אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיווק ✔שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט - פרומו ✔...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיווק, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע בעל לעוד ילד, התניה קלאסית, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, סודות המכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, לשכנע אנשים לתרום, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע את ההורים, NLP עוגן, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע בחורה להתאהב בך, NLP מה זה, להתמודד עם התנגדות במכירה, nlp עבודה, איך לשכנע עובדים, אימון אישי למנהלים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, ללמוד nlp באינטרנט, NLP פיתוי, לימודי דמיון מודרך, הדרכת אנשי מכירות, להתראיין נכון, איך להשפיע על אנשים, יחסי ציבור, לימודי רטוריקה, NLP איך זה עובד, שיווק, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, אימון אישי לפוליטיקאים, לשכנע בעל לעוד ילד, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, איך ליצור הזדהות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
מהן הדרכים ליצור תוכן שיווקי אפקטיבי באינטרנט?

המרצה, אליעד כהן, מציין מספר עקרונות חשובים ביצירת תוכן שיווקי באינטרנט שממוקד בתפיסת תשומת הלב של הלקוח ושימורו לאורך זמן.

במהלך השיחה, אליעד דיבר על הקשר בין אורך התוכן לבין העומק של ההסברים בתוכן שיווקי. הוא הדגיש שזמן התפיסה של הלקוח יכול להשתנות לפי סוג הקהל. במילים אחרות, לא כל לקוח זקוק לתוכן קצר וממוקד, אלא ישנם כאלו שמעדיפים תוכן מעמיק יותר. לשם כך, כדאי לגוון את אורך התוכן בהתאם לצרכים של הלקוח ולוודא שהלקוח מקבל את המידע הנדרש בצורה שתשמור על עניינו לאורך זמן.
  • אליעד הציע שצריך להבין את הכוונות של הלקוח לפני יצירת התוכן, ולשמור על תמהיל נכון של תוכן קצר לעומת תוכן מעמיק.
  • ההחלטה על אם לתכנן תוכן קצר או ארוך תלויה בגולש. עבור חלקם מספיק תוכן קצר כדי להעביר את המסר, בעוד אחרים מעדיפים תוכן מעמיק יותר.
איך תופסים את תשומת הלב של הלקוח בתוך 5 שניות?

אליעד נתן דגש על החשיבות של השניות הראשונות בהן התוכן יוצר את הרושם הראשוני. לדבריו, בימינו, כשמדובר בסרטונים, 5 השניות הראשונות הן קריטיות למטרת תפיסת תשומת הלב של הלקוח. אליעד ציין כי יש להבין את מטרת התוכן לפני יצירתו - האם המטרה היא רק למשוך את הלקוח להמשיך לצפות בסרטון, או שמא ליצור קשר ישיר עם המוצר או השירות המוצע.
  • כיצד לבנות את הסרטון על מנת ליצור עניין מיידי? בהנחה שהמטרה היא לגרום לצופה להמשיך לצפות בסרטון, יש להתחיל את הסרטון בשאלה או בהצהרה שמייצרת סקרנות.
  • הכותרת של הסרטון היא קריטית. למרות זאת, לא תמיד יש צורך לכוון את כותרת הסרטון למנועי החיפוש. פעמים רבות, הכותרת צריכה להיות כזו שתמשוך את הצופה לצפות בהמשך, גם אם לא בהכרח מתאימה לאלגוריתם החיפוש.
מהי הדרך המיטבית לניסוח תוכן שיווקי שמניע לפעולה?

אליעד הוסיף שהמטרה המרכזית בתוכן שיווקי היא להביא לפעולה, כלומר, שהצופה יעבור לשלב הבא. בין אם מדובר בהשארת פרטי קשר או ביצוע רכישה, הניסוח של התוכן חייב להיות מנוסח בצורה שתגרום לצופה להרגיש כי התוצאה שמוצעת לו היא הכרחית. הוא הציע לעיתים להציג את התוצאה באופן ישיר, למשל על ידי הצגת תועלת ברורה כמו "איך תוכל למכור את הדירה במחיר הגבוה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיווק, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיווק, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
תגמול מהמכירות אין ללקוח כסף מכנה משותף עם לקוח איך לשכנע מישהו לעשות? למה המוצר יקר ללקוח? מתי להוציא את המוצר לשוק? להסביר את התמחור ללקוח אסטרטגיות שכנוע לשכנע ילד לסדר את החדר לשכנע את הפקיד התנגדויות במכירות טלפוניות קורס שכנוע מבצע מכירות תועלת של לקוח להתכונן לשיחת מכירות שכנוע בעסקים איך לשכנע את השופט? טכניקת שכנוע דיוק במכירות אמנות השכנוע סודות השכנוע של ביבי חוסר התאמה בין המוצר לבין צרכי הלקוח ניגוד אינטרסים מול לקוח שימוש בשם של הלקוח טעויות של שכנוע מוצר טוב טעויות באפשרויות בחירה ללקוח לשכנע מישהי להרגיש שחסר ליצור קרבה עם לקוח לגרום למישהו להיות יותר חכם לגרום ללקוח לרכוש את המוצר לשכנע לקוח לומר כן עקרונות שירות לקוחות להצליח בשכנוע עקיף לשכנע מישהו לעשות כרצונך לגרום למישהו לאהוב את איך שאת נראית למה ללמוד שכנוע? לעשות איתור צרכי לקוח למכור פטנט לאיזה לקוחות לפרסם? לגרום למישהו להרגיש רע כדי שישתנה מה הלקוח באמת צריך? להבין לקוח לשכנע אקסית להתגעגע אליך איך לא לשכנע? לבדוק את איכות השיווק לעטוף מוצר לשכנע אנשים לאהוב להיות לקוח חוזר להאמין במוצר של עצמי לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות להכניס עיזים במשא ומתן לשכנע מישהו לאהוב אותך מחדש למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? לקוחות אקראיים לגרום ללקוח לא לעזוב אותך להציג ללקוח מוצר לגרום למישהו להפסיק לעשן לקוחות מתעניינים איזה חומר שיווקי להכין ראשון? לגרום למישהו לא לשכוח איך לגרום למישהו להאשים את עצמו? ליצור אמון עם שותפים עסקיים לגרום למישהו דתי לשכנע אותי איך לומדים לשכנע? לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון להתנגד לבקשה של לקוח להצליח בעסק בלי למכור איך למכור שירות יקר? חבר של הלקוח להיות איש מכירות טוב למה באמת הלקוח לא רוכש? חשיבה שלילית במכירות להציב יעדי מכירות מכירות שטח לשכנע מישהו להפליל את עצמו האם לגייס איש מכירות? חומרי שיווק מקצועיים להשקיע במכירות או בשיווק הערך האובייקטיבי של מוצר מסרים משכנעים לתאם פגישה פיזית עם הלקוח מעצב מוצר מוצר רווחי לגרום למישהו לחשוב עליך הלקוח מחליט להצליח בעבודה במכירות לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם יצירת תוכן שיווקי מקצועי מכירות בעסק להסכים עם לקוח לגרום למישהו לטפל בעצמו לזהות את התנגדות הלקוח מניפולציות בהתנצלות למכור כשאתה בחרדה להקטין את הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה כולנו אנשי מכירות וודאות של הלקוח בעסקה כמה חומרי שיווק ליצור? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשכנע, למכור, מומחה מכירות בתחום שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 3.0625 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 14:53:39 - wesi28