אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ראפור ✔יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ראפור, NLP התניה קלאסית, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, NLP עקרונות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP הפסקת עישון, הכנה לראיון בטלוויזיה, אסטרטגיות מכירה, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, עבודה ב nlp, לשכנע לקוח לקנות מוצר, סודות ה nlp, NLP מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, NLP דוגמאות, NLP אימון אישי, nlp להורדה, לשכנע את האקסית לחזור, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, סודות הסוגסטיה, טיפול בהתנגדויות לקוח, להתמודד עם התנגדות במכירה, אסטרטגיות משא ומתן, ניתוח טקסט טיעוני, השפעה סמויה, טריקים לשכנוע בטקסט, שיווק ומכירות, אסטרטגיות שכנוע, השפעה על אנשים, איך לשכנע אנשים לתרום, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, NLP לימודים, לשכנע בחורה להתאהב בך, איך לשכנע את אשתי, NLP מטרות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
וכאן אבאר, למה כ"כ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח?

והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ידי זה קל לו יותר לקבל את מה שהוא חושב שהוא עצמו אומר לעצמו, דרך המוכר.

ואסביר: כי לכל אדם יש את ה"אני" שלו, דהיינו, הדבר שאליו האדם מתכוון כאשר הוא אומר את המילה "אני". ובכל מקום שאליו האדם מסתכל, הוא בעצם רואה דברים שהם רחוקים ושונים מה"אני" שלו. כגון לדוגמה אדם שרואה אנשים אחרים סביבו, שהאדם חווה את אותם האנשים, שהם נפרדים מה"אני" שלו.

ובכל מקום שהאדם רואה דבר שהוא לא ה"אני" שלו, זה יוצר סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין אותו הדבר שאותו הוא רואה. דהיינו, שהאדם מרגיש חוסר שייכות וריחוק, מאותו הדבר שהוא בעצם לא ה"אני" שלו, ושהוא נפרד מה"אני" שלו.

וכאשר האדם מסתכל לדוגמה במראה, אז בעצם האדם רואה את עצמו / את ההשתקפות של עצמו במראה. והאדם חווה סוג של הזדהות רגשית מאוד עמוקה, בינו לבין הדמות שהוא חושב שהיא ה"אני" שלו.

ובין חוויית ה"אני" לבין חוויית ה"לא אני", יש באמצע טווח רגשי מאוד גדול. שבו האדם מתייחס לדברים מסוימים, כאילו הם ה"אני" שלו למרות שהם לא ממש ה"אני" שלו. כגון לדוגמה אדם שרואה את המשפחה שלו, שהוא מתייחס אליה כאילו זה ה"אני" שלו. למרות שבאמת, המשפחה שלך זה לא אתה ממש. וכאשר הילד נקלע לאיזו צרה, האדם מרגיש במקום מסוים, כאילו זה הוא עצמו נקלע לצרה הזאת. דהיינו, האדם רואה את ה"אני" שלו, בדברים שהם לא ה"אני" שלו.

ואחרי שהבנו את זה, עכשיו יש להבין, כיצד האדם מתייחס לדברים שהם ה"אני" שלו. ובד"כ האדם מתייחס לדברים שהם ה"אני" שלו, בצורה של יותר אמון ויותר אהבה. ז"א בד"כ האדם אוהב יותר את עצמו ומאמין יותר לעצמו, מאשר הוא אוהב את מה שהוא לא ה"אני" שלו, ויותר ממה שהוא מאמין למה שהוא לא ה"אני" שלו.

וכאשר האדם ניגש לברר פרטים על איזה מוצר וכיו"ב, אז מטבע הדברים כאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי האדם חווה שהמוכר, הוא לא ה"אני" שלו. ובפרט כאשר בד"כ המוכר הוא באמת אדם שהוא זר כלפי הלקוח, כי הוא לא קרוב משפחה של הלקוח וכיו"ב.

והנה, האדם בד"כ אוהב את עצמו, מאמין לעצמו, ומשתדל לשמור על עצמו, מכך שהסביבה שלו לא תפגע בו. וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח יוצא מנקודת הנחה, שמאוד יכול להיות שיש ניגוד אינטרסים, בינו לבין המוכר. כי הוא והמוכר אלו שני בני אדם שונים, ולכל אחד יש את האינטרס האישי שלו, שהוא לא תמיד תואם אחד את השני.

והאמת היא, שאם באמת המוכר היה אוהב כ"כ את הלקוח, אז הוא היה צריך למכור לו את המוצר, בלי להרוויח עליו שום דבר. כמו לדוגמה ילד שרוכש מוצר בחנות של אבא שלו, שבד"כ, או שהאבא נותן לילד את המוצר במתנה. או שהאבא נותן לילד את המוצר בלי להרוויח עליו שום דבר. וזה משום שהאבא דואג לילד שלו, כאילו שהוא דואג לעצמו.

וכאשר לקוח רגיל נכנס לחנות רגילה, הרי שתמיד יש סוג של ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הלקוח. כי המוכר רוצה להרוויח מהלקוח כמה שיותר. והלקוח מבחינתו היה שמח, שהמוכר ירוויח ממנו כמה שפחות, כדי לחסוך כסף וכיו"ב. ולמוכר יש את האינטרסים שלו, וללקוח יש את האינטרסים שלו.

וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, אז הלקוח מטבע הדברים חווה סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי הוא מבין את האמת, שלמוכר יש אינטרסים, שהם לא בהכרח האינטרסים שלו של הלקוח. ואז מטבע הדברים, הלקוח מנסה להגן על ה"אני" שלו ועל האינטרסים שלו, ואז הוא מטיל ספק במוכר. ואז כל דבר שהמוכר אומר לו, הוא בודק האם זה טוב או רע וכולי. והכל משום שהאדם חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר.

וכדי לפתור את הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) / יצירת כימיה בין אישית). והרעיון והמטרה היא, ליצור סוג של מראה של הלקוח. דהיינו, שהלקוח יראה בך המוכר, את ה"אני" שלו עצמו הלקוח. דהיינו, לגרום ללקוח, שכאשר הוא מסתכל עליך, שהוא ירגיש את מה שהוא היה מרגיש אם הוא היה מסתכל במראה על עצמו. דהיינו, שהלקוח ירגיש, שאתה עצמך המוכר, זה בעצם ה"אני" שלו עצמו.

ומי שהוא מומחה לשכנוע ומומחה מכירות, הוא יודע להביא את הלקוח למצב רגשי כזה, שבו הלקוח כאשר הוא שומע אותך המוכר מדבר אליו, הוא בעצם מרגיש, שזה כאילו הוא עצמו מדבר אל עצמו, דרך הגוף שלך הלקוח. כמו לדוגמה שמקליטים בן אדם, ומשמיעים לו את עצמו. שהוא מרגיש שזה הוא עצמו מדבר. כמו לדוגמה מתחום הפיתומות, שבו האדם מדבר דרך בובה. ובעצם זה הוא עצמו מדבר, למרות שזה נראה שהבובה מדברת.

והרעיון הוא, פשוט ביותר, והוא לגרום ללקוח להרגיש שה"אני" שלו בכבודו ובעצמו, מדבר מתוך גרונך שלך זה שרוצה לשכנע אותו / לשנות את דעתו. וכאשר דבר כזה קורה, אז ממילא הרבה יותר קל לאדם להקשיב לעצמו בבחירה חופשית...
טעויות של NLP, ראפור / כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? האם טוב ליצור כימיה? איך ליצור כימיה בין אישית? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור ראפור? שיטות ליצירת ראפור, מה זה ראפור? מהו ראפור? מיומנויות תקשורת, כימיה בין אנשים, כימיה בין שני אנשים, ראפור nlp, טוני רובינס, איך ראפור עובד? כמה ראפור חשוב? להשתמש בראפור - חלק 1
... של NLP, ראפור כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? האם טוב ליצור כימיה? איך ליצור כימיה בין אישית? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור ראפור? שיטות ליצירת ראפור, מה זה ראפור? מהו ראפור? מיומנויות תקשורת, כימיה בין אנשים, כימיה בין שני אנשים, ראפור nlp, טוני רובינס, איך ראפור עובד? כמה ראפור חשוב? להשתמש בראפור - חלק 1 וכאן אבאר עוד אחת מהטעויות הבסיסיות ביותר, שיש לרוב המומחי ה NLP לגבי הנושא של יצירת כימיה בין אישית (ראפור). שהם מלמדים איך ליצור ראפור ואיך לעשות ראפור, ואיך ליצור כימיה בין אנשים וכולי, כאשר נראה כאילו שכימיה בין אישית וראפור, זו מטרה בפני עצמה, כדי שהתקשורת הבין אישית תצליח. כאשר האמת היא, שכמובן שזה לא נכון. ואסביר: נניח ... להיות בחרדה. הרעיון של הראפור אומר באופן כללי, שעליך ליצור כמה שיותר התאמה, בינך לבין סגנון הדיבור ההתנהגות דימויים וכיוב, של האדם ... לו. וזו כמובן טעות. כי ראפור, יכול להיות ראפור טוב ויכול להיות ראפור רע. ולא במובן שאתה יכול לא לעשות ראפור בצורה נכונה, ואז הוא נקרא ראפור רע, אלא במובן, שאתה יכול לעשות ראפור בצורה נכונה, ועצם עשיית הראפור, היא עצמה דבר רע, שיגרום לך לא להשיג את המטרה שאתה רוצה להשיג מהאדם השני. כי האמת היא כדלקמן: נניח ... שזה יהיה בדיוק ההפך מראפור. דהיינו, בדמות האידיאלית שאמורה לשכנע את האדם, יהיו גם תכונות שמנוגדות לדפוסי ההתנהגות של האדם שאותו ... אחרת. ולכן, כל הרעיון של ראפור, כערך בפני עצמו, הוא כמובן שוב עוד טעות של מומחי NLP, שכמו תוכי מדקלמים עצות ושיטות, שהם לא באמת ... ועוד אוסיף, כי לפעמים ראפור רע גם מעוד סיבה. והיא משום שאם האדם השני לא מצפה שתהיה בדיוק כמוהו, ואתה בדיוק כמוהו, זה נראה לו חשוד ... ירגיש לו לא טבעי, ודווקא הראפור שאתה עושה, יגרום לו לא לתת בך אמון. ...
טעויות של NLP, ראפור / כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? האם טוב ליצור כימיה? איך ליצור כימיה בין אישית? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור ראפור? שיטות ליצירת ראפור, מה זה ראפור? מהו ראפור? מיומנויות תקשורת, כימיה בין אנשים, כימיה בין שני אנשים, ראפור nlp, טוני רובינס, איך ראפור עובד? כמה ראפור חשוב? להשתמש בראפור - חלק 2
... של NLP, ראפור כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? האם טוב ליצור כימיה? איך ליצור כימיה בין אישית? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור ראפור? שיטות ליצירת ראפור, מה זה ראפור? מהו ראפור? מיומנויות תקשורת, כימיה בין אנשים, כימיה בין שני אנשים, ראפור nlp, טוני רובינס, איך ראפור עובד? כמה ראפור חשוב? להשתמש בראפור - חלק 2 ועוד אוסיף, שמי שאינו טיפש, יראה שבכל הדוגמאות שמביאים מומחי הNLP כדי להראות איך ראפור עובד וכמה ראפור חשוב (לדוגמה טוני רובינס כאן https: youtu.be lB1xPACFvd4), אלו תמיד ... בדיוק בגלל עשיית הראפור עצמו. הם לוקחים מקרה פרטי שבו האובייקט שרוצים לשכנע, רצה שתתנהג כמוהו, ... האם כשכן רוצים ליצור ראפור , האם להשתמש בדיוק באותם ביטויים של האדם השני? תשובה: לא תמיד בצורה ... לשמוע ממך. דווקא הראפור יכול לשדר לו חוסר אמינות. וכמובן ששוב ושוב לאורך כל הסרטון שם, יש המון ...
ראפור והשפעה, שכנוע למתקדמים, שיקוף והשפעה על אדם אחר, ראפור למתקדמים, מה זה ראפור? טעויות ביצירת ראפור, איך ליצור ראפור? יצירת כימיה בין אישית, איך יוצרים ראפור? טעויות של NLP, איך לשתול מחשבות? תקשורת בין אישית
ראפור והשפעה, שכנוע למתקדמים, שיקוף והשפעה על אדם אחר, ראפור למתקדמים, מה זה ראפור? טעויות ביצירת ראפור, איך ליצור ראפור? יצירת כימיה בין אישית, איך יוצרים ראפור? טעויות של NLP, איך לשתול מחשבות? תקשורת בין אישית
ראפור והשפעה, שכנוע למתקדמים, שיקוף והשפעה על אדם אחר, ראפור למתקדמים, מה זה ראפור? טעויות ביצירת ראפור, איך ליצור ראפור? יצירת כימיה בין אישית, איך יוצרים ראפור? טעויות של NLP, איך לשתול מחשבות? תקשורת בין אישית מה זה ראפור ואיך הוא משפיע על אנשים? ראפור הוא מושג מתקדם בתחום השכנוע וההשפעה, שפירושו שיקוף - כלומר, התאמה או חיקוי מתוחכם של הדפוסים ההתנהגותיים, השפתיים והפיזיים של האדם שמולך. הרעיון המרכזי בראפור הוא שאם תצליח לגרום לאדם שמולך להרגיש שאתה דומה לו, הוא יחוש קרבה אליך ... אדם אוהב ומעריך את עצמו ולכן, כשהוא מזהה השתקפות של עצמו באחר, הוא ירגיש בנוח וירצה להקשיב. איך יוצרים ראפור נכון? יצירת ראפור מבוססת על שיקוף עדין של האדם שמולך בשלושה מישורים עיקריים: התאמת שפת גוף: ... הזו עובדת בעיקר ברמה התת - מודעת, כיוון שהאדם מזהה בך חלקים מעצמו ולכן מרגיש קרוב ובטוח יותר. מדוע ראפור אינו מספיק יעיל לבדו? אליעד כהן מסביר שהבעיה המרכזית בראפור היא ההנחה המוטעית שאדם מושפע בעיקר ממי שדומה לו. האמת היא שראפור הוא כלי חלקי ולא מספיק, מכיוון שאנשים מושפעים לאו דווקא ממי שדומה להם, אלא ... קבצן שרוצה להפוך לאיש עסקים מצליח, הוא לא יקשיב למישהו שנראה ומתנהג כקבצן כמוהו, גם אם הוא משתמש בטכניקות ראפור מושלמות. לעומת זאת, אם יראה מולו אדם לבוש בחליפה, שמשדר הצלחה ועסקים, הוא ... הוא יקשיב לרופא מוסמך ולא למישהו אחר שיושב איתו בתור לרופא, אף על פי שהאדם השני דומה לו יותר. איך להשתמש בראפור בצורה נכונה וחכמה? השימוש הנכון בראפור הוא לדעת איזה חלקים של האדם כדאי לשקף ואיזה לא. עליך לשקף רק את התכונות ... אתה גדלת שם, זה יגרום לו להרגיש שאתה פחות איכותי ולכן הוא עלול לדחות את דבריך. מהן הטעויות הנפוצות ביצירת ראפור? יצירת ראפור בצורה לא נכונה עלולה לגרום לתוצאה הפוכה. הטעויות המרכזיות הן: שיקוף מוגזם ... להתקרב אליך, להקשיב לך וללכת בדרכך, כי אתה מייצג את מה שהם הכי רוצים להיות. לסיכום - איך להשתמש נכון בראפור? ראפור הוא כלי יעיל ביצירת כימיה בין אישית והשפעה, אך רק בשימוש ... מהן הטעויות הנפוצות בשכנוע? איך ליצור כימיה בין - אישית? איך להפוך למנהיג? איך להיות מודל לחיקוי? מה זה ראפור? מה זה ראפור ואיך הוא משפיע על אנשים? ראפור הוא טכניקת שכנוע והשפעה מתקדמת שבה אדם משקף את הדפוסים ההתנהגותיים, השפתיים ... במישהו אחר השתקפות של עצמו, הוא ירגיש קרוב אליו, יזדהה איתו, ויהיה פתוח יותר לקבלת מסרים ממנו. איך יוצרים ראפור? כדי ליצור ראפור עם אדם אחר, ניתן להשתמש בטכניקות שיקוף כגון: התאמת שפת הגוף - אם האדם שמולך ... וביטויים מסוימים שהוא משתמש בהם. המטרה היא לגרום לו להרגיש שאתם דומים, מה שיוצר תחושת קרבה ואמון. למה ראפור הוא שיטה לא מספיק יעילה? למרות הפופולריות של ראפור, השיטה הזו אינה מושלמת. היא מתבססת על ההנחה שאדם יושפע בעיקר ממי שהוא דומה ... קבצן)? לא בהכרח. אך אם הוא יראה מולו אדם לבוש בחליפה ומקרין הצלחה, הוא ייטה יותר להקשיב לו. איך להשתמש בראפור בצורה חכמה? כדי להשתמש נכון בראפור, יש לשקף לאדם רק את החלקים שהוא אוהב בעצמו. אם הוא גאה בהתנהגות מסוימת, ... כשאדם רואה בך דמות שהוא מעריץ, הוא יטה להקשיב לך ולקבל את דבריך ללא התנגדות. מהן הטעויות הנפוצות ביצירת ראפור? שיקוף מוגזם ולא טבעי - אם מחקים אדם באופן בוטה, זה עלול לגרום לו להרגיש ...
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור , שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע מתי וכיצד כדאי ליצור הזדהות עם הלקוח? אנשים תמיד ... שאתה שונה ממנו עשוי להיות נכון יותר, תלוי במטרות וברצונות האמיתיים של הלקוח. איך יוצרים ראפור עם לקוחות? מתי לא ליצור הזדהות עם הלקוח? טכניקות לשכנוע במכירות האם כדאי להזדהות עם ...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית וכאן אבאר עוד נקודה חשובה בתהליך ...
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
ראפור , כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת ... שכדי לייצר את האפקט הזה, עליך להתאים את עצמך לאדם השני, להקשיב לו היטב ולהבין את הכוונה ואת הרגשות מאחורי דבריו, וכך למעשה ליצור תחושה של קירבה, ראפור וכימיה חזקה שמאפשרת בניית אמון ותקשורת אפקטיבית. איך ליצור אמון באמצעות שכנוע? מה זה ראפור בתקשורת בין אישית? איך יוצרים הזדהות רגשית עם אנשים? טכניקות לשתילת מחשבות איך לנחש מחשבות של אחרים? ...
איך לשכנע אנשים? האם להביע הזדהות? איך לגרום למישהו לשמוח? איך לטפל בחרדה? הבעת הזדהות, ראפור, דומה נמשך לדומה, דומה נמשך לשונה, הפכים נמשכים, ניגודים משלימים
איך לשכנע אנשים? האם להביע הזדהות? איך לגרום למישהו לשמוח? איך לטפל בחרדה? הבעת הזדהות, ראפור, דומה נמשך לדומה, דומה נמשך לשונה, הפכים נמשכים, ניגודים משלימים
... לשכנע אנשים? האם להביע הזדהות? איך לגרום למישהו לשמוח? איך לטפל בחרדה? הבעת הזדהות, ראפור , דומה נמשך לדומה, דומה נמשך לשונה, הפכים נמשכים, ניגודים משלימים איך לשכנע אנשים ולהשפיע על מצב הרוח שלהם? השאלה המרכזית שאליעד כהן מציג היא כיצד ניתן לשכנע אנשים ולהשפיע עליהם במצבי רוח שונים - בין אם מדובר באדם עצוב, בחרדה, או אפילו שמח. הרעיון המרכזי הוא להבין שישנן שתי גישות עיקריות בהתקשרות עם אדם: הזדהות (ראפור) והתנגדות. שתי הגישות האלו לא תמיד פועלות באותו אופן, ולעיתים דווקא אחת מהן תהיה אפקטיבית יותר במצבים שונים. האם תמיד כדאי להביע הזדהות עם אדם במצוקה? אליעד מסביר שבאופן לוגי ...
בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
... אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור? מתי כדאי להשתמש במושגים של הלקוח בשיחת ... הבנת נקודות אלו, המוכר יכול להשתמש בצורה חכמה ונכונה בשפת הלקוח או במילים משלו, בהתאם לסיטואציה ולצרכים של הלקוח. איך למכור ללקוח? טעויות במכירות יצירת אמון עם לקוח כיצד ליצור ראפור עם הלקוח? מתי לא להשתמש במילים של הלקוח? ...
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
... איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? למה כדאי להשתמש במילים של הלקוח בתהליך המכירה? בתהליך מכירה נכון, חשוב מאוד לגרום ללקוח להרגיש שהמוצר או השירות עונים בצורה מדויקת על הצרכים והחסרונות שהוא ... של הלקוח בתהליך המכירה? המסקנה החשובה של אליעד כהן היא שהכל תלוי בהקשר הספציפי של המכירה. באופן כללי, שימוש במילים של הלקוח עדיף כי הוא מייצר ראפור והזדהות. אך צריך להיות מודעים למילים בעייתיות או למצב בו הלקוח אינו בטוח בעצמו. במקרה כזה, עדיף לשכתב את תיאור המוצר כדי להציג אותו בצורה הטובה ביותר ולהגביר ...
איך לקרוא אנשים? איך לדעת מה מישהו אוהב? איך לעשות טוב לאישה? איך לעשות טוב לבחורה? איך לעשות טוב לגבר? זוגיות, ראפור, איך לעשות למישהו טוב? איך לרגש מישהו? איך להפתיע מישהו? איך לקרוא מחשבות?
איך לקרוא אנשים? איך לדעת מה מישהו אוהב? איך לעשות טוב לאישה? איך לעשות טוב לבחורה? איך לעשות טוב לגבר? זוגיות, ראפור, איך לעשות למישהו טוב? איך לרגש מישהו? איך להפתיע מישהו? איך לקרוא מחשבות?
... לאישה? איך לעשות טוב לבחורה? איך לעשות טוב לגבר? זוגיות, ראפור, איך לעשות למישהו טוב? איך לרגש מישהו? איך להפתיע מישהו? איך לקרוא מחשבות? איך לקרוא אנשים ולהבין מה הם אוהבים? ההרצאה נפתחת בשאלה ... שלנו בהתאם לרצונו האמיתי. איך לדעת מה אדם אוהב? מהו ראפור ואיך ליצור אותו? איך לרגש מישהו בצורה אפקטיבית? איך לפתח קשרים עם אחרים? מהי הדרך להבין מה מישהו רוצה מבלי לשאול? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: ראפור, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, ראפור, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשכנע, לשתול מחשבות, תת מודע בנושא ראפור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 15_08_2025 השעה 03:26:02 - wesi28