אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטות שכנוע ✔טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיטות שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, עבודה ב nlp, לשכנע את הבוס, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, NLP טראומה, nlp חינם, לשכנע עובדת, nlp לימודי, אסטרטגיות מכירה, לשכנע לקוחות לקנות, איך לשכנע עובדים, לשכנע לקנות, טכניקת nlp, שיטת טיפול nlp, איך לשכנע את עצמי, דמיון מודרך ו nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, שיווק ומכירות, לשכנע מישהו לעשות משהו, לשכנע בעל, טקטיקת מכירות, לשכנע סבא, ראיון בתקשורת, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע מישהו, NLP התניה קלאסית, לשכנע הורה, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיפור כושר שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע פירוש, איך לשכנע עובדת, טקסט טיעוני, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
וכאן אבאר, איך אפשר לטפל בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמחלישים את ההתנגדות של הלקוח. וכדי להחליש את ההתנגדות של הלקוח, לשם כך יש להבין, מהיכן ההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה. וההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה, מהסיבה שלה.

ז"א אם הלקוח אומר לדוגמה "אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר". אז במקרה כזה, ההתנגדות של הלקוח, היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. והסיבה להתנגדות שלו, היא שהמוצר הוא יקר בעיניו. ז"א ההתנגדות של הלקוח, נובעת והכוח שלה נמצא בסיבה שלה, שהיא המחיר של המוצר.

או לדוגמה הלקוח אומר "המוצר לא מתאים לי, כי אני לא צריך אותו כרגע". אז ההתנגדות של הלקוח, היא שהמוצר לא מתאים לו. והסיבה לכך היא, שהוא אומר שהוא לא צריך כרגע את המוצר.

והרעיון הוא, שהסיבה להתנגדות שלו, היא מקור הכוח של ההתנגדות שלו. ויש לדעת ולהבין, שכל רעיון שואב את כוחו, מהסיבה שעליה הוא נשען. וכאשר חוזרים על הסיבה שהלקוח הסביר למה הוא מתנגד לרכישת המוצר, הרי שבכך בעצם מחזקים את ההתנגדות של הלקוח למוצר.

וזה בעצם אומר, שאם הלקוח אומר שהוא מתנגד לרכישת המוצר מסיבה כלשהי, אז לפעמים רצוי מאוד להמשיך לנהל איתו את השיחה, כאשר אפשר לחזור על ההתנגדות שלו, אבל רצוי מאוד להשמיט את הסיבה שבגללה הוא התנגד לרכישת המוצר.

דהיינו, אם הלקוח אומר לדוגמה "אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי כרגע מספיק כסף", אז אפשר להמשיך איתו את השיחה ואפילו לדבר על ההתנגדות שלו, אבל בלי להזכיר את הסיבה של ההתנגדות שלו. כגון לדוגמה לומר לו "הבנתי שאתה לא רוצה לקנות את המוצר. האם אתה חושב שיש דרך שבכל זאת תקנה את המוצר?".

וההבהרה שלי כאן, היא לא מה לומר ללקוח שמתנגד לרכישת המוצר, אלא מה לא לומר ללקוח שמתנגד לרכישת המוצר. והמסר שלי הוא, שגם אם אתה מוכרח לחזור על ההתנגדות של הלקוח. תשתדל מאוד שלא לחזור על הסיבה שבגללה הוא הביע את ההתנגדות שלו לרכישת המוצר. כי ברגע שחוזרים אחרי סיבה כלשהי, זה הופך את התוצאה שלה לחזקה יותר.

ואם אתה מוכרח לחזור אחרי הסיבה של ההתנגדות, אז תהפוך את הסיבה לסובייקטיבית. לדוגמה "אתה אומר שאתה לא רוצה את המוצר, כי כרגע נראה לך שאולי אין לך מספיק כסף עבור המוצר הזה". ואז בעצם הפכנו את ההתנגדות שלו, מ"אין לי מספיק כסף" ל"נראה לי שאולי" אין לי מספיק כסף.

ועוד יש לשים לב, למילה "אין לך מספיק כסף למוצר הזה". שהיא בעצם מרמזת, שיש לך כסף למוצרים אחרים, ושרק למוצר הזה אין לך כסף.

ובכל מקרה המסר הוא, שחזרה על הסיבה של ההתנגדות, היא יכולה לחזק את ההתנגדות. ואפשר להשמיט את הסיבה של ההתנגדות, ובכך בעצם להחליש את ההתנגדות.

אבל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות שכנוע, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, שיטות שכנוע, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? לגרום ללקוח להיות מרוצה מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? מחיר שונה ללקוחות שונים למכור על הנייר אסטרטגיית שיווק טובה איך לגרום למישהו לעשות? עבודה לאיש מכירות עבודה במכירות עמלות מקובלות לאנשי מכירות אמפתיה כלפי לקוח שיווק לפי תיעדופים להציג מוצר ללקוח להתיש את הלקוח להשתכנע שיווק זול לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר מוצר רווחי למכור עם אנרגיה פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים לקוח רוצה התחייבות על תוצאות איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? לשכנע מישהו לא לאהוב מישהו השקעה בשיווק מי לא צריך לעשות שיווק? לגרום למישהו להביא לגרום למישהו להסכים להיפרד למכור את עצמך כשאין לך אנרגיה יצירת מוטיבציה לאנשי המכירות מוטיבציה למכור להסביר את המחיר היקר ללקוח איך למכור את העלאת המחיר? קל לשכנע לא להתעקש עם לקוח מניפולציה פנימית גיוס מנהל מכירות למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? מחלקת שיווק לגלות מה התקציב של הלקוח טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח הרגלי צריכה של לקוחות לגרום למישהו לאהוב רק אותך תכונות של איש מכירות לגרום למישהו לאהוב את איך שאת נראית תיעדוף הכנת חומרי שיווק לשכנע את הפקיד לגרום למישהו להרגיש איתך איתור צרכים עם לקוח בעיה של לקוח ליצור אמון עם הלקוח הלקוח מחליט לקוח שהכי חשוב לו המחיר אני שונא למכור ניתוח טקסט משכנע ניהול צוותי מכירות לגרום למישהו להפסיק לרצות אותך להשפיע על הבוס מניפולציה רעה למכור את עצמך בראיון לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה תכנון מיתוג שיווקי שיווק פרובוקטיבי בניית יעדי מכירות שכנוע השפעה למה לא ללמד את אנשי המכירות למכור? לעשות קמפיין שיווקי לגרום למישהו לשנות את דעתו מצגת ללקוח כמה לשלם על מוצר? לשקר ולהצליח למכור למה חייבים להכין חומרי שיווק? לתת ללקוח אפשרויות בחירה להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון שיווק תכנים מקצועיים למכור מוצר יקר ביחס למתחרים לעבוד במכירות בקלות למכור הרבה בזול או מעט ביוקר לגרום למישהו להימשך למראה שלך לגרום ללקוחות פוטנציאלים לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה ליצור תחושת קרבה עם הלקוח לגרום לאיש המכירות שלך לשכנע מישהו לענות לך להפעיל לחץ על לקוח פולואפ ללקוח לא יודע לשכנע לסרב לבקשה של לקוח למכור מוצר בלי אנרגיה חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח nlp דמיון מודרך תזמון של שכנוע כל אחד יכול להשתכנע טריקים לשכנוע בטקסט איך לתמרץ אנשי מכירות? שיטות לשיווק עצמי מכירות בעסק להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט איך להתחיל לעבוד במכירות? לשכנע אדם אחר איך מבצעי מכירות משפיעים? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, לשתול מחשבות, מומחה בשיווק בנושא שיטות שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 14_11_2025 השעה 06:55:04 - wesi28