אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיווק ✔שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיווק, איך להצליח למכור, אנשי מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע את בעלי, NLP דיכאון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, סדנת מכירות, ספרים nlp, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירה, NLP טכניקות, NLP התניה, טקסט משכנע, NLP סרטונים, שיווק, הכנה לראיון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, להצליח למכור, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע בחור, אמנות הנאום, לשכנע אנשים בכל דבר, להתראיין נכון, NLP תבניות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשכנע שכנה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, NLP פירוש, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, זוגיות nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, להשפיע על תת המודע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
איך להציג את עצמך נכון במפגש נטוורקינג?

כאשר אדם הולך למפגש נטוורקינג, בדרך כלל הוא נמצא במצב שיש לו 30 שניות בלבד לספר על עצמו, והוא שואל את עצמו מה עליו לומר בזמן הקצר הזה. אליעד כהן מסביר כי הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא להבין את מטרת הדיבור. רוב האנשים חושבים שהמטרה היא פשוט "לספר על עצמם", אך זו אינה המטרה האמיתית. המטרה האמיתית של דיבור במפגש נטוורקינג היא לגרום לאנשים לרצות לשלוח אליך לקוחות חדשים. כלומר, המסר שלך צריך להתמקד במה שיגרום לאנשים לזכור אותך ולהפנות אליך אנשים אחרים, ולא בתיאור כללי או טכני של מה שאתה עושה.

לדוגמה, אליעד מסביר שאם אדם אומר במפגש נטוורקינג: "שמי איקס, ואני עושה טיפול כזה וכזה", מדובר במשפט טכני, כללי ויבש, שאינו מייצר הזדהות או רצון לפעולה אצל השומע. במקום זאת, אליעד ממליץ להתמקד במהות של מה שהעסק עושה ובאיזו בעיה הוא מטפל. הוא נותן דוגמה ספציפית מתחום הדיאטות והירידה במשקל:

אדם שמגיע למפגש ורוצה לשווק את עצמו כמאמן לירידה במשקל יכול לומר: "כולנו יודעים שיש הרבה מאוד אנשים שניסו עשרות שיטות להרזיה ולא הצליחו". משפט כזה יוצר הזדהות מיידית, שכן הוא מתייחס לבעיה אמיתית שכולם מכירים. הוא מדבר ישירות אל הכאבים ואל הצרכים של האנשים שנמצאים מולך. לאחר מכן, ניתן להמשיך ולומר: "פיתחתי שיטה מיוחדת שעוזרת לאנשים להתמודד עם הסיבות העמוקות של בעיות האכילה שלהם. השיטה מבוססת על שלושה שלבים מרכזיים":
  • בשלב הראשון, מגלים את שורש הבעיה האמיתית שגורמת לאדם לאכול ולא לשמור על המשקל, באמצעות שיחות עומק אישיות.
  • בשלב השני, נבנית עבור האדם תוכנית תזונה מותאמת אישית, שתתאים בדיוק לצרכים שלו ולאורח חייו.
  • בשלב השלישי, נבנית תוכנית אימונים ותנועה אישית, שתסייע לאדם להשיג את מטרותיו.
הגישה הזאת הרבה יותר אפקטיבית, מפני שהיא מדברת ישירות על התועלות שמקבלים הלקוחות, ולא רק על מה האדם עושה. אליעד כהן מדגיש שאנשים רוצים לדעת מה יוצא להם מזה שהם ישלחו אליך לקוחות או ימליצו עליך. לכן, חשוב להדגיש את התועלת שהם יקבלו מכך שישלחו אליך אנשים.

אליעד נותן דוגמה נוספת לגבי הדרך הנכונה לפתוח את הפרזנטציה הקצרה. הוא מסביר שאנשים רבים מתחילים את דבריהם בצורה טכנית או "חלשה", לדוגמה: "אני מאמינה ש...". לדבריו, הביטוי "אני מאמינה" הוא ביטוי חלש ולא מומלץ, משום שהוא מעביר מסר לא בטוח. במקום זאת, מומלץ להשתמש במשפטים חזקים וברורים כמו: "כולנו יודעים ש...", אשר מייצרים ביטחון ואמון אצל המאזין. דוגמה נוספת לכך היא להימנע מהצגה של מידע...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיווק, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, שיווק, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיטות משא ומתן נוסחה לגרום למישהו להיות מכור אליך המהות של השכנוע האם אפשרי לעשות הרבה כסף בתחום המכירות? לגרום למישהו לא להרגיש... עיצוב חומר שיווקי להציג ללקוח דירה לדוגמה לגרום למישהו לא להתאהב בך ליצור חומרים למשפך שיווקי למכור כשאתה עייף טעויות ביצירת הזדהות לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה לשכנע מישהו לא לרצות לדבר איתך איך לשווק מוצר? מה צריך להיות התוכן של חומרי השיווק? למכור לאנשי מכירות להשפיע על רגש לגרום למישהו להסכים להיפרד לגרום למישהו לדבר למכור רק מוצרי יוקרה בירור צרכי לקוח למה הלקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו? לשכנע מישהו לטפל בעצמו לקוח חושש מתגובה של מישהו להחלטה שלו עצבות של לקוח שכנוע למנהלים ליצור אמון עם שותפים עסקיים עולם הדימויים של הלקוח לפנות ללקוח הכנסת עיזים במשא ומתן טעויות בתהליך שכנוע לקוח קריירה במכירות שכנוע עקיף לגרום למישהו להקשיב להנחיות שלך ניהול צוותי מכירות לשכנע אנשים לשנות את דעתם לשכנע בחורה לחשוב יעוץ מכירות איך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך? מסע לקוח תלונות של לקוחות באינטרנט איך לשפר את המשפך השיווקי? לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח להציג ללקוח מוצר לדוגמה מערכת יחסים עם לקוחות להציג ללקוח מחיר מוצר מטפל nlp למה לקוח אחר? להחליף את איש המכירות השפעה שיטות תגמול לסוכני מכירות אין ללקוח כסף ליצור אמון עם לקוח שיווק נכשל מה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? לראיין עובדים במכירות שיחה יוצאת עם לקוח זיהוי מסרים לתת מודע שימוש בשם הפרטי של הלקוח לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות חוסר תום לב במשא ומתן אפיון צרכי הלקוח מכירות door to door שיטות מניפולציה למתקדמים שכנוע להצליח במכירות למכור למישהו לשכנע מישהו להתעניין לגרום למישהו לפתח חוש הומור שיקולים האם לתת הנחה ללקוח לשכנע אקסית לרצות אותך להתאים את המוצר ללקוח להוסיף מוצר לא מתאים לעבוד במכירות לקוח ששואל בטלפון לשכנע מישהו לא לאהוב מישהו יצירת חומרי שיווק התנגדויות במשא ומתן אימון לשיווק לדבר עם לקוח בשפה של הלקוח המשמעות של הצעת מחיר ללקוח אמונה בתת מודע להעביר מסרים שיווקיים הפקת חומר שיווקי לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים למה קשה לשכנע מישהו? המתחרים שלך כאיש מכירות איך לשכנע אנשים? איך לעשות שיווק? לאיזה לקוח למכור קודם? לתכנן את מסע הלקוח מוצר ממשי לשכנע מישהו להחליף משפך שיווקי צר טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים לשכנע מישהו לא לאהוב משהו לשאול את הלקוח שאלות התאמה האם כדאי לייצר מוצר? הסוד להצליח במכירות אווירה של אמון איך להתחבר עם לקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, מומחה בשיווק, מאמן אישי בנושאי שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.7656 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 13:30:23 - wesi28