אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע ✔שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, איך לשכנע טוב, NLP ביקורת, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים למכירה, לשכנע את חברה שלך, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שליטה בתת מודע, ללמוד לשכנע אנשים, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, פסיכוקיברנטיקה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע ללכת לרופא, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, לשכנע ילדים, אסטרטגיות משא ומתן, רטוריקה, NLP תרגילים, NLP פירוש, לשכנע אנשים בכל דבר, לשכנע ללכת לפסיכולוג, לשכנע אשה להתחתן, הכנה לראיון, ייעוץ לפוליטיקאים, nlp להורדה, nlp למומחים, טכניקות שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע לקוחות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
איך אפשר לשכנע אדם לא להיפגע מדברים שנאמרו לו?

הדרך שבה אנשים מפרשים סיטואציות קובעת איך הם ירגישו בעקבותיהן. אליעד כהן מסביר שכאשר מישהו נפגע, זה לא בגלל העובדות עצמן, אלא בגלל הפרשנות שלו למה שקרה. אליעד נותן דוגמה של אדם שהוזמן לאירוע ברגע האחרון. העובדה היא שלא הזמינו אותו לפני שבוע, אך הפרשנות היא שהדבר נעשה מתוך זלזול או חוסר כבוד. כדי לגרום לאדם לא להיפגע, צריך לשכנע אותו שהסיבה האמיתית להזמנה המאוחרת היא שונה ממה שהוא מפרש.

לדוגמה, אם מישהו כועס שהוזמן רק ברגע האחרון לחתונה, ניתן להסביר לו: "חשבנו שאתה יודע על האירוע, אבל כשהבנו שלא הודיעו לך בזמן, מיד התקשרנו". אפשרות נוספת היא לומר לו ששלחו לו הזמנה מראש אך היא לא הגיעה אליו מסיבות טכניות, או שניסו ליצור איתו קשר ללא הצלחה. חשוב לציין שההסברים הללו צריכים להיות אמינים ולא להיראות כתירוצים קלושים.

מה ההבדל בין עובדות לפרשנויות בשכנוע?

אליעד כהן מדגיש שבכל תהליך של שכנוע או מניפולציה, חיוני להבחין בין עובדות לפרשנויות:
  • עובדה היא נתון מוחלט שאין עליו ויכוח, כגון "הזמנתי אותך רק אתמול".
  • פרשנות היא ההסבר שנותנים לעובדה, למשל, "הזמינו אותי מאוחר כי לא מכבדים אותי".
לכן, כאשר רוצים לשכנע מישהו להפסיק להיפגע, חשוב להראות לו שהפרשנות השלילית שהוא נותן לעובדה לא נכונה, ולהציע פרשנות אחרת וחיובית יותר. לדוגמה, אם האדם מפרש הזמנה מאוחרת כזלזול, אפשר להציע לו פרשנות חלופית, כמו שהזמנתו נתפסה כמובנת מאליה ולכן אף אחד לא חשב שצריך להזמינו באופן מיוחד. כך, האדם יכול לראות שהמציאות האובייקטיבית שונה ממה שחשב, וכעסו יכול להיעלם.

כיצד להעביר אחריות לאדם אחר בלי לפגוע?

אליעד כהן נותן דוגמה איך להעביר את האחריות להזמנה המאוחרת לאדם אחר בצורה עדינה, מבלי לפגוע באדם שהוזמן באיחור. ניתן לומר למוזמן: "חשבתי שהזמינו אותך מזמן, הופתעתי לגלות שרק עכשיו יצרו איתך קשר". בדרך זו, הדובר מציג את עצמו בצד של האדם שנפגע, כאילו גם הוא מופתע ולא מרוצה מהמצב, וכך מעביר בעדינות את האחריות לצד שלישי או לאירועים שהתרחשו.

הדבר נעשה גם באמצעות יצירת הזדהות, כמו לומר: "גם אני מרגיש לא נוח עם זה שהודיעו לך ברגע האחרון, אני מבין אותך". כך האדם שמרגיש פגוע לא יחשוב שמזלזלים בו, אלא שישנן סיבות אובייקטיביות שגרמו לסיטואציה.

איך להסביר שאי - הזמנה אינה פגיעה אישית?

אליעד כהן מסביר שכדי לשכנע מישהו לא להיפגע, אפשר לומר לו באופן גלוי שלמעשה כלל לא היה צריך להזמין אותו מלכתחילה, אבל לא מתוך כוונה לפגוע. אפשר לומר, למשל, "האמת היא שלא רצינו להטריח אותך. חשבנו שאתה לא צריך להגיע כי האירוע הזה אינו רלוונטי עבורך, ולא רצינו שתצטרך לבוא רק מתוך חובה". בדרך הזו, האדם לא ירגיש שהוא הושפל, אלא להפך - ירגיש שחסכו ממנו טרחה, ולכן אין סיבה להיפגע.

בנוסף, אפשר גם להסביר שלא מדובר בזלזול, אלא להיפך, מתוך רצון להתחשב באותו אדם. כאשר אדם מרגיש שהכוונה מאחורי המעשים טובה ולא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ניהול מלאי מוצרים איזה לקוחות כדאי לך לבחור? אספקת שירותי בניה ללקוח אנשי מכירות שקרנים אני שונא למכור להשפיע על מישהו לעשות משהו התנגדויות מכירות בטלפון ניתוח השיווק לשכנע אישה לרצות לשכב איך לגרום ללקוח לקנות ממך? לשכנע שאתה איש מקצוע לא להתעקש עם לקוח למכור בכיף מה לעשות כשאין לקוחות? לשכנע מישהי להרגיש שחסר איזו חברה עושה שיווק יותר טוב? איך לעשות שכנוע עקיף? ממי לא ללמוד למכור? לבחור יועץ שיווקי למכור מוצר שצריך לשפר איך לשכנע בוס? מה רע בהצבת יעדי מכירות? שיווק אורגני בלבד איך לעשות מניפולציות? להיות יועץ של הלקוח לשכנע את הבנקאי לשווק מוצרי יוקרה איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? פגישה עם לקוח עבודה לאיש מכירות לשכנע בירוקרטים שיטות משא ומתן מרגיש שהמוצר יקר שיווק יעיל למה באמת הלקוח לא רוכש? התאמת העסק לסוג הלקוח לשתול מחשבות לאקסית למכור שירותי מכירה למכור נכון ולהרוויח איך ליצור חומרי שיווק? איך לא למכור את עצמך ללקוח? להישמע חכם בעיני הלקוח לקוח מתנגד להצעת מחיר שכנוע אקראי להגדיל סיכוי לשכנע לגרום למישהו לא לשכוח לא כל אחד יכול למכור כריזמה במכירות שביעות רצון הלקוח למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? לשכנע אנשים לחשוב שאתה מקצועי קורס שכנוע להציע ללקוח אפשרויות גרועות מניפולציות רוחניות למלא את הרצון של הלקוח הבעת הזדהות עם התנגדות להכין חומרי שיווק למכור שירות יקר לעשות מניפולציות על הלקוח הצבת גבולות ללקוח איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? איזה מוצרים להחזיק במלאי? פחד מהחמצה של לקוח לא יכול לשכנע יצירת השפעה על מה הלקוח צריך לחשוב לשכנע מישהו לדבר איתך יצירת תוכן שיווקי למכור מוצר עם חסרונות איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? לגרום למישהו להפסיק לאהוב משהו שיווק סטרטאפ ליצור הזדהות לשכנע את עצמך מה הלקוח חושב על העסק? יצירת אמון באמצעות אמפתיה לשכנע מישהו לחשוב עליך איך לשכנע לקוח? מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לקוח שמבריז מפגישה לשכנע מישהו לא לבגוד הפקת חומר שיווקי לקוח ששואל כמה זה עולה איך מנהלים משא ומתן? לשכנע מישהו לספר את האמת שיווק עקיף איך להתאים מוצר ללקוח? אנשי מכירות אנושיים למה לא לתת הנחה ללקוח? לגרום למישהו להרגיש צמצום להתפשר במשא ומתן לשכנע מהר מידי להתעלם משאלה של לקוח האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? איך לתמחר ללקוח? הסוד להצליח במכירות השקעה באיש מכירות לגרום ללקוחות לקנות איפה ללמוד איך לשכנע? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, אימון אישי, קואצינג בתחום שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5781 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 09:42:25 - wesi28