אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיווק ומכירות ✔שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיווק ומכירות, NLP התניה קלאסית, השפעה על אנשים, שיווק ומכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע אישה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP אימון אישי, יועץ תקשורת, לשכנע מישהו, טיפול אישי, להשפיע על אנשים, לשכנע בחורות, לימוד nlp, NLP הרצאות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, מכירות, מניפולציות בטקסט, איך למכור יותר טוב, קורס דמיון מודרך, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיפור מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע אשה להיות איתך, חוקים בשכנוע והשפעה, nlp עבודה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, איך לשכנע אנשים, nlp לימוד בחינם, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, סודות המשא ומתן, להתמודד עם התנגדויות קניה, NLP עוגן,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
47:58שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
איך משפיעות המילים "רק" ו"גם" על יכולת השכנוע?

בהרצאה זו אליעד כהן מסביר לעומק כיצד המילים "רק" ו"גם" משפיעות על יכולת השכנוע, שיווק ומכירות, NLP והשפעה על התת - מודע. ההסבר מתחיל בהבנה בסיסית של שני מושגים: "יש" ו"אין". לדבריו, המילים "רק" ו"גם" הן ביטויים שמשפיעים באופן ישיר על המחויבות הרגשית והפסיכולוגית של האדם כלפי רעיון מסוים. המילה "רק" יוצרת תחושת מחויבות חזקה, כאילו אין אפשרות אחרת, בעוד שהמילה "גם" מציגה את הרעיון כאפשרות אחת מתוך כמה אפשרויות, ובכך מקטינה את המחויבות.

לדוגמה, אם רוצים להקטין התנגדות למוצר או לרעיון, מומלץ להתחיל עם המילה "גם". למשל, במקום לומר לאדם "רק תעבוד", משפט שעלול ליצור לחץ ולהגביר התנגדות, עדיף לומר "גם תעבוד". לאחר שהאדם מקבל את הרעיון בצורה מופחתת, ניתן בהדרגה להגביר את המחויבות על ידי שימוש במילה "רק".

כיצד להשתמש במילים "רק" ו"גם" לשכנוע?

אליעד נותן דוגמאות נוספות מתחומי המכירות והשכנוע: אם רוצים לעודד אדם לאכול בריא, להגיד לו "תאכל גם בריא" מקל עליו כי הוא מבין שהוא לא חייב לוותר לגמרי על אוכל לא בריא. לעומת זאת, אם רוצים לגרום לאדם לדחות רעיון מסוים, כדאי להשתמש ב"רק", משום שזה גורם לו להרגיש שאין לו ברירה אחרת, ובכך מגדילים את ההתנגדות שלו לרעיון.

לדוגמה, כשמישהו מתעניין בדתיות ואתה רוצה לגרום לו לפקפק בהחלטתו, שאל אותו: "אתה באמת רוצה להיות רק דתי?", בכך נוצר לחץ פנימי ותחושה של צמצום האפשרויות, מה שיכול לגרום לאדם לסגת מהרעיון.

איך יוצרים מוטיבציה חזקה לפעולה?

כאשר מעוניינים להניע אנשים לפעולה, צריך לקחת את הרעיון שהם מציגים כאפשרות (גם), ולהפוך אותו למחויבות (רק). לדוגמה, אם אדם אומר שהוא "רוצה לעבוד", מחליפים את המשפט ל"צריך לעבוד", ובכך משנים את החוויה שלו מאפשרות לבחירה, למחויבות מוחלטת. אליעד מסביר שאם מישהו אומר "אני רוצה זוגיות", הדרך להגביר את המחויבות היא לומר לו ש"היעדר זוגיות הוא הגורם לאומללות", כלומר, הופכים את הרצון לדבר הכרחי ובלתי נמנע.

מהי החשיבות של הדיוק במילים בשיווק ובמכירות?

אליעד מדגיש שכל מילה שנבחרת בזמן שכנוע משפיעה על המודעות והתת - מודע של האדם. הוא מסביר כיצד מילים יכולות להיות "מחייבות" או "אפשריות". למשל, המילים "צריך", "חייב", "מוכרח" הן מחייבות, בעוד ש"רוצה", "יכול", "מאמין" הן מילים שמשאירות פתח ואפשרויות.

לדוגמה, כשמישהו אומר "אני מאמין באלוהים", ניתן לערער על ודאותו בכך שאומרים לו "אתה רק מאמין, זה לא שאתה יודע בוודאות". כך, המילה "מאמין" שהיתה מחייבת עבורו הופכת לפתע להיות אפשרית בלבד, והוודאות הפנימית שלו מתערערת.

איך להפוך אפשרות למחויבות ולהפך?

אליעד מלמד טכניקות מתקדמות שבהן ניתן להפוך רעיון מאפשרות למחויבות ולהפך. אם רוצים להרגיע מישהו שמדבר על בעיה, ניתן להחליף משפטים שהוא אומר ממצב של ביטחון מוחלט למצב של ספק. לדוגמה, אם אדם אומר "אני כועס עליו עכשיו", אפשר לשאול אותו "האם אתה באמת כועס עכשיו, או שאתה רק זוכר שכעסת בעבר?" בכך מכניסים לו בראש אפשרות חדשה, מרגיעים את הרגש השלילי, ומאפשרים לו להשתחרר מאותה התחושה.

כיצד להקשיב לשפה ולדייק את המסרים?

אליעד מבהיר שהיכולת להבין לעומק את המשמעות של כל מילה חיונית ביותר להשפעה ושכנוע. על מנת להצליח בכך, דרוש פוקוס מקסימלי. הוא מציע להקשיב למילים בשיחות יומיומיות ולשים לב איזו מילה נאמרה, מדוע היא נאמרה, ומה השפעתה על השומע.

לדוגמה, כאשר אדם אומר "אני יכול להצליח", הוא משאיר את ההצלחה כאפשרות בלבד. אך אם נאמר "אני מצליח", ההצלחה הופכת למחויבת, ודבר זה משפיע ישירות על המוטיבציה והפעולה.

איך יוצרים הזדהות באמצעות השפה?

ההרצאה עוסקת גם ביצירת הזדהות על ידי שימוש בשפה. כשאומרים "אנחנו", נוצרת הזדהות, לעומת "אתה" שיוצר תחושת בידוד. לדוגמה, בשכנוע קבוצתי, עדיף לומר "אנחנו רוצים משהו", במקום "אתה רוצה משהו". בשיטה זו האדם ירגיש חלק מהקבוצה, וההתנגדות תפחת.

מהם היתרונות של שליטה מוחלטת בשפה?

אליעד מסכם כי מי שמבין את המשמעות של כל מילה יכול לשלוט בשיחה, להשפיע בצורה עמוקה על המחשבות והרגשות של עצמו ושל אחרים, ולהוביל את השיח בדיוק לאן שהוא רוצה. הוא מדגיש שאין כאן עניין של מניפולציה בלבד, אלא יכולת אמיתית להביא את האדם להכרה של רעיון מסוים באמצעות שליטה מדויקת בשפה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיווק ומכירות, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיווק ומכירות, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח עצבני איך לתכנן קמפיין שיווקי? בעיות של אנשי מכירות בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? איך למכור את העלאת המחיר? לקוחות ממליצים עליך איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? איך למכור בטלפון? השפעה סמויה איך לקנות מוצר? למכור כשאתה בחרדה לאתר את הצרכים של הלקוח לקוח לא רוצה לשלם מראש מוצרים סוג א שיווק יוצר ביקוש להצליח כאיש מכירות איך לעשות המון כסף במכירות? לגרום למישהו להתאהב בך בדייט ראשון ללמוד nlp מה הלקוח באמת רוצה? לגרום לאקסים לתת בך אמון לשכנע בחורה לרצות לשכב לא רוצה מוצר חומר מקצועי בצורה שיווקית ניתוח השיווק לשכנע אותי איך להשפיע על אנשים? אסטרטגיית שיווק למתחילים איך לבטל עסקה עם לקוח? יחס ההמרה ללקוחות משלמים הדרכת מאמני מכירות תכונות של מוצר ליצור התניה לצורך שכנוע לגרום למישהו להפסיק מחיר שוק של מוצר הסברה ושכנוע הטבה ללקוח לגרום למישהו לענות יעוץ למנהלי שיווק לשכנע בחורה תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק ממומן האם להשקיע בלקוחות? איך למכור בית? שיפור ביצועי קמפיין שיווקי לקוח רווחי להגדיל מכירות ללקוחות ליצור אוטוסוגסטיה לדבר על התועלת של הלקוח לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים לקוחות שמאמינים בך להתקבל לסמנכל מכירות להיכנס לתת מודע לשכנע מישהו לעזוב כת לא כל אחד יכול ללמוד למכור פגישת היכרות עם לקוחות שווי השוק של מוצר לקוח ביטל את העסקה שאלה פתוחה של לקוח צרכים של לקוח שלם עם המוצר לגרום למישהו להשתכנע ברעיון לגרום למישהו להתגעגע אליך נוסחה לגרום למישהו לרצות רק אותך על איזה מוצר לבקש הנחה לשכנע מוכר לתמרץ אנשי מכירות אפשרויות ללקוח רצון לשכנע להתיש לקוח ללקוח קשה להחליט למכור מוצר שקשה למכור אותו החומר השיווקי הראשון הגדלת מכירות בעסק שכנוע עובדים לגרום ללקוחות לחזור לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו לקרוא ללקוח בשמו הפרטי עבודה בתור איש מכירות קמפיין מכירות המוצר מתאים ללקוח לשכנע מישהו א מיני nlp לימוד למכור מותגי על... למכור מוצר ללקוח שיטת nlp איך לשקר את הלקוח? לשכנע מישהו שיש לו בחירה איך יוצרים אמון? לשתול מסרים לתת מודע לגרום למישהו להתייחס אליך בכבוד לקרוא ללקוח בכינוי מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות לשכנע ילדים לאכול פירות להיות נחמד ללקוח טיפים לשכנוע לקוחות כמה חומרי שיווק ליצור? הצלחה בעבודה במכירות למכור בלי לתת הנחה למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, מאמן אישי, לקוחות בתחום שיווק ומכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6719 שניות - עכשיו 09_11_2025 השעה 16:21:20 - wesi28