אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיווק ✔טכניקת שכנוע, שיטת NLP, טכניקת NLP, לימוד NLP, טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיווק, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, להתראיין בטלוויזיה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע מישהו לקנות, NLP ערכים, טיפול בהתנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע הורה, לנסח טקסט משכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, nlp להצלחה במכירות, NLP טיפולים, שיווק, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, איך לכתוב טקסט משכנע, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP עוגן, אומנות הראיון, NLP שפת גוף, לשכנע אשה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, להתמודד עם התנגדויות במכירה, ייעוץ אישי, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע גבר, איך לשכנע גבר להיות איתך, איך לגרום לגבר, NLP, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, NLP הגדרה, טיפול בהתנגדויות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טכניקות שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע את עצמי לעשות ספורט,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טכניקת שכנוע, שיטת NLP, טכניקת NLP, לימוד NLP, טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי, תגמול סמוי, ללמוד לשכנע, סודות השכנוע
איך לגרום למישהו להסכים איתך בלי שירגיש?

אליעד כהן מסביר טכניקת שכנוע מתוחכמת המבוססת על העקרונות של NLP (Neuro-Linguistic Programming). הוא מתחיל בכך שכאשר אתה רוצה לגרום למישהו להסכים איתך, עליך להציע לו תועלת מסוימת ולהתנות אותה בהסכמתו. ישנן שתי דרכים מרכזיות לעשות זאת:

מה ההבדל בין לתת לפני או אחרי ההסכמה?

הדרך הראשונה היא להציע את התועלת אחרי ההסכמה, לדוגמה לומר "אם תסכים איתי, אתן לך מיליון שקל". במקרה כזה האדם מבין שאם יסכים, הוא יקבל משהו, ולכן הסיכוי שיסכים גדל. אבל יש שיטה יותר מתוחכמת - לתת לאדם את התועלת מראש, וליצור אצלו אינטרס פנימי להסכים איתך לאחר מכן. לדוגמה, אם אתה אומר לאדם "אני נותן לך את זה בתנאי שתסכים איתי", הוא יקבל תחילה את התועלת ואז ירגיש מחויב להסכים כדי לא לאבד אותה.

איך ליצור התניה סמויה בשכנוע?

הצורה המתוחכמת ביותר שאליעד מסביר היא ליצור התניה סמויה, שבה האדם לא מודע לכך שיש התניה. למשל, לתת מחמאה תוך כדי שאתה מבקש הסכמה: אתה יכול לומר לאדם, "הרי ברור שאדם חכם כמוך מבין שככה וככה". במקרה זה, נתת לו מחמאה על כך שהוא חכם, והתנית את המחמאה בהסכמה. אם האדם לא יסכים איתך, הוא מסתכן בכך שיאבד את המחמאה שנתת לו - לכן נוצרת אצלו מוטיבציה פנימית לאבד את המחמאה. הוא יחשוש לאבד את המחמאה שנתת לו ולכן יעדיף להסכים איתך.

אליעד מדגיש שאתה צריך לבדוק מה האדם רוצה לחשוב על עצמו, לדוגמה שהוא חכם או נבון, ואז להכניס את ההסכמה שרצית להשיג בצורה כזאת: "אדם אינטליגנטי כמוך ברור שיסכים לכך", או "מישהו עם ניסיון חיים כמו שלך בטוח יבין שזה נכון". האדם יעדיף להסכים איתך, כי אחרת הוא עלול לפחד שהמחמאה שנתת לו לא נכונה.

מה זה איום סמוי בשכנוע?

אליעד מתאר טכניקה נוספת - יצירת איום סמוי. כאן אתה עושה את ההפך מהמחמאה: אתה בודק מה האדם לא רוצה לחשוב על עצמו (לדוגמה שהוא טיפש או רע), ואז מציג את הדעה שאתה רוצה שהוא יסכים איתה בצורה כזאת שאם הוא לא יסכים איתך, הוא יחשוש להיתפס כאותו דבר שהוא לא רוצה לחשוב על עצמו. לדוגמה, אתה אומר לו "רק אדם טיפש יחשוב ש...". האדם שומע זאת ומיד חושש להיראות טיפש אם לא יסכים איתך, ולכן הוא יעדיף להגיד "נכון, נכון". הוא מעדיף להימנע מלקחת את הסיכון להיראות טיפש, ולכן יסכים איתך, אפילו אם זה לא בהכרח מה שהוא מאמין באמת.

אליעד מסביר שזה עובד כי רוב האנשים לא מחפשים את האמת אלא רוצים להרגיש טוב עם עצמם. אנשים מוכנים לוותר על האמת, למכור אותה, להקריב את הכל, רק בשביל להרגיש טוב עם עצמם.

הוא נותן דוגמה נוספת על שימוש בתשלום סמוי בשכנוע, כמו במצב של בורר. אם אתה רוצה שהבורר יסכים איתך, אתה יכול לתת לו את המחמאה או את ה"תודה" מראש, וכך ליצור מצב שבו הבורר לא ירצה לאבד את המחמאה שקיבל ממך. מנגד, הוא יכול גם להרגיש מאוים מכך שכבר שילמת לו, והוא לא ירצה להצטייר כפחות חכם או כמי שלא מגיע לו התשלום הזה.

איך לנמק בצורה יעילה בשכנוע?

עוד נקודה מתוחכמת שאליעד מציג היא דרך השימוש בנימוק: אם אתה אומר לאדם "חכם יחשוב כך וכך" ואז מנמק זאת, האדם יכול מייד לסרב. לכן, מתוחכם יותר יהיה קודם כל להגיד את הנימוק ("בגלל שככה וככה") ורק בסוף להגיד "לכן חכם יחשוב כך וכך"...
עכשיו אני אסביר לכם שיטת שכנוע, יש הרבה שיטות, נסביר עוד שיטה. השיטה אומר ככה, אם אתה רוצה לגרום למישהו להסכים איתך על משהו אתה בעצם צריך ללתת לו תועלת ולהתנות אותה בהסכמה שלך איתה. לדוגמה "אם תסכים איתי אני אתן לך ככה וככה" עכשיו זה לכאורה נראה לו שקוף, ברור כאילו. עכשיו תראו איפה התחכום, אם אתה אומר למישהו "תקשיב, אם תסכים איתי אני אתן לך מיליון שקל", הוא יסכים איתך או יש סיכוי יותר גדול שהוא יסכים איתך.

עכשיו, אתה יכול לעשות אבל טריק אחר, אתה יכול לתת לו את המיליון שקל ולהגיד לו אני נותן לך את זה בתנאי שתסכים איתי. אתה יכול לבוא למישהו להגיד לו "אם תסכים איתי אני אתן לך מיליון" ואז הוא יסכים איתך. תראה, אני מסביר לך איך המוח שלך עובד עליך.

עכשיו, אז יש מצב שאתה משכנע מישהו, אתה אומר לו "אם תסכים איתי, אני אתן לך", זה מצב אחד. מצב שני שאתה נותן לו משהו ואתה אומר לו "אני נותן לך את זה בתנאי שתסכים איתי". עכשיו השאלה איך עושים את זה בצורה עוד יותר מתוחכמת שאתה נותן לו משהו ואתה אומר לו "זה בתנאי שתסכים איתי" בלי להגיד לו את זה.

עכשיו, אז הרעיון הוא כזה, אם נגיד אתה בא לבן אדם ואתה אומר לו "תראה", עכשיו הרעיון הוא כזה, הרעיון הוא לתת לו משהו שתוך כדי שאתה נותן לו את זה, זה יהיה מותנה בהסכמה שלו איתך ואז ממילא יש לו אינטרס להסכים איתך בשביל לקבל את מה שנתת לו. לדוגמה, אם נגיד אתה אומר מישהו "תראה, אתה עם כל השכל שלך, ברור שאתה מבין שככה וככה", מה בעצם נתת לו? נתת לו מחמאה שיש לו הרבה שכל אבל אמרת לו זה בתנאי שתסכים איתי "שככה וככה". לדוגמה נגיד "הרי מישהו כמוך" אתה נותן איזה מחמאה כלשהי ואז אתה אומר "ברור שככה וככה".

זאת אומרת מה השכל שבדבר? השכל שבדבר הוא ככה, תיקח דבר טוב ערך טוב, ערך חיובי כלשהו, יתרון כלשהו, נגיד שכל, מראה, הבנה, ניסיון חיים, לא יודע מה, משהו כלשהו, תבדוק מה אתה רוצה שהוא יחשוב אותו בן אדם ותדחף משפט שבעצם במשפט אתה אומר כמה דברים. אתה אומר לבן אדם מה שהוא רוצה לשמוע על עצמו, אתה אומר לו "אתה ככה וככה", מחמאה שהוא רוצה לשמוע על עצמו, מחמאה שהוא לא ירצה לשמוע את ההפך על עצמו ואז דרך זה תדחף את מה שאתה רוצה שהוא יסכים איתך. נגיד "הרי אדם כמוך שהוא מבין בזה ובזה, הרי ברור שהוא לא...".

עכשיו מה האמת האמיתית? האמת האמיתית שהוא יוכל להגיד "לא, אני מבין בזה ובזה, ואף על פי כן אני לא מסכים איתך" ואז הוא לוקח סיכון כי אז יכול להיות שהוא יאבד את המחמאה שנתת לו, כי אז הוא מסתכן כי אם עכשיו אתה אומר למישהו מחמאה ואתה אומר "ואל תחשוב ככה וככה" במילא הוא אומר "רגע, אני באמת חושב ככה?" ואז הוא אומר "אוי ואבוי, אם אני לא אחשוב ככה, אז יכול להיות שאני לא מה שהוא אמר עלי". אתה כאילו מאיים עליו, אתה אומר לו "תקשיב, תסכים ככה וככה, ואם לא אתה לא מה שאמרתי עליך". זאת אומרת שבעצם אתה נתת לו את התועלת וגרמת לו לא לרצות לא להסכים איתך. זה צד אחד של המטבע, אוקי, זה הבנו? תן דוגמה אתה.

ש: אני אתן לך דוגמה על זה? זה כמו שאני אומר למישהו "בן אדם חכם כמוך היה רוצה לעשות את הדבר הזה והזה".

אליעד: או אם אתה אומר "ברור שבן אדם חכם כמוך". עכשיו, נגיד שיש לך נגיד סכסוך עם מישהו ואתה הולך לבורר לצורך העניין, ואתה רוצה לשכנע את הבורר שיסכים איתך אז אתה כאילו צריך לפרגן לבורר ודרך הפירגון, וליהנות, כאילו ליצור משמעות שאתה מפרגן לבורר, אתה אומר לבורר כאילו, אתה כאילו אומר את התודה לפני שהיית צריך להגיד אותה. נגיד שהבורר אומר לך "אתה צודק" ואז אתה אומר "תודה, נכון, אתה חכם, אני שמח שהבנת את זה". אתה יכול לעשות את זה הפוך, אתה יכול, אתה יכול להגיד, אתה יכול כבר מראש לתת לו את התשלום ואז לא יהיה נעים לו כי הוא אומר "הוא כבר שילם לי, לא נעים לי", "אני יכול כבר לקחת את התשלום חזרה, יכול להיות שהבורר יגיד לי שאני לא בסדר". זה בעצם יצרת אצלו את האינטרס.

עכשיו, אותו דבר אפשר לעשות גם בצורה ההפוכה או בצורה שאתה נותן לו את התשלום, ואז אתה, הוא מפחד לאבד את התשלום או שאתה עושה את זה הפוך בקטע שאתה כאילו יוצר איום סמוי אם הוא לא יסכים איתך. מה זאת אומרת, אתה נגיד יודע מה הוא לא רוצה לחשוב על עצמו, פה מה שאמרנו קודם זה "תבדוק מה הוא רוצה לחשוב על עצמו ותגרום לו לחשוב שהוא יכול לחשוב את זה על עצמו רק אם הוא חושב כמוך או רק אם הוא עושה את מה שאתה רוצה".

עכשיו, יש את הווריאציה ההפוכה, הווריאציה ההפוכה היא שתבדוק מה הוא לא רוצה לחשוב על עצמו ותגרום לו לחשוב שאם הוא לא יסכים איתך זה אומר שהוא מה שהוא לא רוצה לחשוב על עצמו. לדוגמה בן אדם לא רוצה לחשוב שהוא רע אז אתה אומר "רק בן אדם רע חושב שככה וככה". עכשיו, מצד אחד הבן אדם יכול להגיד "לא נכון, אני לא רע ואני בכל זאת חושב את זה" ומצד שני הוא עכשיו צריך להתחיל להתאמץ, צריך להסביר את עצמו כי אתה הראשון שמת כותרת "בן אדם רע, חושב ככה".

אז אתה כאילו אומר "הרי אתה לא רע, שתחשוב ככה", זה כמו שאתה אומר "אתה לא טיפש לחשוב ככה וככה, אתה לא רע לחשוב ככה וככה, מה, רק טיפש יחשוב ככה וככה". מה בעצם אז הוא אומר, מה אז הוא כאילו הוא מפחד להגיד "רגע, אבל אני חושב ככה" כי זה בחלקיק שניה יגידו שהוא טיפש. הוא מפחד לקחת את הסיכון אז הוא אומר "נכון נכון" ולמה הוא אומר את "הנכון נכון נכון" כי הוא רוצה בעצם מקבל את האישור שהוא חכם. כי אנשים מה חשוב להם יותר, מה האמת או להרגיש טוב עם עצמם?

ש: להרגיש טוב עם עצמם.

אליעד: להרגיש טוב עם עצמם, לאנשים לא אכפת להם מהאמת זה לא מעניין אנשים פה מה האמת בכלל. אנשים בדרך ככל חשוב להם להרגיש טוב עם עצמם והוא רוצה להרגיש שמפרגנים לו ובשביל שיפרגנו לו הוא ימכור את כל העולם כולו, ימכור את האמת, ימכור את עצמו, לא משנה מה העיקר בשביל להרגיש טוב. אז זאת אומרת שיש פה שני זחלים, אחד תיתן לו טוב ותגרום לו להבין שאם הוא לא יסכים איתך או לא יעשה את מה שאתה רוצה בעצם הוא יאבד את הטוב הזה. ו2. תשים לו כמו אקדח של "רע" שכאילו שהוא יבין שאם הוא לא יסכים אתך הוא מסתכן בזה שהוא ירגיש רע מזה שהוא יחשוב על עצמו משהו מסוים שהוא לא רוצה לחשוב על עצמו. אתה הבנת?

ש: במיוחד אם אין זמן, נגיד שהוא רוצה להצטדק, נגיד הוא רוצה להסביר את עצמו למה הוא אומר ההפך מהשבועה שנתתי לו, מהאמינות שתליתי בו, אז הוא מנמק את עצמו. נגיד אם אין זמן זה עוד יותר מאלץ אותך כי אין לו את ההזדמנות להסביר את עצמו.

אליעד: מה הוא אומר? הוא הוסיף פה עוד רמת תחכום מסוימת, הוא אומר, מזה אפשר להוסיף עוד רמת תחכום. הוא אומר כזה דבר, אם אתה נגיד אומר "חכם יחשוב ככה וככה, ואתה גם מנמק את זה" זה בכלל, כאילו עכשיו מה הוא יכול לעשות כי עכשיו הוא יודע שזה לא רק סתם אמרת שחכם חושב ככה, והוא יגיד לך "לא נכון, אני לא חושב ככה". אז אתה אומר "חכם יחשוב ככה כי ככה וככה" או יותר מתוחכם.

אם אתה תגיד "חכם יחשוב ככה כי ככה וככה" אז איך שאתה אומר "חכם יחשוב ככה" ואתה מתחיל להגיד "כי" הוא יגיד לך "רגע רגע, לא נכון", אז תעשה אחרת אתה קודם כל אומר "בגלל שככה וככה לכן חכם יחשוב ככה". ואז קודם כל הבאת את הטענה ואחר כך אמרת "ולכן חכם יחשוב ככה". טוב כבר אמרת, כבר הוכחת את ההוכחה. קודם כל אמרת "מאחר שככה וככה לכן חכם יחשוב ככה", אתה מבין את ההבדל?

כאילו אתה אומר "חכם יחשוב ככה". לא אני יודע שהבנת את זה אבל הוספתי עוד דבר. כי אני אגיד לך איך זה קפץ לי? כי אתה אמרת על זמן. עכשיו, ברגע שזה אתה אמרת שהוא צריך לנמק אז נכנס השכל של הנימוק, אם אתה מנמק את הסיבה שבגללה אתה תולה את השבח שלו או הביזוי שלו בהסכמה שלך, אם אתה מנמק את זה אז אתה בעצם מקשה עליו עוד יותר להתנגד לך. ועכשיו, אני עשיתי את זה עוד יותר מתוחכם שאם אתה מביא את הנימוק בהתחלה, אתה יכול להגיד את הטענה "חכם חושב ככה כי..." ואתה יכול להגיד "בגלל ש... לכן חכם חושב ככה". עכשיו, אם תגיד "חכם חושב ככה" הוא יכול מיד לא להסכים, להגיד לך "לא נכון, בגלל שככה וככה, לכן חכם חושב ככה". ועכשיו זה הרבה יותר קשה לו להגיד לך לא נכון כי הוא צריך להתכונן לנימוק שהבאת קודם.

עכשיו, המוח של הבן אדם, איך זה קשור אליך נגיד, אתה הרי לא כמונו אתה איש אמת, איך זה קשור אליך? אז אני אסביר לך איך זה קשור אליך. כל פעם שאתה חושב משהו אתה צריך לבדוק עם עצמך "האם אני חושב את זה כי זה האמת או אני חושב את זה כי זה גורם לי להרגיש טוב". אתה מבין מה אני אומר? הרי המנגנון, מה שאני הסברתי עכשיו, הרי בסופו של דבר הוא אצל כל בן אדם אותו דבר אלא אם כן אתה באמת מודע לדבר. זאת אומרת ברגע שאתה חושב משהו מסוים אתה צריך לשאול את עצמך "איך המחשבה הזאת גורמת לי להרגיש" ואתה רוצה לדעת האם המחשבה שאתה חושב האם היא אמת או לא, אתה צריך לשאול את עצמך "איך המחשבה הזאת גורמת לי להרגיש". כשאני חושב ככה מה זה גורם לי להרגיש.

או לדוגמה שבן אדם יש לו ספק באיזה נושא, בן אדם יש לו ספק באיזה תחום והספק הזה, הוא לא יודע מה האמת, הוא אומר "האמת ככה או ככה". אז הבן אדם, אחת מהדרכים לדעת מה האמת, אתה בעצם שואל את עצמך "איפה אני מרגיש יותר טוב, כשאני חושב ככה או כשאני חושב ככה? איפה אני מרגיש יותר רע, כשאני יחשוב ככה או יחשוב ככה". ואז לבודד את התחושה הזאת ולשים לב "רגע ואם זה היה הפוך, אם כשהייתי חושב ככה הייתי מרגיש יותר טוב וככה הייתי מרגיש יותר רע, גם הייתי חושב את אותו הדבר?".

בסופו של דבר מה אני בעצם אמרתי? אני בעצם אמרתי שכשבן אדם מחליט החלטה, כשבן אדם חושב מחשבה, כשבן אדם משתכנע לעשות משהו חלק מהסיבה שהוא עושה את זה, זה בגלל שהוא חושב שזה האמת אבל חלק מהסיבה שהוא עושה את זה, זה בגלל שזה גורם לו להרגיש טוב או רע.

ש: והוא מושפע מהטוב והרע.

אליעד: עכשיו יש פה רמת תחכום עוד יותר גדולה. שלפעמים בן אדם אם אתה תשבח אותו במשהו בגלל שהוא יסכים איתך הוא יכול לעשות דווקא הפוך. למה? כי הוא ירגיש שזה כאילו מוציא אותו איש אמת, הוא כאילו יגיד "יש לי תועלת יותר גדולה מלשקר אפילו והעיקר לא לקבל את המחמאה, יותר מאשר להגיד את האמת ושהמחמאה תהיה נכונה". זה כאילו כבר עוד יותר מורכב. כאילו לפעמים יכול להיות שאתה תחמיא לבן אדם ודווקא בגלל שהחמאת לו, דווקא בגלל זה הוא יגיד "לא נכון, אני אפילו מוכן שיקראו לי טיפש, העיקר לא להגיד ככה" ואז הוא מרגיש יותר טוב ממה שהוא חושב על עצמו שהוא איש אמת, שהוא איש צדק או משהו יותר מהמחמאה שנתת לו שהוא חכם.

ש: אז מה עושים?

אליעד: לכן אתה צריך לבדוק מה הוא רוצה יותר לחשוב על עצמו, "מה הוא רוצה יותר לחשוב על עצמו הוא יותר רוצה לחשוב שהוא איש אמת או יותר רוצה לחשוב שהוא...". ואז אתה יכול לעשות עוד מניפולציה להגיד לאותו בן אדם את שתי השבחים במכה אחת אם הוא יסכים איתך. להגיד לו "תראה, לא רק שחכם יחשוב ככה אלא שאיש אמת יחשוב ככה". אתה נותן לו את שתי המחמאות במקביל לרעיון.

ש: אבל אם נתקלת באחד ממש מתוחכם שהוא קולט שיש פה מניפולציה, שהוא שם לב שיש פה מניפולציה.

אליעד: ואז הלך עליך, סתם.

ש: אז איך הוא יגיד כשהוא קולט שיש מניפולציה.

אליעד: למה שיקלוט שיש מניפולציה אבל? תראה זה שיש מניפולציה, אם אתה חכם ברור שאתה רואה שיש מניפולציה.

ש: נניח שזה אני עכשיו ואתה עושה לי.

אליעד: אתה רוצה לדעת את האמת? גם חכם לא יכול להתנגד לזה. סתם, מה האמת? שחכם יכול להתנגד לזה. אבל באופן יחסי אתה בתוך השכל ובאופן יחסי אתה מושפע מרצונות. אין מה לעשות אתה לא מחפש רק את האמת אף פעם, גם אין אמת ביומיום הוא לא מחפש רק את האמת כי אם הוא מחפש רק את האמת הוא לא יגדיר שום דבר. אז באופן יחסי אתה מזדהה עם...
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי וכאן נסביר בקצרה, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? ומה זה שיווק? מה זה מכירות? ומה התפקיד של השיווק בעסק? ומה התפקיד של המכירות בעסק? ונסביר, האם כדאי יותר להשקיע בשיווק או במכירות? ונסביר מה זה שיווק טוב ומה זה שיווק גרוע? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב ואנשי מכירות טובים? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל שיווק טוב ואנשי שיווק טובים? ונסביר גם בקצרה על מה זה משפך שיווקי (Marketing Funnel)? ומה זה משפך מכירה (Purchase Funnel)? ומה זה מסע לקוח (Customer Journey)? ונסביר גם מה ההבדל בין שיווק לטווח המיידי, לבין שיווק לטווח ארוך, לבין שיווק לטווח קצר? ובגדול נסביר על מהי מערכת היחסים שיש בין השיווק לבין המכירות? ועוד. אז ברמת ... לעסק שלנו. אז לתהליך הראשון שבו אנחנו מנסים לגרום ללקוחות להגיע לעסק, לגרום ללקוחות להתעניין במוצר, לגרום ללקוחות לבקש מידע נוסף וכולי, לתהליך הזה נקרא שיווק. תהליך שבו אנחנו רוצים ליצור ...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
... חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה וכאן נדבר על העניין של הכנת חומרי שיווק. וכמו שהסברתי במקום אחר, צריך לעשות הפרדה בין תהליך של הפצת חומרי שיווק לבין תהליך של הכנת חומרי שיווק. כי אלו שני תהליכים שקשורים אחד בשני, אבל לא בהכרח תלויים אחד בשני. וצריכים להכין חומרי שיווק באופן כללי, גם בלי קשר להפצת חומרי השיווק וגם לאו דווקא כתהליך של יצירת קמפיין שיווקי, שעבורו בהכרח צריכים ליצור חומרי שיווק. וכאן נסביר, איזה חומרי שיווק צריכים ליצור ונדבר על תוכנית ליצירת חומרי שיווק ועוד. אז יש בזה המון היבטים והקשרים, אבל ברמת העיקרון, תהליך השיווק לכשעצמו, נועד לסייע לתהליכי המכירה באופן כללי. ובמהות העניין, חומרי השיווק אמורים לשקף את כל המידע שמחלקת המכירות היתה רוצה להעביר ללקוח. דהיינו, חומרי השיווק אמורים להיות פחות או יותר מקבילים, למסרים של אנשי המכירות שהם מעבירים בפגישות המכירה ... רוצה להעביר ללקוחות המתעניינים. דהיינו, חומרי השיווק אמורים להיות תיעוד ופירוט והדגמה של מסרי המכירה שאיש המכירות מעביר ללקוח. וגם הם אמורים ... המילולית בלבד. דהיינו, ברמת העיקרון, כל חומר שיווקי, ניתן להעביר את המסר שלו בעל פה, בלבד, בלי שום עזר שיווקי כזה או אחר. דהיינו, כעיקרון אפשר לקחת כל חומר
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב וכאן נדבר על העניין של שיווק לעסק, כאשר יש לעסק המון ביקוש. והשאלה היא, האם כשיש המון ביקוש, לא צריך לעשות שיווק, או שצריך לעשות שיווק גם אם יש המון ביקוש לעסק? אז ברמת העיקרון, השיווק, מטרתו היא להגדיל את הביקוש של העסק. דהיינו, אתה משווק את העסק שלך, כדי שלעסק שלך יהיה יותר ביקוש. ומכאן לכאורה נובע, שאם לעסק שלך יש המון ביקוש, אז אתה לא צריך לעשות שיווק, כי כבר יש לך ביקוש. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. ואני אסביר. נניח שיש לך מאה מוצרים ויש לך 1000 לקוחות שרוצים ... יותר תועלת? אם התשובה היא שלא, אז אולי באמת אתה לא צריך לעשות עוד שיווק, כי כבר יש לך יותר ביקוש מאשר היצע. אבל כמובן שזאת לא תהיה האמת. כי אם יהיו לך פי מאה לקוחות, כנראה שתוכל ... אם עוד ביקוש לא יכול לעזור לעסק שלך, אז אולי אתה לא צריך לעשות עוד שיווק. אבל כנראה שתמיד עוד ביקוש יכול לעזור לעסק שלך, כי אתה תוכל להעלות את המחיר ולהרוויח יותר, אם יהיה לך עוד ... יכול לקרוס. או לדוגמה שיהיה לך המון ביקוש אבל באמצעות בניית משפך שיווקי גרוע, שמביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שאז יכול להיגרם לך יותר נזק מאשר תועלת. אבל ברמת העיקרון בדרך כלל, ... את המוצר שלך, כנראה שתהיה לך יותר תועלת מאשר נזק. ולכן כנראה ששיווק יעזור לך, תמיד. כמובן שלא כל שיווק, כנל, לא שיווק שיביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שהעלות לטפל בהם יכולה להיות גדולה מהתועלת שהם יביאו. אבל תמיד כדאי לעשות שיווק טוב להביא לקוחות טובים. וכמובן שיש נקודת מבט נוספת, והיא שיש מצבים שלמרות שעוד ביקוש יעזור לך, הרי שלא כדאי לך לעשות שיווק. ומתי זה יקרה? תשובה: זה יקרה אם העלות שלך להביא עוד לקוחות טובים, גדולה מהתועלת שלך מכך שאתה מביא עוד לקוחות ... עוד לקוח חדש היא לא יותר מאשר 100 שח, הרי שלא כדאי לך לעשות עוד שיווק בדרך שבה אתה עושה
2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים
... תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים והפעם נסביר לגבי 2 תהליכי שיווק שונים ונפרדים, שצריכים לדעת להבדיל ביניהם. ולמרות שיש קשר ביניהם, הרי שצריכים להתייחס לכל אחד מהם בנפרד. וכאשר אנחנו מדברים על תהליכי שיווק, הרי שבפועל אנחנו יוצרים חומרי שיווק ומפיצים אותם במקום כזה או אחר. לדוגמה יוצרים קמפיין דיגיטאלי ומפיצים אותו ברשתות חברתיות. ומה שצריך לדעת זה, שבתהליך השיווק יש לנו 2 תתי תהליכים. יש לנו תהליך של יצירת חומרי שיווק ויש לנו גם תהליך של הפצת חומרי שיווק. ואלו שני תהליכים נפרדים. ובפועל, כל תהליך של הפצת חומרי שיווק, הרי שמפיצים בו את חומרי השיווק שיצרנו בתהליך השיווק. ובלי ליצור חומרי שיווק, אי אפשר להפיץ אותם. וכך גם שבכל תהליך של יצירת חומרי שיווק, הרי שאם היינו בטוחים במאה אחוז שלעולם לא נפיץ את חומרי השיווק האלו, הרי שכנראה לא היינו יוצרים את חומרי השיווק האלו. דהיינו, יצירת חומרי שיווק, תכליתם היא ההפצה שלהם. ולכן שני התהליכים האלו שלובים ושזורים אחד עם השני. אבל יחד עם זאת כאשר בונים תהליכי שיווק, צריכים להפריד את שני התהליכים האלו אחד מהשני. וברמת העיקרון, צריכים להכין חומרי שיווק, לפי תוכנית של הכנת חומרי
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
... שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות וכאן אסביר לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח ... שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד. כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך? אז לשם כך נתחיל מהתחלה ונסביר באופן עקרוני את כל העניין של חומרי שיווק וכולי. 2 סוגים של חומרי שיווק אז ברמת העיקרון, ישנם כל מיני סוגים שונים של חומרי שיווק. וניתן לחלק את כל חומרי השיווק ל 2 סוגים. שיווק בשכנוע ישיר חלק אחד של חומרי שיווק, יהיה חומרים שמעודדים באופן ישיר את הלקוח לקנות את המוצר. לדוגמה פרסומת שאומרת, בא ליהנות מחוויה עוצרת נשימה של נסיעה ברכב הכי מהיר שיש, או לדוגמה פרסומת שאומרת שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה וכיוב. בקיצור, פרסומת וחומר שיווק שבאופן ישיר מנסה לגרום לנו לצרוך את המוצר שאותו היא מפרסמת. שיווק בשכנוע עקיף כמו כן יש סוג נוסף של חומרי שיווק, שהוא לא מדבר בשום צורה על מסר שאומר בא תקנה את המוצר. אבל הוא כן גורם לאנשים להאמין במוצר, לאהוב את המוצר, לחשוב שהמוצר טוב, באופן כללי, בלי מסר שמדבר באופן ישיר על ... לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם התכנים המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר. מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ירכוש את המוצר. והמסר השיווקי, או שהוא אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר. לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של: הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה. אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו. איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף? ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש? תשובה: ניצור לדוגמה סרטונים והסברים שמראים איך מכינים את הפיצה מהחומרים הכי טובים שיש, איך אופים את הפיצה ... שהוא יבוא לרכוש את המוצר. ואז, במקום לומר לו באופן ישיר את מה שאני רוצה שהוא יחשוב עלי, במקום זה, ניצור תכנים שיווקיים וחומרי שיווק, שיגרמו לו להבין מעצמו, את מה שאתה רוצה שהוא יבין. לדוגמה: במקום לומר הרכב שלי הכי נוח שיש, תיצור סרטונים ותכנים שיראו תהליכים ביצירת הרכב שנועדו לשפר את הנוחות של ...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
... חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק? וכאן נדבר על כמה סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לעסק שלך. כי יש כמה סיבות אפשריות. ובהתאם לכל סיבה יש חומרי שיווק אחרים שצריך להכין. אבל יש סיבה אחת, שבגללה יש סוג מסוים של חומרי שיווק, שחייבים להכין בכל תרחיש אפשרי. אז כאן נסביר, מהו סוג חומרי השיווק שחייבים להכין, לא משנה מה? ואיזה חומר שיווקי, נראה שלא הגיוני להכין, אבל חייבים להכין אותו? סיבה אחת יכולה להיות, כי אתה רוצה להגדיל את החשיפה של המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. ולשם כך חייב להכין חומר שיווקי כלשהו, שאותו תוכל לפרסם ללקוחות הפוטנציאלים שלך. ואם לא בא לך להגדיל חשיפה ללקוחות, הרי שאתה לא חייב להכין את החומר השיווקי הזה. סיבה נוספת יכולה להיות, שאתה רוצה ליצור עזרי מכירה שיעזרו לאיש המכירות למכור. לדוגמה, מצגת שמסבירה יותר טוב למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים. חומרי שיווק, שעוזרים לאיש המכירות להסביר ללקוח את המסרים שאנחנו רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי השיווק האלו לא חייבים להכין. כי אפשרי להסתפק בהסברים בעל פה של איש המכירות ולא חייבים להכין עזרי מכירה לאיש המכירות. אבל יש גם עוד סיבה נוספת, שהיא קריטית ושהיא בטוח נכונה ושבטוח חייבים להכין את חומרי השיווק שלה. והיא הסיבה של יעילות לחסוך לאיש המכירות לחזור שוב ושוב על אותם ההסברים שהוא מסביר ללקוחות. ואני אסביר: הסוג הראשון של חומרי השיווק, הוא פרסומת כללית, שאומרת לדוגמה אני מוכר רכב. הסוג השני של חומרי השיווק, הוא חומר שיווקי שמסביר לדוגמה את המהירות של הרכב, בצורה ויזואלית וכיוב. את שני חומרי השיווק האלו, לא חייבים להכין ויש אפשרות שהעסק יעבוד נכון, בלי הכנת חומרי השיווק האלו. אבל בכל תרחיש אפשרי, גם אם אתה לא מפרסם ללקוחות פוטנציאלים וגם אם אתה לא צריך עוד עזרי מכירה לאיש המכירות שלך, ... ושוב פעם אחרי פעם לכל לקוח מחדש. ואת המסרים האלו, שאיש המכירות חוזר עליהם שוב ושוב ללקוחות, אותם חייבים להפוך לחומרי שיווק. כי אחרת, אנחנו לא עובדים יעיל. וזה וודאי. דהיינו, יתכן שאתה מנהל עסק בצורה אופטימאלית, בלי ליצור חומרי שיווק מסוג חומרי ה
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק וכאן ניתן את נקודת המבט הבאה, לגבי התהליך של הכנת חומרי שיווק. כדי לדעת איזה חומרי שיווק להכין? איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? איך לתכנן את הכנת חומרי השיווק? ועוד. אז ברמת העיקרון, את כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 קטגוריות. 1 - חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק ולהגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות. לדוגמה, פרסומת שאומרת בית למכירה. 2 - חומרי שיווק שמטרתם לגרום ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך. לדוגמה הבית הזה, הוא נגד רעידות אדמה. דהיינו, יש חומרי שיווק שהתכלית שלהם, היא לפרסם ללקוחות ... של המוצר שלך, לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים. זה סוג אחד של חומרי שיווק. אבל יש גם את חומרי השיווק, שתכליתם לגרום ללקוח שכבר מכיר ... מתבוננים על העניין, צריכים להבין כי כאשר אתה מכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, עליך לשאול את עצמך את השאלה ... מוכר מספיק, היא בגלל שלא מספיק מכירים אותך, הרי שעליך להתמקד ביצירת חומרי שיווק, שיגדילו חשיפה שלך ללקוחות. דהיינו, חומרי שיווק שתכליתם והמסר שלהם, הוא בשורה ... היא, שקשה לך למכור לאלו שכן מכירים אותך, הרי שבעצם אתה צריך ליצור חומרי שיווק, שיעסקו בהסברה, למה לקנות ממך, ... מה הכי כדאי לפרסם ללקוחות? זו שאלה אחרת, שצריך להעמיק בה בפני עצמה (מסר שיווקי וגם כאן לקוחות פוטנציאלים). ...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק , פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק וכאן נסביר איך להתמודד עם הפחד מתחרות עסקית, בתוך תהליך של יצירת חומרי שיווק? איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? איך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך? בפרט כאשר חומרי השיווק שאתה יוצר, יכולים לעזור גם למתחרים שלך ובפרט כאשר חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך, יוצרים גם ביקושים למתחרים שלך. ואני אסביר: יש כל מיני סוגים של חומרי שיווק ולכל חומר שיווקי, יש את המטרות שלו. יש חומרי שיווק שתכליתם לקרוא ללקוח לקנות. לדוגמה פרסומת שאומרת המזרן הכי טוב בעולם, כרגע למכירה לזמן מוגבל וכיוב. אבל יש גם חומרי שיווק שהם לא קוראים למכירה מיידית, אלא הם מסבירים על המוצר באופן כללי ומטרתם לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. לדוגמה חומר שיווקי שמסביר, למה כדאי לישון על מזרון קפיצים ולא מזרון ספוג. או חומר שיווקי שמסביר על סוגים של מזרנים ועל איך לבחור מזרון וכולי, שמטרתם היא לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך. ואם נסתכל על הסוג של השני של חומרי השיווק, דהיינו, חומרי שיווק שאמורים לגרום ללקוח להתחבר למוצר שלנו, הרי שנשים לב שאת חומרי השיווק האלו ניתן לחלק ל 2 חלקים, בהתאם למסרים שלהם. החלק הראשון יהיה חומרי שיווק שיש בהם מסרים שרלוונטיים אך ורק למוצר שלנו ולא לשום מוצר מתחרה אחר. החלק השני יהיה חומרי שיווק שיש בהם תכנים שרלוונטיים גם למוצרים שמתחרים בנו. ואני אסביר: נניח לדוגמה שאתה רוצה למכור רכב, שהיתרון שלו הוא הבטיחות שלו. לשם כך אתה צריך לעשות כמה פעולות עם כמה מסרי שיווק שונים. 1 - לגרום לאנשים לרצות לרכוש רכב חדש. 2 - לגרום לאנשים לרצות רכב עם יותר בטיחות. 3 - לגרום לאנשים לרצות דווקא את מערכות הבטיחות ...
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
... סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט אז לשיווק בכללותו יש את המטרות שלו, שהן לגרום לאנשים לדעת שאתה מוכר את המוצר, לגרום להם לרצות לרכוש את המוצר שלך, דווקא ממך. ואת זה כעיקרון ניתן לעשות ב 2 דרכים. דרך ... מוצלח מאחרים וכולי. וזה כמובן שיווק לטווח קצר, שהוא מאוד פשוט, ליצור מודעה, שמפרסמת מוצר ושאומרת שהוא הכי טוב וכולי ושאפשרי לרכוש אותו אצלך וכולי. אבל זוהי דרך קצרה וארוכה, כי העלות של דרך השיווק הזאת, היא מאוד מאוד גדולה בטווח הבינוני והרחוק. ביחס לדרך שתכף אציג. כי יש גם דרך ארוכה וקצרה, שהיא אומנם קשה וארוכה, אבל היא הרבה יותר קצרה בטווח הבינוני והארוך. והדרך היא, לעשות המון שיווק עקיף ולא רק שיווק ישיר ואני אסביר. נניח שאתה רוצה למכור שירותי עיצוב פנים, אז כנל באפשרותך לפרסם שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים, לכל מי שמחפש בגוגל שירותי עיצוב פנים וכיוב. אבל ... עיצוב פנים, הוא יפנה אליך. וזהו שיווק עקיף ולא שיווק ישיר. שאתה לא מנסה למכור כלום באופן ישיר, אבל מפרסם המון תכנים שהלקוחות שלך צורכים אותם ממך, עד שכאשר הם ירצו לרכוש את המוצר, הם יפנו אליך. והדרך העוד יותר מתוחכמת היא, לעשות שיווק עקיף עוד יותר עקיף. דהיינו, אם לדוגמה לדעתך כדאי לרכוש שירותי עיצוב פנים, בגלל שזה משפר את איכות החיים של הבן אדם שהבית שלו מעוצב עם מעצב פנים מומחה, אז ... החיים. דהיינו,, תפתח את המשפך השיווקי שלך עוד יותר לרוחב ותרחיב עוד יותר את החלק העליון של המשפך השיווקי שלך, בכך שתיצור תכנים שקשורים בדרך יותר רחוקה למוצר שלך. שיפור איכות החיים באמצעות גם עיצוב פנים >> תכנים על עיצוב פנים של הבית >> ימשוך אליך לקוחות ... כרגע, נכון גם לגבי החלק של השיווק שנועד לגרום לאנשים לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. נניח לדוגמה שאתה מוכר בתים בתכנון מיוחד, אז הדרך הקצרה ביותר לפרסם את הבית שלך, היא לכתוב שהבית ... הקצרה והארוכה, היא לעשות קמפיין שיווקי שמספר שאתה מוכר מוצר מספר 1 וכולי. הדרך הארוכה והקצרה היא, ליצור חומרי שיווק שיגרמו לאנשים להבין את האיכות שלך ולרצות לרכוש את המוצר שלך, מעצמם, בלי שתצטרך להשקיע המון בתהליכי המכירה וכולי. ...
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
... לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי , לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית? והפעם אסביר, איך לבחור מנהל שיווק יועץ שיווקי משרד שיווק מנהל מכירות איש מכירות וכולי. ובעיקרון יש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, גם בהקשר הכללי של גיוס עובדים וגם בהקשר הכללי של איך לבחור יועץ וגם בהקשר של ... כבעל עסק, היא להגדיל ולמקסם את הרווחים שלך באמצעות הגדלת המכירות באמצעות שיפור תהליכי השיווק והמכירה. ולשם כך אתה פונה ליועץ שיווקי מנהל שיווק מכירות וכיוב. אז מי בעצם יביא לך את התוצאה הטובה ביותר עבורך? אז בעולם אידיאלי, היה אפשרי לעשות מכונת זמן, לבדוק בה את כל האפשרויות האפשריות, לחזור ... אבל מאחר שבפועל זה לא אפשרי, אז בעצם אתה צריך להסתמך על ניתוח המידע שאתה יודע על מנהל השיווק, כדי להעריך מה הסיכוי שהוא יוכל להיות הטוב ביותר לצרכים שלך. ומה שצריכים לדעת זה, ששיווק ומכירה של מוצר אחד, לא תמיד דומה לשיווק של מוצר אחר. ויכול להיות מישהו שהוא מומחה עם המון הצלחות מוכחות בשיווק ומכירות של המון תחומים, שהוא לא יוכל לעזור לך במקרה הטוב, ובמקרה הרע הוא גם יגרום לך לנזקים. ובמקרה הפחות גרוע, הוא לא יהיה הכי טוב עבורך. ואתן כאן כמה דוגמאות שיסבירו, למה בעצם יש שונות בין מוצרים שונים, ולמה בעצם שיטת שיווק אחת, לא בהכרח תעבוד ואולי אפילו תגרום נזק, אם ננסה לשווק ולמכור מוצר אחר. אז צריך לדעת, שלמוצר שאתה רוצה לשווק, יש את המאפיינים הספציפיים שלו, שיתכן מאוד שצריכים להתאים את השיווק, ספציפית למאפיינים הספציפיים של המוצר הספציפי שלך. לדוגמה: מחיר המוצר שלך, ביחס למוצרים המתחרים שלך. האם ועד כמה המרחק למטה או למעלה של מחיר המוצר ... הוא תהליך מתמשך או קצר ומזדמן? האם הלקוחות שלך הם אקראיים, או שאתה צריך לבנות תהליך שיווקי ארוך עם משפך שיווקי ארוך? איפה מסתובבים הלקוחות שלך? איפה הם נחשפים למסרים השיווקיים שלך? כמה מידע יש לך על הלקוחות שלך? מה ידוע לך עליהם? מהו מערך המכירות שלך? כמה לידים אתה יכול לקבל? מהי ההכשרה של אנשי המכירות שלך? כמה הם מקצועיים? מה המשאבים שאתה רוצה ויכול להקדיש למכירות ביחס לתהליכי השיווק בעסק שלך? וכמובן, מהו התקציב שלך, מהו? גדול? קטן? מה האפשרות שלך למרווח טעות בתקציב השיווקי שלך? לוחות זמנים - תוך כמה זמן אתה רוצה לראות תוצאות? בטווח הקצר בינוני ארוך? כל הדברים האלו ועוד המון שיקולים נוספים, עשויים להשפיע על האסטרטגיה השיווקית שלך ועל כל תהליכי ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טכניקת שכנוע, שיטת NLP, טכניקת NLP, לימוד NLP, טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי, תגמול סמוי, ללמוד לשכנע, סודות השכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיווק, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, שיווק, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, דיבייטינג, מומחה מכירות בנושא שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1406 שניות - עכשיו 26_06_2025 השעה 14:28:43 - wesi28