אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע ✔איך ליצור התניה אצל מישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבות? איך לגלות אינטרסים? איך לדעת ממה מישהו מפחד? איך לזהות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שכנוע, איך לשכנע בחורה, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, ראפור, לשכנע את אשתי, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע בוויכוח, איך לשכנע את בן הזוג, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את עצמך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, nlp בחינם, לשכנע גבר לחזור, טיפול בהתנגדויות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, ללמוד דיבייטינג, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, יצירת עוגנים nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, אומנות הראיון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, ללמוד איך לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע אשה להתחתן, הצלחה במכירות, לימוד nlp בחינם, קורס דמיון מודרך, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, להצליח במכירות, התנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדויות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע הורים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:55איך ליצור התניה אצל מישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבות? איך לגלות אינטרסים? איך לדעת ממה מישהו מפחד? איך לזהות פחדים? איך לזהות מניע?
איך לגרום לאדם לבצע פעולה באמצעות יצירת התניה?

כאשר רוצים לגרום לאדם לבצע פעולה מסוימת, צריך ליצור אצלו התניה במחשבה שהפעולה הזו מביאה יותר טוב מאשר רע. ישנן שתי דרכים עיקריות לכך:
  • לקחת את הטוב והרע שכבר קיימים במחשבתו של האדם ולחבר אותם לפעולה שרוצים שיעשה או שלא יעשה.
  • ליצור אצל האדם תחושות חדשות של טוב ורע, ולהשתמש בהן להתניה לפעולה או להימנעות מפעולה מסוימת.
לדוגמה, אם רוצים לגרום לאדם להפסיק לעשן, אפשר ליצור התניה בין הפסקת עישון לבין תחושה טובה (למשל אהבה או בריאות), ולהיפך - בין המשך עישון לתחושה שלילית (כמו בדידות או מחלה). כך האדם מתחיל להאמין שעדיף לו להפסיק לעשן, כי הוא יקבל יותר טוב ופחות רע.

מה ההבדל בין שימוש ברצונות ופחדים קיימים לבין יצירת רצונות חדשים?

גישה ראשונה היא לקחת את הרצונות והפחדים שכבר קיימים אצל האדם. למשל, אם אדם רוצה אהבה ולא רוצה להיות לבד, אפשר ליצור אצלו התניה שהפעולה הרצויה תוביל לאהבה והפעולה הלא - רצויה תוביל לבדידות.

גישה שנייה היא ליצור רצונות חדשים ופחדים חדשים. אם אדם אינו מעריך מספיק את בריאותו, אפשר ליצור אצלו תפיסה חדשה שבריאות היא הדבר הכי חשוב (טוב חדש), ומוות הוא הדבר הכי מפחיד (רע חדש), ואז לחבר את הטוב החדש לפעולה הרצויה ואת הרע החדש לפעולה הלא - רצויה.

איך אפשר לדעת מה אדם באמת רוצה או ממה הוא מפחד?

כדי ליצור התניה יעילה אצל אדם, צריך לדעת מה באמת חשוב לו או מה מפחיד אותו. לפעמים האדם אומר ישירות מה הוא רוצה ומה לא. למשל, אפשר לשאול אותו: "מה אתה רוצה בחיים?" וכך להבין את רצונותיו. אם הוא לא רוצה להגיד ממה הוא מפחד, אפשר להסיק זאת מההיפך של מה שהוא רוצה.

אבל לעתים אנשים לא חושפים ישירות את הרצונות והפחדים שלהם. במקרה כזה, הדרך לגלות את המידע היא על ידי שאלות על אירועים יומיומיים ופשוטים שהאדם מתאר, למשל:
  • אם אדם מספר שקנה נעליים חדשות, אפשר לשאול: "למה דווקא את הנעליים האלה? איך זה גרם לך להרגיש?". שאלות אלו חושפות אם הוא אוהב אופנה, תחרותיות, תשומת לב או נוחות.
  • אם אדם אומר שהיה לו יום קשה בעבודה בגלל לקוחות רבים, אפשר לשאול: "למה אתה לא אוהב הרבה לקוחות? מה מלחיץ בזה?". כך אפשר להבין אם הוא מפחד מלחץ או מחוסר שליטה.
באמצעות שיחות יומיומיות תמימות, שאלות על תחושות ומניעים, ניתן לאתר את הרצונות והפחדים האמיתיים של האדם.

איך אפשר להשתמש בשיחות חולין כדי לשתול מחשבות?

אחרי שמזהים מה האדם באמת רוצה ומה הוא פוחד שיקרה, ניתן לשתול אצלו מחשבות באמצעות חיבור של ההתנהגות הרצויה לדברים שהוא כבר אוהב, והימנעות מהתנהגות לא רצויה לדברים שהוא כבר פוחד מהם.

לדוגמה, אם ילדה אוהבת להיות במרכז תשומת הלב ופוחדת להיות לבד, אפשר ליצור אצלה התניה מחשבתית שהכנת שיעורי בית תוביל לתשומת לב חיובית מההורים, ואי הכנת שיעורים תוביל להיעדר תשומת לב או להישארות לבד. כך הילדה תאמין שכדאי לה להכין את השיעורים.

איך זיהוי מניעים פנימיים יכול להזיק למערכות יחסים?

למרות שזיהוי מניעים פנימיים יכול לעזור מאוד בשכנוע והשפעה, הוא עלול גם להזיק. כאשר חושפים יותר מדי על האדם או מגלים את "הפרצוף האמיתי" שלו, זה יכול לגרום לתחושת ריחוק ואפילו להפסקת השיחות והקשר.

לכן מומלץ להשתמש בכלי הזה בזהירות ובעדינות, מתוך כוונה אמיתית להבין לעומק את האדם, לעזור לו ולהשפיע עליו באופן חיובי. אם עושים זאת בצורה נעימה ולא מאיימת, זה יכול לשפר משמעותית את מערכות היחסים ואת ההשפעה החיובית על אחרים.

כיצד שיחות רגילות יכולות לספק מידע על מניעים עמוקים?

גם אם אדם לא מספר ישירות על רצונותיו ופחדיו, אפשר לדלות מהם מידע דרך אירועים פשוטים שהוא משתף בשיחות יומיומיות. כל סיפור יומיומי שאדם מספר הוא ביטוי לרצונותיו ופחדיו העמוקים יותר. כששואלים על אירועים אלו שאלות כמו "למה אהבת את זה?" או "איך הרגשת כשעשית את זה?", האדם מתחיל לחשוף בהדרגה את המניעים הפנימיים שלו, וכך מתקבל מידע מדויק יותר על הצרכים והפחדים שלו.

לדוגמה, כאשר האדם מגיב לסדרה בטלוויזיה ואומר "זה מוצלח, זה חכם", אפשר לשאול "למה זה מוצלח בעיניך?" ובכך להבין את המניעים הפנימיים, האמונות והערכים שלו. באופן כזה מתגלה מידע שימושי שמאפשר לשכנע אותו ולהשפיע עליו בקלות וביעילות רבה יותר.
איך אפשר ליצור התניה שתשכנע מישהו לפעול בדרך מסוימת?

כדי ליצור התניה אצל מישהו, חשוב לגרום לו לחשוב שהפעולה שנרצה שיעשה תביא לו יותר טוב מרע. אחת הדרכים היא להדגיש את היתרונות שירוויח מהפעולה ואת החסרונות אם לא יבצע אותה. לדוגמה, אם רוצים לגרום למישהו להפסיק לעשן, אפשר לחבר בין המשך העישון לבין משהו שהוא מפחד ממנו (למשל "להיות לבד" או "למות"), ובאותו זמן להדגיש את היתרונות שבאי - עישון (אהבה, בריאות וכדומה).

מהן שתי הגישות העיקריות כדי לשתול מחשבות של טוב ורע?

יש שתי גישות מרכזיות לשתול מחשבות או לשכנע מישהו:

1. להשתמש בטוב וברע שכבר קיימים אצלו. כלומר, לקחת את מה שהוא ממילא רוצה (כמו אהבה) ומה שהוא מאוד לא רוצה (כמו להיות לבד) ולחבר את מה שאנחנו רוצים שהוא יעשה לטוב, ואת מה שאנחנו לא רוצים שיעשה לרע.

2. ליצור אצלו תחושות חדשות של טוב ורע. לדוגמה, אם מישהו לא מייחס חשיבות לבריאות, אפשר להסביר לו שעישון מוביל למוות שהוא "רע מאוד", ולהציג את הבריאות כטוב חדש שכדאי לשאוף אליו. אחר כך מחברים בין הפסקת עישון לחיים טובים יותר, ובין המשך העישון לפגיעה בריאותית.

איך לדעת מה מישהו באמת רוצה או ממה הוא מפחד?

לעתים, כשלא רוצים להגיד ישירות "אם תעשה X תקבל טוב ואם לא תעשה X יהיה לך רע", צריך להבין לעומק את מערך הרצונות והפחדים של האדם. כדי לעשות זאת, מזהים את האינטרסים הקיימים שלו: מהם הדברים שגורמים לו להתלהב? מהם הדברים שמפחידים אותו? איך הוא מסביר את עצמו?

כאשר מנסים להשפיע על בן או בת משפחה (למשל ילד שמסרב להכין שיעורים), אפשר לחבר פעולה רצויה למשהו שהוא כבר אוהב (כמו מתנה או תשומת לב) ולהרחיק פעולה לא רצויה ממשהו שמפחיד אותו או נתפס אצלו כרע.

איך מזהים רצונות ופחדים אם האדם לא מדבר עליהם ישירות?

לעתים אנשים משוחחים ב"שיחות חולין" ולא חושפים ישירות מה הם רוצים או ממה הם פוחדים. אפשר ללמוד על הרצונות והפחדים מתוך הדברים הקטנים שהם מספרים.

לדוגמה:
  • מישהו מספר שקנה נעליים חדשות. אפשר לשאול: "למה דווקא הנעליים האלו? מה אהבת בהן?" ולהעמיק בשאלות כמו "איך זה גרם לך להרגיש? מה אתה אוהב בקנייה הזו?" וכך מגלים אם הוא מחפש חידוש, אופנה, תשומת לב, נוחות וכו'.
  • מישהו מספר שעבד קשה וחזר הביתה מוקדם בגלל ריבוי לקוחות. אפשר לשאול: "למה אתה לא אוהב שיש הרבה לקוחות? מה בדיוק מלחיץ בזה?" וכך מבינים שהוא אולי מפחד ממצבים של לחץ או חוסר שליטה.
באופן כזה, דרך שיחות יומיומיות ותמימות, ניתן לחשוף את המניעים העמוקים: מה האדם מנסה להשיג (אהבה, ביטחון, עניין) ומה הוא מנסה להימנע ממנו (בדידות, מחסור, לחץ).

איך לשתול מחשבות כשמגלים מניעים דרך שיחות חולין?

לאחר שמזהים מה באמת האדם רוצה (למשל "הילדה שלי אוהבת להיות מרכז תשומת הלב") ומה הוא פוחד שיהיה לו (למשל "היא לא רוצה שיעזבו אותה לבד"), אפשר לחבר את ההתנהגות שרוצים לעודד למה שטוב בעיניה, ולחבר את מה שלא רוצים שיעשה למה שמפחיד אותה. כך נוצרת התניה במחשבה שלה: "אם אעשה את מה שמבקשים ממני, אזכה לתשומת הלב שאני אוהבת. אם לא אעשה, אולי איענש בבדידות או בהרחקה".

כיצד איתור מניעים יכול להשפיע על הקשר שלנו עם אחרים?

מצד אחד, לדעת בדיוק מה אנשים רוצים וממה הם מפחדים הוא כלי חזק לשכנוע ולהשפעה. מצד שני, הדבר יכול לגרום לריחוק אם נרגיש שאנחנו "רואים את הפרצוף האמיתי" של אנשים או חושפים יותר מדי עליהם. לעתים זה יכול לגרום אפילו להפסקת שיחות, אם אחד הצדדים מרגיש לא בנוח עם השאלות החודרניות.

יחד עם זאת, השימוש במידע הזה יכול להיות יעיל אם משתמשים בו באופן עדין ומתוך כוונה חיובית: להבין את האדם לעומק ולחבר אותו לפעולות שיקדמו אותו באמת, תוך התחשבות ברצונותיו ובפחדיו.
עכשיו נניח שרוצים להשפיע על מישהו רוצים להשפיע עליו, רוצים לגרום לו מה לעשות משהו מסוים אז איך עושים את זה אז בגדול מה שעושים צריכים לגרום לו לחשוב שזה יותר טוב מרע, נכון שאם הוא יעשה את זה יהיה לו יותר טוב מרע. עכשיו השאלה היא איך גורמים למישהו לחשוב על משהו מסוים שזה יותר טוב מרע, עכשיו פה יש שתי וריאציות כאילו "אם תעשה את זה יהיה לך טוב ואם לא תעשה את זה יהיה לך רע". עכשיו השאלה היא איך עושים את זה בהנחה שלא רוצים להגיד לו "אם תעשה את זה יהיה לך טוב אם לא יהיה לך רע" השאלה היא איך עושים את זה אז בגדול.

ש: אתה יכול להגיד לו.

אליעד: שנייה אז בגדול יש שתי גישות להסתכל על זה גישה אחת אומרת בא ניקח את הדברים שכרגע נתפסים בעיניו כטובים או נתפסים בעיניו כרעים וניצור לו חיבור בין מה שאנחנו רוצים שהוא יעשה לבין הדברים הטובים לבין מה שאנחנו רוצים שהוא לא יעשה לדברים הרעים. לדוגמא נגיד שהוא רוצה נגיד אהבה והוא לא רוצה נגיד להיות לבד אז אנחנו נגיד ניצור לו התניה שאומרת שאם נגיד הוא יעשן הוא יהיה לבד ואם הוא לא יעשן נגיד הוא יקבל אהבה נניח.

עוד פעם נמצא מה טוב עבורו נמצא מה רע עבורו ואז אחר כך ננסה בדרך כזו או אחרת שזאת גם שאלה איך ננסה להסביר לו חיבור בין מה שהוא רוצה מה שהוא מאוד אוהב ומה שטוב עבורו על ידי מה שאנחנו רוצים שהוא יעשה ובין מה שרע עבורו מה שאנחנו רוצים שהוא לא יעשה. זאת גישה אחת גישה שנייה אומרת לא חייבים לעשות את זה אפשר לעשות עוד ווריאציה אפשר ליצור לו טוב ורע, נגיד שאנחנו חושבים שאם הוא יעשן נגיד הוא ימות ואם הוא לא יעשן נגיד הוא יחיה יהיה בריא אז בוא ניצור לו אנחנו ניצור לו טוב ורע חדשים.

ניצור לו מחשבה שאומרת שמוות זה מאוד רע וניצור לו מחשבה שאומרת שבריאות זה מאוד טוב ואח כך ניצור לו התניה בין בריאות להפסקת עישון ובין מוות להמשך עישון. זאת אומרת אפשרות אחת זה להשתמש בטוב וברע הקיימים אצלו ואז לחבר אותם למה שאנחנו רוצים שהוא יעשה או לא ואפשרות נוספת זה ליצור לו טוב ורע חדשים ולחבר אותם למה שאנחנו רוצים שהוא יעשה או לא יעשה.

עכשיו השאלה הנשאלת היא איך אפשר לדעת מה טוב ורע אצל בן אדם מה טוב ורע עבור הבן אדם, נניח שבן אדם רוצה ליצור למישהו התניה שירצו אותו אתה רוצה לגרום נגיד לילד שלך לעשות שיעורים נניח, אוקי אתה רוצה לגרום לילדה שלך נגיד לעשות X ואתה שואל את עצמך "איך אני יוצר לה בראש את ההתניה שהיא תעשה את זה" אז אמרנו ככה בא תיקח משהו טוב שהיא חושבת שזה טוב היא תחבר את זה למה שאתה רוצה שהיא תעשה ולהיפך.

השאלה רק בהנחה שאתה יוצר לה טוב ורע חדשים זה בפני עצמו אבל בהנחה שאתה רוצה לאתר את הדברים הטובים בעיניה ואת הדברים הרעים בעיניה איך עושים את זה?

ש: אם אתה מדבר עם הבן אדם אתה רואה איך שהוא מדבר על משהו והוא מתלהב ממנו אז אתה יודע שהוא אוהב את זה.

אליעד: נכון אז אחד אם אתה מדבר עם הבן אדם לפעמים הוא מספר לך "יש לי מטרות כאלה ויש לי פחדים כאלה ואני רוצה את זה ואני לא רוצה את זה" וכו' זה נכון לפעמים קודם כל אתה יכול לשאול אותו "תגיד לי מה אתה רוצה בחיים?" יביא לך מטרות "מה אתה לא רוצה בחיים?" יביא לך פחדים, "מה אתה רוצה בחיים?" יביא לך מטרות ואז אתה יודע שהוא לא רוצה את ההפך שלהם כי הרבה פעמים הבן אדם לא רוצה להגיד מה הוא לא רוצה אבל הוא לא רוצה את ההפך של מה שהוא רוצה, אם הוא יגיד לך מה הוא רוצה הוא בעצם אמר לך מה הוא לא לא רוצה אבל מעבר לזה מה עוד אפשר לעשות?

ש: לפי ההתנהגות שלו לראות מה הוא עושה ואז להבין ההתנהגות הזאת כנראה היא גורמת לו טוב אז הוא עושה את זה.

אליעד: אז מה שאני אומר זה כזה דבר אם רוצים לדלות ממישהו מידע על הרצונות שלו מה שצריך לעשות בעצם זה כאשר מדברים איתו והוא מספר סיפורים כאלה ואחרים "עשיתי הלכתי חזרתי באתי", נגיד שמישהו מספר לך שיחות חולין של "הלכתי קניתי רציתי, באתי עבדתי חזרתי" זה מה שהוא מספר והוא אף פעם לא אומר מה הוא רוצה ואף פעם לא אומר מה הוא לא רוצה, איך דולים ממנו מה הוא רוצה ומה הוא לא רוצה?

ש: מתי שכשהוא אומר משהו הוא מתלהב לא יודע.

אליעד: נניח שהוא מתלהב שהוא קנה נעליים, סבבה אז מה תעשה תגיד לו שאם הוא יהיה איתך הוא יקבל נעליים?

ש: לא זאת אומרת שהוא אוהב לקנות יש לו חווית קנייה.

אליעד: אוקי אבל אתה לא יודע למה הוא אהב את הנעליים אין לך מושג, אתה לא יודע מה האינטרס כאינטרס של תחרותיות אינטרס של בזבוז כסף אינטרס של התחדשות איזה אינטרס אתה לא יודע. אז תתרכזו טוב יש הרבה אנשים בעולם שמדברים והשיחה ביניהם זה שיחות חולין של כביכול סתמיות כאלה הבן אדם לא חושף בשיחה את הרצונות שלו את הפחדים שלו מה שזה לא יהיה עכשיו הדרך לחשוף זה באמצעות שמנסים להבין את המניע מאחורי ההתנהגויות שלו.

לדוגמא נגיד שמישהו אומר "היום וואלה היה לי יום קשה בעבודה חזרתי הביתה מוקדם" אפשר לשאול "מה היה לך קשה בעבודה? היה לי קשה בעבודה שהיה המון לקוחות, אוקי וואלה אתה לא אוהב למה אתה לא אוהב לקוחות, לקוחות מלחיצים אותך למה אתה לא אוהב לקוחות?", עכשיו אני לא אומר בהכרח לעשות את זה ככה אבל דרך הכניסה למניעים של ההתנהגויות אחרי כמה "למה ולמה מה הסיבה ומה הסיבה" דרך זה יודעים את הרצונות שלו הכללים ואת הפחדים שלו הכללים וכו'.

זאת אומרת גם אם מישהו מספר לך לדוגמא "קניתי נעליים" אז אפשר להגיד טוב הוא מספר לי שהוא קנה נעליים הוא לא חושף שום דבר על עצמו אבל כשהוא אומר לך "קניתי נעליים" אתה יכול לשאול אותו "ואיך הנעליים היו בעיניך אהבת את הקנייה?" הוא אומר לך "כן, מה הרגשת ממה התלהבת מה מיוחד בנעליים האלה?" ודרך זה שמפתחים שיחה לא מעניין אותך מהנעליים מעניין אותך שהוא יתחיל לספר לך דרך הסיפור על הנעליים על הטיול על ההליכה, על הכאב ראש לא יודע מה אם אתה שואל אותו "ומה הרגשת איך זה גרם לך להרגיש למה הרגשת את זה, מה חשבת אתה תמיד חושב את זה כולם חושבים את זה אתה חושב שכולם".

עכשיו אני לא אומר איך לעשות את זה בפועל כי לא להעמיס עליו לא להלחיץ אותו אבל המקומות האלה שהבן אדם מספר את הסיפורים התמימים דרכם אפשר להיכנס "ללמה מה הסיבה מה המניע, איזה רצון זה ניסה למלא" ודרך זה אתה יכול לקבל רשימה output "טוב אז הוא רוצה את זה והוא רוצה את זה, הוא לא רוצה את זה הוא כן רוצה" דרך סיפורים רגילים יומיומיים. כי כל הסיפורים שהבן אדם מספר כל הפעולות וההחלטות זה הכל ביטוי של הרצונות שלו ולכן צריך להתחיל לנסות דרך הסיפורים לדלות את הרצונות הפנימיים יותר.

ש: אז זה יכול להזיק בעצם.

אליעד: וזה גם יכול להזיק קצת, איך זה יכול להזיק?

ש: תפסיק לדבר עם אנשים כי אתה יודע מה הם רוצים כולם.

אליעד: שמה?

ש: שתפסיק לרצות להתקרב.

אליעד: אתה צודק זה יכול לגרום לך לא לדבר יותר עם אנשים כי אתה תחשוף את הפרצוף האמיתי שלהם, זה נכון אבל בהנחה שאתה רוצה לחשוף את הפרצוף האמיתי שלהם כי אתה רוצה ליצור להם אחר כך איזה התניה כזו או אחרת אז אם מישהו מספר לך סיפורים רגילים בא תנסה להבין מה האמונות שלו, נגיד סתם רואים איתו טלוויזיה אוקי נגיד רואים טלוויזיה ואז נגיד הוא אומר "איזה מוצלח איזה חכם איזה יפה איזה מוכשר, איזה טוב איזה רע" על משהו "למה אתה חושב ככה? כי ככה וככה".

עכשיו תנסה לדלות מה יש מאחורי ה - "למה" מאחורי המחשבה ככל שדולים יותר מידע ככה יותר יודעים על הרצונות הפנימיים של הבן אדם ודרך זה אחר כך אפשר לעשות מזה עוד עניינים. עכשיו גם אם זה נראה פשוט עובדה שלא נתתם את התשובה הזאת מלכתחילה אולי כי רציתם לשדר לי שאתם חכמים מאוד שאני חכם.
NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?
... - שכנוע ישיר שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע? וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע ועוד טכניקת שכנוע, שהיא בעצם סוג של שכנוע עקיף שהוא לא פחות חזק משכנוע ישיר ולפעמים הוא אפילו יותר חזק משכנוע ישיר. ואבאר את הרעיון שעומד מאחורי הטכניקה הזאת ואיך לבצע אותה? ואבאר איך לבנות טיעונים? ומהי בניית טיעון נכונה? ואבאר איך להכריח מישהו להסכים איתך? ואיך לשפר את יכולת השכנוע שלך? ואיך להצליח לשכנע אנשים? ואיך להעביר מסרים ולשפר את יכולת השכנוע והעברת מסרים שלך? ועוד. והרעיון הוא, שיש שכנוע ישיר, שבו באופן ישיר אתה מנסה לשכנע את האדם שמולך, לעשות דבר כלשהו ולחשוב בצורה כלשהי. שזה אומר, שאתה בצורה גלויה וברורה מדבר איתו על הנושא שאתה רוצה שהוא ישתכנע בו ואתה לא מסתיר את כוונות השכנוע שיש לך לגביו. אבל יש גם שכנוע עקיף. שהוא אולי נראה כחלש יותר, אבל אם עושים אותו בצורה נכונה, הוא הרבה יותר חזק ויעיל מכל אמצעי שכנוע אחר. ושכנוע עקיף פירושו, שאתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, בלי לדבר איתו על אותו הנושא בצורה ישירה ובלי לחשוף בפניו את כוונת השכנוע שלך כלפיו. אלא, אתה כאילו מדבר איתו בצורה תמימה על נושאים שונים, שעובדים על תת ההכרה של השומע. ושהם אלו שאמורים לגרום לשומע ... מה שאתה רוצה שהוא יעשה, או על כל פנים, הם אמורים לעזור לך אחכ לסגור עסקה עם השומע, כאשר תנסה לשכנע אותו באופן ישיר. וההסבר הוא, שמאחורי כל רעיון שיש בעולם, מסתתרים מאחוריו רעיונות אחרים שהם בעצם הבסיס של אותו רעיון. לדוגמא: ... בריאה וכיוב עוד רעיונות שונים, שהם מובילים את האדם למסקנה של לעשות דיאטה. וכאשר רוצים לדוגמא לשכנע מישהו לעשות דיאטה, אז יש את השכנוע הישיר, שבו בצורה ישירה באים לאדם ומדברים איתו על הנושא של הדיאטה. ומנסים להסביר לו כמה זה חשוב לעשות דיאטה וכולי. אבל יש גם את השכנוע העקיף. שבו, במקום לדבר עם האדם על כמה חשוב לעשות דיאטה, לא מזכירים לו אפילו בחצי משפט את העניין של הדיאטה. אבל כן מדברים איתו ... הרעיון הוא, שככל שמדברים עם האדם יותר, על השורשים שמובילים למסקנה הרצויה, כך יהיה קל יותר אחכ לשכנע את האדם לעשות את הדבר הראשי שרוצים לשכנע אותו. ויש כאן עוד כמה רמות עומק בישום של הטכניקה הזאת. ואסביר אותן: ומי שיתבונן יראה, שכפי שאמרתי, כל נושא שיש בעולם, יש ... הרבה פחות יסכים, שכדאי לו לעשות דיאטה, כדי להיראות טוב, כדי לפתח קשרים חברתיים. וכאשר באים לשכנע מישהו ב
ניתוח NLP, דרכי שכנוע, שכנוע מוסווה, טכניקות שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע לשוניים, שכנוע תת סיפי, איך עושים סוגסטיה? טכניקות של nlp למתחילים, כתיבת טקסט שכנוע, אמצעי שכנוע בטקסט
ניתוח NLP, דרכי שכנוע, שכנוע מוסווה, טכניקות שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע לשוניים, שכנוע תת סיפי, איך עושים סוגסטיה? טכניקות של nlp למתחילים, כתיבת טקסט שכנוע, אמצעי שכנוע בטקסט
... NLP, דרכי שכנוע, שכנוע מוסווה, טכניקות שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע לשוניים, שכנוע תת סיפי, איך עושים סוגסטיה? טכניקות של nlp למתחילים, כתיבת טקסט שכנוע, אמצעי שכנוע בטקסט איך ניתן לשכנע אנשים בצורה יעילה באמצעות NLP? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מציע טכניקות שכנוע שונות, בהן הוא משתמש בשפת NLP (Neuro-Linguistic Programming), שמטרתן לשכנע את הקהל או את הלקוחות באמצעים לשוניים. לדוגמה, אליעד ... של השומע למחשבות או רגשות מסוימות, ובכך להפעיל את תת - המודע של אותו אדם, ולטפח אצלו את ההעדפות שברצונך ליצור. כיצד נבנה דוגמה או שאלה שיש לה אפקט שכנוע? ההרצאה מתחילה בהסבר על השימוש במילת דוגמה. אליעד מסביר ... אם מדובר רק בהסבר ראשוני. המטרה היא לאפשר לאדם לקבל את הרעיון באופן פחות מחייב, תוך שמירה על פוטנציאל רב יותר להחלטה. איך נניח משתלב בטכניקות שכנוע? כאשר משתמשים במילה נניח, זה לא מחייב את השומע לקבל את ... המניע המרכזי להחלטה. לדוגמה, כשאתה מציג לאדם מספר אפשרויות, אפשר להציג את היתרון של האופציה המועדפת באופן ברור אך בעדינות. מהם העקרונות החשובים לשכנוע באמצעות סוגסטיה? סוגסטיה היא טכניקת NLP שבה אדם מושפע ... הזאת משום שהיא הכי מתאימה לך, כך שבסופו של דבר האדם יחוש כי הוא בחר את האפשרות המועדפת עליו מבלי להרגיש כפייה. כיצד ניתן למנוע עימות תוך כדי שכנוע? אליעד מדבר גם על איך למנוע עימותים עם אדם במידה והוא לא מסכים עם הדעה שלך. במקום להתעקש ולנסות לשכנע אותו בצורה ישירה, ניתן להשתמש במילים מרוככות כגון נניח, אולי, תחשוב על זה. זה נותן לאדם תחושת בחירה ומונע התנגדות חזקה. מהו תהליך השכנוע בהשוואה להסברה? ההבדל בין השכנוע להסברה טמון בהנחות הבסיסיות של כל תהליך. בשכנוע , אנו מחפשים להניע את השומע לפעול בהתאם לרצוננו, כלומר, ... מסבירים את המצב מבלי לצפות לפעולה מיידית. אליעד מסביר כי חשוב להבדיל בין השניים כדי להבין מהן המילים או הטכניקות שיביאו לתוצאה הרצויה. איך נוכל לשכנע אנשים בשיווק ומכירות? במהלך ההרצאה נוגעים גם בטכניקות שכנוע בשיווק ומכירות. אליעד מציין שהצגת המידע בצורה שתעשה את ... הצגת אחת מהן ככמעט תמיד הנבחרת יכולה לגרום לו להרגיש כי הוא בחר את האפשרות המועדפת עליו, מבלי להרגיש שזו הייתה כוונתך הראשונית. מהם יתרונות השכנוע באמצעות NLP? איך שכנוע מוסווה משפיע על החלטות? מהם טכניקות השכנוע בשיווק? כיצד להשתמש במילים שמצמצמות את הבחירה? מהם היתרונות של סוגסטיה בשכנוע? איך להפעיל שכנוע בצורה מתוחכמת? ...
איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
... שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? מה עדיף: שכנוע מהיר או שכנוע איטי? אליעד כהן מסביר על סוגי שכנוע שונים ומתמקד בשאלה המרכזית: איזו אסטרטגיה של שכנוע עדיפה, האם שכנוע מהיר וחד או שכנוע איטי והדרגתי? הוא מסביר שהתשובה תלויה בהקשר ובמטרות הספציפיות של האדם המבקש לשכנע. הוא מדגיש כי ללא הבנה ברורה של המטרה שאותה רוצים להשיג, לא ניתן להחליט איזו שיטה היא הטובה ביותר. למה חשוב להגדיר את מטרת השכנוע? לפי אליעד כהן, לפני שניתן להחליט איזו אסטרטגיית שכנוע לבחור, חייבים לדעת במדויק מהי המטרה שרוצים להשיג. לדוגמה, אם המטרה היא להכניע את האדם השני בוויכוח ... (כמו התעייפות או תועלת אישית). מה מניע אנשים לשנות את דעתם? אליעד כהן מציג שני מניעים עיקריים שמשפיעים על אנשים לשנות את דעתם: האדם משוכנע שדעה מסוימת נכונה מבחינה עובדתית (האמת). האדם חושב שדעה מסוימת משתלמת או מועילה לו יותר (התועלת האישית). לדוגמה, אם רוצים לשכנע מישהו להפסיק לומר או לעשות משהו, ניתן לעשות זאת בשתי דרכים: או לשכנע אותו שהפעולה לא נכונה עובדתית, או לשכנע אותו שהפעולה לא מועילה לו. למשל, אם מישהו חושב שצריך להרוג אותך, אפשר לשכנע אותו שהדעה שלו לא נכונה מבחינה מוסרית או עובדתית, או לחילופין שהוא יסבול או ייפגע אם יבצע את המעשה. איזו אסטרטגיה לבחור - שכנוע מהיר או שכנוע בשלבים? אליעד כהן מבהיר שאין אסטרטגיית שכנוע אחת שטובה לכל המצבים. הוא מדגיש שהשאלה אם עדיף שכנוע מהיר וחזק או איטי ובהדרגה תלויה בכמה גורמים: האופי והפסיכולוגיה של האדם אותו רוצים לשכנע. התוכן והמורכבות של הטיעונים שעומדים לרשות המשכנע. היכולת של המשכנע להסביר ולפרט את הטיעונים בצורה משכנעת. לדוגמה, הוא מתאר מצב בו מישהו דורש מכם כסף שאתם לא רוצים לתת לו. במקרה כזה, או שתגרמו לאותו אדם לחשוב שהבקשה שלו לא מוצדקת (שכנוע עובדתי), או שת
תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
... מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך מדוע כל אדם חייב ללמוד את נושא השכנוע והמכירות? הרבה אנשים חושבים שאין להם צורך ללמוד שכנוע ומכירות, משום שהם לא עוסקים בתחומים אלו או שהם לא מוצאים בהם עניין. אך אליעד כהן מדגיש שלמעשה הבנה עמוקה של תחומי השכנוע והמכירות חיונית לכל אדם, ללא קשר לתחום העיסוק או העניין האישי שלו. הסיבה לכך היא ששכנוע אינו מוגבל רק למכירות או להשפעה על אחרים, אלא הוא כלי מרכזי באמצעותו האדם משכנע קודם כל את עצמו לגבי המציאות, לגבי טוב ורע, ולגבי מה שהוא חושב שצריך או לא צריך לקרות. מה הקשר בין שכנוע לבין תחושת האושר והסבל? אליעד כהן מסביר שהדבר החשוב ביותר בחיים הוא תחושתו האישית של האדם - האם הוא מרגיש טוב או רע. ... לאירועים שהוא חווה. זה אומר שהשכנוע החשוב ביותר הוא שכנוע עצמי שבו האדם לומד כיצד לשכנע את עצמו שטוב לו וכיצד לא להשתכנע שרע לו. כיצד המוח שלנו משכנע אותנו כל הזמן? המוח האנושי נמצא באופן מתמיד בתהליך של שכנוע עצמי. לדוגמה, המוח משכנע אותנו שמשהו מסוים הוא טוב, שמשהו אחר הוא רע, שדבר מסוים חייב להתרחש או אסור שיתרחש, וכן הלאה. השכנוע הזה נעשה ללא הרף והוא משפיע על האופן שבו אנחנו מתייחסים למציאות סביבנו ועל רגשותינו ומחשבותינו. אליעד מציע דרך פשוטה ללמוד כיצד המוח משכנע אותנו: בכל פעם שהאדם חושב שמשהו הוא נכון, עליו לשאול את עצמו למה אני חושב שזה נכון? אולי זה לא נכון?. דרך ההתבוננות ... שהמוח שלו משתמש בהן כדי לשכנע אותו. איך שכנוע עצמי עוזר להתמודד עם רגשות שליליים? כאשר אדם מרגיש רע, אליעד ממליץ לו לשאול את עצמו מספר שאלות מפתח: למה רע לי? מה אני ... לי להרגיש רע? איך המוח שלי שכנע אותי שזה רע? האם אני באמת חייב להרגיש כך? על ידי זיהוי תהליך השכנוע שהוביל לתחושה הרעה, אפשר לפרק אותו ולהפסיק להשתכנע שזה רע, ובכך להקטין את הסבל. באותו אופן, כאשר אדם רוצה להרגיש טוב מדבר מסוים, עליו לדעת איך לשכנע את עצמו שזה טוב, באמצעות הבנת העקרונות העמוקים של תהליך השכנוע. מהן הבעיות בגישות לימוד שכנוע מבוססות סטטיסטיקה? אליעד מבקר את שיטות השכנוע המבוססות על סטטיסטיקות ומחקרים שטוענים, למשל, כי 80% מהאנשים מגיבים באופן מסוים. שיטות אלו אינן שלמות ואינן מסבירות ... הבנת הרצון האנושי היא מפתח לשכנוע מוצלח? לפי אליעד כהן, הבנה עמוקה של הרצון האנושי היא הבסיס האמיתי ל
שכנוע יחסי, שכנוע מוחלט, שכנוע עצמי, סוגסטיה עצמית, איך לשתול מחשבה? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, איך להטיל ספק? איך להחליש דעה? איך לחזק דעה? שיטות שכנוע
שכנוע יחסי, שכנוע מוחלט, שכנוע עצמי, סוגסטיה עצמית, איך לשתול מחשבה? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, איך להטיל ספק? איך להחליש דעה? איך לחזק דעה? שיטות שכנוע
שכנוע יחסי, שכנוע מוחלט, שכנוע עצמי, סוגסטיה עצמית, איך לשתול מחשבה? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, איך להטיל ספק? איך להחליש דעה? איך לחזק דעה? שיטות שכנוע מה ההבדל בין שכנוע יחסי לשכנוע מוחלט? שכנוע יחסי ושכנוע מוחלט הם מושגים חשובים מאוד בהבנת שיטות השכנוע שאליעד כהן מסביר. כאשר מישהו טוען טענה מסוימת, ישנן שתי ... טענה מוחלטת, אך אם הוא אומר החולצה הזאת יפה בעיניי, הוא מציג טענה יחסית וסובייקטיבית יותר. אליעד כהן מסביר שהבחירה בין שתי הגישות האלה משפיעה מאוד על עוצמת השכנוע . כאשר אדם מתנסח בצורה מוחלטת (זה יפה, זה לא טוב, יש פה ... שהוא מציג את דעתו כאמת אוניברסלית. לעומת זאת, כשהוא אומר בעיניי זה יפה, הוא מחליש את הטענה בכך שהוא מאפשר את האפשרות שלאחרים תהיה דעה אחרת, ובכך פוגע בכוחו של השכנוע. מתי כדאי להשתמש בשכנוע סובייקטיבי? ישנם מצבים שבהם דווקא שימוש בשכנוע סובייקטיבי יכול לחזק את האמונה של האדם שאומר את הטענה. ... המחשבה שלה שהשמלה לא יפה. מדוע? מכיוון שהיא מתחילה לדמיין מצב שבו אחרים חושבים שהשמלה יפה, וזה מערער את הביטחון שלה שהשמלה באמת לא יפה. איך שתילת מחשבה קשורה לשכנוע סובייקטיבי? אליעד מסביר שהמוח עובד על מנגנון של סוגסטיה ... עצם המילה כרגע רומזת שהיו רגעים שבהם הוא לא היה רעב, ויהיו רגעים נוספים בעתיד שבהם הוא לא יהיה רעב, וכך הוא משתיל בתודעה שלו את ההבנה שמצבו זמני ולא מוחלט. מתי שכנוע אובייקטיבי יהיה אפקטיבי יותר? אליעד מסביר שיש מצבים בהם שכנוע אובייקטיבי, או מוחלט, אפקטיבי יותר דווקא משום שהוא נתפס ... מוחלט באמיתות הטענה. כך, דווקא במקרים בהם אדם מתלבט או מטיל ספק, עדיף לנקוט בניסוח מוחלט, שימנע ערעורים פנימיים ואפשרות לחשיבה אחרת. איך להחליט באיזה סוג שכנוע להשתמש? אליעד מדגיש כי ההחלטה על סוג השכנוע - אובייקטיבי או סובייקטיבי - צריכה להתאים להקשר ולמטרת השכנוע. אם המטרה היא לחזק מחשבה או תחושה קיימת אצל אדם באופן זמני, שכנוע סובייקטיבי יכול לעזור. לעומת זאת, אם המטרה היא לבסס אצל האדם אמונה מוצקה ויציבה לאורך זמן, יש לנקוט בשכנוע מוחלט ואובייקטיבי יותר. לדוגמה, אם רוצים לשכנע אדם שהשמלה שלך יפה, עדיף להגיד השמלה יפה ולא בעיניי השמלה יפה, כי הביטוי האובייקטיבי נותן תחושה של אמת רחבה ומחזק את הביטחון שלו במחשבה הזאת. איך הטלת ספק יכולה להחליש דעות שליליות? אליעד מסביר דרך נוספת חשובה בשכנוע, והיא הטלת ספק מכוונת בדעות שליליות שיש לאדם. כאשר אדם ... או שייתכן שבעתיד כן תרצה?. כך, הטלת הספק יוצרת פתח לחשיבה חדשה ומשנה את מידת ההזדהות של האדם עם המחשבה השלילית שלו. איך לבחור נכון את השיטה? אליעד מבהיר שבכל שכנוע צריך להיזהר ולא להשתמש במונחים יחסיים או סובייקטיביים ... כבר בטוח בטענה שלו, המילה בעיניי רק תחליש את עמדתו. אך אם הוא מלא ספקות, ניסוח אובייקטיבי יוכל לעזור לו להפוך את עמדתו לחזקה ויציבה יותר. איך לשתול מחשבות? מהו שכנוע עצמי? איך להחליש דעות שליליות? מתי להשתמש בשכנוע יחסי? האם ספק מחליש אמונה? ...
איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים
... לגרום למישהו ל... איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע אישה? איך לשכנע אישה לרצות? איך לשכנע אישה לרצות אותך? איך לשכנע אנשים? איך לשכנע אנשים אחרים? איך לשכנע אנשים לחשוב? איך לשכנע את איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע את ההורים? איך לשכנע את הילד? איך לשכנע את הילד שלי? איך לשכנע את הלקוח? איך לשכנע את השופט? איך לשכנע את התת מודע? איך לשכנע את עצמי? איך לשכנע את עצמך? איך לשכנע את עצמך להאמין במשהו? איך לשכנע את עצמך לרצות? איך לשכנע את עצמך לרצות משהו? איך לשכנע באמצעות הומור? איך לשכנע בחור? איך לשכנע בחורה? איך לשכנע בחורה לרצות? איך לשכנע בחורה לרצות אותך? איך לשכנע בחורות? איך לשכנע בצורה נכונה? איך ל
שכנוע / שינוי עמדות - למה כדאי ללמוד את חוקי השכנוע? למה לכל אחד כדאי לדעת את סודות השכנוע? מה הדברים הטובים שיצאו לך מלדעת איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע את עצמך? איך לא לתת לאחרים לעבוד עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע, ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע
שכנוע שינוי עמדות - למה כדאי ללמוד את חוקי השכנוע? למה לכל אחד כדאי לדעת את סודות השכנוע? מה הדברים הטובים שיצאו לך מלדעת איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע את עצמך? איך לא לתת לאחרים לעבוד עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע, ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע וכאן אבאר, למה כדאי לכל אחד ללמוד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע? ואפילו לדוגמא מי שחי לבד, ולא בחברת בני אדם, למה גם לו כדאי ללמוד איך לשכנע אנשים? ואסביר את ההיבטים השונים ואת התועלות השונות שיכולות לצמוח לאדם, מכך שילמד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע. וגם אפילו עבור מי שחי כל חייו לבדו במדבר, בלי חברת בני אדם, גם הוא יקבל תועלת, מלימוד והבנה של חוקי השכנוע ושינוי עמדות. והמהות של שכנוע היא, שאדם שנוקט בעמדה אחת, מסכים לחשוב בצורה אחרת. כי יש בעולם שלנו אין סוף רעיונות שונים ודעות שונות. ולכל מטבע, יש לפחות שני צדדים אם לא ... אחת, מתחיל לחשוב בצורה חדשה, הרי שזה תהליך של שכנוע. שהאדם משתכנע ומסכים לשנות את עמדתו ואת המקום שממנו הוא רואה את הדברים, ולהתחיל לראות את הדברים גם מנקודת מבט אחרת. ותהליך שכנוע עצמי, קורה אצל האדם, בכל פעם שהוא משנה את הדעה שלו לגבי דבר כלשהו. ובכל פעם שהאדם לומד דבר חדש וחושב בצורה חדשה על דבר כלשהו, הרי שזה סוג של שכנוע. ולשכנוע, יש חוקים משלו, שהם חוקי השכנוע וסודות השכנוע. דהיינו, אנשים משנים את דעתם, בצורה סיבתית של סיבה ותוצאה לפי חוקיות כלשהי. כי יש תהליך מדויק ביותר, שהוא גורם לאדם להשתכנע ולהיות משוכנע בדעה כזו או אחרת. ולכל אדם בעולם, כדאי מאוד ללמוד את חוקי השכנוע ואת סודות השכנוע. דהיינו, ללמוד כיצד עובד המנגנון של השכנוע ושל החלפת הדעות של האדם, מדעה אחת, לדעה אחרת. ומי שילמד את סודות השכנוע, יצמחו לו מכך תועלות רבות. ואחת מהתועלות שיכולות לצמוח לאדם שילמד את סודות השכנוע, היא, שהוא ידע איך ל
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
... בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? ההרצאה עוסקת בשיטות מכירה ושכנוע, ובמיוחד בשאלה אם כדאי לשכנע את הלקוח לקנות או לא. אליעד מציג את ... של אנשי מכירות מסוימים אשר טוענים כי הם מצליחים למכור בלי לנסות למכור. הם מציינים שהשיטה שלהם היא פשוט להיות עצמם, ולא להפעיל שיטות שכנוע גלוי. אליעד מדגיש כי כל השיטות של שכנוע הן טובות ויעילות, כל עוד יודעים מתי להשתמש בכל אחת מהן בצורה הנכונה. מה ההבדל בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי? אליעד מסביר כי יש הבדל בין שיטות שכנוע גלוי לבין שיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר המוכר משפיע על הלקוח ... שם לב לכך. לדוגמה, כאשר המוכר מציג מידע בצורה אובייקטיבית, המטרה היא להניע את הלקוח לפעולה מבלי שהוא ירגיש שהוא נמצא תחת מניפולציה. שכנוע גלוי, לעומת זאת, הוא כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו. במקרה זה, השאלה היא האם הלקוח שם לב לכך שמנסים לשכנע אותו או לא. מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אך יש לזהו את הסיטואציה המתאימה. אם הלקוח מרגיש שמישהו מנסה למכור לו, יהיה יעיל יותר להשתמש בשיטות שכנוע סמוי, כך שהלקוח ירגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי ולא מניפולציות. במקרים כאלה, על המוכר להיות זהיר ולהימנע משיטות שכנוע גלויות. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. יש לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שמישהו מנסה למכור להם משהו, והם רוצים להרגיש שהמוכר פשוט מציג להם את המידע. עבור לקוחות כאלה, אליעד מציע להשתמש בשיטות שכנוע סמויות, שמיועדות להשפיע על התת - ... עושים זאת על ידי פנייה ללקוחות שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, הוא טוען שאם אנשי מכירות אלו היו מכירים את כל שיטות השכנוע הסמויות, הם היו מצליחים יותר במכירותיהם. הידע בשיטות שכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם המוכר לא מראה בצורה גלויה שהוא מנסה למכור. סיכום הכללים המרכזיים למכירה יעילה לסיכום, אליעד מדגיש את החשיבות בהבנה של כל שיטות השכנוע וההכרה מתי יש להפעיל כל אחת מהן. כאשר הלקוח לא שם לב למניפולציות, ניתן להפעיל שיטות שכנוע סמוי, אולם כאשר הלקוח מודע למניפולציה, יש לדעת איך להפעיל שיטות שכנוע גלויות בצורה שמתאימה לו. המוכר צריך ...
מבוא לשכנוע, איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד לשכנע? איך לא להשתכנע? שכנוע ובחירה חופשית, איך להתגונן משכנוע? לשכנע את עצמך, מתי לא לשכנע? להתגונן ממניפולציות, NLP, לדעת לשכנע
מבוא לשכנוע, איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד לשכנע? איך לא להשתכנע? שכנוע ובחירה חופשית, איך להתגונן משכנוע? לשכנע את עצמך, מתי לא לשכנע? להתגונן ממניפולציות, NLP, לדעת לשכנע
... לשכנוע , איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד לשכנע? איך לא להשתכנע? שכנוע ובחירה חופשית, איך להתגונן משכנוע? לשכנע את עצמך, מתי לא לשכנע? להתגונן ממניפולציות, NLP, לדעת לשכנע למה אנשים לומדים את תחום השכנוע? אנשים רבים לומדים את הנושא של שכנוע ושיווק מתוך רצון לשפר את יכולות השכנוע שלהם בחיי היום - יום. לדוגמה, כאשר אדם רוצה לשכנע לקוחות או אנשים בסביבתו להסכים איתו, או לבצע פעולה מסוימת. הבנה מעמיקה של הדרך בה המוח משתכנע מעניקה לו כלים יעילים יותר לביצוע משימה זו. כיצד לימוד שכנוע יכול לסייע לנו לשכנע את עצמנו? מלבד השכנוע של אחרים, לימוד שכנוע עוזר גם בשכנוע עצמי. למשל, אדם שרוצה לשמור על בריאותו ומתקשה בכך, צריך לשכנע את עצמו שהשמירה על הבריאות חשובה יותר מהפיתוי לוותר. לימוד טכניקות שכנוע מאפשר לנו להשתמש בהן גם על עצמנו, וכך לעודד התמדה והתגברות על קשיים או דחפים שמפריעים למטרותינו. מה עושים אנשים שלא רוצים ללמוד טכניקות שכנוע? יש אנשים שטוענים שאין להם עניין בללמוד את נושא השכנוע והם מעדיפים לדבר באופן טבעי וספונטני, בלי מניפולציות. אולם, אליעד כהן מסביר שגם לאנשים אלו כדאי ללמוד את הנושא, ממספר סיבות מרכזיות. מדוע כדאי ללמוד שכנוע, גם אם לא נרצה להשתמש בו? שמירה על חופש הבחירה של האחר: אדם שיודע היטב את סודות השכנוע, יכול במודע להימנע מלהפעיל אותם על אנשים אחרים, ובכך להבטיח שלא תישלל מהם הבחירה החופשית שלהם. אם אדם מצליח תמיד לשכנע כל אחד בכל דבר, הרי שהאחר הופך להיות כמו רובוט, שפועל ללא בחירה אמיתית, והיחסים האנושיים מאבדים ממשמעותם. הנאה מדינמיקה בלתי צפויה: כשאדם שולט באופן מוחלט בתהליך השכנוע ומצליח תמיד להשיג בדיוק את מה שרצה, החיים הופכים לנטולי הפתעות ומשמעות. דווקא הכישלון בשכנוע לעיתים מאפשר עניין, חידוש והתפתחות. הימנעות ממניפולציות לא מודעות: אנשים רבים עושים מניפולציות על אחרים בלי להיות מודעים לכך. לימוד מנגנוני השכנוע מסייע להם לזהות ולהימנע מפעולות כאלו, כדי לשמור על אותנטיות ביחסים. איך ניתן להגן על עצמנו מפני מניפולציות שכנוע? בעולם שבו אנחנו מוקפים במסרים שיווקיים ופרסומיים, חשוב להכיר את טכניקות השכנוע כדי להגן על עצמנו. אדם עלול להיות משוכנע לחלוטין שמשהו הוא רעיון שלו, בלי להבין שהוא הושפע עמוקות על ידי אחרים. לימוד שכנוע מאפשר לזהות בקלות רבה יותר מתי מפעילים עלינו מניפולציה. טיפ להתגוננות מפני מניפולציות - איך להטיל ספק בצורה נכונה? הדרך היעילה ביותר להתגונן מפני מניפולציות היא על ידי הטלת ...
טיימינג של שכנוע / תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו? איזה נזק יכול להיגרם אם מישהו יסכים איתנו בצורה חלקית מוקדם מידי ומהר מידי? איך לפעמים מישהו עלול לא להסכים איתנו, בגלל שהוא הסכים איתנו מוקדם מידי? מה צריך לוודא, לפני שאנחנו גורמים למישהו לחשוב משהו? טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף
... של שכנוע תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו? איזה נזק יכול להיגרם אם מישהו יסכים איתנו בצורה חלקית מוקדם מידי ומהר מידי? איך לפעמים מישהו עלול לא להסכים איתנו, בגלל שהוא הסכים איתנו מוקדם מידי? מה צריך לוודא, לפני שאנחנו גורמים למישהו לחשוב משהו? טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף וכאן אבאר עוד עיקרון חשוב ביותר בנושא של שכנוע ושינוי עמדות, והוא העיקרון של הטיימינג של השכנוע. כי אנשים בטעות חושבים, שאם אנחנו רוצים לשכנע מישהו שיחשוב משהו, אז העיקר הוא שהוא יחשוב כמה שיותר מהר את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב. וזו טעות שאינה נכונה. כי יש תזמון ספציפי שבו אנחנו רוצים שהאדם השני יסכים ... נכונים. ומי שיעשה את הדבר הנכון, אבל יעשה אותו מוקדם מידי בצורה לא נכונה מהר מידי וכיוב, הרי שזה עלול לגרום יותר נזק מתועלת. וכך גם בנושא של שכנוע. לדוגמא, נניח שאנחנו רוצים לגרום למישהו לחשוב שהוא צריך להפסיק לקחת סמים. ונניח שהמחשבה שלו שהוא לוקח סמים, עושה לו טוב. כי נניח שעבורו הסמים מצילים אותו ממחשבות ... יסכים איתנו בבת אחת באופן מלא, לא תהיה בכך שום בעיה, כמו שלנו אין בעיה להכיל את המחשבה של עצמנו, במידה ומדובר בישויות זהות וכולי. אבל בתהליך של שכנוע, לפעמים מישהו מסכים למה שאנחנו אומרים, קצת ואחר כך עוד קצת וכולי. ואז ישנם מצבים, שאם האדם השני מסכים איתנו קצת ובאופן חלקי, ומתחיל להתרגל לחשוב כמו שאנחנו רוצים שהוא ... ועוד יותר להתחפר בדעה של עצמו. בדיוק כמו להוריד את הסיר מהאש, לפני שהאוכל התבשל במינון הנכון וכיוב המון דוגמאות נוספות. וכל הרעיון הזה של תזמון של שכנוע ושל טיימינג של שכנוע, רלוונטי עוד יותר במקרים שבהם עושים למישהו שכנוע עקיף, שבו הוא בצורה מדורגת לאט לאט מתחיל לחשוב את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב. שאז צריך לשים לב, שהוא לא יחשוב בצורה חלקית ומוקדם מידי, את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך ליצור התניה אצל מישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבות? איך לגלות אינטרסים? איך לדעת ממה מישהו מפחד? איך לזהות פחדים? איך לזהות מניע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, לשכנע, שינוי עמדות בנושאי שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5313 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 22:53:32 - wesi28