אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיווק ✔טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיווק, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, שליטה בתת מודע, לשכנע את עצמי לא לאכול, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP טיפול, לשכנע גבר לחזור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, ייעוץ תקשורתי, nlp תרגול, NLP ביקורת, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, זיהוי מניפולציות בטקסט, איך לשכנע בחורות, אומנות הנאום, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, אומנות הראיון, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, ללמוד nlp בחינם, ניתוח תוכן, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, NLP עובד, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, גישת NLP, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, לשכנע סבתא, לשכנע בטיעון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, תשובות בראיון, להתראיין בטלוויזיה, אימון אישי לפוליטיקאים, ייעוץ אסטרטגי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
והפעם אסביר לגבי אחת הטעויות הבסיסיות ביותר בניהול קמפיין דיגיטלי, והיא שמנהלים את הקמפיין לפי התפישה שאומרת, שככל שיהיו יותר חשיפות ויותר הקלקות וכולי, כך יהיו יותר המרות לעסקאות בסופו של תהליך. שלכאורה זאת טענה נכונה, אבל היא לא מדויקת, כפי שאני אסביר.

נניח שאתה רוצה למכור מוצר, ואתה מפרסם אותו באינטרנט כדי להגיע לרוכשים באמצעות משפך שיווקי שאתה בונה. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שכל הלקוחות שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: לא. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שרק חלק מאלו שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך ניתן להסיק שיש יחס המרה בין כמות החשיפות לבין כמות הלקוחות המשלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך יהיה ניתן להסיק, שככל שנגדיל את החשיפה, כנראה שגם יחס ההמרה הסופי של הלקוחות המשלמים, יגדל? תשובה: כן.

אבל זהו, שזה לא נכון במאה אחוז. ואני אסביר. לכאורה נראה לומר, שככל שנגדיל את החשיפות, הרי שממילא כמות הלקוחות בסוף המשפך השיווקי תגדל, כי יחס ההמרה יגדל. ולכן לכאורה ניתן להסיק שעלינו לנסות להגדיל את כמות החשיפות, או לכל הפחות לא להקטין את כמות החשיפות. והאם עלינו לעשות קמפיין, שיכול להקטין את שיעור החשיפות? תשובה: לא. והאם עלינו לעשות קמפיין שיקטין את כמות ההקלקות על הבאנר שלנו? תשובה: לא.

אבל זה לא ממש נכון. כי כל זה נכון, אך ורק בתנאי שהמודעה שלנו מגיעה אך ורק לקהל היעד שלנו. דהיינו, אם אנחנו מטרגטים את המודעה שלנו, לקהל היעד שלנו. אז, אם אנחנו לא מגיעים לכל קהל היעד שלנו, אלא רק לחלק מקהל היעד שלנו, הרי שיהיה נכון לומר, שכדאי שנגדיל חשיפות, כדי להגיד ליותר מקהל היעד שלנו וממילא נגדיל את שיעור ההמרה בסוף המשפך, להשיג לקוחות משלמים.

אבל מאוד יתכן, שצריך לשפר את המשפך השיווקי, לא בכך שנגדיל את החשיפות, אלא דווקא בכך שנשנה את המסרים של הקמפיין ו/או גם את הטירגוט של הקמפיין, כדי שהוא יגיע לקהל היעד שלנו. ואז יכול להיות שכמות החשיפות תרד וששיעור ההקלקות ירד, אבל איכות הלידים תעלה וממילא כמות הלקוחות המשלמים, תגדל.

דהיינו, יתכן מאוד שהשיפור של המשפך השיווקי, לא יקרה באמצעות הגדלת חשיפות והגדלת הקלקות, אלא דווקא באמצעות זה שנמקד את הקמפיין לקהל היעד הנכון שלנו. ששיווק ועוד...');
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיווק, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיווק, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
טכניקת שכנוע האם לתת ללקוח הנחה? האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? שפת הגוף של הלקוח לפרסם ללקוחות פוטנציאלים הדרכת מאמני מכירות עיצוב חומר שיווקי למדוד את איכות השיווק שיטות לשכנוע לקוחות האם השיווק טוב? nlp מומלץ למכור גם מוצרים סוג ב... לגרום למישהו לאהוב סקס איך להציג ללקוח מוצר? לשכנע ילד להאמין לגרום למישהו לפתח חוש הומור לקצר את התהליך של הלקוח להחליט מוטיבציה למכור לבחור את הלקוחות שלך לשכנע מישהו לחשוב שהוא טועה חשדנות של לקוח לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו האם ניתן לשכנע כל אחד? לפתח מוצר על חשבון הלקוח הלקוח תמיד צודק לא מצליח למכור את עצמי למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו ביטחון עצמי למכור את עצמי להתכונן לשיחת מכירות טעויות בלתת הנחה ללקוח המניפולציה של הפחד להתקבל לעבודה בתור איש מכירות לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך לקוחות חמים מטרות למסע לקוח להתפשר במשא ומתן יכולת למכור משהו שתילת מחשבות בדייט הבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף לתת ללקוחות שירות בחינם לשכנע מישהו להאמין לך שיחה משכנעת להזדהות לגרום למישהו ללכת לפסיכולוג שיווק לטווח ארוך להתמודד עם תחרות שיווקית איך אפשרויות בחירה משפיעות על החלטת הלקוח? חיסכון כספי ללקוח מסע שיווקי הצגת טווח מחירים ללקוח לקרוא מחשבות במשא ומתן איך לקוח מפרש את התמחור? עולם המכירות איך לתכנן שיווק? פולואפ ללקוח לשכנע מישהו לרצות אותך ביקורות של לקוחות להציג ללקוח מידע מקצועי לשכנע מישהו לא לשכוח חומר שיווקי מודפס לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו לשכנע מישהו לא ליהנות שכנוע ושינוי עמדות איך לעשות שיווק באינטרנט? הזדהות מלאה ליצור משפך שיווקי הוכחה לשווי שוק של מוצר ניתוח משפך שיווקי יצירת אמון באמצעות איך למכור משהו? לעשות שיווק איך ליצור קרבה עם לקוח? מניפולציה על לקוחות ליהנות מעבודה במכירות לקוחות שרוצים מחיר זול חומרי שיווק של המתחרים איך למכור מוצר בהנחה? לקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית לשכנע מישהו להפסיק לאהוב כל אחד ניתן לשכנוע לפגוש את הלקוח למה אני לא מאמין במוצר שלי? ליצור ראפור לגרום למישהו להתייחס שיווק זול לשכנע מנהל לשכנע אנשים לאהוב אותך להכיר את דרך החשיבה של הלקוח מילים שיווקיות איתור לקוחות לגרום למישהו להקשיב להנחיות שלך לשכנע מישהו להרגיש טוב להגדיל מכירות של מוצר חומר מקצועי בצורה שיווקית פשוט למכור לגרום למישהו להיפרד הצעת מחיר ללקוח סוגים של שכנוע לחץ על הלקוח איך לעשות מניפולציות של ביבי נתניהו? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות בתחום שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.8125 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 14:53:49 - wesi28