אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה קביעת מחיר למוצר ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, קביעת מחיר למוצר, להשפיע על תת המודע, עקרונות ה nlp, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, ייעוץ לאישי ציבור, איך לשכנע לקוח לקנות, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, NLP פיתוי, NLP טיפול בחרדה, לשכנע אישה, דיאטת nlp, אימון מכירות, השפעה על אנשים, ניתוח טקסטים, מאמן עסקי, איך לשכנע אנשים להגיד כן, הרצאות nlp, לשכנע גבר, NLP תוצאות, nlp לאנשי מכירות, nlp עבודה, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, NLP תקשורת, טיפים לשכנע, כיצד לשכנע אנשים, לשכנע את חברה שלך, לשכנע ללכת לטיפול, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע את החברה, NLP שיווק, nlp דוגמא, להתמודד עם התנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: קביעת מחיר למוצר, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, קביעת מחיר למוצר, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לתת ללקוח אפשרויות גרועות לשכנע אותי לקוחות שרוצים מחיר יקר איך לשכנע מישהו? הרמוניה עם לקוח לגרום למישהו להיפרד בצורה יפה למה המוצר לא מתאים ללקוח? לשכנע מישהו לא לסרב שיווק בתשלום מוצרים דומים לשכנע לקוח לרצות לקנות ממך שיווק באופן כללי המשמעות של הצעת מחיר ללקוח לגרום למישהו לקבל עזרה שכנוע קשה הפקת חומר שיווקי טקסט שכנוע לשכנע מישהו להרגיש קירבה לשכנע אישה להתאהב בך להיפגש עם לקוח איך לא לפחד שהלקוח יברח לך? להגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות פגישות פיזיות עם לקוחות שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה שכנוע מכירות לבקש הנחה על מוצר ייחודיות שיווקית מתי ליצור כאב ללקוח? לגרום למישהו לרצות להסכים מניפולציה בפרסום לקוח לא סומך על עצמו ליצור ביקושים למוצר שלך נוסחה לגרום למישהו להתאהב בך לעשות שיווק איך להתייחס ללקוחות? הכאב של הלקוח פולואפ ללקוח לגרום למישהו לאהוב להתאמץ להיות לקוח חוזר לגרום ללקוח לקנות אצלך שיווק ועודף ביקוש אמון עם אנשים מה הספקות של הלקוח? לעשות יותר כסף ממכירות למה לא לרמות לקוח? למכור לאנשים קורסים הפחדה של לקוח להסכים עם לקוח בצורה נכונה מהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאלים? למכור מותגי על... שפת גוף של לקוח שיווק יוצר ביקוש למתחרים אנשי שיווק יצירת חומרי שיווק מוצרים פשוטים לשכנע מישהו לחשוב כמוך הדהוד של מסר שיווקי באז שיווקי להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט לא רוצה לרמות לקוח תכנון תהליכי שיווק טעויות בתהליך שכנוע לקוח לקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו למכור לעצמי למה הלקוח שונא אותך? האם אפשר ללמד למכור? מכירות טלפוניות לזהות הזדמנויות לשכנע טעויות רטוריות למכור הרבה בזול או מעט ביוקר תלונות של לקוחות חיסכון כספי ללקוח לגרום ללקוח להיות נאמן למה לא אוהבים לקנות מאנשי מכירות? ניהול משא ומתן עסקי להציג ללקוח טווח מחירים ליצור מכנה משותף עם הלקוח שכנוע ומכירות סודות השכנוע של ביבי לעצור לקוח מוצר בהרבה עטיפות האפשרויות האחרות של הלקוח התנגדויות בזמן מכירות בטלפון עיזים במשא ומתן איש מכירות רובוטי לשכנע מישהו שיש לו בחירה המוצר הכי יקר שיש כסף לבקש על מוצר התנגדות אמיתית של הלקוח לשכנע בחור לאהוב לתת ללקוח אפשרויות לשכנע מישהו להאמין לך שיטת מכירות מנצחת נאומים של איש המכירות לגרום למישהו להרגיש טוב עם עצמו למכור ללקוח מוצר בהנחה לקוח לא סוגר עסקה לקוחות שרוצים לרכוש ממך איך לתכנן את השיווק? ליצור אמון אחרי בגידה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, קאוצינג, השפעה בתחום קביעת מחיר למוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 3.2031 שניות - עכשיו 26_10_2025 השעה 09:11:13 - wesi28