אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה קביעת מחיר למוצר ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, קביעת מחיר למוצר, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירות, ללמוד איך לשכנע, כישורי שכנוע, לשכנע את עצמי, שאלות קשות בראיון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע את הלקוח, מיומנות מכירה, NLP להורים, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, ייעוץ לפוליטיקאים, אמנות הנאום, איך לשכנע את הבוס, איך לשכנע את המורה, התמודדות עם התנגדות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, עזרה איך לשכנע, לשכנע אנשים להגיד כן, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, NLP דוגמאות, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, אומנות הראיון, NLP תת מודע, סדנאות nlp, פרסומות, איך לשכנע את המפקד, לשכנע משקיע, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp טריקים, איך לשכנע את הבנק, nlp לאנשי מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, NLP לימוד, שאלה איך לשכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: קביעת מחיר למוצר, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, קביעת מחיר למוצר, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע את הלקוח לסגור עסקה לשכנע אנשים לא חכמים למכור כשאתה מרגיש רע ראיון עבודה לאנשי מכירות לשכנע את השופט בבית המשפט לגרום למישהו להעריץ לתאר ללקוח את המוצר למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו תוכן שיווקי מקצועי לקוחות טובים מניפולציה בשאלה לשכנע מישהו לרצות להקשיב לך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות פגישה עם לקוח לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לשכנע מישהו לא לשקר לך להוזיל את עלות השיווק לגרום לאנשי המכירות לרצות למכור תכונות של מוצר אומנות השכנוע לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר שיווק לטווח המיידי מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? מיומנות רטורית לאהוב את המוצר המוצר יקר לי שכנוע מהסיבה הלא נכונה עלות אלטרנטיבית של לתת הנחה ללקוח אמון עם הלקוח לעמוד בפני מניפולציות לגרום למישהו לקבל עזרה לתת ללקוח להשתמש במוצר לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה להכריח את הלקוח לסגור עסקה לשנות את הלקוחות לשכנע אישה לאהוב מנהל כאיש מכירות לקוח מפחד לקבל החלטה במקום לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר איש מכירות עשיר שכנוע בטקסט יש ללקוח ספק רציונאלי איזה סרטון שיווקי לעשות? משפך שיווקי גרוע למכור למישהו לברר את צרכי הלקוח לשתול מחשבות לאקס לגרום למישהו לרצות לעשות משהו כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר fomo של לקוחות לשכנע לקוח לעבוד איתך לשכנע מישהו לקבל את ההצעה להתייחס ללקוח כמו לחבר למה לקוח צריך לחשוב על זה... איזה מידע להציג ללקוח קודם? למה מוצר זול? איך לתמחר ללקוח? לגרום למישהו לחשוק בך לענות ללקוח ששואל מה המחיר חומרי שיווק של המתחרים איך לשכנע את הבוס? טיפים לאנשים מכירות מניפולציות הוכחה לשווי שוק של מוצר הוצאת הצעת מחיר ללקוח אין ללקוח כסף מדידת ביצועי השיווק לנהל משא ומתן לקרוא ללקוח בכינוי חיבה איך לשכנע מישהו לא לפחד? nlp master practitioner כמה חומרי שיווק ליצור? איך לשכנע ילד לאכול ירקות? להצליח למכור מוצר יקר שאלה סגורה של לקוח לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו לקוחות פוטנציאלים חדשים איך להשפיע על עצמך? איך למכור את עצמך? לגרום למישהו להודות בגניבה מיתוג שיווקי האם nlp עובד? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? לגרום למישהו להתעניין להתמודד עם דחייה של לקוח תקשורת שכנועית תכנים שיווקיים פרובוקטיביים לגרום למישהו לרצות לחיות מוצרי יוקרה לקמצנים לקוחות לא רלוונטיים מניפולציות של מומחים האם להתנגד ללקוח? השפעה סמויה על המודעות של הלקוח הקשר שבין שיווק למכירות עלויות השיווק חוק סימון מוצרים חומרי שיווק עקיף לקוח לא רוצה לקבל הנחה להציג ללקוח אפשרויות המוצר מתאים ללקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, אימון אישי, מומחה במכירות בתחום קביעת מחיר למוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6089 שניות - עכשיו 11_12_2025 השעה 01:59:05 - wesi28