אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה משא ומתן ✔יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, משא ומתן, סודות המשא ומתן, NLP שיווק, ייעוץ מנהלים, מיומנות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, טריקים לשכנוע בטקסט, מהו nlp, לשכנע ללכת לפסיכולוג, איך לשכנע את הילד, NLP ביקורת, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, NLP התניה קלאסית, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע סבא, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טכניקות משא ומתן, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע פירוש, איך לנתח טקסטים, יכולת שכנוע, איך למכור מוצר, לשכנע את חברה שלי, nlp לימודי, לשכנע מישהו לעשות משהו, אימון nlp, NLP דמיון מודרך, לשכנע משקיע, דיבייט, לשכנע בחורה להתאהב בך, NLP התניה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, איך לשכנע גבר להתחתן, סדנת מכירות, להתמודד עם התנגדויות לקוח, איך לשכנע אנשים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
למה חשוב לנהל נכון תשלומים לספקים לפי דן אנד ברדסטריט?

אליעד כהן מסביר בהרצאתו על ניהול עסקי, על החשיבות של ניהול נכון של התשלומים לספקים, תוך התמקדות בדירוג של חברות על ידי חברת דן אנד ברדסטריט. לדבריו, דן אנד ברדסטריט מדרגת חברות על פי פרמטרים שונים, כאשר אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא אם החברה מעכבת או משלמת בזמן לספקים. ההסבר מדגיש כי כאשר חברה מדורגת ככזו שמעכבת תשלומים, היא מסתכנת בפגיעה משמעותית בדירוג העסקי שלה, דבר המשפיע על האמינות שלה מול לקוחות וספקים בעתיד.

איך להציג עיכוב תשלומים בצורה שלא תפגע בדירוג העסק?

אליעד מפרט שיטות כיצד ניתן להציג עיכובי תשלומים באופן שלא יזיק באופן חמור לדירוג החברה. הוא מסביר שהעניין אינו שחור ולבן: חברה יכולה לעכב תשלום באופן חד - פעמי או בצורה שיטתית. העיכוב יכול להיות קצר או ארוך, יכול להיות חלקי או מלא, ויש משמעות אם הוא נעשה בהסכמה או ללא הסכמה עם הספק. לדבריו, הסבר כמו "תקלה במערכת המחשוב" או "טעות אנוש חד - פעמית" מתקבל באופן סלחני יותר מאשר דפוס של עיכוב תשלומים לאורך זמן.

הוא מדגים זאת בצורה מפורטת:
  • אם חברה מעכבת באופן שיטתי את כל התשלומים לספקים, ללא הודעה מוקדמת וללא הסכמה, הדבר נתפס בצורה החמורה ביותר ופוגע קשות בדירוג שלה.
  • אם העיכוב הוא חד - פעמי, נקודתי או אקראי, ויש לכך הסבר מנומק (לדוגמה: "מערכת המחשוב קרסה"), הפגיעה בדירוג תהיה נמוכה יותר.
  • אם הספק היה מודע מראש לעיכוב, או שהדבר היה מתואם איתו מראש, הדבר נתפס כפחות בעייתי ואפילו סביר.
  • אם רק חלק קטן מהתשלומים עוכבו, או שהעיכוב הוא קצר מאוד (לדוגמה שבוע בלבד), הפגיעה בדירוג תהיה מינורית.
אליעד מציין גם את האפשרות להפנות את האחריות לסיבה חיצונית או לנסיבות שאין לחברה שליטה עליהן, מה שלדבריו עשוי להקטין את הפגיעה בדירוג של דן אנד ברדסטריט.

מהי הטכניקה להעברת האחריות בעיכוב תשלומים?

אליעד מציג טכניקה נוספת לשכנוע, הנקראת "העברת האחריות", לפיה החברה יכולה להציג את העיכוב כמשהו שאינו תלוי בה. לדוגמה, ניתן לטעון שהספקים עצמם לא סיפקו את המוצר בזמן או שהלקוח של החברה לא שילם בזמן, ולכן החברה נאלצה לעכב את התשלום לספקים שלה. כך, לפי אליעד, החברה מצליחה להפוך את המצב הבעייתי לפחות שלילי בעיני דן אנד ברדסטריט.

כיצד אפשר לשפר דירוג עסקי לאחר בעיית תשלומים?

בהמשך, אליעד כהן מסביר שאם כבר נוצרה בעיית תשלומים מול הספקים והדבר דווח לדן אנד ברדסטריט, ניתן לנקוט בכמה צעדים כדי לשפר את המצב:
  • להציג בפני החברה מידע חיובי כמו צמיחה עסקית, גידול בהכנסות או נתונים פיננסיים חיוביים אחרים, ובכך לאזן את הרושם השלילי שנוצר עקב העיכובים.
  • להסביר בצורה מפורטת שהעיכובים היו נקודתיים ולא מערכתיים.
  • להראות צעדים ממשיים שנעשו כדי למנוע מקרים דומים בעתיד, כגון שינוי שיטת התשלום או ייעול מערך הגבייה.
  • להבהיר שהעיכובים לא נבעו מחוסר יכולת או חוסר רצון לשלם, אלא מאילוצים חיצוניים או אירועים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: משא ומתן, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, משא ומתן, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום? לדבר עם לקוח לשכנע מישהו לא לקנא אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל לשכנע מישהו לא להתאהב לקוח השאיר פרטים בטעות חומרי שיווק שאמורים להביא עוד לקוחות איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? לעצור את השיווק שיווק כשיש המון ביקוש שיווק למתחרים איך להשיג מכירות? מוכר ללקוח הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות לדבר אל ההיגיון של הלקוח שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות הפקת חומר שיווקי תלונות של לקוחות באינטרנט לשכנע מישהו לשכנע לשכנע שופט בבית משפט איך לשכנע מישהו לא להתאבד? תלונות של לקוחות בפייסבוק להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך אמצעי שכנוע לשוניים למכור פגישה פרונטאלית ארגון המידע של מחלקת המכירות לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות לשכנע מישהו להגיב איך שאתה רוצה לגרום למישהו להרגיש חייב לך תורת המשא ומתן למכור ללקוח פגישה מי הלקוח רוצה שימכור לו? שכנוע סובייקטיבי תהליך שכנוע לשכנע מישהו לרצות ללמוד לקוח עקשן להתעלם משאלה של לקוח איש מכירות טלפוני מניעי הרכישה של הלקוח לשכנע מישהו להגיד נוסחה לגרום למישהו לרצות אותך למכור את המוצר הטוב ביותר למכור ללקוח מוצר יקר לשכנע מישהו לרצות פחות משהו לקוחות יבואו דווקא אלי לגרום למישהו דתי מה רע באיתור צרכי לקוח? חומרי שיווק כתובים לגרום לאנשים לתת בך אמון למכור מוצר כשאתה לא במיטבך לשנות את המוצר ללקוח אין כסף מתי להציג את המחיר ללקוח? ללמוד לקבל סירוב מלקוח לשכנע מישהו לבוא לטיפול האם לפרסם את המחיר ללקוח? איך לא לשכנע מהר מידי? סוגי מוצרים להציע ללקוחות מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך ליצור אמון באמצעות? לקוח לא מרוצה להרשות לעצמך לאבד לקוחות איך לשכנע את הבוס? לקוח שחוזר בו מעסקה איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? מבוא למכירות לשכנע לקבל תפקיד למכור בלי ביטחון לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה לקוחות לא מרוצים איך לשכנע בעל סמכות? כמה כסף לבקש מלקוחות? מניפולציה על מישהו ניהול מנהלי מכירות אומנות השכנוע של ביבי נתניהו איך להציג ללקוח? תמחור מוצר איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים שימוש במפורסמים בפרסומות לגרום למישהו לומר לך תודה למכור לידים של לקוחות לקוחות מתלוננים בגוגל לשכנע תת מודע לשכנע מישהו להודות בטעות לגרום למישהו להימשך אלי מוצרים יקרים מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? נסיגה במשא ומתן לגרום למישהו לא לבגוד בך ניהול מחלקת מכירות לא מוכן להשתכנע לגרום למישהו לאהוב טעויות בהעברת מסרים שיווקים לענות ללקוח שאומר ניהול משא ומתן על המחיר שיווק ועזרי מכירה לגרום למישהו לא להתאהב בך לתאר ללקוח מוצר שכנוע רגשי חשיבות המבנה של מסע הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, שכנוע, לשכנע בנושא משא ומתן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.3906 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 02:50:47 - wesi28