אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניתוח שיחת מכירות ✔ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ניתוח שיחת מכירות, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את המורה, nlp בחינם, אסטרטגיות משא ומתן, לשכנע בעל, איך לשכנע את אשתי, nlp להצלחה במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, nlp לחינוך ילדים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מסרים תת הכרתיים, NLP שפת גוף, nlp השפעה על אחרים, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, טקסט טיעוני, ייעוץ מנהלים, איך לשכנע עובדים, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, דרכים לשכנע אנשים, למכור יותר, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, מאמן עסקי, NLP סוגסטיה, לימודי שכנוע, מכירות ושיווק, ניתוב לשוני פיזיולוגי, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, איך לשכנע גבר להיות איתך, nlp לימודי, NLP שתילת מחשבות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
איך לפתוח שיחת שכנוע באופן מוצלח?

אליעד כהן מדגים כיצד פתיחה נכונה של שיחת שכנוע עשויה להשפיע באופן משמעותי על התוצאה שלה. תחילת השיחה צריכה להיות מותאמת לרמת הקרבה ולאופי השיח הרצוי. לדוגמה, השאלה "מה נשמע?" היא כללית יותר, ואינה מזמינה פתיחות אישית, בעוד שהשאלה "מה שלומך?" יוצרת קשר אישי ומביעה אכפתיות. אפילו שימוש בשם הפרטי מוסיף עוד נדבך של אינטימיות ותחושת יחס אישי. חשוב לבחור בשאלה הנכונה בהתאם למטרה: אם המטרה היא ליצור קשר אישי ותחושה של קירבה ואמון, רצוי לשאול "מה שלומך?" בשילוב השם הפרטי. אם המטרה היא להימנע מפגיעה בפרטיות או להפחית לחץ בתחילת השיחה, עדיף לשאול "מה נשמע?".

למה עדיף להימנע משאלות סגורות בתחילת השיחה?

אליעד מדגיש את הבעיה בשאלות סגורות, כמו "דיברת איתו?" או "מה שלום X?". שאלות אלו מצמצמות את האפשרויות לתשובה קצרה ופוגעות ביצירת תקשורת פתוחה וחופשית. שאלה סגורה לא מאפשרת לצד השני להסביר או להביע את עצמו, וגורמת לו להיסגר. במקום זאת, כדאי לשאול שאלות פתוחות כמו "איך היה לו בשיעור?" וכך לאפשר שיחה פתוחה שבה הצד השני ירגיש בנוח לשתף מידע רחב יותר ומועיל.

מדוע חשוב להימנע מניסוח שמתפרש כחוסר ביטחון?

במהלך ניתוח השיחה אליעד הסביר כיצד מילים כמו "כנראה" משדרות חוסר ביטחון עצמי. כאשר אומרים משפט כמו "את כנראה בדרך הביתה?" או "כנראה הוא התנתק", נוצרת תחושה שהדובר לא בטוח בעצמו, מה שמחליש את עמדתו ומפחית את הסיכוי שהצד השני ישתכנע או יקבל את דבריו. חשוב מאוד לשדר ביטחון בדברים הנאמרים ולהימנע מניסוח עמום שמזמין ספקות.

כיצד להימנע מהאשמות בשיחת שכנוע?

אליעד כהן הסביר כיצד הבעת ביקורת סמויה או האשמות לא מכוונות במהלך השיחה עלולה לגרום לצד השני להתגונן וליצור קונפליקט מיותר. לדוגמה, אמירה כמו "הילד שלך מתנתק" יוצרת סיטואציה שבה האימא עשויה להרגיש מותקפת ולהתגונן. במקום זאת, יש לגשת לעניין באופן נייטרלי, לבקש לדעת מה חושב הצד השני, ולהביע אמפתיה ללא יצירת עימות ישיר. השיחה צריכה להיות מכוונת לפתרון ולא ליצירת מתחים או קונפליקטים.

מה ההבדל בין שימוש במונח "מטרה" לבין "תועלת" בשיחת שכנוע?

אליעד מדגיש את ההבדל החשוב בין המונחים "מטרה" ו"תועלת". לדבריו, המונח "מטרה" עשוי ליצור תחושה של משהו פילוסופי או כללי שאינו בהכרח קשור לרווח ישיר וברור. לעומת זאת, השימוש במונח "תועלת" מאפשר לצד השני להבין מיד מה הוא מרוויח מהפעולה, וכך הוא מתחבר יותר בקלות לדברים. כאשר השיח מתמקד בתועלות, האדם השני ירגיש שדואגים לו ולרווח האישי שלו.

איך להתמודד עם טענות כמו "השיעור היה בזבוז זמן"?

כאשר עולה טענה מצד ההורה או התלמיד כמו "בזבזנו את הזמן בשיעור", חשוב לא להגיב במונולוג הגנתי או בנאום ארוך. במקום זאת, כדאי לשאול שאלות כדי להבין מה עומד מאחורי הטענה. אליעד ממליץ לשאול שאלות פתוחות: "מה את חושבת על השיעור?" או "מה בדיוק הפריע בשיעור?" כדי להגיע לשיח אמיתי ואותנטי. אסור לתת תשובות מוגמרות וארוכות בלי לוודא שהצד השני הבין והשתכנע. חשוב להקשיב לצד השני, להבין את הבעיה ואז להציע פתרונות ממוקדים ורלוונטיים.

איך לענות לטענה של תלמיד ש"לא פתרנו מספיק תרגילים"?

כאשר תלמיד או הורה טוען "לא פתרנו מספיק תרגילים בשיעור", אליעד כהן מציע להסביר באופן ברור שמטרת השיעור...
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
... באמת לגזור מסקנות אמיתיות ביחס לכל התהליך כולו. ושום דבר בניתוח משפך שיווקי, לא בהכרח נכון, למעט המסקנות שנסיק מניתוח שיחת המכירה. ואני אסביר. ניקח לדוגמה, את השיטה הראשונה, שאומרת בא ננסה לשפר כל חלק בפני עצמו. הבעיה שלה היא, שלא ... מיני סיבות כאלו ואחרות. לכן השוואה בין קמפיינים, גם היא לא בהכרח נכונה. מה כן בטוח נכון? שצריכים להתחיל מניתוח שיחת המכירה עם הלקוח. לנסות להבין ברגע שכן יש שיחת מכירה, האם ולמה היא נסגרת או לא נסגרת בהתאם לרצון שלנו. ... ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו להבין את נקודות הכאב של הלקוח, שעוזרות ללקוח לסגור איתנו עסקה ועוזרת לנו להבין מה ...
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
...פנים אל פנים, הלקוח יכול פשוט לנתק את השיחה. לכן, מטרת המשפטים הראשונים בשיחה היא לא למכור את המוצר, לא להציג את עצמך ולא לבזבז זמן, אלא רק לגרום ללקוח לרצות להקשיב לשיחה עצמה לפחות למשך שתי דקות. לדוגמה, אם מישהו יגיד ללקוח בטלפון אם לא תקשיב לשיחה הזאת, נפגע בבת שלך - כמובן שזו דוגמה קיצונית, אך היא ממחישה שהלקוח יהיה קשוב בלי קשר להצגה עצמית או הסבר מקדים. המטרה היא תמיד קודם כל לעורר עניין והקשבה. איך ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה? יש הרבה דרכים ליצור עניין בתחילת השיחה. אפשר למשל להציג מיד...
איך לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות
...שכאשר הלקוח מביע את ההתנגדות שלו לעסקה איתך, עליך כאיש מכירות, לשאול את עצמך, האם הלקוח רק מתנגד לעסקה, או גם מתנגד לעסקה. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, המוצר יקר לי. עליך לשאול את עצמך, האם בעצם זא שהלקוח חושב שהמוצר הוא רק יקר או גם יקר. כאשר, רק יקר פירושו, שהלקוח חושב שמכל צד שלא נסתכל על הדבר, המוצר יקר, וזהו! שאין שום אפשרות שהלקוח כרגע תוך כדי שהוא אומר שהמוצר יקר, שהוא לא חושב שהמוצר רק יקר. אלא הוא חושב שהמוצר הוא רק יקר וזהו. לעומת זאת, גם יקר פירושו, שהלקוח אומנם אומר שהמוצר יקר, אבל הוא...
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
...כסף מהלקוח זה מה שגורם לתחושת ההטרדה? אליעד מציג זווית נוספת שמסבירה מדוע אנשי מכירות מרגישים שהם מציקים, ומדגיש שהסיבה המרכזית לתחושת ההצקה היא בדרך כלל העובדה שאיש המכירות מתמקד במה שהוא עצמו מקבל (כסף) ולא במה שהוא נותן ללקוח (מוצר או שירות). הוא נותן דוגמה לכך ואומר שאם היית מחלק מוצר בחינם, רוב האנשים לא היו מרגישים שהם מציקים ללקוח. תחושת ההצקה נוצרת רק בגלל התחושה שאתה מנצל את הלקוח בשביל רווח אישי. לכן הפתרון הוא למקד את תשומת הלב בתועלת שהמוצר מביא ללקוח, במקום במה שאתה כמוכר מקבל ממנו...
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
...הוא משווה זאת לחדר כושר, כאשר הלקוח שמתנגד למכירה הוא כמו משקולת שהאדם צריך להרים כדי להתחזק. ככל שאיש המכירות מתמודד יותר עם התנגדויות, ומצליח להפוך אותן למכירה, כך החשיבה שלו הופכת לגמישה, יצירתית, ומדויקת יותר. היכולת הזו היא גם שמאפשרת לאדם להפוך את עצמו למאושר יותר, כי הוא לומד כיצד להתמודד עם מחשבות והתנגדויות פנימיות בעצמו. איך אפשר להשתמש במכירות כדי להשיג אושר אישי? אליעד טוען שכל אדם יכול להשתמש בכלים מעולם המכירות כדי להיות מאושר יותר. הוא מסביר שאושר הוא מצב שבו האדם מצליח למכור לעצמו...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
...יוצרת תחושת מחויבות חזקה, כאילו אין אפשרות אחרת, בעוד שהמילה גם מציגה את הרעיון כאפשרות אחת מתוך כמה אפשרויות, ובכך מקטינה את המחויבות. לדוגמה, אם רוצים להקטין התנגדות למוצר או לרעיון, מומלץ להתחיל עם המילה גם. למשל, במקום לומר לאדם רק תעבוד, משפט שעלול ליצור לחץ ולהגביר התנגדות, עדיף לומר גם תעבוד. לאחר שהאדם מקבל את הרעיון בצורה מופחתת, ניתן בהדרגה להגביר את המחויבות על ידי שימוש במילה רק. כיצד להשתמש במילים רק וגם לשכנוע? אליעד נותן דוגמאות נוספות מתחומי המכירות והשכנוע: אם רוצים לעודד אדם לאכול...
הסוד לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, חוק המשיכה, חוק ההימשכות, להאמין בעצמך, אמונה עצמית, ביטחון עצמי, ערך עצמי, הספר הסוד, ביקורת על הסוד, הסרט הסוד, The secret, אימון למכירות
הסוד לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, חוק המשיכה, חוק ההימשכות, להאמין בעצמך, אמונה עצמית, ביטחון עצמי, ערך עצמי, הספר הסוד, ביקורת על הסוד, הסרט הסוד, The secret, אימון למכירות
...ולא להסתמך על אמונה בלבד. מסקנה סופית: איך להגיע למטרות בצורה יציבה? בסופו של דבר, אליעד מייעץ לבדוק את האמת לפני שפועלים, ולהשתמש בשיטה של חקירת המציאות. כך, גם כאשר אתה נכשל, אתה עדיין תמשיך לנסות, משום שלא התבססת על אמונה שעלולה להישבר. אתה תמשיך לפעול משום שאתה מבין באופן רציונלי שגם אם נכשלת קודם, ייתכן והפעם תצליח. לפי אליעד, האמת והבדיקה הרציונלית הן הבסיס היציב והנכון להצלחה אמיתית וארוכת טווח, להבדיל מהגישה של הסוד המבוססת על אמונה עיוורת. חוק המשיכה והצלחה במכירות האם הסוד עובד באמת? איך...
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
...כזה, ייתכן ויהיה עליך להימנע ממכירה אם הלקוח לא יוכל להפיק תועלת מההשקעה. מהו הצעד הבא אם המוצר יקר ללקוח? כאשר הלקוח מציין שהמוצר יקר, הצעד הבא הוא להבין את הסיבה מאחורי התחושה הזו. אם הלקוח מדבר על המחיר לעומת מוצרים דומים בשוק, יש לבדוק האם אכן יש הבדל באיכות או בשירותים הנלווים שמסביר את המחיר הגבוה. אם מדובר במחיר גבוהה בשל עלויות תפעוליות כמו שכירות או עלויות ייצור גבוהות, המוכר יכול להסביר זאת בצורה כנה. אך אם אין סיבה מוצדקת למחיר גבוה, אליעד ממליץ לבדוק אם יש אפשרות להוריד את המחיר או להוסיף...
שכנוע למתקדמים, ניתוח תהליכי שכנוע, משל ונמשל, שיטות שכנוע מתקדמות, טכניקות שכנוע מתקדמות, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות, השפעה על התת מודע, סוגסטיה, חשיבה מופשטת
שכנוע למתקדמים, ניתוח תהליכי שכנוע, משל ונמשל, שיטות שכנוע מתקדמות, טכניקות שכנוע מתקדמות, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות, השפעה על התת מודע, סוגסטיה, חשיבה מופשטת
...כאלה יותר, תוכלו לזהות את המהות של מצבים ולמצוא פתרונות או דוגמאות טובות יותר. הוא מציין שזו הדרך לפתח חשיבה יצירתית, שמאפשרת לאדם להתמודד טוב יותר עם בעיות בחייו, וגם להיות משכנע טוב יותר. מהי טכניקת ההסברה של אליעד באמצעות סיפורים? אליעד מזכיר את השיטה של רבי נחמן, של שימוש בסיפורים (סיפורי מעשיות) כדי להעביר מסר עמוק. הוא מסביר שלפעמים סיפור פשוט יכול לעורר אדם להבין רעיון מורכב יותר מאשר הסברים ישירים. לפי אליעד, חכם אמיתי הוא מי שיודע לקחת כל סיטואציה ולהלביש עליה משמעות עמוקה, כדי שהסיפור...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: ניתוח שיחת מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, ניתוח שיחת מכירות, דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך להשפיע על רצונות? שיווק שותפים באינטרנט אין מכירות נוסחה לשכנע אנשים חברות שיווק לקוח לא סומך עליך איך לגרום למישהו לרצות דווקא אותך? למה באמת הלקוח לא רוכש? מענה ללקוח שיווק לטווח ארוך לא לעשות בשתילת מחשבה לסנן את הלקוח אווירה טובה עם לקוח הבנת התת מודע למה המוצר יותר יקר? לשכנע מישהו לקבל טיפול עזרה לאנשי מכירות איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק? איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? בצורה משכנעת חומרי שיווק אורגני לעניין לקוחות לקוח ביטל את העסקה לגרום למישהו לשמוח יצירת כימיה עם הלקוח ניהול מחלקת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון עקרונות ניהול משא ומתן הכנת פרסומת שיווקית איך לגרום למישהו לא לשקר? זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי לגרום למישהו לא לעשות משהו להתייחס לבוס כאל לקוח איך להציג ללקוח? טריקים לשכנוע בטקסט איך להשפיע על מישהו לאהוב אותך? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון? איך להתמודד עם סירוב של לקוח? לקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית לקוח מפחד לטעות ביקוש למוצר לשכנע מישהו ללכת לטפל בעצמו מתי לחשוף ללקוח את המחיר? לשכנע בעל עסק איך לשכנע בוחרים להצביע לך? יתרונות המוצר איך למכור עט? לא מתאים לעבוד במכירות הצורך של הלקוח הפוטנציאלי שיטות לשיווק עצמי לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה הכנת חומרים שיווקיים איך עובד שכנוע? לשכנע אנשים לבחור בך מוצר זול ופחות טוב איך אפשר לשכנע? לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו מה רע במוצרים בהנחה? לקוח מכחיש שהוא שלח פניה להיות מסוגל לשכנע חוקי שכנוע לקוח שצריך לחשוב על זה... מיינדסט של איש מכירות טעויות ביצירת הזדהות לגרום למישהו לרצות להסכים איך לתכנן משפך שיווקי? הכפשות של לקוחות איך לפרסם ללקוחות? האם למכור רק מוצרי פרימיום? שאלות הסינון של הלקוח המשמעות של הצעת מחיר ללקוח הזדהות רגשית חזקה עם לקוח מסע הלקוח מה הלקוח חושב על התמחור? למה להשקיע בלקוחות? קושי למכור מוצר לא מושלם להשפיע על לקוחות לשכנע מישהו לחשוב כמוך שכנוע חזותי למכור מוצר בזול טיפול בהתנגדויות שירות לקוחות לקוח לא רוכש מוצר יקר לשכנע מצביעים להצביע לך למכור את המוצר הטוב ביותר איך למכור שירותי מכירה? מוצר מוכן איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר? לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר לפרסם ללקוחות פוטנציאלים פגישת היכרות עם לקוחות לקנות ולמכור מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח? ניהול משא ומתן עסקי איך לא לאתר את צרכי הלקוח? מנטורים לשיווק דיגיטלי לגרום למישהו לא להטיל ספק משא ומתן על שכר ללמד את איש המכירות לקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, אוטוסוגסטיה, אימון מכירות בתחום ניתוח שיחת מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.4609 שניות - עכשיו 08_10_2025 השעה 19:58:58 - wesi28