אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, NLP שיווק, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע לקוחות לקנות, התנגדויות מכירה, משא ומתן, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, כיצד לשכנע אנשים, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע בחורה לחזור אליך, הדרכה אישית, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע את האקס לחזור, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע לקנות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, אוטוסוגסטיה, לשכנע חברה, NLP ביקורת, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP קשב וריכוז, השפעה על התת מודע, כושר שכנוע, לשכנע ללכת לטיפול, NLP טיפול, nlp חינם, איך לשכנע לקוחות לקנות, איך לשכנע את בעלי, מאמן עסקי, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע בוויכוח, גישת NLP,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:52איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
למה כל כך הרבה אנשים רוצים ללמוד קורסים וסדנאות למכירות?

בעולם של היום קיימת תופעה רחבה מאוד של אנשים המחפשים קורסים וסדנאות שמטרתם לשפר את יכולות המכירה שלהם. התופעה הזו פופולרית כי אנשים מבינים שהיכולת לשכנע ולמכור היא מיומנות חיונית כמעט בכל תחום בחיים. אנשים מוכנים להשקיע בלימודי שיטות מכירה כי הם מאמינים שזה ישפר את היכולת שלהם לשכנע לקוחות, למכור מוצרים, שירותים או רעיונות. ישנה כמות אדירה של אנשי מכירות, מרצים ומומחים הטוענים שיש בידיהם את ה"שיטה המנצחת" שתלמד כל אחד כיצד למכור בהצלחה.

איך אפשר לדעת האם שיטת מכירה באמת יעילה?

כשמישהו מציע לך שיטת מכירה, חשוב לבדוק עד כמה השיטה באמת יעילה ואמינה. אפשרות אחת פשוטה היא לנסות אותה בפועל ולראות אם התוצאות משתפרות. אך מעבר לכך, כדאי לשאול שאלות מעמיקות יותר: האם השיטה הזו טובה באמת, או שאולי קיימת שיטה טובה ממנה? האם אפשר לסמוך עליה בכל מצב? או שאולי השיטה עובדת רק בחלק מהמקרים או עבור חלק מהאנשים?

דרך אחת לבדוק את אמינות השיטה היא לקחת מקרים קיצוניים ביותר ולבדוק האם השיטה עובדת גם בהם. אליעד כהן נותן דוגמה לכך: נניח שמישהו נשרף באש, האם אפשר באמצעות אותה שיטת מכירות לשכנע אותו שזה טוב שהוא נשרף באש? אם התשובה חיובית, זה סימן חזק לכך שהשיטה באמת חזקה ואמינה.

מה הקשר בין שיטות מכירה לבין רעיונות הזויים וקיצוניים במיוחד?

כדי להבין לעומק אם שיטת מכירה היא באמת טובה, אליעד כהן מציע לקחת רעיונות עוד יותר קיצוניים ולבדוק את השיטה גם עליהם. לדוגמה, האם אפשר לשכנע אדם שאין בכלל הבדל בין כאב להנאה או בין ביטחון לפחד? אם השיטה מצליחה אפילו כאן, אפשר לסמוך עליה כמעט לחלוטין בכל סיטואציה שהיא. לעומת זאת, אם השיטה נכשלת, כנראה שהיא אינה שיטה כללית, אלא מוגבלת למקרים מסוימים בלבד.

מדוע מי שמומחה במכירות לא משתמש בכישוריו לטיפול בבעיות נפשיות?

אליעד כהן שואל: אם יש אדם שטוען שיש לו שיטה למכור כל דבר לכל אחד, מדוע הוא מגביל את עצמו רק לעולם המכירות העסקיות? למה לא להשתמש באותה יכולת כדי לטפל באנשים עם הפרעות נפשיות? הרי טיפול נפשי הוא סוג של מכירה: לקחת רעיון חיובי או שונה ולשכנע אדם שנמצא במצב רגשי שלילי לקבל אותו. לדוגמה, אם אדם חרד שרודפים אחריו או מפחד מהרעלה, מדוע אותו מומחה במכירות לא משתמש ביכולתו כדי לשכנע את האדם החרד שהמציאות אינה מפחידה כפי שהוא חושב?

רוב אנשי המכירות כנראה יענו "זה לא התחום שלי" או "הוא משוגע", אך לפי אליעד, אם השיטה שלך באמת טובה, היא אמורה לעבוד גם במקרים כאלה. אם היא לא עובדת על מצבים כאלה, אז היא כנראה לא באמת אוניברסלית.

איך לבדוק האם שיטת המכירה עובדת גם על בני משפחה או על מצבים רגשיים קשים במיוחד?

כדי לבדוק אם השיטה באמת יעילה, כדאי לנסות אותה על מקרים אמיתיים ורגישים: האם אפשר באמצעות השיטה לשכנע ילד שלא יפחד שירביצו לו בבית הספר? האם אפשר לגרום לילדה לעשות שיעורי בית למרות התנגדות קשה? והאם אפשר למנוע מאדם שרוצה להתאבד לבצע את המעשה? אם התשובה היא "כן, השיטה עובדת גם שם", אז יש בידינו שיטת מכירות טובה ואמיתית. אך אם התשובה תהיה "זה קיצוני מדי, זה לא קשור לשיטה", אז כנראה השיטה היא חלקית ומוגבלת.

מדוע השימוש בשם פרטי אינו תמיד עובד במכירות?

אחת השיטות הנפוצות שמלמדים במכירות היא לפנות לאדם בשמו הפרטי או בכינוי ספציפי. לעיתים קרובות זה עובד, כי זה יוצר קרבה ואינטימיות, אבל לא תמיד. לפעמים דווקא זה יכול לגרום ללקוח להירתע או להרגיש לא נוח. לכן, מי שמלמד שיטה כזו חייב להכיר בכך שזו אינה שיטה אבסולוטית שתמיד מצליחה.

מהי הדרך הטובה ביותר לדעת אם אתה מומחה אמיתי במכירות?

הדרך הטובה ביותר לדעת אם יש לך יכולת מכירה ברמה גבוהה באמת, לפי אליעד כהן, היא לראות אם אתה יכול למכור את הרעיונות הללו קודם כל לעצמך. כשאתה נמצא במצב רגשי רע, נסה "למכור" לעצמך את הרעיון שאתה מרגיש טוב. אם הצלחת לשכנע את עצמך, כנראה שבאמת יש לך יכולת מכירה חזקה.

איך מתחברים דברי רבי נחמן לרעיון של מכירת רעיונות חיוביים במצבי קיצון?

אליעד כהן מביא את דברי רבי נחמן, שדיבר על מדינה של אנשים עשירים מאוד שטענו שחייהם טובים, ורבי נחמן שאל אותם אם הם יכולים לעזור לאנשים משוגעים שמרגישים רע מאוד. אם הם לא מסוגלים לעזור לאותם אנשים, כנראה שהמצב הטוב שלהם לא אמיתי או שהשיטה שלהם לא מושלמת. המסר הוא דומה: אם שיטת המכירה שלך חזקה באמת, היא חייבת להיות מסוגלת לשכנע גם אנשים שנמצאים במצבים הקשים והקיצוניים ביותר.

מה המסר המרכזי מההרצאה של אליעד כהן בנושא שיטות מכירה?

המסר המרכזי שאליעד כהן מעביר הוא שכל מי שרוצה ללמוד מכירות חייב לבדוק האם השיטה שהוא לומד או מלמד היא באמת שיטה כללית ואבסולוטית, או שהיא רק פתרון חלקי שמתאים למצבים ספציפיים. אם היא כללית, ניתן להשתמש בה לא רק בעולם העסקי אלא גם בבעיות אישיות, משפחתיות, רגשיות, ואפילו נפשיות. רק אז אפשר לומר שהשיטה באמת חזקה ואמינה.
למה בכלל מדברים על קורסים למכירות ועל סדנאות לאנשי מכירות?

ש: מה עומד מאחורי הרעיון שכל כך הרבה אנשים מתעניינים בעולם המכירות?

ת: בשיחה עלה שהעולם שלנו מלא באנשים שרוצים למכור, ושיש ביקוש רב לקורסים ולאנשי מקצוע שמלמדים שיטות מכירה. יש סדנאות מיוחדות המכוונות לאנשי מכירות, יש קורסים שעוסקים באיך לשפר יכולות מכירה, ויש גם אנשים שמציגים את עצמם כמומחים גדולים בשיטות שונות. הרעיון הכללי הוא שיש המון שיטות ומדריכים שמבטיחים ללמד כל אחד למכור יותר, כי לרוב בני האדם חשוב לדעת לשכנע אחרים לקנות את הרעיונות, המוצרים או השירותים שלהם.

מה השאלה שעולה כשמישהו מציע לך שיטת מכירה?

ש: מה צריך לבדוק לפני שמאמינים למי שאומר "אני אלמד אותך איך למכור"?

ת: עלתה השאלה החשובה: כשמישהו אומר "יש לי שיטה למכור", איך אפשר לבדוק עד כמה השיטה באמת טובה? אפשר כמובן לנסות את השיטה ולראות אם היא עובדת בפועל, אבל אז נשאלת שאלת ההרחבה: אולי היא עובדת רק חלקית? אולי יש שיטה יעילה עוד יותר? אולי אפשר לשפר אותה? וחוץ מזה, איך בודקים אם אפשר לסמוך על השיטה 'בעיניים עצומות'?

איך אפשר לבדוק אם שיטת מכירה נכונה או יעילה באמת?

ש: האם פשוט מספיק לנסות למכור באמצעות השיטה ולראות מה קורה?

ת: מצד אחד, אפשר לבדוק אם התוצאות טובות בשטח: האם באמת מכרת יותר מוצרים או שירותים בזכות השיטה. מצד שני, אם רוצים לבחון באופן עקרוני אם זו שיטה מקיפה וחזקה, אפשר לשאול את עצמנו האם היא מסוגלת למכור כל דבר לכל אדם, כולל דברים שלכאורה אי אפשר למכור אותם בכלל.

למה מביאים דוגמה קיצונית כמו 'למכור לאדם את הרעיון ששריפה באש זה טוב'?

ש: מה הקשר בין שריפה באש לשיטת מכירות?

ת: בשיחה הוסבר שדרך לבחון שיטה היא לקחת את המקרה הכי קיצוני, כלומר, הדבר שאנשים הכי לא רוצים אותו, ולשאול: האם אפשר באמצעות השיטה למכור לאדם את הרעיון שאותו דבר קיצוני הוא דווקא טוב? אם כן, כנראה השיטה באמת "כל - יכולה". אם לא, כנראה השיטה מוגבלת יותר.

הדוגמה הספציפית היתה: אם יש בן אדם שנשרף באש, אפשר לשכנע אותו ש"שריפה באש זה דווקא דבר טוב"? זו דוגמה שמתארת מקרה שהוא נגד כל היגיון וגורם סבל מיידי. אם בכל זאת אפשר בעזרת שיטה מסוימת לשכנע אותו אחרת, זו שיטה שמסוגלת להתמודד עם הרעיון הכי קשה למכירה, ואז היא עשויה לעבוד על הכל.

האם זה רלוונטי רק לאש, או שגם לרעיונות עוד יותר קיצוניים?

ש: למה דיברו גם על רעיונות הזויים יותר, כמו למכור למישהו שאין הבדל בין דברים?

ת: בשיחה נאמר שאם כבר בודקים קיצוניות, אפשר ללכת אפילו יותר רחוק. אולי יש רעיון עוד יותר מופרך מבחינת האדם: למשל לשכנע אותו שאין שום הבדל בין כאב להנאה, בין שריפה ללא שריפה, או בין פחד לביטחון. אם נמצאת שיטה שמוכיחה את עצמה אפילו במקרים קיצוניים כאלה, אז היא בהחלט מקיפה.

איך עניין מכירות מתחבר לטיפול באנשים עם הפרעות נפשיות?

ש: בשיחה עלה שאם אתה כל כך טוב במכירות, למה שלא תרחיב את היכולת הזו גם לטיפול באנשים? איך בכלל מתקשר תחום המכירות לעולם הטיפול הנפשי?

ת: הוצע רעיון שהמונח "טיפול" דומה לפעולת מכירה. למה? כי כשמטפלים באדם הסובל מחרדה, לדוגמה אדם שמרגיש שרודפים אחריו או שמרעילים אותו, בעצם מנסים "למכור" לו את הרעיון שהמציאות לא כזו מפחידה, או שהדברים לא מחייבים אותו להרגיש רע. מטפל טוב אמור לשכנע את המטופל לשנות תפיסות שמציקות לו. זה תהליך של מכירה של רעיון שונה.

למה מומחה במכירות לא עובר לטיפול בבעיות נפשיות?

ש: בשיחה נזרקה השאלה: אם אתה יודע למכור כל כך טוב, למה רק למכור מוצרים ועסקים? למה לא לפתור לאנשים בעיות עמוקות?

ת: לפעמים איש המכירות יגיד "אני עוסק במה שאני אוהב, ואני לא מטפל בהפרעות נפשיות". אבל יש כאן נקודה שהועלתה: אם השיטה שלו כל כך חזקה, היא אמורה לעבוד על כל רעיון, כולל על אדם שמרגיש רדוף או חרד או מי שעבר טראומה קשה. אם לא, אולי השיטה לא כזאת מושלמת.

יש גם מי שיגיד "הוא משוגע, זה לא קשור אלי", אבל כביכול אם השיטה הייתה מקיפה, אפשר היה למכור לאותו 'משוגע' את הרעיון שיש לו סיבה להירגע ולשנות את המחשבה.

האם שיטה שעובדת רק במקרים מסוימים היא באמת 'שיטה כללית'?

ש: מה ההבדל בין שיטה כללית שיכולה לעבוד תמיד, לבין שיטה שעובדת רק לפעמים?

ת: בשיחה נטען שכשאדם אומר "זאת השיטה למכור", לפעמים הוא מתכוון לכך שבאחוז גבוה של מקרים היא מניבה תוצאות טובות. אבל עדיין, זו לא בהכרח שיטה אבסולוטית שמצליחה בכל מצב. ייתכן שיש מצבים שבהם השיטה תיכשל. מי שמחפש שיטה אחת כללית צריך לבחון אם היא מסוגלת לכסות באמת כל מקרה, כולל מצבים של אדם שמתנגד בצורה קיצונית ביותר.

מה עם הדוגמאות של מכירה לבן או לבת שעושים שיעורי בית, או טיפול באדם רוצה להתאבד?

ש: האם הדוגמאות האלה עולות כהמחשה לצורך בהכללה של השיטה?

ת: כן. נאמר שאם למישהו יש שיטת מכירה, אפשר לשאול: "האם השיטה יכולה לגרום לבת שלי לעשות שיעורים?" או "האם היא יכולה לגרום לבן שלי לא לפחד שירביצו לו בבית הספר?" אם השיטה באמת גורפת, היא תעבוד גם שם. באותה מידה, "אם יש מישהו שרוצה להתאבד, האם אפשר לגרום לו לא לרצות להתאבד?" אם התשובה תהיה "רק במכירות עסקיות זה עובד" או "לא, זה קיצוני מדי", אז כנראה השיטה לא באמת גלובלית.

מה לגבי הדוגמה של שימוש בשם פרטי במכירות?

ש: איך מתקשר הסיפור של 'שם פרטי' לשיטות שמציגים אנשי מכירות?

ת: הוזכר בשיחה שרבים מלמדים 'שיטות קטנות', כמו "קרא ללקוח בשמו הפרטי" או "השתמש דווקא בכינוי מסוים" וכדומה. נניח שזה עובד פעמים רבות, אבל זה לא תמיד נכון. לפעמים זה מבריח את הלקוח או גורם לו לחוסר נוחות. לכן, מי שמלמד שיטה כזו צריך להבין שהיא לא שיטה מוחלטת שעובדת בכל תרחיש.

איך נוכל לדעת שאנחנו לומדים מכירות ברמה הגבוהה ביותר?

ש: האם יש דרך לשלב בין 'שיטת מכירה' ספציפית לבין 'שיטת מכירה' שמסוגלת להתאים לכל דבר בעולם?

ת: אחד הרעיונות שהועלו הוא: נסה קודם למכור לעצמך. בכל פעם שרע לך, "מכור" לעצמך את הרעיון שטוב לך. אם תצליח, כנראה שאתה מבין עקרונות מכירה באמת עמוקים. בעצם זה סוג של מכירה פנימית: אתה לוקח מחשבה שלילית ומשכנע את עצמך בגרסה החיובית. אם זה עובד, כנראה שיש בידך יכולת מכירה ברמה גבוהה, כי הצלחת לשכנע גם אדם מאוד עיקש (את עצמך) בדברים שלא תמיד מובנים מאליהם.

כיצד מתקשרת האמירה של רבי נחמן ליכולת למכור גם את הרעיון החיובי במצבים קיצוניים?

ש: מדוע דובר על דברי רבי נחמן בהקשר הזה?

ת: הוזכר סיפור מרבי נחמן על מדינה של עשירים שטענו שיש להם חיים טובים, ותהה אם הם יכולים להציל חבורה של משוגעים שרע להם מאוד. אם הם לא מסוגלים להביא אותם לתחושת טוב, כנראה שהם לא באמת כל כך עשירים (או לא באמת שולטים ב'מכירה' של רעיונות לשינוי מצבם הנפשי). ההקבלה היא שאם באמת יש שיטת מכירה חזקה, היא אמורה לאפשר 'מכירה' של רעיונות טובים גם לאנשים שנמצאים במצב מנטלי קיצוני.

איזה מסר כללי אפשר לקחת מכל הדיון הזה?

ש: איך כל הטיעונים האלה מתחברים, ואיזה תובנה אפשר להוציא בסוף?

ת: הרעיון המרכזי הוא שמי שמציג עצמו כמומחה במכירות, ושיש לו שיטה מנצחת לכל מצב, כדאי לבדוק את מידת ההכללה של השיטה. כלומר, האם היא פועלת גם על מצבי קיצון? האם היא מסוגלת לשנות מחשבות של אדם שממש מתנגד או סובל? האם היא יכולה להשפיע על כל אחד ועל כל רעיון? אם לא, אולי יש לה מגבלות וצריך להכיר בהן. מצד שני, אם יש לך כלי אמיתי, אולי תוכל להשתמש בו לא רק למכור מוצרים, אלא גם לעזור לאנשים בתהליכים נפשיים, או בכל תחום אחר שדורש שכנוע ושינוי מחשבתי עמוק.
עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות.

ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת.

אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות אחת להגיד בא נראה אם היא מוכרת לי את המוצרים שלי בא ננסה אותה ונראה אם זה מוכר או לא מוכר אבל בהנחה שאתה רוצה לדעת אם נגיד יש שיטה יותר טובה.

ש: לא קודם כל בא נראה אם אתה מכרת לפי השיטה הזאת.

אליעד: לא נניח שכן אז?

ש: מכר והצליח?

אליעד: כן נניח שאתה רוצה לדעת לפחות הוא מכר לך את הקורס שלו עכשיו נגיד שאתה רוצה לדעת האם יש שיטת מכירה יותר טובה, שאלה שנייה נניח שאתה רוצה לדעת האם בעצם אתה יכול לסמוך על השיטה הזאת בעיניים עצומות וזהו. בכל מקרה התשובה היא כדלקמן, נכון מה התשובה ולכן התשובה תהיה ש...?

ש: לא אני חשבתי על מה שאמרת.

אליעד: אז מה התשובה?

ש: חשבתי על איך לבדוק שיטה אז נניח מבחינתי אם אני רוצה לבדוק מישהו אם הוא יצליח למכור לי את הדבר שאני הכי לא רוצה.

אליעד: נכון אז זה קשור לזה אבל בוא ניתן את זה יותר גנרי, התשובה תהיה כזאת אם מישהו אומר לך "יש לי שיטה למכור" לדוגמה הוא אומר לך "תקשיב כשאתה רוצה למכור לבן אדם משהו תגלה אמפתיה" זאת השיטה שלו למכור והוא נותן לך הרצאה ואתה מגלה אמפתיה ואתה מוכר מוצרים אבל אתה אומר "זאת באמת השיטה או שיש שיטה יותר טובה, האם השיטה הזאת אפשר לשפר אותה או לא האם אני יכול לסמוך עליה בעיניים עצומות או לא".

אז מה התשובה כשיש לך חוק בפיזיקה אתה רוצה לדעת אם הוא עובד או לא אתה בודק אותו האם הוא עובד בכל המקרים האפשריים, עכשיו מה הוא אמר הוא אמר "בוא נבדוק אם הוא יכול למכור לי את הדבר שאני הכי לא רוצה, מה אני הכי לא רוצה בעולם תמכור לי את הרעיון שזה טוב". עכשיו התשובה הגנרית יותר היא האם באמצעות השיטה הזאת אני יכול למכור לכל אחד כל רעיון, לדוגמה נגיד בן אדם שורפים אותו באש ואתה עכשיו רוצה למכור לו רעיון שאומר ששורפים אותו באש זה טוב.

האם באמצעות השיטה הזאת אתה יכול למכור לו את הרעיון שזה ששורפים אותו באש זה טוב זאת השאלה, אם התשובה היא כן אז אנחנו נבדוק האם דבר שבן אדם עוד יותר לא רוצה אותו מאשר שישרפו אותו באש ואז לדוגמה אנחנו נגיד נגיע למסקנה שיש משהו שבן אדם בטוח בו יותר מזה שהוא לא רוצה שישרפו אותו באש או נגיד בטוח שיש הבדל בין אם שורפים אותו ללא שורפים אותו.

תכף נציג קצת משהו פילוסופי אבל נסביר, אוקי נשאל אותו האם באמצעות השיטה שלך אנחנו יכולים למכור לבן אדם עם זה את הרעיון שאין הבדל בין דבר לדבר שהוא בכלל לא ידע להבדיל בין דבר לדבר. הרעיון זה לקחת את הדבר הכי לא הגיוני שעושה לבן אדם הכי רע ועל זה לבדוק מה השיטה למכור לו כי אם אנחנו נמצא שיטה שבאמצעותה ניתן למכור לאנשים את הדבר הכי רע בעולם את הרעיון הכי רע בעולם הכי לא הגיוני בעולם ממילא ניתן למכור עם השיטה הזאת כל דבר אחר.

אבל רוב האנשים או כל האנשים שעושים מכירות או מלמדים מכירות או מה שזה לא יהיה אין להם מושג בנושאים האלה, למה ומה עוד פרספקטיבה שאני נותן עכשיו עומד לך איש מכירות הזאב מ - wall streetנגיד כל מיני טיפוסים כאלה, בסדר והם עכשיו מלמדים אותך איך למכור הוא אומר לך "אני יודע למכור ואני יודע למכור ולא למכור" ואז שה - popup שקופץ לי לראש זה "אם אתה יודע למכור כל כך טוב אז למה אתה עוסק רק במכירות תתעסק בטיפול באנשים".

בא בן אדם עם איזו חרדה עם איזו אובססיה עם איזו הפרעה נפשית, בא בן אדם שיש לו בראש מחשבה שרודפים אחריו תמכור לו את הרעיון שלא רודפים אחריו כאילו למה אתה ננעלת על הנישה של המכירות כאילו יש הרבה דברים מעבר שאפשר לעשות למה דווקא מכירות.

ש: זה מה שהוא רוצה אבל זה מה שמעניין אותו.

אליעד: נכון אתה צודק אבל מה לעשות שבדרך כלל התשובה תהיה "תקשיב מה אני קשור לטיפול בהפרעות נפשיות, הוא משוגע מה אני הוא צריך לאשפז אותו בבית משוגעים, אני מוכר עסקים אני לא קשור עכשיו" בן אדם נגיד משוגע חושב משהו מסוים, נגיד בן אדם נגיד משוגע חושב שרודפים אחריו בן אדם חושב שמרעילים אותו בן אדם מפחד למות, בן אדם יש לו טראומה נגיד מישהי אנסו אותה ויש לה טראומה בן אדם מפחד מלא יודע מה אין לי מושג ממה.

זה משהו רע מאוד לבן אדם אז אם אתה באמת מומחה במכירות הרי מה זה טיפול באנשים זה סוג של מכירות, סוג של מכירות לאו דווקא כי אנשים לא אוהבים לשמוע שזה מכירות אבל זה סוג של מכירות כי זה בעצם לקחת את הרעיון שאומר שאתה יכול לראות את הטוב או לקחת את הרעיון שאומר שזה לא בהכרח רע ולמכור לך אותו.

ש: עוד פעם?

אליעד: אז אם אתה טוב במכירות תרחיב את המוצרים שלך למה אתה מלמד רק אנשי מכירות תיתן הרצאה למטפלים, לך תלמד מטפלים בהפרעות נפשיות איך לטפל איך למכור למטופלים שלא יהיה להם הפרעות נפשיות למה רק מכירות לעסקים.

ש: יכול להיות שהוא יגיד "אני טוב בזה וזה הכל".

אליעד: אבל הנוסחה היא טובה הנוסחה אבל עובדת?

ש: רק בזה.

אליעד: יפה אז אם היא עובדת רק בזה סימן שגם בזה היא לא תמיד עובדת.

ש: מי שבכלל מתיימר להגיד שהנוסחה הזאת תמיד עובדת בכל מקרה בכל מצב, זאת אומרת אני אישית לא מקבל את הדבר הזה בכלל.

אליעד: זה נכון אבל כשאתה כצופה הולך לקנות מוצר שאומר "אני עכשיו לומד איך למכור" תשאל את עצמך "האם באמצעות שיטת המכירה הזאת אני יכול עכשיו לגרום לבת שלי לעשות שיעורים, האם אני יכול עכשיו לגרום לילד שלי לא לפחד שירביצו לו בכיתה" באמצעות שיטת המכירה הזאת, אם התשובה תהיה כן על כל דבר "כן כל דבר הוא ירגיש רע וירצה להתאבד אני באמצעות שיטת המכירה הזאת גורם לו לא להתאבד" כל דבר.

ואם זאת תהיה התשובה אז יפה יש לך שיטת מכירות טובה אבל אם התשובה תהיה "תראה אבל זה מקרה קשה מדי זה קיצוני זה לא קשור" אדוני גם השיטה שלך לא קשורה, היא קשורה קצת היא מקרה פרטי היא לא מקרה כללי כי אחת הטעויות הכי נפוצות של אנשים שמלמדים שיטות למכירות או אנשים שמלמדים שיטות לכל מיני דברים באופן כללי היא שהם לוקחים דבר שעובד בחלק מהמקרים ואומרים לך תעשה אותו וזה באמת עובד בחלק מהמקרים וזהו.

אבל זה עובד בחלק מהמקרים כי זה עובד בחלק מהמקרים זה אבל עדיין לא השיטה, כמו לדוגמה שדיברנו קודם נגיד על שם פרטי תגיד את השם הפרטי או תגיד כינוי אחר, מה האמת שבחלק מהמקרים אם תגיד שם פרטי זה יהיה יותר טוב אבל אם אתה חושב שיש לך שיטה זה לא נכון כי לפעמים זה ידפוק אותך אם תגיד שם פרטי. ולכן אם אתה רוצה ללמוד מכירות אתה צריך למצוא את הנוסחה למכור לעצמך, הנה מה שהוא אמר בא תראה אם באמצעות השיטה הזאת אתה יכול למכור לעצמך כל פעם כשרע לך להשתמש בשיטה הזאת למכור לעצמך את הרעיון שטוב לך. אם אתה יודע מכירות.

ש: זה גם ההפך.

אליעד: לא, נניח אתה רוצה להרגיש טוב אוקי עכשיו תחפש אנשים שרע להם ותמכור להם את הרעיון שטוב להם, תחפש מתי רע לך ותמכור לעצמך את הרעיון שטוב לך. ולכן רבי נחמן אמר הייתה מדינה של עשירות שהם היו מאוד עשירים ואמרו שהם חיים חיים טובים אז הוא אמר להם אם אתם חיים חיים טובים יש פה חבורה של משוגעים מטורפים שרע להם תצילו אותם, אם אתם לא יודעים להציל אותם סימן ששיטות המכירה שלכם לא מספיק טובות.
אינטליגנציה מינית, מהי אינטליגנציה מינית? איך לפתח אינטליגנציה מינית? איך לקרוא אנשים מינית? קריאת מחשבות מינית, קריאת שפת גוף מינית, להבין דבר מתוך דבר ביחסי מין, יעוץ מיני, סקסולוגיה, איך לגרום למישהו ליהנות מינית? הנאה מינית
אינטליגנציה מינית, מהי אינטליגנציה מינית? איך לפתח אינטליגנציה מינית? איך לקרוא אנשים מינית? קריאת מחשבות מינית, קריאת שפת גוף מינית, להבין דבר מתוך דבר ביחסי מין, יעוץ מיני, סקסולוגיה, איך לגרום למישהו ליהנות מינית? הנאה מינית
...אומר זאת במפורש. כך, בזכות פיתוח אינטליגנציה כללית והתבוננות מתמדת הן בעצמך והן בפרטנר שלך, נוצרת יכולת של אינטליגנציה מינית. היכולת הזו מאפשרת להבין לעומק מה האדם השני מרגיש, מה הוא צריך ומה יחזק את החוויה המשותפת. שיהיה בהצלחה. איך לפתח את השכל באופן כללי איך לקרוא אנשים איך להבין דבר מתוך דבר איך לשים לב לניואנסים קטנים בתקשורת למה לא עוזר לדבר על זה ביחסי מין? איך לשפר את יחסי המין, איך ליהנות יותר מיחסי מין? איך לגרום למישהו ליהנות יותר מבחינה...
NLP - איך לשתול מסרים סמויים? איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
...שילוב ושתילה של המחשבה בתת המודע של השומע, על ידי זה שאתה משלב אותה עבורו בתוך סיפור אחר, שבו אתה שותל את המחשבה שאתה רוצה שהוא יאמין לה, כחלק מסיפור אחר. ואבאר כאן כיצד לעשות זאת בצורה יעילה? ואבאר גם, רמות עומק שונות ורמות תחכום שונות ורמות מניפולציה שונות ודרכים שונות לעשות זאת... ואסביר, מהם מסרים סמויים ואיך לשתול אותם? ואיזה סוגים של מסרים סמויים יש? ומהם מסרים סמויים אפשריים ומהם מסרים סמויים מחויבים? ומהן הנחות יסוד סמויות ומהן הנחות יסוד...
איך לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות
...הוא חושב שהמוצר הוא רק יקר וזהו. לעומת זאת, גם יקר פירושו, שהלקוח אומנם אומר שהמוצר יקר, אבל הוא לא באמת חושב שהמוצר הוא אך ורק יקר. אלא גם כרגע תוך כדי שהלקוח אומר לך שהמוצר יקר, הוא תוך כדי זה לא בטוח בכך במאה אחוז שהמוצר יקר, הוא לא סגור על זה שהמוצר יקר, הוא לא חושב אך ורק שהמוצר יקר מכל היבט שהוא, אלא הוא רק חושב, שהמוצר הוא גם יקר מהיבטים מסוימים. וכאשר אתה כאיש מכירות, תשאל את עצמך, האם הלקוח חושב שהמוצר הוא רק יקר או גם יקר, ממילא בדכ תגלה...
אד הומינם, כשל לוגי, לגופו של אדם, לגופו של עניין, קבל את האמת ממי שאמרה, לוגיקה, רטוריקה, למי להאמין? לגופו של טיעון, לגופו של טוען, טול קורה מבין עיניך, שיח טיעוני, כשלים לוגיים, כשלים רטוריים
אד הומינם, כשל לוגי, לגופו של אדם, לגופו של עניין, קבל את האמת ממי שאמרה, לוגיקה, רטוריקה, למי להאמין? לגופו של טיעון, לגופו של טוען, טול קורה מבין עיניך, שיח טיעוני, כשלים לוגיים, כשלים רטוריים
...הבדל ברור בין להתייחס לגופו של עניין לבין להתייחס לגופו של טוען. לגופו של עניין פירושו לבדוק את אמיתות הטענה באופן אובייקטיבי, ללא תלות במי שהעלה אותה. לגופו של טוען הוא מצב שבו במקום לבדוק את הטענה, מתייחסים לתכונות האדם שהעלה אותה כדי לפסול אותה מראש. ההבדל הזה חשוב לשיח יעיל והוגן. לסיכום, כיצד לנהל דיון טיעוני נכון ואובייקטיבי? כדי לקיים דיון טיעוני אפקטיבי, אליעד ממליץ להתמקד בטענות עצמן (לגופו של עניין) ולא במי שטוען אותן (לגופו של אדם). יש...
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
...המושגים חשובה במיוחד בתגמול עובדים בכירים? כאשר מגדירים מודל תגמול לעובדים בכירים, חובה להגדיר במדויק מושגים כמו רווח, מחזור, ומכירות. ההגדרה המדויקת מונעת מצבים שבהם העובד יכול לעשות מניפולציות על הנתונים. חשוב להגדיר מראש מי קובע את הנתונים, מתי נקבעים הנתונים, ואיך הם מחושבים. לדוגמה, אם מתגמלים עובד לפי רווח, יש להגדיר במדויק האם מדובר ברווח נקי, תפעולי, לפני או אחרי מס, באיזו שיטת חישוב משתמשים, ומתי בדיוק הנתונים נסגרים. הגדרות ברורות אלה מונעות...
זוגיות מלכותית, אופי של אישה מוכה, זוגיות של מלך ומלכה, למה מישהו מזלזל בך? למה מישהו משפיל אותך? אלימות כלפי נשים מוכות, למה לא מכבדים אותך? איך לגרום למישהו לכבד אותך? האביר על הסוס הלבן, שעבוד נשים, התאמה זוגית
זוגיות מלכותית, אופי של אישה מוכה, זוגיות של מלך ומלכה, למה מישהו מזלזל בך? למה מישהו משפיל אותך? אלימות כלפי נשים מוכות, למה לא מכבדים אותך? איך לגרום למישהו לכבד אותך? האביר על הסוס הלבן, שעבוד נשים, התאמה זוגית
...הערך מחוץ לעצמו. כך קורה שאישה שאינה אוהבת ומעריכה את עצמה, מחפשת גבר שייתן לה תחושת ערך. אישה כזו תעדיף לרוב גבר בעל מעמד גבוה, מלך - גבר נחשק, עוצמתי ומוערך, כי כשהוא בוחר בה, היא חווה תחושת ערך גבוהה יותר מאשר אם הייתה עם גבר פחות נחשק. אבל כאן מסתתרת מלכודת: מלך אמיתי יחפש לצידו מלכה, אישה חזקה בעלת ערך פנימי גבוה. אישה שאינה מרגישה מלכה, מרגישה שהיא לא יכולה למשוך מלך אמיתי, ולכן פונה לגברים שרק מתחזים למלכים - גברים חלשים שמעמידים פנים שהם...
בקשה משכנעת, איך לבקש בצורה משכנעת? איזה ניסוח יותר משכנע? איך לנסח משפט בצורה משכנעת? איך לנסח מכתב משכנע? איך לכתוב מכתב בצורה משכנעת? איך לבקש בקשה בצורה משכנעת? איך לנסח בקשה בצורה משכנעת? משמעות כל מילה במשפט, ניתוח טקסט משכנע, איך לגרום למישהו לקבל את הבקשה שלך? איך לבקש בקשה משכנעת? שכנוע יתר, לא לנסות לשכנע יותר מידי, כל המוסיף גורע, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, טעויות בשכנוע למתקדמים, ניסוח טקסטים, ניסוח מכתבים, לנסח טקסט, ניסוח משכנע
...תפגע בו. אבל אם תכתוב שאתה מבקש את הבקשה שלך, רק כי אתה יודע שהבקשה שלך לחלוטין לא תפגע בצד השני, הוא יחשוב שאתה מבלבל את המוח. גם כי הוא יודע שיש לך עוד סיבות לבקשה שלך. וגם כי הוא יודע שאתה לא באמת יודע שהבקשה שלך לא תפגע בו. כל שכן, שאתה לא יודע שהבקשה שלך לחלוטין לא תפגע בו. ולכן למרות שכן הגיוני לנסות לשכנע את השני, שהבקשה שלך לחלוטין לא תפגע בו ולמרות שהגיוני לנסות לשכנע שמאוד אכפת לך ממנו, הרי שלא הגיוני לומר לו, שאתה מבקש את הבקשה שלך, רק...
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
...שכנוע מה גורם ללקוח להחליט לבצע עסקה? כדי להבין איך לשכנע לקוחות לקנות, אליעד מסביר תחילה מהי עסקה. עסקה היא פעולה של חליפין בין שני אנשים, שבה האדם נותן משהו כדי לקבל בתמורה משהו אחר. הסיבה שאדם מוכן לבצע עסקה היא שהוא חושב שמה שהוא עומד לקבל שווה עבורו יותר ממה שהוא ייתן בתמורה. כלומר, מרכז הכובד של כל עסקה הוא בשאלה עד כמה תועלת הלקוח חושב שהוא יקבל מהדבר אותו הוא קונה, לעומת העלות שהוא צריך לשלם. איך משכנעים לקוח שיש יתרון ברור בקנייה? לדברי...
ביקורת, איך להעביר ביקורת בצורה נכונה? איך לגרום למישהו לקבל ממך ביקורת? איך לגרום למישהו להקשיב להערות שלך? למה מישהו לא מקבל ממך ביקורת? טעויות בהעברת ביקורת, ביקורת מדויקת, ביקורת ממוקדת, לדייק בביקורת, ביקורת לא מדויקת
ביקורת, איך להעביר ביקורת בצורה נכונה? איך לגרום למישהו לקבל ממך ביקורת? איך לגרום למישהו להקשיב להערות שלך? למה מישהו לא מקבל ממך ביקורת? טעויות בהעברת ביקורת, ביקורת מדויקת, ביקורת ממוקדת, לדייק בביקורת, ביקורת לא מדויקת
...להתפרש כתקיפה, ולהפוך את קבלת הביקורת לקשה יותר. לעומת זאת, אם אנחנו מתמקדים בנושא אחד בלבד, שאותו האדם יכול להזדהות איתו או שהוא יודע שבאמת יש לו קושי בו, הביקורת תהיה יותר אפקטיבית. אליעד מציין שגם אם אנחנו יודעים שמישהו טועה בכמה תחומים, מוטב להתמקד בתחום שבו הכי קל לו להסכים איתנו, ובכך להגדיל את הסיכוי שהוא יקבל את הביקורת באופן חיובי. מה קורה כשמעבירים ביקורת לא מדויקת? יש לכך השפעה פסיכולוגית חשובה: אם אנחנו מעבירים ביקורת שהיא לא מדויקת,...
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום?
...את הסיכוי שהלקוח לא יגיד לך בסוף השיחה, שהוא צריך לחשוב על זה. בכל מקרה אוסיף, שבעסקאות שהן יותר מורכבות, כגון לדוגמה רכישת בית וכיוב, הרי שמאוד הגיוני שלא משנה מה יקרה בשיחה, הרי שהלקוח יגיד שהוא צריך לחשוב על זה. כי יש המון מידע שצריך לבדוק ולחשוב עליו שוב ושוב. ויש המון שיקולים שצריכים לקחת בחשבון והמון מידע שצריכים לבדוק, לגבי התאמת הבית לרוכש. ובנוסף, יש גם היגיון שהלקוח, ירצה להתייעץ עם עוד אנשים, כי הוא חושב שאולי הוא פספס משהו ולא שאל משהו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא NLP, דמיון מודרך, פרסומות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 15:57:59 - wesi28