אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטת מכירות ✔טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיטת מכירות, NLP התניה קלאסית, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, דמיון מודרך nlp, איך לשכנע את הבנק, nlp חינם, לשכנע את ההורים, לשכנע בוויכוח, טיפול בהתנגדויות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לשכנע את עצמי ללמוד, טיפול בשיטת nlp, NLP טיפול בדיכאון, NLP פיקאפ, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדויות במכירות, לשכנע טוב, לשכנע לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, NLP מה זה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, שיווק ומכירות, לשכנע בן זוג, סודות השיווק, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, nlp לצפייה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טיפול בהתנגדות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, זיהוי מסרים תת הכרתיים, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, אסטרטגיות שכנוע, התנגדויות מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
וכאן אבאר, עוד דרך ועוד שיטה איך אפשר להחליש את ההתנגדות של הלקוח לביצוע העסקה. וכפי שכבר ביארתי, ההתנגדות של הלקוח, שואבת את כוחה, מהסיבה שעליה היא מבוססת. לדוגמה שהלקוח אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי כסף לקנות את המוצר". שאז ההתנגדות של הלקוח לרכישת המוצר, מבוססת על הסיבה, שאין לו כסף לרכישת המוצר.

או לדוגמה לקוח שאומר, "המוצר הזה לא מתאים לי, כי אין לי מקום בבית / אשתי לא רוצה את המוצר הזה בבית" וכיו"ב. שאז ההתנגדות של הלקוח היא, חוסר התאמה של המוצר עבורו. והסיבה לכך היא, ההתנגדות של אשתו / חוסר מקום בבית וכיו"ב.

וכפי שכבר ביארתי, הכוח של ההתנגדות, תלוי בסיבה שלו. וככל שהסיבה היא יותר חזקה, כך ההתנגדות של הלקוח היא יותר חזקה.

ויש דרך להחליש את ההתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמשנים את הסיבה של ההתנגדות שלו. ז"א שגורמים ללקוח לחשוב, שהוא מתנגד לרכישת המוצר, מסיבה אחרת שהיא חלשה יותר מהסיבה שאותה הוא הציג.

ובפועל זה אומר, שכאשר הלקוח מבטא התנגדות כלשהי, והוא מנמק אותה בסיבה כלשהי, עליך לנסות לשתול בראש שלו באמצעות סוגסטיה / דמיון מודרך, סיבה אחרת חלשה יותר מאשר הסיבה שאותה הוא אמר (להפוך את המחויב לאפשרי ואת החזק לחלש).

דהיינו, כאשר הלקוח אומר סיבה כלשהי, עליך לנסות למצוא סיבה אחרת חלשה יותר, שתהיה דומה לסיבה שהוא אמר, אבל שבעצם היא תהיה שונה מהסיבה שהוא אמר. בכך שהיא תהיה חלשה יותר.

כי קיימת אפשרות להכניס ללקוח את המחשבה, שהוא לא רוצה את המוצר, מסיבה אחרת שהיא סיבה חלשה הרבה יותר. אבל אם הלקוח יקלוט שזאת לא הסיבה שאותה הוא אמר, זה עלול ליצור אצל הלקוח חוסר אמון + זה עלול לגרום לכך שללקוח עכשיו תהיה סיבה נוספת לכך שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר.

ולכן רצוי לחפש סיבה אחרת, שהיא מצד אחד תהיה דומה לסיבה המקורית של הלקוח. אבל מצד שני שהיא תהיה חלשה יותר מהסיבה שאותה הלקוח אמר. ואחרי שמוצאים את הסיבה הזאת, אז פשוט צריך לחזור על המשפט של הלקוח, ולהחליף בתוכו את הסיבה שהלקוח אמר, לסיבה החדשה שרוצים שהלקוח יחשוב שבגללה הוא לא רוצה את המוצר.

לדוגמה, הלקוח אומר "אני לא רוצה את המוצר, כי אין לי כרגע כסף". אפשר להחליף את המשפט הזה ל"אתה לא רוצה את המוצר, כי כרגע אתה מעדיף לחסוך כסף לדברים אחרים". שזה בעצם אומר, שכן יש לך כסף, אבל זה לדברים אחרים, וזה רק מתוך העדפה בלבד.

או לדוגמה "אתה לא רוצה את המוצר, כי אתה מחכה לכך שיהיה לך יותר כסף כדי לקנות אותו". דהיינו, אתה כן רוצה את המוצר, ואתה אפילו מחכה לכך שתוכל לקנות את המוצר, אבל כרגע, לא שאין לך כסף, אלא שאתה חושב שאין לך מספיק כסף (נשתל במילה "יותר" כסף), כדי לקנות את המוצר.

או לדוגמה "אתה לא רוצה את המוצר, כי אתה רוצה לרכוש אותו במחיר זול יותר". שזה בעצם מסר זהה, אבל מסר שונה, עם משמעות זהה ומנוגדת בו זמנית. משמעות שאומרת ללקוח, שהוא כן רוצה את המוצר, אבל בתנאים אחרים של תשלום.

או לדוגמה הלקוח אומר "אני לא צריך את המוצר הזה, יש לי בדיוק אחד כזה בבית". אז במקום לומר "אתה לא רוצה את המוצר הזה כי יש לך בדיוק אחד כזה בבית" אפשר ורצוי מאוד להשמיט את המילה "בדיוק". כי היא מגדילה את האבסורד שברכישת המוצר.

ואפשר לדוגמה לומר ללקוח "אתה אומר שאתה לא צריך כרגע את המוצר, כי כרגע יש לך מוצר דומה בבית". וכיו"ב, משפטים שונים, שהם דומים למשפט המקורי, אבל הם חלשים יותר מהמשפט המקורי.

והרעיון הוא, שעושים כאן שתילת מחשבות ללקוח. באמצעות זה שחוזרים על הסיבה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטת מכירות, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטת מכירות, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לתגמל אנשי מכירות? המחיר בעיני הלקוח תעריף של מוצר לשכנע מישהו לרצות להקשיב איך להתחיל תהליך שיווקי? מוצר לא מושלם הסכמה במשא ומתן מה הכי כדאי למכור? לשכנע מישהו לרצות רק אותך מהם הצרכים של הלקוח? לגרום לאנשים להשתכנע להשקיע בלקוחות לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות להתמודד עם לקוח בעייתי לגרום ללקוח לרכוש מוצר פחד לא להצליח למכור תכנון חומרי השיווק אמצעי שכנוע ליצור אמון בשיחה למכור רק מוצרי פרימיום לגרום למישהו לפתח את השכל אמון עם הלקוח לקוחות קיימים למה המוצר יקר ללקוח? ראפור nlp להצליח בתפקיד איש מכירות ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק לשתול מחשבות אהבה עלויות תמחור מוצר נקודת המבט של הלקוח לפגוש את הלקוח להסביר את המחיר ללקוח איך לשכנע שאתה מומחה? להוסיף מוצר למלאי לקוח מתנגד למחיר לשכנע מישהו שיש סיבה שאלות בתת מודע לשכנע בדעה נגדית לגרום למישהו לאהוב אותי לשכנע אישה לחשוב עליך מניפולציות על לקוחות מה הלקוח רוצה? יצירת תוכן שיווקי סוגים של שאלות של לקוחות בחירת מילים מול לקוח סדנת nlp לקוח מבריז לשכנע עובד לשכנע מישהו לעזוב כת לשדר אמון הלקוח תמיד צודק חוסר הזדהות מוצר גרוע לשכנע מישהו לרצות פחות משהו נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון לתת ללקוחות האם לנסות לשכנע את הלקוח? לשכנע אנשים לתת בך אמון לגרום למישהו לרצות סקס בתוך התת מודע מסמך שיווקי מהן 3 המטרות של השיווק? הנחות ללקוחות איש מכירות מצליח דיבייט איך לנהל משא ומתן על מחיר? מוצרים פשוטים לשכנע גבר לרצות אותך איך ליצור הזדהות? לגרום למישהו לרצות להקשיב לגרום למישהו להפסיק להטריד אותך שכנוע לא נכון פרסום חומרים שיווקיים לשכנע אותה שאתה צודק יעדי מכירות מלחיצים לגרום למישהו להיקשר אליך איך למכור עם אנרגיה? לשכנע מישהו לחשוב שהוא טועה לקנות מאנשי מכירות להתמודד עם לקוח עצבני פרזנטציה ללקוח התאמת מוצר ללקוח טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח לתמרץ את אנשי המכירות שלך שיווק למתחרים שיווק בשכנוע עקיף איך לנהל משא ומתן על המחיר? להציג מוצר ניהול משא ומתן עם אויב שכנוע התת מודע לזהות מניפולציות לספק מוצר ללקוחות לשכנע מישהו להקשיב לך אנשי מכירות אנושיים ניהול לקוחות להיות חזק או חלש במשא ומתן איך להשיג מכירות? לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו ללקוח קשה להחליט עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, אימון אישי, אימון מכירות בנושאי שיטת מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2969 שניות - עכשיו 20_11_2025 השעה 09:54:32 - wesi28