ללמוד שיווק? שכנוע מהסיבה הלא נכונה שתילת מחשבות לאקסית הלקוח מתנגד למחיר מוקד מכירות למכור בצורה חכמה סדנת מכירות לא מצליח למצוא מנהל שיווק לשכנע מישהו לסלוח לך להימנע משתילת מחשבות להביע הזדהות שיפור ביצועי קמפיין שיווקי מנהל המכירות אשם לקוחות שרוצים מחיר יקר להציג הנחה ללקוח אני לא מצליח לשכנע לשכנע מישהו לא להתאהב הגדלת סל מוצרים לשפר את אנשי המכירות מוצר לא רווחי לקוח אומר שהמוצר יקר לגרום למישהו להרגיש רגש שחיקה בעבודת מכירות האם ללכלך על מוצרים? לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה לשכנע ילד לעשות לקוח מכחיש פניה סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים למכור בשוק תחרותי דרישות במשא ומתן ביטול עסקה עם לקוח שכנוע תת ההכרה לבקש כסף מלקוח מסרים לתת מודע שיטות משא ומתן להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר איך למכור מוצר גרוע? במה תלויה איכות השיווק? למכור בזול לענות ללקוח לתת ללקוחות שירות בחינם איך לא להסכים עם לקוח? כמה כסף לבקש מלקוחות? לא יודע לשכנע חיפוש לקוחות ליצור אמון בשיחה רטוריקה לסגור עסקה עם לקוח במקום להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי עקרונות ניהול משא ומתן ללמד את אנשי המכירות למכור לקבוע מחיר של מוצר לבקש בצורה משכנעת איך למכור מוצר במחיר יותר יקר? החזר השקעה בשיווק לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי איך למכור בלי אנרגיה? איך ללמוד איך לשכנע אנשים? לגרום למישהו להפסיק לאהוב מניפולציות של מנטורים למכירות למכור פגישה בטלפון שיווק טוב מנהל צריך להיות איש מכירות התאמת המוצר ללקוח לפרוץ לתת מודע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, מומחה שיווק, מאמן עיסקי בנושאי משא ומתן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 3.3604 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 02:49:27 - wesi28