אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סודות שכנוע ✔פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, סודות שכנוע, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, ניתוח טיעונים, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות קניה, שתילת מחשבות, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, שיטת nlp, NLP שיטת, להשפיע על תת המודע, מהו nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע משקיע, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, קורס מכירות, התמודדות עם התנגדויות במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע בחור, אסטרטגיות משא ומתן, לימוד nlp, ללמוד לשכנע אנשים, לנסח טקסט משכנע, nlp שינוי, NLP תרגילים, nlp תרגול, לשכנע בחורה לחזור אליך, להצליח במכירות, אמנות השכנוע, להתמודד עם התנגדות מכירות, לשכנע את האקס לחזור, לשכנע בן זוג, מניפולציות, סודות התת מודע, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, NLP סרטונים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
12:04פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, מסר סמוי שגוי, שכנוע לא טוב
מדוע קמפיין "פרשת הבקבוקים" נגד נתניהו נכשל בשכנוע?

הקמפיין שהתמקד בפרשת הבקבוקים של אשת ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, היה ניסיון להשפיע על דעת הציבור כך שלא יצביע לנתניהו. אלא שאליעד כהן מסביר בהרצאתו שהקמפיין נכשל ולא היה אפקטיבי מבחינת שכנוע הציבור. הוא מסביר לעומק מה הייתה מטרת הקמפיין המקורית, היכן הייתה הטעות העיקרית שלו, ומדוע דווקא המסר שהיה אמור לשכנע גרם לתוצאה הפוכה.

מה הייתה הטעות המרכזית במסר השכנועי של הקמפיין?

לדברי אליעד כהן, הטעות המרכזית בקמפיין פרשת הבקבוקים הייתה שהמסר המרכזי לא הובן על ידי הציבור. המסר שהקמפיין ניסה להעביר לא היה שמדובר בסכום קטן של כמה אלפי שקלים שלכאורה נלקחו, אלא מסר עמוק הרבה יותר על נהנתנות, חמדנות ותחושת הניצול של המשפחה על חשבון הציבור. הקמפיין התכוון להמחיש לאזרחים שנתניהו ומשפחתו נהנים על חשבונם, עד לרמה שבה אפילו סכומים קטנים כמו החזרת בקבוקים, שגם אדם מן השורה לא תמיד מתעסק בהם, הפכו למקור של תאוות בצע.

הטעות הייתה שלא הצליחו להסביר את המסר באופן ברור לציבור הרחב, וכך נוצר רושם שגוי כאילו כל ההתעסקות הייתה סביב 4,000 שקלים בלבד. הציבור פירש את המסר כפשוטו, ובמקום להבין שיש כאן אמירה על חמדנות כללית ונהנתנות, הם חשבו שמדובר בזוטות ובסכום כסף זניח. זה גרם לרבים בציבור דווקא להרגיש שמדובר בהתנכלות לא מוצדקת לביבי, והוביל לתוצאה ההפוכה מהרצויה.

כיצד היה אפשר להציג את הקמפיין באופן נכון?

אליעד כהן טוען כי אילו הקמפיין היה מוצג אחרת, הוא היה יכול להיות אפקטיבי מאוד. הדרך הנכונה להציג את הקמפיין, לדעתו, הייתה להסביר לציבור שמדובר בתופעה רחבה הרבה יותר מהסכום הכספי הקטן. הקמפיין היה צריך להבהיר לציבור שהבקבוקים הם רק סימפטום לחמדנות הכללית של המשפחה, ובעצם לומר משהו כמו: "תראו איך ראש הממשלה ומשפחתו מתנהלים על חשבונכם, תראו כמה הם חושבים קודם על עצמם, אפילו בדברים הכי קטנים." כך הציבור היה מבין שיש כאן דפוס רחב של ניצול המשאבים הציבוריים ולא סתם התעסקות ב - 4,000 שקלים.

לדבריו, כאשר הקמפיין הוצג רק בהקשר של הכסף הקטן מהבקבוקים, הציבור התקומם ולא הבין את המסר הרחב. הם הגיבו באופן של: "מה אכפת לי מכמה שקלים של בקבוקים?" ולכן הקמפיין איבד את עוצמתו.

מהי הדוגמה שאליעד כהן נותן לגבי טלוויזיה מקולקלת?

אליעד כהן משתמש בדוגמה מעולם המכירות כדי להסביר את טעות הקמפיין: דמיינו שאתם נכנסים לחנות לקנות טלוויזיה ורואים טלוויזיה שבורה ומקולקלת. כששואלים אתכם מדוע אינכם קונים את הטלוויזיה, אתם אומרים שיש לה שריטה קטנה בצד. מיד יגידו לכם, "מה אכפת לכם מהשריטה, זו שטות קטנה, " אבל בפועל הטלוויזיה בכלל לא עובדת. הדוגמה נועדה להמחיש איך הקמפיין נכשל: הוא התמקד בשריטה הקטנה (הסכום הקטן) ולא בעובדה שהטלוויזיה (המדינה, בהקבלה) שבורה ומקולקלת תחת שלטונו של נתניהו.

מהי המניפולציה שאליעד כהן מזהה בתגובת נתניהו?

אליעד כהן מציין שנתניהו עצמו השתמש בטעות השכנוע של הקמפיין כמניפולציה נגדית. נתניהו אמר לציבור: "תראו איך מנסים להפיל אותי בגלל כמה אלפי שקלים של בקבוקים." הציבור השתכנע שההתנכלות לא הוגנת, וכך נתניהו בעצם ניצל את הכישלון של מתנגדיו כדי לחזק את התמיכה בו.

המניפולציה הזאת עובדת כך: אם מנסים לשכנע אדם לא לבצע פעולה מסוימת (כמו להצביע לביבי) מהסיבה הלא נכונה, אז ברגע שהוא מזהה שזו סיבה לא טובה או לא רצינית, הוא מתעלם מכל שאר הסיבות החשובות באמת שהיו יכולות לשכנע אותו. כלומר, דווקא כשהציבור השתכנע ש"הבקבוקים הם לא סיבה מספיק טובה" לא להצביע לנתניהו, הוא שכח את כל הסיבות הרציניות האחרות, וכך נוצר האפקט ההפוך.

מה המסקנה העיקרית שאליעד כהן מציג לגבי שכנוע?

המסקנה שאליעד כהן מציג היא שכשמעבירים מסר שכנועי, חייבים לוודא שהמסר ברור וישיר, ושלא ניתן לפרש אותו באופן מוטעה. ככל שהמסר מתוחכם או מורכב מדי, הוא עלול להיות מובן בצורה הפוכה לגמרי. הסיכון הוא גדול במיוחד כשהקהל אינו מבין את התחכום, ובמקום לקבל את המסר שרוצים להעביר לו, הוא מבין את ההיפך בדיוק, וכך משיגים את התוצאה ההפוכה מזו שרצו.

אליעד כהן מסכם כי המסר השכנועי צריך להיות ברור, ישיר וחד - משמעי. ככל שמסר השכנוע מתוחכם מדי או לא ברור מספיק, הוא עלול להוביל לכישלון מוחלט, ואף לחזק את העמדה המנוגדת.
שכנוע / שינוי עמדות - למה כדאי ללמוד את חוקי השכנוע? למה לכל אחד כדאי לדעת את סודות השכנוע? מה הדברים הטובים שיצאו לך מלדעת איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע את עצמך? איך לא לתת לאחרים לעבוד עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע, ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע
...וחלקם גורמים לאדם נזק כזה או אחר. והאדם מושפע מהסביבה שלו, בין באופן מודע ובין באופן בלתי מודע בתת המודע שלו. ומי שרוצה לדעת, איך לא להיות מושפע מדעות של אחרים, שגורמות לו נזקים כאלו ואחרים, ומי שרוצה לדעת, איך לא להיות מושפע מפרסומות, ואיך לא לתת לאף אחד בעולם לעשות לו שטיפת מוח, ואיך לזהות שקרנים, ואיך לא לטעות אחרי שרלטנים, ומי שרוצה לדעת, איך לגרום לכך, שאף אחד בעולם לא יוכל לרמות אותו ולשקר אותו, מי שרוצה לדעת את כל זה, לשם כך הוא צריך לדעת את כל סודות השכנוע ואת כל חוקי השכנוע. כי ברגע שהאדם...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
...הדרך להגביר את המחויבות היא לומר לו שהיעדר זוגיות הוא הגורם לאומללות, כלומר, הופכים את הרצון לדבר הכרחי ובלתי נמנע. מהי החשיבות של הדיוק במילים בשיווק ובמכירות? אליעד מדגיש שכל מילה שנבחרת בזמן שכנוע משפיעה על המודעות והתת - מודע של האדם. הוא מסביר כיצד מילים יכולות להיות מחייבות או אפשריות. למשל, המילים צריך, חייב, מוכרח הן מחייבות, בעוד שרוצה, יכול, מאמין הן מילים שמשאירות פתח ואפשרויות. לדוגמה, כשמישהו אומר אני מאמין באלוהים, ניתן לערער על ודאותו בכך שאומרים לו אתה רק מאמין, זה לא שאתה יודע בוודאות...
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
...חיפוש פרצה קטנה שדרכה ניתן להשחיל את הדעה החלופית. הוא נותן דוגמה מורכבת וקיצונית במיוחד של ניסיון לשכנע מחבל שרוצה להרוג יהודים, כיצד להפוך את דעתו על ידי כך שיבין שהדרך הטובה ביותר להשיג את המטרה העמוקה שלו (למשל שהאנשים יאמינו במוחמד) היא דווקא לא להרוג אותם, אלא להעניק להם הטבות ולהביא אותם בדרכי שלום אל אמונתו. האם שכנוע הוא בהכרח מניפולציה או שקר? אליעד מדגיש כי מנקודת מבט אבסולוטית אין אמת מוחלטת, ולכן כל שכנוע יכול להיות גם אמת וגם שקר בו - זמנית. לדבריו, מה שחשוב הוא שהאדם שמנסה לשכנע יאמין...
דיבייטינג / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע
...לרדת ממנו. ולפעמים האדם עצמו רוצה להסכים איתך והוא חושב שגם אתה צודק. ואם אתה אומר לו שרק הוא צודק, אז זה גורם לו להטיל ספק, בהטלת הספק העצמית שלו בדברי עצמו. ואז הוא יוצא מהספק שלו לגבי דעתו העצמית, והוא מתחיל לחשוב שהדעה שלו היא מחויבת המציאות. ואז אחכ עוד יותר קשה לשכנע אותו, שהוא לא רק צודק וכולי. ויש גם עוד אפשרות נוספת, שבה מצד אחד כן מסכימים עם האדם, ואומרים לו שגם הוא צודק, וגם בו זמנית מנסים להסביר לו שהוא לא רק צודק, ושלא רק הוא צודק, אלא שגם הדעה הנגדית גם היא צודקת. ונחדד: לפעמים אתה...
מניפולציות טובות או מניפולציות רעות? סם חיים או סם המוות? מהי פסיכולוגיה הפוכה? סוגסטיה / שכנוע / דמיון מודרך / לרמות אנשים / לעזור לאנשים / מאמן אישי / אימון אישי / מומחה לשכנוע
...כדי לעזור לו להתמודד עם הפחדים שלו / עם החרדות שלו / עם הדיכאון שלו / עם הפוביות שלו וכיוב. ובפרט אלו שסובלים מהפרעות נפשיות ופרנויות, שמי שרוצה להיות מסוגל לעזור להם, הוא מוכרח לדעת לשלוט בכל מה שקשור לתכנות התת מודע ולשתול מחשבות בראש של אלו שיש להם הפרעות נפשיות קשות. כי עם המשוגעים, מאוד קשה לדבר בהיגיון. וצריך מומחה מיוחד, עם כושר שכנוע מיוחד, שיודע לשלוט בתת המודע של השומע, כדי שהוא יוכל לעשות גם מניפולציות טובות על האדם שסובל מהפרעה נפשית, כדי לעזור לו לצאת מההפרעה הנפשית שלו. וכיוב ניתן...
NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, איך לשכנע?
NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, איך לשכנע?
...לוקח את המטרה שלו וליד המטרה אתה שם את המילה בשלמות, במאה אחוז, במוחלט הדבר שרצית להשיג הדרך איבדה את משמעותה. אם אתה רוצה לנסוע יותר מהר שים יותר גז אבל אם אתה רוצה לנסוע במהירות אינסופית אתה יכול לעצור כי אתה אף פעם לא יכול לנסוע במהירות אינסופית. ככל שאתה יותר מזדהה עם רצון להשגת משהו מוחלט ככה יש פחות משמעות לדברים יחסיים, מה זה אומר? זה אומר גם את ההפך שלו זה אומר שאם אתה רוצה לגרום למישהו לרצות משהו יחסי אתה צריך לשים לב שהוא לא רוצה להשיג מטרה מוחלטת עם הדבר היחסי הזה. אם נגיד לדוגמה אתה...
סודות השכנוע / שתילת מחשבות - "למה אתה לא מבין ש" - צורת ניסוח שגויה, איך לא לתת לגיטימציה לרעיון שאתה לא מסכים איתו? איך לא להפסיד בוויכוח? רטוריקה, איך לא לשתול מחשבות?
...שאתה בתת המודע שלך, מוכן לקבל את המציאות שבה האדם האחר לא מבין את מה שאמרת לו. ואסור לך להראות, שקיימת מבחינתך האפשרות שבה האדם האחר לא יבין אותך. וברגע שהאדם אומר למה אתה לא מבין ש, המשמעות הנסתרת של זה היא, שאכן הדובר מוכן לתת לגיטימציה לאפשרות שלא יבינו אותו ושלא יסכימו עם דבריו. ובנוסף, ברמה העקרונית, השאלה למה X, המשמעות שלה היא, לחפש הצדקה אפשרית וסיבות אפשריות לאותו X. וכאשר האדם שואל למה X, הרי שבכך הוא מחזק אצל השומע את המחשבה שלו לגבי נכונות אותו רעיון. ואחדד: שברמה העקרונית, זה בסדר גמור...
NLP / סודות השכנוע / לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע?
...מרגיש לא בנוח לומר אחרת ממה שאמרת לו, כאשר אתה מציג את הדברים כאמת אובייקטיבית. כי יש כאן עומק נוסף, והוא שהאדם לא רוצה לצאת טיפש ולא רוצה שיראו שהוא טועה. וכאשר אתה מציג רעיון כלשהו בצורה סובייקטיבית, דהיינו, שאתה אומר אני חושב ש וכיוב, אתה בעצם משדר לאדם השני שהוא לא חייב להסכים איתך, ושרק אתה חושב שכך או אחרת. ואז הוא מרגיש הרבה יותר בנוח, לומר לך שהוא לא מסכים איתך. כי תת המודע שלו, מקבל ממך מסר של לגיטימציה לא להסכים איתך. כי אתה משדר, שאתה אומר לו רק צד אחד של המטבע, ושהוא יכול לחשוב גם אחרת...
NLP למתקדמים / לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
...שכאן הסיבה תוחמת משני הצדדים את התוצאה הרצויה. והשאלה היא, כיצד והאם כמות הנימוקים והסיבות שאתה מביא לטענה שלך, כיצד היא משפיעה על יכולת השכנוע ועל כושר השכנוע שלך. וכיצד המיקום של הנימוקים שלך, ביחס לטענה המרכזית שלך, כיצד המיקום משפיע על כושר ויכולת השכנוע שלך. וכדי להבין את העניין הזה לעומקו, לשם כך קודם כל יש להבין את המשמעות של הנימוקים של טענה כלשהי, ביחס לטענה כלשהי. והרעיון הוא, שכאשר אתה רוצה לשכנע מישהו ברעיון כלשהו, מצד האמת, הדבר החשוב ביותר לך, הוא שהוא יסכים עם הרעיון שלך, גם אם הוא...
סודות השכנוע / ללמוד לשכנע - חשדנות / מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים?
...בנוח איתך ובמחיצתך בכל המובנים, כך ממילא יהיה לך הרבה יותר קל לשכנע אותו בכל דבר, ומנגנון האימות שיש בתוכו, הופך להיות לפחות ערני ולפחות פעיל. והשאלה הנשאלת היא, למה בעצם כאשר מישהו מרגיש בנוח במחיצתך, למה זה גורם למנגנון האימות הפנימי שלו, להירדם בשמירה ולהיות במצב המתנה ולא ממש פעיל? וההסבר לכך הוא, שהסיבה שיש לאדם את מנגנון האימות הפנימי שלו, היא לצרכי הישרדות והגנה עצמית, של המנגנון על האדם. כי מנגנון האימות הפנימי של האדם, כל הזמן בודק את האינפורמציה שהאדם מקבל, כדי לוודא שלא מרמים אותו ושלא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, מסר סמוי שגוי, שכנוע לא טוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: סודות שכנוע, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, סודות שכנוע, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לגרום ללקוח לחשוב? לקוחות פוטנציאלים ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות שיטות השכנוע של מנטורים למכירות עדויות של לקוחות לתמחר מוצר תורת המשחקים במשא ומתן איך לשכנע מישהו לא להתאבד? ללקוח לתת בך אמון nlp שכנוע לשכנע לא להביא ילדים נאמנות של לקוחות איך לשכנע ילד לסדר? מתי ליצור הזדהות? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? שכנוע ושינוי עמדות לשכנע מישהי שמנה איך לשכנע ילד לאכול ירקות? לגרום למישהו לענות לך להשפיע על רובוט לגרום למישהו לרצות להסכים איתך לגרום למישהו לא להציק חברת מכירות לקוחות אקראיים איך לנצח במשא ומתן? איך לשקר את הלקוח? נקודות התורפה של הלקוח שיקולים האם לתת הנחה ללקוח למכור כל דבר בראיון עבודה להאמין במוצר שיטה למכירות nlp זה שקר מכירות שטח לתת מוטיבציה לאנשי מכירות למכור בלי חשק לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט חרדת מכירות מוצר לדוגמה פיתוח המוצר לקוח משקר לומר ללקוח לרמות את הלקוח איך להציב יעדי מכירות? חוסר תום לב במשא ומתן להעביר ללקוח חומר מקצועי לשכנע לקוח לאהוב לא להסתיר מידע מהלקוח שכנוע רטורי קושי למכור מוצר לגרום ללקוחות להתחבר אליך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה חומרי שיווק עקיף לשכנע את ההורים ניתוח טקסט משכנע לגרום למישהו להגיע למפגש מסר משכנע שיווק עצמי במקום העבודה למכור לעצמי תלונות של לקוחות בגוגל איך ליצור אוטוסוגסטיה? שיווק להתמודד עם חוסר הצלחה למכור להצליח בשכנוע האם לתת אמון? אתה איש מכירות התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל לבקש הנחה על מוצר המוצר יותר יקר לשכנע מישהו להגיע למפגש מהי המחלה של אנשי המכירות? כוונת שכנוע תהליכי קבלת החלטה של הלקוח לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים מתי למכור ללקוח? מכירות בטלפון איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? להאמין במוצר של עצמי פרופיל לקוח עקרונות ניהול משא ומתן כמה כסף לבקש מהלקוח? עיצוב חומר שיווקי למה להכאיב ללקוח? לאהוב להתווכח עם לקוח נקודות הכאב של הלקוח איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? המוצר יעזור ללקוח איך ליצור התניה לצורך שכנוע? לשכנע במשהו לשכנע במשהו שקרי לגרום למישהו להתייחס לקוח מבקש בקשה לא הגיונית איך לשכנע אותה? למכור פריט אקראי התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון לקוח משלם אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח לתאם פגישה עם הלקוח לשכנע מישהו להימשך ראפור עם התת מודע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, להשפיע, למכור בתחום סודות שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7344 שניות - עכשיו 25_09_2025 השעה 23:15:10 - wesi28