אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטות לשכנוע ✔יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיטות לשכנוע, ללמוד nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע מישהו, להתמודד בראיון, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע את המנהל, קורס מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, NLP לימוד באינטרנט, להתמודד עם התנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, שיפור יכולת שכנוע, לשכנע עובדת, איך לשכנע אנשים, טקסט שכנוע, איך לשכנע את הבוס, להתמודד עם התנגדות מכירות, טיפול בהתנגדויות, NLP מאמרים, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, תעמולה, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע את עצמך, NLP טיפים, לשכנע לקוחות לקנות, טיפול בהתנגדויות לקוח, טכניקות משא ומתן, לשלוט בתת מודע, להתראיין בטלוויזיה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
למה חשוב לנהל נכון תשלומים לספקים לפי דן אנד ברדסטריט?

אליעד כהן מסביר בהרצאתו על ניהול עסקי, על החשיבות של ניהול נכון של התשלומים לספקים, תוך התמקדות בדירוג של חברות על ידי חברת דן אנד ברדסטריט. לדבריו, דן אנד ברדסטריט מדרגת חברות על פי פרמטרים שונים, כאשר אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא אם החברה מעכבת או משלמת בזמן לספקים. ההסבר מדגיש כי כאשר חברה מדורגת ככזו שמעכבת תשלומים, היא מסתכנת בפגיעה משמעותית בדירוג העסקי שלה, דבר המשפיע על האמינות שלה מול לקוחות וספקים בעתיד.

איך להציג עיכוב תשלומים בצורה שלא תפגע בדירוג העסק?

אליעד מפרט שיטות כיצד ניתן להציג עיכובי תשלומים באופן שלא יזיק באופן חמור לדירוג החברה. הוא מסביר שהעניין אינו שחור ולבן: חברה יכולה לעכב תשלום באופן חד - פעמי או בצורה שיטתית. העיכוב יכול להיות קצר או ארוך, יכול להיות חלקי או מלא, ויש משמעות אם הוא נעשה בהסכמה או ללא הסכמה עם הספק. לדבריו, הסבר כמו "תקלה במערכת המחשוב" או "טעות אנוש חד - פעמית" מתקבל באופן סלחני יותר מאשר דפוס של עיכוב תשלומים לאורך זמן.

הוא מדגים זאת בצורה מפורטת:
  • אם חברה מעכבת באופן שיטתי את כל התשלומים לספקים, ללא הודעה מוקדמת וללא הסכמה, הדבר נתפס בצורה החמורה ביותר ופוגע קשות בדירוג שלה.
  • אם העיכוב הוא חד - פעמי, נקודתי או אקראי, ויש לכך הסבר מנומק (לדוגמה: "מערכת המחשוב קרסה"), הפגיעה בדירוג תהיה נמוכה יותר.
  • אם הספק היה מודע מראש לעיכוב, או שהדבר היה מתואם איתו מראש, הדבר נתפס כפחות בעייתי ואפילו סביר.
  • אם רק חלק קטן מהתשלומים עוכבו, או שהעיכוב הוא קצר מאוד (לדוגמה שבוע בלבד), הפגיעה בדירוג תהיה מינורית.
אליעד מציין גם את האפשרות להפנות את האחריות לסיבה חיצונית או לנסיבות שאין לחברה שליטה עליהן, מה שלדבריו עשוי להקטין את הפגיעה בדירוג של דן אנד ברדסטריט.

מהי הטכניקה להעברת האחריות בעיכוב תשלומים?

אליעד מציג טכניקה נוספת לשכנוע, הנקראת "העברת האחריות", לפיה החברה יכולה להציג את העיכוב כמשהו שאינו תלוי בה. לדוגמה, ניתן לטעון שהספקים עצמם לא סיפקו את המוצר בזמן או שהלקוח של החברה לא שילם בזמן, ולכן החברה נאלצה לעכב את התשלום לספקים שלה. כך, לפי אליעד, החברה מצליחה להפוך את המצב הבעייתי לפחות שלילי בעיני דן אנד ברדסטריט.

כיצד אפשר לשפר דירוג עסקי לאחר בעיית תשלומים?

בהמשך, אליעד כהן מסביר שאם כבר נוצרה בעיית תשלומים מול הספקים והדבר דווח לדן אנד ברדסטריט, ניתן לנקוט בכמה צעדים כדי לשפר את המצב:
  • להציג בפני החברה מידע חיובי כמו צמיחה עסקית, גידול בהכנסות או נתונים פיננסיים חיוביים אחרים, ובכך לאזן את הרושם השלילי שנוצר עקב העיכובים.
  • להסביר בצורה מפורטת שהעיכובים היו נקודתיים ולא מערכתיים.
  • להראות צעדים ממשיים שנעשו כדי למנוע מקרים דומים בעתיד, כגון שינוי שיטת התשלום או ייעול מערך הגבייה.
  • להבהיר שהעיכובים לא נבעו מחוסר יכולת או חוסר רצון לשלם, אלא מאילוצים חיצוניים או אירועים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
עלות מוצר שפת גוף של לקוח לשכנע מישהו לחשוב משהו מוצרים למכור לשכנע מישהו להשתכנע הגדלת מחזור מכירות הוצאות השיווק והמכירה לגרום למישהו לקבל את ההצעה אפשרויות אחרות של הלקוח לגרום ללקוחות לרצות לרכוש ליצור סנכרון עם לקוח התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר לגרום למישהו להירגע דמיון מודרך סוגסטיה עצמית איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? מתעניין במוצר מוצר שלקוח אחר לא רצה שכנוע מניפולטיבי לשכנע שאנשים משתנים איך לתכנן שיווק? המוצר הכי זול לימודי nlp לגרום למישהו לא להתאהב בך התקציב של הלקוח לקוח מפחד לקבל החלטה להרגיש טוב למכור להרוויח כסף בלי למכור בקשה לא סבירה של לקוחות הסברים של איש מכירות איך להצליח בשכנוע? להתמודד עם מניפולציות ניהול מלאי מוצרים לאתר את הצרכים של הלקוח סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים לקוחות ממליצים עליך למכור מוצר ביותר כסף למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה שיווק קורסים nlp לימוד למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? למדוד את ביצועי מנהל השיווק לקוח קודם ביטל בקשת רכישה מחיר סופי ללקוח לכתוב הסכם עם לקוח לקוחות ממליצים באינטרנט לימודי מכירות אובדן אמון שכנוע מהר מידי לאבד את האמון של הלקוח הזדהות עם מקום העבודה מוצר זול מידי לגרום למישהו להימשך אלי לקוחות פוטנציאליים נכונים לגרום למישהו להרגיש רע טיפול במצב שאין מכירות לגרום למישהו לא לריב לטפל בהתנגדויות לקוח הזדהות מוחלטת כמה כסף לבקש מהלקוח? למכור כשאתה בלחץ מהם הצרכים של הלקוח? לגרום למישהו להימשך אליך שיווק סמוי לקוח מתנגד להצעת מחיר לשכנע דתי איך למכור שירות יקר? שיווק לטווח רחוק למכור כל דבר לכל אחד לא ניתן לשכנע מניפולציה איכותית איך להתמודד עם מוצרים? לגרום למישהו לא לרצות להיפרד לקוח מקבל הנחה למכור מוצרי מידע ניתוח טקסט משכנע מתי להציג ללקוח? שיקולים בנתינת הנחה ללקוח לקוח עם דרישות מה זה לעבוד במכירות? יקר ללקוח לשכנע ילד ללמוד לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח לקרוא ללקוח בכינוי איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? האם אפשר לשכנע כל אחד? האפשרויות של הלקוח לקוחות שלא מכירים את המוצר להתמודד עם התנגדות של לקוחות למה לקוח מבקש הנחה? לסגור פגישה עם לקוח דיבייט לשמר לקוח להתכונן לשיחת מכירות לגרום למישהו להסכים למה הלקוח לא קונה? לקוחות משמיצים להכיר את הלקוחות שלך לגרום למישהו לשכוח למכור מוצר ללקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, שיפור מכירות, טיפים בתחום שיטות לשכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5625 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 12:55:42 - wesi28