אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול משא ומתן ✔בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ניהול משא ומתן, nlp וחרדות, מיומנויות מכירה, ניתוב לשוני פיזיולוגי, מניפולציה, לשכנע את הבעל, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, השפעה על אנשים, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, לשכנע חבר להפסיק לעשן, טיפול בהתנגדות במכירה, להעביר מסר תת הכרתי, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, פרסומות, דיאטת nlp, ללמוד nlp באינטרנט, הדרכת אנשי מכירות, כושר שכנוע, NLP מאמרים, להתראיין בתקשורת, טקסט משכנע, לנתח טקסטים, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, התנגדות במכירה, ניתוח תוכן של טקסטים, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, התנגדות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך למכור מוצר, לכתוב טקסט משכנע, nlp וידאו, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, ייעוץ אישי למנהלים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: ניהול משא ומתן, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, ניהול משא ומתן, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למכור בכמה שיותר לשכנע מישהו להתמכר לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר מתי להציג ללקוח את המחיר? לטפל בלידים של לקוחות איש מכירות טיפש מה הצרכים של הלקוח? לשכנע בחור לא לאהוב לגרום ללקוח להבין את המחיר לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי למכור את המוצר לעבוד עם לקוח שמפר חוזה איך לעשות בירור צרכי הלקוח? התמודדות עם מוצרים מתחרים שיווק בהתאם למכירות מוצר בחנות לגרום למישהו לשנות את דעתו עליך למה קשה לשכנע מישהו? לקוח שחשוב לו רק המחיר לנסות למכור ללקוח איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? למכור מוצר יקר ללקוח מוצר מוכן לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו מומחה שכנוע של תת המודע איך לשכנע פקיד? לסנן לקוח לשכנע מישהו לחשוב משהו השכנוע של ברק אובמה לענות ללקוח ששואל אותך רצון לתת ללקוח במה תלוי מחיר של מוצר? לשכנע מישהו להבין דברים לשכנע מישהו לתת בך אמון לשכנע מישהו להיקשר להגיד ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע לגרום למישהו להחליף אווירה חיובית מול לקוח לא אוהב לעבוד במכירות לקוחות בפייסבוק מוצר לכל כיס לקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון שיווק גלוי איך לשפר את אנשי המכירות? לשכנע מישהו להימשך אליך לשכנע אנשים להצביע לך בירור צרכים של לקוח לסרב למכור להציג ללקוח אפשרויות שיווק לטווח הרחוק פיתוח מוצרים איך לא להישחק במכירות? יתרונות מוצר לענות ללקוח שמבקש משהו למה לא לרמות לקוח? לסגור פגישה עם לקוח איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איש מכירות אוטומטי חוסר ראפור שכנוע סמוי עקרונות ניהול משא ומתן למצוא לקוחות חדשים לגרום למישהו לשמוע לקוח לא בטוח בעצמו לבנות יעדי מכירות איך לא לגרום למישהו להרגיש רע? הרגשה של קרבה עם לקוח להתאים את המוצר ללקוח האם למכור מוצר בינוני? לזהות הזדמנויות לשכנע להתאים את התשובה ללקוח משפך שיווקי שלא עובד איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? מכירות בעסק לקוח חשדן לשכנע את הקולות הצפים זיהוי הצרכים של הלקוח להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף אמון של לקוח לשכנע מישהו בתור חבר לקוח לא סוגר עסקה לגרום ללקוחות לחזר אחריך צורת החשיבה של הלקוח לענות ללקוח ששואל מה המחיר להצליח למכור ללקוחות ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות לגרום למישהו לא לשקר אותך איך לגרום למישהו לא לחשוב עליך? אנשי מכירות מרמים לקוחות מכנה משותף עם הלקוח תגמול לאנשי מכירות לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? זכותו של לקוח למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים איך לבקש כסף מלקוח? קורס nlp לגרום למישהו להיות מכור אליך מכירות שלם עם המוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, לשכנע, תורת המשחקים בתחום ניהול משא ומתן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.8281 שניות - עכשיו 20_11_2025 השעה 21:38:31 - wesi28