אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיווק ✔תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיווק, שכנוע, NLP ספר, לשכנע בחורה לחזור אליך, לשכנע לקוחות, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, איך לשכנע לקוח, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, nlp עוגנים, הדרכת מכירות, איך לשכנע את עצמי, אנשי מכירות, לשכנע מישהו לקנות, לשכנע לקנות, סודות המכירה, איך לשכנע אישה, טקטיקת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, NLP למטפלים, דרכים לשכנע, NLP מאמרים, NLP פחדים, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טיפול בשיטת nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שינוי הרגלים nlp, NLP סרטונים, NLP תבניות, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, לשכנע אנשים להגיד כן, ניהול משא ומתן, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, nlp למתחילים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
איך לתגמל עובדים כשהתוצאות שלהם תלויות בעובדים אחרים?

בהרצאה זו מסביר אליעד כהן כיצד לתגמל עובדים כאשר תוצאות העבודה שלהם תלויות באנשים נוספים בארגון. הוא מדגיש כי אחד האתגרים הנפוצים בניהול הוא כיצד להעניק תגמול הוגן לעובד כאשר התוצאה הסופית אינה תלויה רק בו, אלא גם בעובדים אחרים, ולעיתים אף בגורמים חיצוניים.

אליעד מסביר שלפני הכל, מנהל צריך להבין את אופי התפקיד של העובד. יש לנתח את הפעולות והמשימות שהעובד עושה ולברר לעומק באיזו מידה התוצאות אכן תלויות רק בו, ובאיזו מידה הן מושפעות מגורמים חיצוניים. אליעד מציע דוגמה של שני עובדים שתוצאות עבודתם תלויות אחת בשנייה, למשל עובד שאחראי על הבאת מים ועובד שאחראי על הבאת מלט, כאשר שניהם אחראים ביחד על ייצור בטון. אם אחד מהם לא יעשה את חלקו, העבודה של השני תיפגע ולא תהיה תוצאה סופית.

האם כדאי לתגמל עובדים על פי התוצאה הכוללת או רק על חלקם האישי?

אליעד מציין כמה גישות אפשריות לפתרון בעיה זו:
  • גישה ראשונה היא לתגמל את העובדים על פי התוצאה הסופית בלבד. כלומר, לומר לעובדים: "אני משלם לכם רק לפי התוצאה הסופית (הבטון שיוצר) ". בדרך זו, כל עובד יהיה בעל אינטרס לדאוג שהעובד השני יבצע את עבודתו כראוי. אליעד מדגיש שהבעיה בגישה זו היא שהעובדים יכולים להרגיש חוסר צדק, כי הם יגידו "למה אני צריך להיות תלוי בעובד אחר?".
  • גישה שנייה היא לתגמל כל עובד בנפרד על החלק שבאחריותו בלבד. הבעיה בגישה זו היא שעובד יכול לבצע את חלקו, אבל אם הצד השני לא עשה את חלקו - העבודה תיכשל בסופו של דבר. העובד הראשון ירגיש מתוסכל כיוון שהעבודה לא הושלמה, ולמעשה הוא עשה את שלו לשווא.
  • גישה שלישית, שאליעד מציע כאפשרות הטובה ביותר, היא שילוב של שתי הגישות הקודמות: העובד יקבל תגמול הן על החלק שהוא אחראי עליו באופן אישי, והן על התוצאה הסופית הכוללת. בדרך זו, העובד ירגיש שיש לו אחריות אישית אבל גם יהיה לו תמריץ לדאוג שהעובדים האחרים יפעלו כראוי.
כיצד להתנהל כאשר העובדים אינם משתפים פעולה בגלל אגו?

אליעד מוסיף עוד הסבר ואומר שאחת הבעיות המרכזיות באי שיתוף פעולה בין עובדים נובעת מבעיות של אגו וממשחקי כוח. במקרים כאלה, הוא מציע להפעיל מנגנון ברור של פיקוח על ידי המנהל. המנהל צריך להזמין את העובדים אליו, לגרום להם לשבת יחדיו ולנהל את הדיון על הקונפליקט במשרדו. המטרה היא לא להיות שוטר, אלא לגרום לעובדים לפתור בעצמם את הקונפליקטים בנוכחות מנהל - כך שבפעם הבאה הם כבר יוכלו לפתור את הבעיות בעצמם ללא התערבות ישירה.

אליעד מדגיש שאם המנהל יגרום לעובדים לשבת יחדיו ולהתמודד ישירות עם הקונפליקט, הם ילמדו לפתור בעיות באופן עצמאי. אם המנהל ימשיך רק לפתור בעיות בעצמו או להעניק תגמולים כספיים נוספים כדי לפתור קונפליקטים, הוא למעשה ייצור מצב שבו עובדים תמיד יצפו לתמריצים כספיים במקום לשתף פעולה באופן טבעי.

מה עושים כשמנהל אחד מבצע הזמנות שהייצור לא יכול לעמוד בהן?

דוגמה נוספת שאליעד מציג היא של מנהל השיווק שמבצע הזמנות בכמות גבוהה מיכולת הייצור של מנהל הייצור. אליעד מסביר שיש לבנות מנגנון ברור של תיאום וסנכרון בין שני המנהלים. הוא מציע כמה פתרונות:
  • להגדיר למנהל השיווק שמותר לו להביא הזמנות רק אחרי שהוא בודק את יכולת הייצור עם מנהל הייצור.
  • ליצור מנגנון שבו כל הזמנה חריגה מאושרת מראש על ידי המנהל שמעל שניהם.
  • לבנות מערכת של פיקוח שתמנע מראש את חוסר הסנכרון...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיווק, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיווק, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו לחשוב שאתה צודק לרכוש מוצר יקר לבחור מנהל שיווק לשכנע עובד לקבל לקבל מידע מלקוח תשובה שלילית ללקוח האפשרות הכי טובה של הלקוח לגרום למישהו להרגיש חייב לך איש מכירות אוטומטי התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק פחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח לגרום למישהו לסמוך עליך איך להתחיל שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים? כמה הלקוח מוכן לשלם? לשכנע מישהו להתעניין שקרים של אנשי מכירות להגיד לא ללקוח שיחת משא ומתן לקבל הנחה על מוצר הוצאות השיווק והמכירה לגרום למישהו לא להרגיש שהוא כישלון שיווק חכם האם אסטרטגיית השיווק טובה? במה תלוי טווח המחיר ללקוח? להציג מחיר ללקוח לספר ללקוח על המוצר כמה להקשיב ללקוח? עדויות של לקוחות לשכנע את עצמך לרצות משהו למכור למינימליסט כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע של תת המודע לשכנע ילד לחשוב איתור צרכים של לקוח לא להזדהות עם לקוח איזה מוצרים לא למכור? כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת טכניקות שכנוע לשכנע מוכר לתת לך הנחה למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו איך להטעות לקוח? לא לשאול את הלקוח שאלות להרגיש מוצר אמון עם הלקוח איך למכור מוצר? ביחס למוצר אמון בשיחה ניהול מנהל מכירות לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך יותר קל לשכנע משפך שיווקי גרוע להרגיש הזדהות איך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? מחשבות בתת המודע של הלקוח סימולציות משא ומתן איך לבחור לקוח? מה לקוחות שואלים? יכולת שכנוע הגדלת מוצרים צורך אמיתי של לקוח איך לתכנן מסע לקוח? למה הלקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו? לדבר עם לקוח בשפה של הלקוח צורך של הלקוח שיטה למכירות לימוד סודות השכנוע עלות מוצר לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים לקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון לשכנע ילד להירגע לענות ללקוח ששואל מה המחיר הרמוניה עם לקוח שכנוע להגדיל מכירות ראפור של מנטורים לשכנע מישהו לשכוח מישהו לשכנע מישהו להשתכנע ליצור לקוח חוזר דיוק במכירות לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו למה לגרום ללקוח? האם להסתיר מידע מהלקוח? הוזלת מוצרים לגרום למישהו לא לרצות לדבר איתך לגרום למישהו לחשוב כמוך אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן לסרב לבקשה של לקוח סוגים של לקוחות שיווק ישיר ניתוח שיטת שכנוע מוצר ממשי חרדת ביצוע של אנשי מכירות יחס ההמרה ללקוחות משלמים תמחור מוצרים ושירותים איך להתחבר ללקוח? למכור למישהו שיפור מוצר דינאמיקה במשא ומתן איך לתמרץ אנשי מכירות? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, הדרכת מכירות, מומחה במכירות בנושא שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5313 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 14:53:47 - wesi28