אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טיפול בהתנגדות, איך לשכנע מישהו, אומנות הנאום, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, NLP לימוד, איך לשכנע גבר, NLP למאמנים, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, ייעוץ אישי, ללמוד איך לשכנע, איך לשכנע בוויכוח, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, ייעוץ לפוליטיקאים, NLP התניה, לשכנע אשה, NLP טיפול אישי, אסטרטגיות משא ומתן, NLP לימוד עצמי, שכנוע ומכירות, איך לשכנע את המנהל, ללמוד רטוריקה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע אישה, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, הכוח לשכנע, NLP כלים, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, nlp עבודה, טיפול ב nlp, nlp וידאו, מאמן עסקי, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
15:03איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
מה ההבדל בין דיבור אובייקטיבי לדיבור סובייקטיבי?

אובייקטיבי הוא דבר שנכון מצד עצמו, ללא קשר לדעתו או תחושתו של המתבונן. לדוגמה, כשאומרים שהטמפרטורה בחוץ היא 30 מעלות, אם המדידה מראה 30 מעלות, מדובר בעובדה אובייקטיבית. לעומת זאת, סובייקטיבי הוא דבר נכון בעיני המתבונן בלבד. לדוגמה, האמירה "היום חם בחוץ" היא סובייקטיבית, כי לאחד יכול להיות חם, ולאחר דווקא נעים.

דוגמה נוספת היא לגבי שולחן. אם אומרים "יש פה שולחן", זוהי עובדה אובייקטיבית. אך לומר "יש פה שולחן יפה" זו דעה אישית וסובייקטיבית, כי היופי תלוי בטעם אישי של כל אחד.

למה חשוב לדבר בצורה אובייקטיבית בשכנוע?

כאשר רוצים לשכנע, חשוב לדבר בצורה אובייקטיבית ולא לומר "נראה לי ש...", "אני חושב ש...", או "יכול להיות ש...". הסיבה לכך היא שאמירות כאלה משדרות חוסר ביטחון ומאפשרות לשומע לפקפק ולהתנגד ביתר קלות. כשאומרים "יש שמש בחוץ", זה נתפס כעובדה מוצקה, אך אם אומרים "נראה לי שיש שמש בחוץ", השומע עשוי לחוש חוסר ודאות ולהתנגד ביתר קלות.

לדוגמה, אם מוכר אומר ללקוח "הבית הזה מתאים לך", האמירה נשמעת משכנעת ואמינה יותר מאשר "יכול להיות שהבית מתאים לך".

מתי דווקא כדאי להשתמש בדיבור סובייקטיבי?

יש מצבים שבהם דיבור מוחלט ואובייקטיבי עלול לעורר התנגדות חזקה מצד האדם השני. במקרים כאלה, עדיף לדבר בצורה סובייקטיבית כדי לאפשר לצד השני להישאר פתוח לשכנוע. למשל, במקום להגיד ללקוח "הבית הזה מתאים לך בוודאות", אפשר לומר "נראה לי שהבית הזה יכול להתאים לך". כך, ההתנגדות מופחתת, והשומע יכול להיות פתוח יותר לקבל את ההצעה.

איך להפוך טענה אובייקטיבית של אחר לסובייקטיבית?

כאשר מישהו מביע עמדה נחרצת, אפשר להחליש את העמדה שלו על ידי הפיכתה לסובייקטיבית. למשל, אם לקוח אומר "המוצר הזה יקר", אפשר להשיב "אני מבין שאתה חושב שהמוצר הזה יקר" או "בעיניך המוצר הזה יקר". כך הופכים את האמירה מעובדה מוחלטת לדעה אישית, ופותחים אפשרות לשכנע אותו אחרת.

לדוגמה נוספת, אם מישהו אומר "אתה טיפש", אפשר לענות "אני מבין שאתה חושב שאני טיפש", ובכך להבהיר שזו רק דעה שלו ולא עובדה מוצקה.

איך שימוש במילים כמו "אולי" ו"יכול להיות" משפיע על השומע?

לעיתים כדאי לנסח את דברי האדם האחר בצורה פחות החלטית מכפי שהוא אמר בפועל, כדי לשתול ספק בראשו. למשל, אם לקוח טוען "המוצר לא מתאים לי", אפשר לענות "אני מבין שאתה חושב שאולי המוצר הזה לא מתאים לך". כך יוצרים תחושה שהשומע עצמו לא בטוח בטענה שלו, וזה פותח פתח להמשך שכנוע.

דוגמה נוספת לכך היא כשמישהו אומר "המוצר הזה לא טוב", אפשר לומר "אני מבין שאתה חושב שאולי המוצר הזה יכול לא להיות טוב". המילה "אולי" יוצרת חוסר ודאות בתודעה של השומע, מה שמאפשר להמשיך ולנסות לשכנע אותו בכיוון הרצוי.

איך להשתמש נכון בשילוב של דיבור אובייקטיבי וסובייקטיבי בשכנוע?

דיבור אובייקטיבי הוא יעיל כשיש תחושה שהשומע יהיה פתוח לשכנוע ישיר ואמין, בעוד שדיבור סובייקטיבי שימושי כשיש חשש מהתנגדות חזקה. עם זאת, יש להיזהר לא לעוות את דברי הלקוח יותר מדי, כיוון שהוא עלול להקצין את ההתנגדות שלו. למשל, אם לקוח אומר "המוצר הזה לא מתאים לי", ונענה לו "אתה חושב שאולי הוא לא מתאים לך", הלקוח יכול להתעקש ולומר בצורה חזקה יותר "אמרתי שהוא בוודאות לא מתאים לי". לכן צריך לנהוג בחוכמה ולהתאים את צורת הדיבור לסיטואציה.

איך לזהות נקודות תורפה בדברי האחר?

כשאדם משתמש במונחים סובייקטיביים כגון "נראה לי", "אני חושב ש...", סימן שהוא בעצמו לא בטוח בדברים שהוא אומר. כאשר מזהים נקודת חולשה כזו, אפשר להתמקד בה כדי להציג נקודת מבט אחרת ולהחליש את עמדתו. למשל, לקוח שאומר "אני חושב שהמוצר יקר מדי", מאותת בעצמו על נקודת תורפה, וזה המקום לשאול שאלות או להציע אלטרנטיבות שיעזרו לו לחשוב מחדש על הדברים.

האם דיבור אובייקטיבי הוא תמיד נכון?

חשוב לזכור שאפילו אם מישהו מדבר בצורה אובייקטיבית ובטוחה, זה לא בהכרח אומר שהטענה שלו נכונה במציאות. מצד שני, אדם יכול לדבר בצורה סובייקטיבית ולהיות צודק לחלוטין. לכן, יש לבחון כל טענה לפי המציאות, ולא להסתמך רק על סגנון הביטוי. למרות זאת, בעולם השכנוע והמכירות, לסגנון הביטוי יש השפעה גדולה מאוד על תפיסת השומע ועל יכולתו לקבל או לדחות את הדברים.

לסיכום, ההבדל בין דיבור אובייקטיבי לסובייקטיבי הוא כלי משמעותי ביותר בשכנוע ובהשפעה על אנשים, ויש לדעת מתי וכיצד להשתמש בו בהתאם למטרות השיחה.
מהי המשמעות של אובייקטיבי לעומת סובייקטיבי?

ההבחנה בין אובייקטיבי לסובייקטיבי מבוססת על השאלה האם מדובר בעובדה נכונה מצד עצמה, או שהיא נכונה רק בעיני המתבונן. אובייקטיבי פירושו דבר שאפשר לאמת אותו באופן מוחלט, למשל "הטמפרטורה בחוץ היא 30 מעלות" (בהנחה שהמדידה מאשרת זאת). לעומת זאת, סובייקטיבי משקף תחושה או פירוש אישי, כגון "חם בחוץ". ייתכן שיש אדם שירגיש חום רב, ויש אדם אחר שמבחינתו זה דווקא נעים. דוגמה נוספת היא שולחן: עצם קיומו הוא עובדה אובייקטיבית, אך לומר שהוא "יפה" זו כבר הגדרה סובייקטיבית, כי יופי תלוי בעיני המתבונן.

מדוע חשוב לדבר בצורה אובייקטיבית בתהליך שכנוע?

כאשר מנסים לשכנע אדם אחר, מועיל להציג את העמדה כאילו היא עובדה מוחלטת ולא רק דעה אישית. במקום לומר "אני חושב שאתה צריך ככה וככה", עדיף לומר "אתה צריך ככה וככה". ניסוחים כמו "נראה לי", "לדעתי", "יכול להיות ש..." משדרים חוסר ביטחון באמירה ומעבירים לשומע את הרושם שיש פה רק דעה סובייקטיבית. אם אומרים "יש שמש בחוץ", זה מצטייר כעובדה מוצקה, אבל אם אומרים "נראה לי שיש שמש בחוץ", זה משדר חוסר ודאות ומאפשר לשומע לדחות את הרעיון ביתר קלות.

מתי דווקא כן להשתמש בדיבור סובייקטיבי?

למרות יתרון הדיבור האובייקטיבי, יש מקרים שבהם דיבור מוחלט עלול לעורר התנגדות חזקה אצל האדם שמנסים לשכנע. אם חוששים שהצגת רעיון כעובדה בלתי ניתנת לערעור תגרום לאדם השני להתנגד מיידית, אפשר לעדן זאת באמצעות ביטויים כמו "נראה לי", "יכול להיות", "לדעתי" וכדומה. כך מעבירים את הרעיון בדרך רכה יותר, המאפשרת לשומע להישאר פתוח לאפשרות. למשל, במקום לומר "הבית הזה מתאים לך בוודאות", אפשר לומר "יכול להיות שהבית הזה ממש מתאים לך".

איך הופכים טענה של אדם אחר לסובייקטיבית כדי להחליש אותה?

כאשר אדם מביע עמדה נחרצת כמו "המוצר הזה יקר", אפשר לשלב בתגובה מונחים שמציגים אותה כטענה אישית בלבד. לדוגמה: "אני מבין שאתה חושב שהמוצר הזה יקר" או "בעיניך המוצר הזה יקר". על ידי תוספת "אתה חושב" או "בעיניך", מצמצמים את הטענה מעובדה מוחלטת לתפיסה אישית. פעולה דומה אפשר לבצע גם בהתבטאויות כמו "אתה טיפש", ולהשיב "אני מבין שאתה חושב שאני טיפש". כך מחדדים שהעובדה היא רק בעיני הדובר, ולא אמת אובייקטיבית.

כיצד שימוש בביטויים כמו "אולי" ו"יכול להיות" משפיע על השומע?

ישנם מקרים שבהם מנסחים את עמדת האחר באופן מסויג יותר ממה שהוא אמר בפועל, כדי להטמיע מסר של חוסר ודאות. למשל, אם מישהו אומר "המוצר הזה לא מתאים לי", אפשר להשיב: "אני מבין שאתה חושב שאולי המוצר הזה יכול לא להתאים לך". כך משדרים:
  • שהדעה שלו אולי לא מוחלטת.
  • שהוא עצמו אמר רק אפשרות, גם אם במקור טען שלא מתאים לו באופן ברור.
ביטויים כמו "אולי", "נראה לי" או "יכול להיות" מצמצמים ומקהים את עוצמת ההתנגדות, ולכן יכולים להטות את השיחה למקום פתוח יותר שבו יש מקום להידברות והמשך שכנוע.

כיצד להתאים את צורת הדיבור למצב השכנוע?

לפעמים דיבור אובייקטיבי ובטוח "ככה זה וזהו" נותן תחושה של אמינות וביטחון, ומתאים כאשר השומע מוכן לקבל דברים בצורה ישירה. במקרים אחרים, דיבור סובייקטיבי יותר ("אני חושב שזה עשוי להתאים לך") נחוץ כדי למנוע התנגדות חריפה, או כדי לאפשר לצד השני להרגיש שיש לו מרחב לדעה שונה. יש לשים לב שלא תמיד כדאי לצמצם חזק מדי את מה שהלקוח אומר. אם הופכים "המוצר הזה לא מתאים לי" ל"אתה חושב שאולי המוצר הזה לא מתאים" והוא מרגיש שעיוותו את דבריו, ייתכן שהוא יחריף את התנגדותו במקום להחליש אותה. לכן כל בחירת ניסוח תלויה בהקשר.

כיצד לזהות נקודות תורפה בעמדות של אחרים?

כשאדם משתמש כבר מיוזמתו בביטויים סובייקטיביים ("נראה לי שלא אצליח", "אני חושב שהמוצר הזה יקר"), סימן שהוא עצמו אינו בטוח לחלוטין בטענותיו. ניתן להבחין בכך ולנצל זאת כדי לשאול שאלות המשך או להאיר נקודת מבט אחרת שתערער את העמדה החלשה ממילא.

מה חשוב לזכור לגבי דיבור אובייקטיבי וסובייקטיבי?

חשוב לזכור שדיבור אובייקטיבי לכאורה אינו מעיד בהכרח שהטענה עצמה נכונה במציאות. אנשים יכולים להציג דבר שהוא לא נכון כאילו הוא עובדה מוחלטת. במקביל, אדם יכול לדבר בצורה סובייקטיבית גם כשהוא צודק לחלוטין. לכן לא מספיק לסמוך רק על סגנון הביטוי, אבל בהקשר של שכנוע, צורת הדיבור משפיעה מאוד על אופן הקליטה של הדברים אצל הצד השני.

בסיכומו של דבר, המיומנות של בחירה בין דיבור אובייקטיבי לדיבור סובייקטיבי תלויה בהבנה של התנגדויות אפשריות, בהכרת רמת הפתיחות של מי שמקשיבים, ובשאלה עד כמה רוצים להציג את הדברים בצורה ודאית או להשאיר מקום לגמישות.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בעניין של שכנוע ומכירות ולהשפיע על אנשים וכו', והנושא הוא מתייחס לעניין של דיבור בצורה אובייקטיבית ודיבור בצורה סובייקטיבית, מה זה אומר אובייקטיבי ומה זה אומר סובייקטיבי? אובייקטיבי פירושו דבר שהוא נכון מצד עצמו סובייקטיבי פירושו דבר שהוא נכון מצד זה שמתבונן בדבר. לדוגמה נגיד שבן אדם אומר "היום הטמפרטורה בחוץ היא 30 מעלות" נניח שנבדוק בחוץ מה הטמפרטורה ונגלה שהיא 30 מעלות אז זה שבחוץ הטמפרטורה 30 מעלות זאת עובדה אובייקטיבית.

לעומת זאת אם מישהו יגיד "היום חם בחוץ", "חם בחוץ" זה דבר סובייקטיבי, למה סובייקטיבי? אישי, למה כי יכול להיות שיש מישהו אחד שחם לו בחוץ ויש מישהו אחר שלא חם לו בחוץ. לדוגמה נגיד שאנחנו רואים מולנו שולחן ואנחנו אומרים "יש פה שולחן" זה שיש שולחן זאת עובדה אובייקטיבית, זה שמישהו יגיד "יש פה שולחן יפה" אז זה שהשולחן יפה זה כבר סובייקטיבי זה אישי, זה לא בהכרח נכון זה "יפה בעיניך" בעיני המתבונן זה יפה אבל לא בהכרח שזה יפה, זאת אומרת קיומו של השולחן זאת עובדה וזה שהוא יפה זה פירוש.

עכשיו על בסיס ההבנה של מה זה אובייקטיבי מה זה סובייקטיבי מכאן ניתן להבין שכאשר בן אדם רוצה לשכנע במשהו מה שהוא צריך לעשות זה להציג את העמדה שלו כאובייקטיבית ולהציג את העמדה של הבן אדם השני כסובייקטיבית. מה זה אומר פרקטיקה? נגיד שבן אדם בא להציג איזה רעיון בא להגיד איזה משהו אז אם הוא רוצה בהנחה שהבן אדם רוצה להציג את העמדה שלו כאובייקטיבית אז לדוגמה במקרה כזה אסור למוכר, לזה שרוצה לשכנע אסור לו לומר "אני חושב ש... נראה לי ש... יכול להיות ש..." אסור לדבר בצורה כזאת, למה כי ברגע שהבן אדם אומר "אני חושב שאתה צריך ככה וככה" הוא בעצם אמר "אני חושב", מה זה "אני חושב"? "אני חושב" פירושו זה לא בהכרח נכון.

לעומת זאת נגיד צריך להגיד, אז איך כן צריך לדבר? צריך לדבר בצורה אובייקטיבית להגיד "צריך ככה וככה, המצב הוא ככה וככה" שזה נקרא לדבר בצורה אובייקטיבית אבל אם הבן אדם הדובר אומר "לדעתי המצב הוא כזה וכזה, כפי שאני רואה את הדברים צריך לעשות ככה וככה, לפי מה שנראה לי ככה וככה" שימו לב כל הניסוחים האלה הם בעיתיים, למה כי הם בעצם מראים שהבן אדם לא בטוח שמה שהוא אומר זה נכון לפחות ככה הם משדרים לשומע, זה לא אומר שהבן אדם לא בטוח זה אומר שזה נשמע שהבן לא בטוח כי בן אדם לא אומר "נראה לי שיש שמש בחוץ" בן אדם שעומד מתחת לשמש הוא לא אומר "נראה לי שיש שמש בחוץ" הוא אומר "יש שמש" כי בן אדם שבטוח במשהו הוא מדבר בצורה של ביטחון בצורה אובייקטיבית, הוא אומר "יש שמש בחוץ, עכשיו יום" הוא לא אומר "נראה לי שעכשיו יום", מה זה "נראה לי" זה ככה באמת זה לא נראה לך.

ולכן שימו לב כשמישהו מדבר בצורה סובייקטיבית כשמישהו אומר "אני חושב ש... נראה לי ש... לפי דעתי יכול להיות ש..." או כל מיני ניסוחים כאלה שבעצם מראים שהדעה היא שלו אישית הוא משדר חוסר ביטחון הוא משדר שהוא לא בטוח בכך וזה פתח להמון צרות. ולכן בגדול כשמישהו רוצה לשכנע הוא צריך לדבר בצורה אובייקטיבית להגיד "ככה זה", לא להגיד "אני חושב שככה זה" להגיד "ככה זה" כי אם לא ברגע שבן אדם אומר "אני חושב שככה זה" אוטומטית הוא מעביר מסר לתת מודע של זה ששומע אותו "כאילו אני חושב שזה ככה אבל אתה יכול לחשוב אחרת, נראה לי שזה ככה לפי דעתי זה ככה אבל יש גם דעות אחרות שאומרות אחרת" וזה כמובן פסול.

יחד עם זאת אני רוצה לציין שיש מקרים שבהם קשה לשכנע בן אדם במשהו ואז כן צריך לדבר בצורה סובייקטיבית, זאת אומרת אם לדוגמה נגיד למישהו "1.. 2.. 3.." הוא יגיד "לא נכון" אז במקרה כזה לדוגמה אם אנחנו חושבים שאם נציג את הרעיון בצורה אובייקטיבית והבן אדם יתנגד לכך, השומע הקונה ואנחנו עדיין רוצים לשכנע אותו ברעיון שלנו אז מה שאנחנו נעשה אנחנו נדבר בצורה סובייקטיבית "אתה יודע נראה לי שיכול שעכשיו ככה וככה, אתה יודע נראה לי שיכול להיות שהשולחן הזה מתאים לך, נראה לי שיכול להיות שהבית הזה טוב", כי מי שרוצה למכור זה דיבור גרוע מה זה "נראה לי שיכול להיות שהבית הזה מתאים לך", "אתה יודע הבית הזה מתאים לך" לא "נראה לי שיכול להיות שהבית הזה מתאים לך, לא "נראה לי" זאת עובדה למה "יכול להיות" זאת עובדה אל תגיד "נראה לי" ואל תגיד "יכול להיות" תגיד "הבית הזה מתאים לך".

אבל אף על פי כן אם אנחנו מפחדים שתהיה התנגדות אז כן אפשר לדבר בצורה סובייקטיבית "אתה יודע יכול להיות שהבית הזה מתאים לך, אתה יודע יכול להיות, אתה יודע נראה לי, תראה לפי דעתי אני חושב ש.. 1.. 2.. 3" ולכן יש מקרים שכן כדאי לדבר בצורה סובייקטיבית כי שם מפחדים שתהיה התנגדות גדולה מדי אם נדבר בצורה אובייקטיבית. עכשיו כל מה שאמרתי עכשיו זה נכון גם לכיוון ההפוך, זאת אומרת אם מישהו מביע עמדה ואנחנו רוצים לשתול במוח של הבן אדם לשתול לו מחשבה להגיד לו כאילו "אתה יודע מה שאתה אומר זה לא נכון", איך אנחנו גורמים לבן אדם שמביע איזו עמדה לשתול לו במוח מחשבה שהוא לא יאמין למה שהוא עצמו אומר? על ידי שהופכים את הדעה שלו לסובייקטיבית.

מה זה אומר לדוגמה בן אדם נגיד אומר "המוצר הזה יקר", אז מה אומרים הוא דיבר בצורה אובייקטיבית הוא אמר "המוצר הזה יקר" אז איך הופכים לו את זה? אומרים לו "אני מבין שאתה חושב שהמוצר הזה יקר, אני מבין שבעיניך המוצר הזה יקר, אני מבין שנראה לך שהמוצר הזה יקר", אוקי ואז בעצם הפכנו את מה שהוא אמר לסובייקטיבי, זה כמו שמישהו לדוגמה שאומרים לו "בעיניך זה ככה אבל זה לא בהכרח ככה". עכשיו שימו לב נגיד שמישהו אומר "המוצר הזה יקר" אז ברור שאפשר להגיד לו "אתה יודע אתה חושב שהמוצר הזה יקר אבל הוא לא יקר", אוקי אבל אני אומר אפילו שמשלבים את זה בתוך שיחה לאו דווקא להביע התנגדות ישירה לאו דווקא כמישהו אומר "אתה טיפש", "לא נכון אתה חושב שאני טיפש אני לא טיפש" לאו דווקא בצורה כזאת.

אני אומר נגיד שמישהו אומר "אתה טיפש" הוא אומר לך "אתה טיפש" אז אתה יכול להגיד לו "אני מבין שאתה חושב שאני טיפש אבל אם תסתכל ככה וככה אז תראה ככה וככה" או "למרות שככה וככה אז ככה וככה" אבל שימו לב את המילים "אתה טיפש" הוספנו להן "אתה חושב ש...", זה כמו לשדר למוח של השומע להגיד לו "כן אני מבין מה אתה אומר אבל אתה זוכר שזה רק בעיניך, נכון בעיניך זה ככה אבל גם אתה מבין שלא בהכרח שזה ככה כי זה לא אובייקטיבי זה סובייקטיבי".

עכשיו מה שאמרתי עכשיו אפשר גם לחדד עוד יותר, זה כמו נגיד מישהו אומר "המוצר הזה לא טוב לי, המוצר הזה לא טוב", אוקי "המוצר הזה לא טוב לי" אז דרך ראשונה אפשר להגיד לו "אני מבין שאתה חושב שהמוצר הזה לא טוב" אם רוצים לעשות את זה עוד יותר אז אפשר להגיד "אני מבין שאולי אתה חושב שהמוצר הזה לא טוב", פה זה כבר ניסוח יותר בעייתי כי הוא יכול להגיד "מה זאת אומרת אולי המוצר הזה לא טוב אמרתי שהמוצר הזה לא טוב" אבל שימו לטריק הבא, ברגע שאומרים למישהו "אני מבין שאתה אולי חושב ש..." אז גם אמרנו לו "אתה חושב כאילו זה לא בהכרח ככה רק אתה חושב שזה ככה" וגם כשאומרים לו "אני מבין שאתה חושב שאולי זה ככה" זה כמו לשתול לו מחשבה כאילו "אתה לא באמת חושב את זה אתה רק אולי חושב ככה כאילו גם אתה לא בטוח שזה ככה או לא", כאילו זה כמו להגיד לו "אתה יודע אתה חשבת שזה ככה ואתה בטעות אמרת שזה ככה".

שימו לב כשאנחנו אומרים למישהו "אתה חושב שאולי זה ככה וככה" זה בעצם לשתול לו מחשבה להעביר לו מסר שאומר "זה שאמרת משהו מסוים בתוכך אתה חשבת שאולי זה ככה ואתה רק ניסחת לא נכון ואמרת שזה ככה אבל גם אתה עצמך מבין שזה לא בהכרח ככה. אוקי אז בעצם אמרנו 1. זה אפשר להגיד לו "אתה חושב" 2. אפשר להגיד לו "אתה חושב שאולי זה ככה" או "אולי אתה חושב שככה וככה" וכמובן שכאן צריך לשים יותר לב שהוא לא יגיד "למה אתה אומר אולי אבל אמרתי שזה ככה". עכשיו דבר נוסף טריק נוסף או ניסוח נוסף שאפשר לשתול במחשבה בראש של השומע היא על ידי שאומרים לו "זה יכול להיות ככה", לדוגמה נגיד שמישהו אומר "המוצר הזה לא מתאים לי" אז אפשר להגיד לו "אני מבין שאתה חושב שאולי המוצר הזה יכול לא להתאים לך ".

שימו לב הוא אמר "המוצר הזה לא מתאים" הוא לא אמר "המוצר הזה יכול לא להתאים לי" אנחנו אומרים לו "אתה אמרת שהמוצר הזה יכול לא להתאים לך". יש שאומרים "יכול לרדת גשם" ו - "ירד גשם" זה לא אותו משפט "ירד גשם" זה בוודאות ירד גשם "יכול לרדת גשם" פירושו אולי ירד גשם אולי לא ולכן כשמישהו מביע דעה אז אנחנו יכולים להגיד לו "כן אני מבין שאמרת שאולי המוצר הזה יכול לא להתאים לך", דהיינו, במילים אחרות כאילו גם אתה מבין שהוא יכול כן להתאים לך ואז אנחנו כאילו גם מביעים הזדהות עם מה שהוא אמר אנחנו כאילו הסכמנו איתו "כן אני מבין אתה אמרת שהמוצר הזה יכול לא להתאים לך" אבל גם שתלנו לו מחשבה "אתה לא באמת אמרת שזה לא מתאים לך אתה אמרת שהמוצר הזה יכול לא להתאים לך, אני מבין שאתה חושב שאולי המוצר הזה יכול להיות מצב שבו הוא לא יתאים לך", עוד יותר צמצמתי "יכול להיות מצב שבו הוא לא מתאים לך".

עכשיו מה המהות מי שיתבונן בזה יראה פה עוד פרינציפ הפרינציפ הוא או אחד ההיבטים פה של הסיפור הוא לקחת את מה שהשומע אמר מה שהבן אדם המתנגד, הלקוח עם ההתנגדות של הלקוח מה שהוא אמר המוכר צריך לשאול את עצמו באיזה מקרה המשפט הזה יכול להיות נכון כי הקונה שמביע התנגדות הביע אותה באופן כללי אמר "לא מתאים לי לא רוצה את זה" ואז צריך לשאול באיזה מקרה יכול להיות שמה שהוא אמר זה נכון ולנסות לצמצם את זה לשם כגון נגיד שמישהו אומר "אני לא רוצה לגור פה", אני סתם ממציא עכשיו אז אומרים לו "כן אני מבין שאתה אומר שאם יהיה קיץ אז אתה לא תרצה לגור פה" אבל הוא אמר שהוא לא רוצה לגור פה באופן כללי הוא לא אמר רק בקיץ הוא לא רוצה לגור פה.

נכון אז מה אנחנו עושים? אנחנו לוקחים את מה שהוא אמר ומנסחים את זה מחדש בצורה שזה ישמע הרבה פחות גרוע ממה שהוא אמר, כשמישהו אומר "זה לא מתאים לי הדבר הזה" אז אומרים "אני מבין שאתה חושב שאולי יכול להיות שבסיטואציה מסוימת זה לא יתאים לך" צמצמנו את זה הקטנו את רמת ההתנגדות של הלקוח למה שניסינו להגיד לו לרעיון שניסינו למכור לו. אוקי ולכן אותו דבר כמובן לכיוון ההפוך כשבן אדם מוכר את הדבר הוא צריך לדבר בצורה אובייקטיבית, מה זה אומר לדבר בצורה אובייקטיבית? להתנסח בצורה שישתמע שהדבר הזה תמיד נכון ושכולם מסכימים על זה ללא צל צלו של ספק ושזה בוודאות מוחלטת נכון, בן אדם צריך כמו שהוא אומר את המילה "אני קיים" ואין לו ספק לגבי המילה "אני" ככה הוא צריך כשהוא אומר את העמדה שלו להגיד "ככה זה אין פה ספקות".

לעומת זאת כמו שבן אדם לא מאמין שיש חייזרים נגיד מפלצות ואם אתה תדבר על זה "אתה יודע בספרי ילדים מופיע שיש מפלצות" אתה תסתייג מזה אז אותו דבר כשרוצים רעיון ולהחליש אותו להפוך אותו לסובייקטיבי לדבר עליו בצורה שכאילו גם אתה לא יודע שזה בטוח נכון אבל בוא נזרום עם זה. כמובן שצריך לשים לב על שני היבטים היבט ראשון שאמרתי שלפעמים לדבר בצורה אובייקטיבית מדי תקיפה מידי, ברורה מדי מוחלטת מדי זה בעיה ואז צריך דווקא לדבר בצורה סובייקטיבית כדי למכור לבן אדם את הרעיון לפעמים בן אדם מתנגד והדרך לשכנע אותו זה במקום להגיד לו "ככה צריך" להגיד לו "אני חושב שאתה צריך" או "נראה לי שיכול להיות שכדאי שתעשה ככה וככה" כי אם אנחנו נגיד לו "אתה צריך לעשות ככה וככה" הוא יגיד "לא רוצה", "אתה יודע נראה לי שיכול להיות יש אפשרת שכדאי שתעשה ככה וככה" או "שיהיה יותר טוב אם תעשה ככה וככה" בעצם דיברנו בצורה סובייקטיבית כדי למכור לו את הרעיון.

אותו דבר גם מהכיוון השני אם לפעמים מישהו אומר דעה ואנחנו נצמצם אותו יותר מדי למשהו סובייקטיבי הוא יגיד "מה פתאום אני אמרתי שזה לא טוב לי" והוא יקצין עוד יותר, אם אנחנו נגיד לו "אתה אמרת שיכול להיות שזה לא יתאים לך" אם הוא יקלוט את זה הוא יכול להגיד "לא אני אמרתי שזה בוודאות לא מתאים לי" ואז הוא עוד יותר יקצין את העמדה שלו ולכן צריך לדעת לעשות את זה בחוכמה ואני מציין עוד דבר שתשימו לב כשמישהו מדבר אם הוא מדבר בצורה סובייקטיבית הרבה פעמים זה בעצם יכול לשדר שהוא לא בטוח במה שהוא אומר.

ולכן אם מישהו מציג איזו טענה מישהו אומר איזה משהו ורוצים לדעת מה הוא בעצמו לא בטוח, בא נגיד שיש דו קרב בין שני אנשים ואחד מחפש "מה נקודת התורפה של השני איך אני יכול לתקוף אותו?" אז הרבה פעמים אם רוצים לתקוף מישהו שמישהו טוען איזו תענה מישהו אומר אמירה, הלקוח אומר "אתה יודע המוצר הזה לא יכול להתאים לי כי אני חושב שככה וככה" אוטומטית על מה הוא אמר "אני חושב" על הדבר הזה הוא טען שלוש טענות המשפט השני שהוא אמר הוא אמר את המילים "אני חושב", "אני חושב" פירושו יכול להיות שזה לא נכון ולכן דווקא משם ננסה לפרוץ.

זאת אומרת נבדוק איפה הוא דיבר בצורה סובייקטיבית איפה הוא בעצמו שידר שהוא לא בטוח במה שהוא אומר ודרך שם אפשר לנסות לתקוף את מה שהוא אומר להפיל את מה שהוא אומר וכו' ותזכרו כשמישהו מציג דבר בצורה אובייקטיבית זה עדיין לא אומר שזה נכון וכשמישהו מציג דבר בצורה סובייקטיבית זה עדיין לא אומר שזה לא נכון באופן מוחלט, יכול להיות שמישהו לוקח דבר שהוא נכון באופן מוחלט והוא מציג אותו בצורה סובייקטיבית ויכול להיות מישהו לוקח דבר שהוא בכלל לא נכון והוא מציג אותו כעובדה אובייקטיבית. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
ציטוטים חכמים, ציטוטים מפורסמים, ציטוטים של אנשים חכמים, חוכמת הרמבם, כל האומר דבר בשם אומרו, לצטט אנשים, ללמוד מכל אדם, אומנות השכנוע, איך אנשים משתכנעים? איך להשפיע על אנשים?
ציטוטים חכמים, ציטוטים מפורסמים, ציטוטים של אנשים חכמים, חוכמת הרמבם, כל האומר דבר בשם אומרו, לצטט אנשים, ללמוד מכל אדם, אומנות השכנוע, איך אנשים משתכנעים? איך להשפיע על אנשים?
...עושים מניפולציה שגורמת לשומע להניח שהאדם המצוטט היה בעל ידע וסמכות בתחום הנדון. כדוגמה, הוא מציין כיצד אנשים משתמשים בציטוטים של הרמבם או של רבי נחמן כדי לחזק טיעונים שלהם, אפילו כאשר הציטוט כלל אינו רלוונטי להקשר. האם ציטוט של אדם מפורסם בהכרח נכון? אליעד מדגיש את הנקודה שציטוט של אדם מפורסם או חכם לא בהכרח נכון. למשל, הרמבם, שהיה גם רופא וגם אסטרונום, כתב דברים רבים שבתקופתנו אינם נכונים לפי הידע המדעי העכשווי. הוא מזכיר לדוגמה את האמירה של הרמבם...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 1
...של הלקוח, הוא לא להיות צמא. לכן הלקוח רוכש מים לשתות, כדי לא להיות צמא. דוגמה נוספת, לקוח רוכש כיסא, כי הוא רוצה שיהיה לו משהו לשבת עליו, זה הצורך של הלקוח, לכן הוא רוכש כיסא והכיסא ממלא ללקוח את הצורך שלו. כמו כן, הצורך של הלקוח יכול להיות אמיתי ומוצדק, או שגוי. אבל עדיין זה הצורך של הלקוח. לדוגמה, לקוח שרוכש מוצר שהוא לא באמת צריך אותו, בגלל שהוא חושב שהוא כן צריך אותו. הצורך של הלקוח, הוא שהוא חושב שהוא צריך את המוצר. והמוצר ממלא ללקוח את הצורך...
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
...חושבים שמיותר להם להגיע לפגישה, משום שכבר יש להם את כל המידע לגבי המוצר. ואחד מהגורמים לכך, זה הביטחון העצמי של מתאם הפגישות, שהוא בטעות חושב שהוא באמת מבין את הלקוח מספיק טוב בטלפון, שהוא מבין את צרכי הלקוח מספיק טוב בטלפון ושהוא באמת יודע לספק ללקוח בטלפון את מלא המידע המלא שהלקוח יכול לקבל לגבי המוצר שאותו רוצים למכור ללקוח. וכאשר מתאם הפגישות מרגיש וחושב בטעות כנל, אז ממילא הלקוח לא ירצה להגיע לפגישה, כי מיותר לו להגיע לפגישה, שהרי הוא כבר מכיר...
איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?
...בה, מתי אתה מתאהב בה יותר ומתי אתה מתחיל לשנוא אותה יותר? תשובה: הכל תלוי בעוצמת הרצון של האדם, ביחס למשמעות שהוא נותן לבחירה שלו. זא אם לאדם חשוב יותר הערך של אף אחד לא יגיד לי מה לחשוב וכיוב, אז במקרה כזה לדוגמה, ההזדהות שלו עם המחשבה שמגנה עליו, יכולה לגרום לו להרגיש יותר רע, בגלל שהיא בקונפליקט עם מחשבה אחרת עמוקה יותר אצלו. והכל תלוי בעוצמת המחשבה המחויבת והמחשבה האפשרית, שיש אצל האדם. כי יש אצל האדם אמונות שונות. ולכל אמונה שיש אצל האדם, יש...
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
...מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע? מהם מניפולציות בטקסט וכיצד זיהוי שלן מסייע לנו להבין טכניקות שכנוע? בהרצאה של אליעד כהן, הוא עוסק בניתוח NLP (Neuro-Linguistic Programming), ובפיתוח הבנתנו לגבי איך ניתן לזהות מניפולציות בטקסט, מסרים סמויים ושיטות שכנוע. כל זאת מתוך מטרה לפתח יכולת לזהות שיטות שכנוע שמובנות בטקסטים...
טעויות בטיפול בהתנגדויות מכירה, להתעקש או לשחרר, האם להתעקש עם הלקוח? האם לוותר על הלקוח? האם לוותר על העסקה? מתי לא להתעקש עם הלקוח? מתי לוותר על הלקוח? טעויות בתהליך מכירה, טעויות של אנשי מכירות, להוציא מים מהסלע, להוציא מים מהברז
...על הלקוח? טעויות בתהליך מכירה, טעויות של אנשי מכירות, להוציא מים מהסלע, להוציא מים מהברז כאשר מטפלים בהתנגדויות מכירה, צריכים לזכור שאיש המכירות צריך 2 מיומנויות שיכולות להיות סותרות. מיומנות אחת תהיה, המיומנות להוציא מים מהסלע ולמכור קרח לאסקימואים. היכולת לשכנע כל אחד בכל דבר ולגרום ללקוח לקנות בכל מחיר. אבל מצד שני איש המכירות צריך גם את המיומנות לדעת, לא לנסות להוציא מים מהסלע, אלא קודם כל לנסות להוציא מים מהברז. כי גם אם אפשרי להוציא מים מהסלע...
הנחה ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר
...תשובות במקומות אחרים. אבל כאן אני רוצה להוסיף את נקודת המבט הבאה והיא, שלפעמים הלקוח מבקש לקבל הנחה, לא בגלל שהוא רוצה הנחה, אלא בגלל שהוא רוצה להיות בטוח שאין הנחה והוא רוצה להיות בטוח שהוא עושה את העסקה במחיר הטוב ביותר שהוא יכול לקבל. כי לפעמים ללקוח לא חסר כסף ולפעמים הלקוח לא צריך את ההנחה בשביל ללטף לו את האגו, אבל הלקוח כן רוצה להיות בטוח, שהוא עושה עסקה טובה ושלא דופקים אותו במחיר, ביחס ללקוחות אחרים וכיוב. והלקוח יכול לבקש הנחה, דווקא כי...
הדרכת הורים, הילד לא רוצה ללכת לבית ספר, הילד עושה בעיות בבוקר, הילד לא קם בבוקר, הילד לא רוצה ללכת לגן, הילד לא רוצה להתקלח, הילד לא רוצה לאכול, איך לשכנע ילד? חינוך ילדים, למה הילד לא מקשיב לי? בעיות משמעת אצל ילדים
הדרכת הורים, הילד לא רוצה ללכת לבית ספר, הילד עושה בעיות בבוקר, הילד לא קם בבוקר, הילד לא רוצה ללכת לגן, הילד לא רוצה להתקלח, הילד לא רוצה לאכול, איך לשכנע ילד? חינוך ילדים, למה הילד לא מקשיב לי? בעיות משמעת אצל ילדים
...במקום זאת, חשוב מאוד לומר לילד בצורה ברורה שהוא לא חייב לעשות את הדבר שהוא מתנגד לו, ושההורה מקבל אותו כמו שהוא, גם אם הוא לא משתף פעולה. לדוגמה, אם הילד מסרב לקשור את הנעליים, במקום להכריח או לשאול באופן שיפוטי (למה אתה לא קושר את הנעליים?), עדיף להגיד לילד בצורה אוהבת ומקבלת: זה בסדר, אל תקשור את הנעליים, אני לא כועס עליך, הכל טוב. אני באמת רק רוצה להבין, איך אתה מרגיש לגבי זה? מה מפריע לך? למה זה קשה לך? הסיבה לכך היא שאם הילד יחשוב שההורה מנסה...
הפסקת עישון, לשנוא עישון, להפסיק לעשן, לגרום לעצמך לשנוא, לגרום לעצמך לאהוב, לגרום לעצמך לרצות, לגרום לעצמך לא לרצות, אוטוסוגסטיה, שכנוע, יצירת עוגן, התניה, שיטות שכנוע, NLP
הפסקת עישון, לשנוא עישון, להפסיק לעשן, לגרום לעצמך לשנוא, לגרום לעצמך לאהוב, לגרום לעצמך לרצות, לגרום לעצמך לא לרצות, אוטוסוגסטיה, שכנוע, יצירת עוגן, התניה, שיטות שכנוע, NLP
...האדם מעשן למרות שהוא כבר לא נהנה מהעישון. בדרך זו, נוצר עוגן שלילי לפעולה עצמה: בכל פעם שיעלה במוחו הרעיון זה טוב לעשן, מיד תופיע אסוציאציה שלילית שמקושרת לזיכרונות הסבל שנוצרו תוך כדי העישון המוגזם והמאולץ. אליעד מדגיש שהמטרה של הפעולה היא למחוק או להחליש את הזיכרונות החיוביים הקשורים לעישון. בדרך כלל, אנשים מתקשים להפסיק לעשן כי הם זוכרים את התחושות הטובות שהיו להם בעבר. לכן, על ידי עישון בכמות מוגזמת תוך אמירה מכוונת של לעשן זה טוב, נוצרת אסוציאציה...
לבקש ממישהו להגדיר, איך לנהל דיון? איך לברר דברים? איך לנתח דברים? להבין את השאלה, רטוריקה, להתווכח עם אנשים, איך להבין דברים? תלוי בהגדרה, ריבוי משמעות, איך להגדיר דברים?
לבקש ממישהו להגדיר, איך לנהל דיון? איך לברר דברים? איך לנתח דברים? להבין את השאלה, רטוריקה, להתווכח עם אנשים, איך להבין דברים? תלוי בהגדרה, ריבוי משמעות, איך להגדיר דברים?
...מבחין בין שני מצבים שבהם מבקשים ממישהו להגדיר את שאלתו: שימוש לא נכון בבקשת הגדרה: כאשר אדם מבקש הגדרה רק כדי להתחמק מלהשיב על השאלה. במקרים אלה, המבקש אינו באמת מעוניין בהגדרה, אלא רק רוצה ליצור בלבול או להתיש את השואל עד שיוותר. זה נפוץ במיוחד כאשר השואל לא באמת הפנה את השאלה באופן אישי, אלא המבקש להגדרה חושב בטעות שהשאלה מופנית אליו ומרגיש חובה לענות, ולכן בוחר בדרך ההתחמקות. שימוש נכון בבקשת הגדרה: כאשר באמת קיימת תלות בין התשובה להגדרה. במקרה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, סוגסטיה, פרסומות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1094 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 15:52:50 - wesi28