אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שכנוע, nlp לצפייה, קורס דמיון מודרך, טיפול בהתנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, ספרים nlp, עבודה ב nlp, ייעוץ רטורי, לשכנע ילדים, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, שיפור כושר שכנוע, למכור יותר, טיפול ב nlp, איך לשכנע גבר להתחתן, NLP הפסקת עישון, nlp להורדה, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לשכנע אשה לחזור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, אימון מכירות, NLP שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע אנשים לבחור בך, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, NLP פיקאפ, סודות הרטוריקה, טיפים למכירה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, דמיון מודרך nlp, אוטוסוגסטיה, NLP המלצות, NLP עצמי, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, nlp בעברית,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו לענות לך כן השפעה סמויה למכור את שיחת המכירה הכנת חומרי שיווק מקצועיים הלקוח רוכש את המוצר הרגלי צריכה של לקוחות איך לגרום ללקוח לחשוב? ללמוד nlp מתעניין במוצר שיטות שכנוע לקוחות לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר להתעלם משאלה של לקוח ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה שיטות רטוריקה השפעה על מערכות יחסים אמנות השכנוע לשכנע מישהו לנסות למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? ניסוח משכנע האם אפשר למכור בלי לשקר בכלל? מסרים סמויים בפרסומות לקוח לא מאמין לאיש המכירות לקוח מרוצה הסכמה במשא ומתן שכנוע מוחלט למה חשוב ללמוד למכור? לגרום למישהו להתמכר אליך איך למכור שירות יקר? לשכנע אנשים שאתה חכם לשכנע מישהו ללכת לגרום למישהו לא להתלונן עליך להתנגד לבקשה של לקוח נישה שיווקית איך לקוח מפרש? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? צמיחת חברה בעקבות תהליכי השיווק איש מכירות מצליח לענות מראש להתנגדויות של הלקוח סוגי מוצרים להציע ללקוחות לרכוש מוצר יקר להציג מצגת ללקוח שכנוע להגדיל מכירות מה הצרכים של הלקוח? מוצרים פגומים לקוחות שרוצים מחיר זול איך ליצור צורך ללקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח? לשכנע מישהו לשנות את דעתו עליך לשכנע מישהו לא לשקר לך למה קשה לשכנע? פרסום חומרים שיווקיים לאיזה לקוחות לשווק? לשכנע ילד לעשות שיעורים לקוח שממש לא מבין את המחיר ביטול עסקה על ידי לקוח למכור בלי איש מכירות טיפים לאיש מכירות לשכנע את הלקוח לקנות יצירתית במכירות משא ומתן ביעילות מוצר עם חסרונות לשכנע מישהו להתרחק איך לנתח משפך שיווקי? על חשבון הלקוח לשכנע מישהו לשנות את דעתו מנהלי מכירות לשבח מוצר כימיה עם הלקוח למכור לעובדים שלך שיווק עצמי בפייסבוק למכור בלי לנסות למכור לשכנע מישהו לקבל את ההצעה מתי לחשוף את המחיר ללקוח? איך לתכנן מסע לקוח? לשכנע את השופט משפך שיווקי רחב לשכנע לקוח לחזור הדרכה לאנשי מכירות מה הוא התת מודע? מתי לא לשכנע? לענות ללקוח ששואל הנחה משפיעה על הלקוח ליצור אווירת אמון אבל בתת מודע מכירות ללקוחות איך לשתול מחשבות? הזדהות עם הרצון לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג לקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית fomo של לקוחות לגרום למישהו לשכוח משהו שקרה תחושת הזדהות האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? מתי להציג ללקוח את המחיר? שיווק חנויות שיטות ליצירת ראפור יש ללקוח ספק רציונאלי אימון ב nlp לגרום למישהו להיות חבר שלך לנסות לשכנע את הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, אימון מכירות, קאוצינג בתחום שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 09:41:58 - wesi28